Pages

7. 10. 2017

VÁNOČNÍ NOVINKY SEPHORA 2017 - PREVIEW


Krásné sobotní odpoledne moji milí :-), dnes mám pro vás velice zajímavý materiál, kterými jsou novinky z vánoční/zimní kolekce Sephora. Bohužel, hned na úvod se musím omluvit, že v tomto článku zatím nenajdete ceny ani přesný termín uvedení. Nemám totiž v tuto chvíli k dispozici žádné oficiální tiskové zprávy k těmto novinkám, což předpokládám, že se změní každým dnem. Vše by se mělo objevit nejpozději na přelomu října/listopadu v eshopu, kde bude o něco širší sortiment, než v kamenných prodejnách. Mám tím na mysli především limitku Huda Beauty (paletku) a značku Becca.


Pojďme se podívat na to, co mne zaujalo překvapivě nejvíc. V letošním roce je to především privátní značka Sephora, která přichází s opravdu nebývale luxusně-roztomilou limitkou "Winter Wonderland". Maskotem kolekce je naprosto úchvatná lištička a celou kolekcí se prolíná luxusní rose-gold odstín. Musím říct, že mi spadla čelist, když jsem kolekci viděla. Je totiž absolutně dotažená do posledního detailu! :-)

Mám veliké množství fotek, avšak budu jimi šetřit. Zcela upřímně, nejsou nic extra. V noblesních prostorách paláce bylo umělé světlo a navíc poměrně hodně žluto-hnědý interiér, což je vražedná kombinace pro foto-reportáž :-). Ale Rendy z blogu Ordinary Life také psala o Vánoční tiskové konferenci, takže můžete juknout k ní, má dokonce dva články!


 Tuto taštičku nutně musím mít :o)))









Dočkáme se nových odstínů lip stainů #ItIsNeverTooMuch ... :-D


Další naprostá úchvatnost je limitka NARS a také Powermatte Lip Pigment, nová tekutá matná, vysoce pigmentovaná rtěnka, která by měla být součastí trvalého sortimentu. 










Kat Von D je žhavou novinkou, která se v regálech zatím ještě ani neohřála, začala se prodávat tento týden. Jak víte, tuto značku používám od roku 2015, nechávala jsem si ji dovážet z USA. Vřele mohu doporučil tekuté linky ve fixe a dále tekuté rtěnky. Ty patří rozhodně do top 3, v této kategorii. Velmi mne zaujala nová paletka očních stínů a hned jak budu mít bližší info, dám vám vědět :-)...




Tekuté rtěnky se budou prodávat ve limitovaném množství v této krásné kolekci.


Značka Urban Decay přichází s launchem nové řasenky Troublemaker :-). Uvidíme, zda bude stejně skvělá nebo případně i lepší, než moje oblíbená stálice Perversion.


Velice se těším na skin care lahůdku, značku Farsali, jež je vyhlášená mezi skin care fajnšmekry :-)


Nevím, proč se úplně přestalo mluvit o skvělé značce Helena Rubinstein. Já mám tuto kosmetiku velice ráda a vánoční kazety jsou vážně krásné i cenově výhodné. 


Exkluzivně v eshopu se objeví tyto nádherné novinky značky Becca a také paletka Huda Beauty, která mne opravdu přitahovala jako magnet :-D.



No uznejte není to nádhera? Některé odstíny jsou docela teplé, ale já milu stíny se shimmerem a ty značku HB umí!


Velice mne zaujala noblesně vyhlížející i vonící parfém (resp. EDP) značky Tiffany&Co., která přibyde v sortimentu Sephora. Vsadím se, že tento parfém nezůstane bez povšimnutí jakékoliv ženy, která do Sephory vkročí :-)....


Mezi exkluzivní značky Sephora patří luxusní brand Atelier Cologne, jehož vůně patří do "niche" kategorie, nejsou mainstreemově tuctové a pro mne osobně patří mezi skupinu značek, ke kterým se neustále vracím. Novinka Coffee Tuberose je velmi zajímavá, určitě doporučuji, pokud vás láká vonět jinak, než většina davu :-). 


Asi si pamatujete na mé loňské rozbalování adventního kalendáře Benefit. Letos je adventní kalendář nahrazen BrowNanza - skříňkou, která vypadá jakoby vypadla z retro-hračkářství. Opravdová krása!



Vánoční sety Benefit patří každoročně k nejoriginálnějším, na tom se asi hromadně shodneme :-)..


Velkou novinkou v sortimentu Benefit jsou umělé řasy! Já osobně je nosím tak 1x za dva roky :-D, ale tyto vypadají velmi přirozeně a hodně se mi líbí.




