Pages

31. 5. 2013

HOW TO WEAR A FURRY VEST + GIVEAWAY WINNER

JAK (NE)NOSIT CHLUPATKY :)

Uplynula 22.h dne 30.4.2013 :). Co to znamená????? Že někdo vyhrál!!! A sice cenu,  o které jsem psala v tomto článku o GIVEAWAY.

Soutěžní otázka zněla, kolik bude mít můj blog celkový počet návštěv ve 22.h, dnešního dne :). Sešlo se 24 tipů a já s velkou radostí gratuluji čtenářce paní Lence P., která tipovala naprosto excelentně a to 35 134 návštěv!! Bravooooo! Návštěv bylo totiž 35 369 :) a paní Lenka se tak svým tipem k tomuto číslu přiblížila nejvíce. Tím pádem Vám Leni posílám obr gratulaci a balíček, napíšu Vám na email, který jste uvedla v komentářích :). Zajímalo by mne, jestli už jste něco někdy vyhrála???? :o)))) Já vím,  auto nebo dovča by asi potěšila víc, ale berte to jako dobrý start, pakliže již nepatříte mezi šťastlivce, kteří kam se přihlásí, tam vyhrají, jako moje kamarádka :o)))).

Pro ostatní zde mám alespoň krátký outfit post a návod na to, jak (ne)nosit "chlupatkové" vesty. Omlouvám se za výraz "chlupatka", ale bohužel nic inteligentnějšího ze mne dnes nevyrazíte :D.

Zvířecí prvky se v módě objevují konstantně a mění se jenom jejich podoba. Ale pozor, existuje jen veeelmi tenká hranice, mezi tím být za "chic šelmu" a za "nevkusnou figurku á la houpačky a kolotoče". Nechci aby to vyznělo, že mám patent na módní vkus a cit, takže to berte jako čistě můj, subjektivní názor, jak nejlépe zvířecí prvky a konkrétně kožešinové vesty "zabudovat" do outfitů.

Chlupatkové vesty jsou dobrým sluhou, ale špatným pánem :o))). Mají totiž tu zrádnou schopnost přidat Vám na váze 5-8 kg, sotva je oblečete, potvůrky ....., a aby toho nebylo málo, opticky je to tak výrazný prvek outfitu, že Vám ubere i na výšce... Jak tedy chlupatkové vesty nosit a čemu se naopak vyhnout, aby "Františka byla happy" ? :o)))))))

Razím heslo "v jednoduchosti je krása" a "méně je více". V případě chlupatek, si troufám tvrdit, to platí ne dvojnásobně, ale desetinásobně. Abychom omezily "nežádoucí vedlejší účinky" tohoto zrádného kousku garderoby, je třeba držet se při sestavování outfitu  těchto zásad (dle mého názoru):


- chlupatku nikdy nenoste s jakýmkoliv vzorovaným potiskem, být zvíře na druhou asi nechceme,   
   tuto roli skvěle ztvárnil Belmondo, raději s ním nebudeme soutěžit :o))))))

- nekombinujte více než 2 barvy ... (dobře no, tak 2,5 barvy)

- chlupatka je tak dominantní prvek outfitu, že vše ostatní by mělo vytvářet co nejvíce opticky 
   zeštíhlující podklad. Tzn. ideální je černá nebo tmavě hnědá či antracitově šedá. Velmi štíhlé ženy mohou
   sáhnout v klídku po bílé či smetanové....

- k mohutnému objemu uprostřed těla, je potřeba opticky zúžit a protáhnout končetiny, tzn. ideálně
   přiléhavé kalhoty anebo legíny to jistí

- pokud je Vám více než 8 let, nenoste ke chlupatkové vestě NIC dalšího "zvířecího" :o))) A to ani
  na doplňcích...... zapomeňte na chlupatkové boty, tašky, čepice a spol...jinak to bude "double trouble"

- pokud měříte méně než 170 cm, určitě si vezměte podpatky (teď fakt nemyslím 10cm jehly :o)))

- pokud se rozhodnete pro kozačky, vyberte si barvu, která bude opticky bez výrazného přechodu    
   navazovat na kalhoty či legíny, tak abyste své vlastní  nohy "nepřeřezávaly" kontrastní barvou :o)))

- já osobně doporučuji chlupatku přepásat širokým páskem, nebo ji nechte rozepnutou

- stop "velkým hlavám" :o))), tím myslím objemné, kučeravé účesy, ideální jsou vlasy stažené do culíku,
  vyžehlené či jinak "upláclé" k hlavě, v opačném případě budeme za "mamuta" :), v přírodě by to byl asi
 náskok vzhledem ke skutečnosti, že "silnější přežívá", ale v módě už by to asi tak triumfální efekt nemělo .. :)

- kabelka a boty by se měly doplňovat, ale jako sestry, ne jako "dvojčata", moc perfektní nikdy 
  není chic, ani sexy!

Závěrem pár fotografií  outfitu s chlupatkou v mém pojetí, věřím, že se to nemusí líbit každému,
ale vzhledem k počtu komplimentů, které jsem při jeho nošení dostala, si myslím, že to nebyl úplný úlet. PS. nebyly to komplimenty do mužů, ale od žen, což je zásadní rozdíl, jak víme :o))))!!!!!






