Pages

22. 10. 2013

HALLOWEENSKÁ GIVEAWAY - NOVINKY YANKEE CANDLE

HALLOWEENSKÁ GIVEAWAY - PODZIMNÍ A VÁNOČNÍ NOVINKY YANKEE CANDLE


Krásný večer všem :-),

jak víte, nedávno jsem vyhrála giveaway u Rendy z blogu ORDINARY LIFE. Moc ráda dárky dávám, a když nějaký dostanu, mám samozřejmě také radost nezměrnou a nestydím se za to! :-)

A protože bych tuto radost chtěla poslat dál, a to přímo Vám, mým úžasným čtenářkám, vyhlašuji "halloweenskou" giveaway o zbrusu nové přírůstky z podzimně vánoční kolekce Yankee Candle.

Dnes jsem dělala menší inventuru skladu našeho eshopu, na který se mimochodem dost často ptáte, takže zde je odkaz: Yankee Candle Home.

Počítala jsem, kolik druhů vůní vosků do aromalampy máme skladem a docela  mne to překvapilo :-), takže jsem se rozhodla, že tato číslo se stane soutěžní otázkou :-).

Co můžete vyhrát??
1. vše, co je zobrazeno na hlavním fotu, tzn. 4 druhy novinkových vosků a 2 votivní  svíce
2. a abyste to měli(y) i na čem vosky "vypalovat" :o))), výhra bude obsahovat také skvostnou (dle mého názoru) aromalampu Yankee Candle, bílou s decentním vzorkem levandulí, zde foto:





Pravidla soutěže:

1. vyhrává ten, kdo jako první napíše správný odhad počtu druhů vůní, které máme v eshopu skladem, ve formě vosků do aromalampy. Nejsem úplný fanda random slosovacích aplikací, toto se mi zdá spravedlivější a transparentnější, protože je  jasně vidět v komentářích, kdo odpověděl správně jako první....
2. giveaway je určena pro stálé čtenáře blogu, tzn. jediné, co se kromě "tipování" od vás chce, je a) přihlásit se k pravidelným, Google čtenářům Beutypedie - otázka 10 vteřin :-) a za b) dát like stránkám Beautypedie na Facebooku.

Giveaway uzavřu a vítěze vyhlásím 22.11.2013. Za prvé, je to datum, kdy má moje sestra má narozeniny :-) a za druhé, 23.11. proběhne další kurz Beautypedia Make-up School a ráda bych výhru předala osobně, pokud by se  nááááhodou  stal vítězem někdo z účastnic našeho "Beautypedia" setkání :-).
 

Giveaway rozhodně nevyhlašuji primárně kvůli zvýšení počtu čehokoliv, ale nechci znevýhodňovat pravidelné čtenářky, které čtou každý příspěvek na blogu a píší mi komentáře, které mne nesmírně těší. Odezva čtenářů je pro mne hnacím motorem, abych dál vytvářela kvalitní a pro Vás přínosný "content", neboli obsah blogu :o)))

Tak to je pro dnešek vše, doufám, že se Vám giveaway bude líbit a nezapomeňte do komentářů napsat Váš odhad na počet vůní, které máme skladem ve formě vosků. K odpovědi uveďte Váš email, abych výherce mohla kontaktovat! :-)

Krásné podzimní dny Vám přeje Ája.  



 

 

86 komentářů:

  1. tipuju... 73! :)
    jinak sleduji přes GFC i na FB... a když nevyhraju, tak si ty novinky stejně plánuju koupit, vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22/10/13

    Ahoj, můj tip je 75 kousků, Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní22/10/13

    Jedna vůně krásnější než druhá. Můj tip je 77ks. Přeji krásné a provoněné podzimní dny! Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím,že je to 70.
    klara.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 76 druhů
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní22/10/13

    Dobrý den Andrejko,
    tak já jsem v poslední době naobjednala tolik svíček od YC, že si prostě tipnout musím..tipuji, že vosků skladem je 74 ks..:-)
    Jinak jsem vyzkoušela vosk do aromalampy skořice a nikdy jsem necítila tak silnou vůni..až mi bylo špatně...hihih
    Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné ráno Andrejko, tak já tipuji, že máte skladem třebaaaaaa 66 druhů vosků :-) Nejradši bych ten tvůj celý sklad měla doma, protože vůní se nemůžu nabažit :-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. 1.Řekla bych se že vůní je kolem stovky, né-li více :). Já nevím, ještě žádnou YC nemám.
    2. Jsem stálou čtenářkou :).
    na facebooku sleduji také.
    Nádherná soutěž :) !