Patchology je další skin care brand, kterým Sephora rozšíří nabídku specialit, hlavně masek.


Moje nejoblíbenější maska všech dob, GlamGlow SuperMud se na vánoce bude prodávat v dvojnásobném balení se spoustou miniatur. Bílá maska GG je asi jediným produktech, kde se na extra-výjimečně pozitivním hodnocení shodneme s Lou i Rendy. Za mne je to top produkt 21. století v kategorie skin care.

Asi jste zaznamenali, že se konečně začala prodávat skvělá americká značka Origins, patřící do skupiny Estée Lauder. Já tuto značku miluju a znám už přes 10 let, kupovala jsem si tuto kosmetiku dříve v USA a miluju ji. Na vánoce budete mít možnost koupit zvýhodněné sety z řady anti-age a rozjasňující péče.

Eyeko je v Sephoře nová exkluzivní značka, která se specializuje na řasenky a linky. Receptury Eyeko obsahují pečující látky, například kofein.


ThisWorks je proslulá například kultovním sprejem na polštář s aromaterapeutickým efektem. Ve vánoční limitce se objeví mnoho specialitek, včetně koupelových tablet.


Asijské značky Dr.Jart, Caolion i TonyMoly přicházejí taktéž s tabletami a přísadami do koupele, což je pro koupelového šílence, jako jsem já například :-D, úplně skvělá zpráva! :-)


Na závěr ještě ukázka z vánoční dílny Too Faced. Po loňském mírném zklamání zákazníků si značka TF prý dala mimořádně záležet na kvalitě očních stínů...., což zní slibně. Odstíny vypadají naprosto úchvatně a je to přesně škála odstínů, kterou miluji.


Děkuji za váš čas, strávený u mne na blogu! :-). Budu moc ráda, když mi napíšete, co z novinek nejvíce přitáhlo vaše oko a co by vám udělalo radost pod stromečkem??? :-)



18 komentářů:

  1. Jsem ráda, že o Vás opět trochu vím a těším se novou kolekci. Jak se daří Nikolce. Určitě skvěle. Máte za sebou nádherné léto plné krásných zážitků. Ráda hledám odkazy, kde vás najdu. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Evičko za milý komentář :-). Léto už ani nevím, že bylo, bohužel uteklo přííííliš rychle, tak snad bude hezký a teplý podzim. Mějte se krásně!

      Vymazat
  2. Zkoukla jsem tu lištičkovou kolekci a je nádherná, asi to dcerkou potřebujeme všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše je nádherné, těším se na kolekci s Lištičkou a pak sada masek GlamGlow. Moc děkuji za tipy, teď už jen hlídat kdy to půjde do prodeje ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám vědět, až budu mít tiskové zprávy :). Děkuji moc za milý komentář :-)

      Vymazat
  4. Skvělý článek. Jsem ráda za popis nových značek. Na Insta jsem viděla svítící listicku. To je lampicka? Nevíte od kdy bude a zda i na e-shopu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v úvodu článku, v tuto chvíli nemám žádné oficiální tiskové zprávy, je to napsané v prvním odstavci :-). Doufám, že brzy budu mít info a pak dám vědět :-)

      Vymazat
  5. Mě osobně nejvíce zaujal Benefit! Ty sady jsou prostě božské! Nutno říct, že bych pod stromečkem nepohrdla snad ničím ze zmiňovaných. Třeba KVD set rtěnek vypadá taky hodně lákavě a jsem zvědavá na jeho cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Benefit je úžasný a originální, souhlasím :-). Sada rtěnek vypadá v reálu ještě krásněji.

      Vymazat
  6. Ahoj Ájo, díky za článek. Sephora kolekce vypadá krásně, už se těším, až ji uvidím naživo. Jsem zvědava na novou tekutou rtěnku od NARSu a zaujala mne i značka Origins a vůně od Tiffanyho. Naopak KVD, Becca i Huda beauty mne nechává úplně v klidu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. hodně mě zaujaly štětce a lištička je dokonalá,. Určitě by mě potěšil adventní kalendář a nějaká dárková sada od HR i vonící parfém značky Tiffany&Co.,
    Přejeme s Tomáškem krásný podzim

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou nádherné. Produkty vypadají stejně tak dobře. Hodně se na ně těším, mám už teď spoustu favoritů :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Loving all of these products! Thanks for the share, keep up the posts! Love your blog.
    Scarlett

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní10/10/17

    nemá to chybu... brala bych všechno.. díky :) El

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, měla bych jeden dotaz, kdy výjde adventní kalendář Sephora

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.