Popis outfitu:
chlupatka - Takko Fashion
černé triko - H&M
černé legíny ze silnějšího materiálu, u kotníků mají zlatý zip - F&F
kabelka: kožená "oversized" kabela Bagatti, italská značka, butik v Arkády Pankrác
boty: semišové koňakové lodičky Mango
doplňky: pásek Mango, šátek LV, šperky a hodinky laděné do zlatého a růžovo-zlatého odstínu

Snad se Vám dnešní outfit post líbil, budu ráda za Vaše případné zkušenosti a vychytávky, jak být za "decentní zvíře" :).









17 komentářů:

  1. Krásné ráno Andrejko,

    děkuji za další super článek a hlavně výhru!!! :-) Mám strašně velkou radost! Je to totiž moje první taková akce, které jsem se zúčastnila ;-) Takže moc a moc děkuji!! :-)
    P.S.: to bude určitě odměna za ty státnice, to jsem v týdnu udělala :-D

    Ještě jednou moc díky, a jdu Vám napsat mailíka ;-)
    Krásný den!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, ještě jednou gratuluji! Hned v pondělí balíček posíláme a mám radost, že poputuje právě k Vám! :)

      Vymazat
  2. Anonymní31/5/13

    Andrejko, móóc hezké :-). Strašně se mi "chlupatky" líbí, ale nějak moc mi nesedí k mojí postavě, bohužel :-(. Přeju hezký den, Jana.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Ájo,

    KRÁSNÁ, ostatně jako vždy!!!
    Já mám chlupatku jen jednu, délka na boky, černá s páskem. Dostala jsem ji loni od tchyně k vánocům, ale zatím jsem neměla odvahu si ji vzít na sebe. Tedy opravuji, v prosinci jsem ji oblékla, šla jsem v ní za čertici :-)
    Krásný (sice uplakaný) víkend
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, černá s páskem, to zní dobře :)!

      Vymazat
  4. Andrejko moc opravdu moc ti to sluší víš že jsem ti na tento model psala již a musím napsat znova že se mi v tom líbíš neskutečně moc takže další kompliment za super zvíře...opět jsem nakoupila nějaké vychytávky teď zkouším to nové serum od sephory a uplně úžasná je tedy alespoň pro mne řasenka Bourjoisfull wolume nevím zdali jsi ji měla ale jsem fakt spokojená tak že konečně netoužím po umělých řasách pa krásný víkend PS já jsem ještě v životě nic nevyhrála,myslím věcné věci neboť životních výher by se pár našlo ?o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, moc děkuji :)!!! Na řasenku juknu, já moc tuto značku nemusím, kromě lesků a tvářenek, ale na Tvé doporučení určitě ráda juknu, díky!!!! PS. životní výhry jsou důležitější a ještě důležitější je na ně nezapomínat :)!

      Vymazat
  5. Anonymní1/6/13

    :-) kabelka, hodinky, čelenka - super. Ale chlupatka se mi nelíbí, hlavně ta barva. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzík K.3/6/13

    Andrejko moc Vám to sekne ostatně jako všechno ,zvláštní žě někdo si na sebe může dát v podstatě cokoliv a bude vypadat super.Vestičky se mi taky líbí ale vzhledem k mé postavě bych v ní vypadala spíš jako mamut :) Krásný den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkuji! Zrádnost chlupatek jsem pochopila v okamžiku, kdy jsem si zakoupila výstavní bílou chlupatku s kapucí, která byla dokonalá. Bohužel jsem si ji ale koupila asi 3 týdny po narození dcerky :o))). Když jsem se pak viděla na fotografiích, úplně jsem se zhrozila, vypadala jsem totiž stále jako v 9. měsíci :o))))))

      Vymazat
  7. Anonymní5/6/13

    Ahoj Andrejko, pěkný článek na zajímavé téma, chlupatku mám jednu, není zvířátková, je to umělina, v barvě kávy a zjistila jsem, že je nositelná téměř ke všemu :-)Navíc příjemně zahřeje :-) vám to velmi sluší, těším se na další zajímavé námětné články....Andrea z Krkonoš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-), omlouvám se, že reaguji až dnes, Váš komentář mi úplně zapadl :-)...

      Vymazat
  8. Anonymní13/12/13

    Opožděně ale přesto reaguji.
    Radíte správně, ovšem na vlastních fotografiích máte pár chyb:
    pod těmi legínami máte podkolenky?! - pod koleny se rýsuje dosti nevzhledný lem...
    barva těch podkolenek má na rozdíl od legín navíc nějaký modrý odstín, což je opět nevzhledné
    triko s pokrčenými a ostávajícími rukávy působí velmi lacině (laciné i bylo, že?)
    Jinak jste velmi pěkná mladá žena a co vkusu máte docela dobře nakročeno. K vašemu outfitu bych uvažovala o nějakém kontrastnějším prvku, klidně i modrém (náušnice, lak na nehty), aby nepůsobil tak nudně co do barevnosti - když už 2,5 barvy tak přiznaně a ne tak, aby to vypadalo, že jste nenašla kvalitní černé ponožky..,
    Kdybych měla hodnotit jako ve škole, bylo by to za dva:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že jste strávila to nejcennější, co máte - tedy Váš čas, detailním zkoumáním něčeho, co je tak esteticky "zdrcující". Osobně, když se mi něco nelíbí, nevěnuji tomu ani vteřinu. Tak snad se Vám ulevilo. P.S. Ponožky rozhodně nejsou modré :o))) P.P.S Dokonce ani Vy nejste tak anonymní, jak by se to mohlo na první pohled jevit.

      Vymazat
  9. Anonymní19/12/13

    Waу cool! Some extremely valid points! I aрpreciate you penning this
    article plus the rest of the site iss аlso really good.


    Here is my web site - r4 3ds gold

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.