    OdpovědětVymazat
  10. Řekla bych, že tak cca 39 vosků :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, já si odhaduji 76 vosků :)

    OdpovědětVymazat
  12. Podle velikosti tvého e-shopu bych si tipla tak 70 :) Což by bylo opravdu impozantní číslo. Napočítala jsem ale od oka 84. Jestli to tak bude, nevím. Škoda jen, že pro tak krásné zboží nemáš samostatný e-shop, Yankee candle by si to zasloužilo :)

    Takže "olajkováno", sleduji a tip je 84! Hezký den,d.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná giveaway. Napočítala jsem 86:-).

    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 77 jsem napočítala:-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojda.. ja tipuju 75 druhu.. L.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojda.. ja tipuji 75 druhu.. L.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní22/10/13

    Bohužel se mezi pravidelné čtenáře nemůžu přihláit, protože nemám vytvořený účet na googlu apod., ale ráda k Vám chodím a čtu každý článek.. ;) Tak doufám, že to nevadí.. fandou na FB jsem se stala. A odhaduji 71 vůní :) HKosarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, tak již jsem se stala i pravidelnou čtenářkou přes google :) Jelikož ještě nikdo další netipoval 71, tak snad to tím pádem nevadí :) Přeji krásný den!

      Vymazat
    2. Dobrý den, tak jsem se již stala i Vaším pravidelným čtenářem přes google :) Jelikož číslo 71 ještě nikdo další netipoval, tak doufám, že nevadí, že jsem se přihlásila zpětně.. přeji krásný den! :)

      Vymazat
  18. Tipuju cca 85
    Like na Facebooku

    Lindsay24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím že to bude okolo 84. A i kdybych nevyhrála budu si je stejně objednávat :P :))

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, tak jsem měla v plánu umýt okna, když je tak hezky a místo toho počítám vosky :-) Už jich doma pár mám ale nemohu odolat touze svou sbírku rozšířit. Napočítala jsem jich okolo 70 druhů vůní skladem, ale mám z toho docela zamotanou hlavu, nevím jestli jsem některé nepočítala dvakrát. To číslo se mi zdá dost vysoké ale zkusím to. FB - like a pravidelný čtenář jsem. :-) moc ti fandím a děkuji za Beautypedii :-) Ivana Vondrušková mail:ivana.sykora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. můj odhad je 82 :) kamilabrazdpva@seznam.cz (sice jsem nový čtenář, ale tvůj blog s emi moc líbí, hlavně tvoje vášeň pro YC, kterou s tebou sdílím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, tak jsem měla v plánu umýt okna a místo toho počítám Yankee Candle. Několik voňavých kousků už doma mám ale nemohu odolat touze svou sbírku rozšířit. Napočítala jsem okolo 70 druhů vosků skladem, ale mám z toho docela zamotanou hlavu, zdá se mi to vysoké číslo, nevím jestli jsem nepočítala některé dvakrát. FB like a pravidelný čtenář jsem. Sleduji každý tvůj přispěvek :-) Fandím Ti a děkuji za Beautypedii !!!!! Ivana Vondrušková mail: ivana.sykora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, tipuju 78. sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Okolo 70 druhov tipujem :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj tipuji 89 :-)
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 87 :)
    mail : Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní22/10/13

    Ahoj Andrejko
    myslím , že těch vůní je 80
    m.vyjidackova@seznam.cz
    moc zdravím a přeji krásné slunečné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  29. sleduji přes GFC a tipuji 79 vůní
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sleduji přes GFC a tipuji 79 vůní
    valo.suomi.lauri@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 55 druhů ... :-) hezký den a hodně spokojených čtenářek

    OdpovědětVymazat
  32. tipuji 81, ale napočítala jsem jich 75, ale toto číslo tu už bylo!
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj,pokud ještě soutěž běží, tipuji 83 druhů.
    simkovagabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. třeba 83? :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj aji já to tipuji tak na druhů vůně miluji jsem ráda že jsem se od tebe na ně naučila byla to láska na první přičichnutí...pa Ala Zavrelova.ala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 66! :D
    xX.Michelle.Xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 78?:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Andrejko,
    pravidelná čtenářka jsem, ale bohužel nemám účet na googlu, apod :-(..Mám jen like na FB. Ale i tak tipuji 78 :-)
    janik.b@seznam.cz
    Krásný den.
    J.

