Pages

27. 3. 2015

MEGA SOUTĚŽ O 15 ŘASENEK Lash Sensational s Maybelline


 
Krásný večer moji milí, 
díky Maybelline mám pro vás při pátku naprosto ojedinělou a zábavnou soutěž.
15 z vás vyhraje báječnou novinkovou řasenku Lash Sensational!
A 15 cen, to už je docela solidní šance na výhru!
Kromě toho, všechny finalistky postoupí do hlavní soutěže o "proměnu" sebe a svých 4 kamarádek :-). Podívejte se na kraťounké video, cca 1 minuta, které je originální a vtipné, pochopíte z něj dobře, o co se v soutěži jedná. Perlička na závěr, ve videu uvidíte i Daru Rolins :-) VIDEO KLIK.

Průběh soutěže můžete sledovat na FACEBOOKU Maybelline CZ/SK, pokud dáte této stránkce "lajk", určitě se na vás nikdo zlobit nebude :-D.

Soutěž proběhne na Instagramu a zapojit se do ní můžete úplně jednoduše, stačí vyfotit "selfie", což ostatně mnoho z nás o víkendu stejně bude dělat :-), tvářit se na selfíčku překvapeně a držet v ruce libovolnou řasenku Maybelline (věřím, že se najde skoro u každého...).  Toto selfie označíte
dvěma hastagy: a) #besensationalcz, pokud jsi ze Slovenska #budjedinecna b) #aja_beautylife, abych vás mohla dohledat...

Soutěž je pouze pro mé followers na Instagramu, limitovaná pro ČR a Slovensko.
VÝHERCE VYHLÁSÍM NA INSTAGRAMU v úterý 7.4.2015, po 19.h.

A o jakou krásku můžete soutěžit? Řasenka se už od ledna prodává, ale třeba někomu z vás unikla....



Co o řasence říká výrobce: 
Díky řasence Lash Sensational od Maybelline New York se vaše řasy rozvinou jako oslnivý vějíř. Sen mnoha žen – efekt motýlích křídel – se s inovativní řasenkou nyní stává skutečností. Unikátní kartáček zachytí i tu nejmenší a nejskrytější řasu. Pro podtržení sofistikovaného vzhledu má řasenka hluboce černou barvu. Tváří motýlí řasenky je americká modelka Christy Turlington.

MOC: 229,90 Kč / 8,99 € *

Co o řasence říkáte vy? Máte ji už někdo doma? :-)
  





 

7 komentářů:

  1. Dokedy je mozne sa zapojit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až do 7.4. do 19.h, psala jsem to v článku i na IG :-)

      Vymazat
    2. Ano, ale pre istotu som sa spytala, lebo cas, kedy vyzrebujes vyhercov nemusi nutne znamenat aj cas, dokedy sa mame zapojit. Chapes :)

      Vymazat
  2. Skvělá soutěž Ájo, děkujeme za ni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hledám levnější variantu té nové od benefitu, zdá se že kartáček je podobný tak počkám na recenze a asi do ní půjdu :)

    http://www.lennymali.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku jsem zatím nezkoušela, ale vypadá přesně na můj vkus. Určitě se do soutěže zapojím :-)

    neli-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ájo, moc a moc děkuju řasenku, dnes se mi dostala do rukou a jsem po prvním použití přímo nadšená.. Vím, že příštích min. několik dní po jiné ani nesáhnu a budou zahálet. První dojem, kdy jsem si s ní nedala ani moc práci perfektní. Vydržela celý den, nebtiskává se, nemaže se a řasy mi teda dělá přesně takové, jaké mám ráda. Hodně dlouhé a husté a neslepuje.
    Díky za skvělou soutěž!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.