Pages

30. 5. 2016

VELKÝ BLOG SALE

Dnes ráno jsem vložila na IG tuto fotografii. Absolutně jsem netušila, že bude asi tak 100x větší zájem, než jsem si myslela, vybídla jsem vás k tomu, ať mi napíšete. Následně mi málem zkolaboval direct na IG. Omlouvám se za zmatky... :-)! Pokud máte vážný zájem, prosím napište mi znovu objednávku do emailu. 



Jsem zde s kompletními informacemi pro zájemce. Objednávky nepište do komentářů, ale prosím na email: Beautylife.byAja@gmail.com. Do předmětu napište produkty, které chcete. Objednávky vyřizuji dle pořadí, ale upozorňuji, že pokud se objeví zájemce o více věcí najednou, má přednost, což jistě pochopíte, že je pro mne jednodušší udělat 5 balíčků, než 20.. :-). Věci rezervuji 24 h, což je doba, kdy trvá bankovní převod. Po připsání platby balíček odesílám. Poštovné je 50,- Kč/balíček. Na Slovensko nezasílám, kvůli případným komplikacím a ceně poštovného.

Na fotu vidíte reálný stav věcí. Paletka Ambiente Hourglass je již prodaná

1. laky

Estée Lauder - Lust - 1x použitý, cena: 200,- Kč
OPI - Midnight in Moscow - 1x použitý, cena: 200,- Kč
Nailsinc: růžový, tyrkysový - 1x použitý, cena: 200,- Kč/ks
Nailsinc: modrý - nový, nepoužitý, cena: 300,- Kč

2. Tvářenky:

Bobbi Brown - Brightening Brick - odstín Coral - jen několikrát použitá - 800,- Kč
NARS - Angelika - zbývá cca 90% balení - cena 300,- Kč
MAC - Mineralize Blush - odstín DAINTY - použitá cca 2x - cena 400,- Kč
TOO FACED - Sweathearts CANDY GLOW - zbývá 80% balení - cena 350,- Kč



3. Pudry, makeupy, korektory, štětec

Guerlain - Meteorites - no.2. Clair - zbývá 80% balení, včetně krabičky a sametového pouzdra, cena 500,- Kč
MAC - Select cover up concealer - NW 20, použitý cca 3x, skvěle kryje, na mne světlý, cena 350,- Kč
MUFE - HD Concealer R30 - použitý 3x - cena 400,- Kč
Clinique Repairware makeup č. 1 (odstín do růžova) - jen vyzkoušený, cena 200,- Kč
Clinique Perfectly Real č.8 (odpovídá cca NW20) - zbývají 2/3, cena 200,- Kč
MAC konturovací štětec č. 103, nový, pouze vyzkoušený, cena 600,- Kč


 4. Stíny a paletky:

Chanel Entrelacs - zbývá cca 80% obsahu, cena 700,- Kč
Benefit - Bright Eyes - použité cca 3x, cena 350,- Kč
Too Faced - Everything Nice - používaná,  cena 600,- Kč
Too Faced - Grand Chateau - 3 paletky - pouze některé stíny vyzkoušené, jinak nové - cena 600,- Kč
Too Faced - Natural Eyes - používaná, zbývá min. 70% balení - cena 500,- Kč
Estée Lauder - Pure Color - Raisins (oblíbený odstín Zoelly) - cena  250,- Kč, pouze vyzkoušené
MAC - Mineralize eyeshadow - Smutty Green - použité 3X - cena 250- Kč









 5. rtěnky

NARS Audacious - Juliette, Natalie - párkrát použité, cena 350,- Kč/ks


Estée Lauder - Hydra lustre lipstick - 60 Coral - cena 250,- Kč
Elizabeth Arden - Beautiful Color - 38 Fig (rtěnka je v reálu světlejší a fantasticky pigment.) - cena 300,- Kč

12 komentářů:

  1. Anonymní30/5/16

    Ahoj :) Posielala som ti mail, chcela by som 4 produkty, tak dufam ze ti mail dosiel. Je to z adresy b.brisova@gmail.com Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Míšo, jen makeup Clinique + 2 vínové laky OPI a EL

      Vymazat
  3. první, co mě napadlo, když jsem viděla fotku na Instagramu, bylo Chci tu Hourglass paletku :D. Tak někdy příště.

    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, to se u nás špatně schání no.... Zkus SpaceNK.com

      Vymazat
  4. Anonymní1/6/16

    Ahoj, Ájo, chtěla jsem se zeptat, zda ti některý z těchto nabízených produktů byl od značek zaslán.. :)
    Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je to zase za rýpání? Jak jsem psala na Instagramu, to, co prodávám, jsem si sama koupila. Ještě nějaké dotazy? :-)

      Vymazat
    2. Anonymní3/6/16

      A i kdyby byly všechny produkty zaslané, změní se tím snad něco? Budou hůř fungovat? Posílá dál kosmetiku, která už jí nevyhovuje, navíc za luxusní ceny oproti novým produktům. Pro mě je naprosto nepodstatné jestli kosmetiku koupila v Sephore, někde vyhrála nebo dostala v rámci spolupráce... Nejde mi se přihlásit, proto anonym. Lucie
      P.S.: a já si divila, proč na insta zmiňuješ, že kosmetika je tebou koupená, nechápala jsem, koho by něco tak nepodstatného mohlo zajímat :)

      Vymazat
    3. Anonymní7/6/16

      Jaké rýpaní? Slušně jsem se zeptala, to už se taky nesmí?

      Vymazat
    4. No nedivim se ze to Aju urazilo. Na takove veci se neslusi ptat. I kdyby nabidla produkt ktery dostala zdarma je to jeji osobni vec. Ono to tak ,,zdarma,, uplne taky neni. Pokud nejaky ,,produkt zdarma,, dostane, je to za to ze pise tento blog, ze je chytra a dava do toho svuj cas a energii a diky tomu je schopna si nektere veci ziskat. Lide by meli byt radi, ze jim neco nabizi a maji moznost pro ne, koupit vec za rozumnejsi penizky a udelat si radost, ze na tom taky ziskaji a ne byt neprejicni a hledat ze druhy dostal a ja ne. Mozna by bylo lepsi misto toho psani takovych komentrau se pokusit o zalozeni vlastniho blogu aby clovek zjistil co to obnasi.

      Vymazat
  5. Anonymní2/6/16

    Je ještě volná too faced sweethearts candy glow? Psala jsem E-mail. Klára

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.