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní23/10/13

    Zdravim Andrejko, můj tip je 69 těm jsem tu ještě neviděla :-) a když nevyhraju nevadí, nakoupím zase u Vás na MMB ... Krasny podzim přeje Petra petra.filipovic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. 75 som sa rozhodla:)

    OdpovědětVymazat
  41. Andrejko, já si taky samozřejmě musím tipnout, a to třeba 88.
    A taky mám dotaz: prodává se YC někde v Brně? Raději očuchám a pak s jistotou objednám. Ale zatím jsem nic nenašla:-) Děkuji
    Můj mail: elena-k@post.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní23/10/13

    Andrejko, tipuji 85 . Krásný večer Milena

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní23/10/13

    Milá Andrejko, účet u googlu sice nemám (a ani další nechci), ale na FB a MMB Vás sleduji pořád :-)). Tipuji si 68 kousků, i když to bude asi víc a jedna voňavější než druhá. Krásný večer i Nicolce přejeme. Mějte se krásně, podzim je teď úžasný :-). Šárka

    OdpovědětVymazat
  44. Anonymní24/10/13

    Andrej, také vás často sleduji a též nemám účet na googlu. Přesto si tipnu a hádám 69
    mějte se fajn Tereza

    OdpovědětVymazat
  45. Tak já to zkusím :) 88 ??? Máte to moc krásné na blogu i na Facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojky Aji můj tip je 77 druhů vůní. Přeji pěkný den Eliška

    OdpovědětVymazat
  47. Ahojky já bych si tipla 77 druhů vůní. Jinak včera jsem náhodou narazila na tvá videa a moc se mi líbí a těším se na další přeji ti mnoho odběratelů a čtenářů. Přeji pěkný den Eliška

    OdpovědětVymazat
  48. 72
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. škoda, že se musí dávat like na FB, já FB nemám

    OdpovědětVymazat
  50. Podle mě 76 ;)
    sleduji, lajknuto:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  51. Anonymní24/10/13

    Ahoj:)
    78:D
    tereza.ungerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych řekla, že 45 druhů :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Nějak mi tam neskocil počet tipuji 64 druhů. měj se krásné Alena

    OdpovědětVymazat
  54. Nějak mi tam neskocil počet tipuji 64 druhů. měj se krásné Alena

    OdpovědětVymazat
  55. řekla bych že 65 druhů. Krásný den,
    Alča

    OdpovědětVymazat
  56. Anonymní25/10/13

    89 druhů

    Míša

    OdpovědětVymazat
  57. Anonymní25/10/13

    66 druhů. Krásný, prodloužený víkend! Iris
    kokuma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Já tipuji 73 druhů. anatalinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Podle mě 61 druhů :)
    Denulaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Daj vedieť o svojeje GIVEAWAY aj ostatným :) http://www.giveaway.piligin.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Ajo, 78 druhu, lajknoto, krasny den, Lenka

    OdpovědětVymazat
  62. 71-72 odhadujem
    22.11. Mam narodky aj ja :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Anonymní1/11/13

    60 druhov vôni :)
    Nika244@atlas.sk

    OdpovědětVymazat
  64. Já napočítala 77 druhů vůní vosků do aromalamp. (Jinak nabízíte cca 32 dalších druhů vůní - votivní svíce, autovůně atd., které nemáte ve formě vosků.) Na FB mám účet jako Kamila Rayane.
    Můj email je kamilaaa_23@hotmail.fr

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj :)) tipnu si 70 vůní. :) Sleduji FB i blog jako Veronika Nováková, můj email: V.novakova11@seznam.cz. Krásný podzim! :))

    OdpovědětVymazat
  66. 72 vůní , můj mail enett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. 75:)))

    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den Ájo, můj typ je 72 druhů vonných vosků, že je skladem. I když si myslím, že počet se může měnit :-)
    Lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. 72 druhů :) Uff to počítání mi dalo zabrat
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  71. Napočítala jsem 73 i když jsem počítala nabídku kde jich na fotce bylo více :)
    polisa@seznam.cz
    Sleduji přes obojí jako Šárka Poláků :)

    OdpovědětVymazat
  72. Nevím kolik přesně ale tipuji tak 82 :) A jinak,nevíte kde koupit tu aromalampu ? :)

    OdpovědětVymazat
  73. Andry můj tip je 74 protože je to můj ročník. Jinak 22.11.je parádní datum,páč se narodil jeden z mých synů :-) sleduji přes fb,mmb i blog. kordulova.kamila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Andry jelikož je 74 již tipováno,měním svůj tip na 113,to nikdo nemá .-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.