Pages

22. 3. 2014

OOTD - SPRING ORANGE - BLACK

SPRING OOTD - retro myší kožíšek


Krásné odpoledne,

jaro je v plném proudu a zatím nám předvedlo svoji přívětivější tvář, co se počasí týká. Toto roční období samozřejmě miluji, asi jako všichni... Slunce, první květiny, rašící pupeny na stromech. Jediné, co mne většinou zaskočí, je počasí. Respektive jeho proměnlivost, nevím jak vy, ale většinou si nejsem úplně jistá, co si vzít na sebe, aby mi nebyla zima anebo horko :-).... Pořídila jsem si pár nových kousků do svého šatníku, na toto téma plánuji samostatné video. Dnes se s vámi chci podělit o několik úlovků, ze kterých jsem sestavila jarní outfit. 

Na jaro jsem si chtěla pořídit nějaký zajímavý kabátek, aby byl sportovní i trochu glamour, ideálně černý anebo bílý. V obchodech jsem nic takového neviděla a tak jsem si nakonec vybrala svůj vysněný "myší kožíšek" v internetové obchodě CHOIES KLIK . Poštovné je zdarma. Kabátek předčil moje očekávání, protože je teplejší, než mikina, ale nemá pevné zapínání, jen na sponu, což je výhodou když je chladněji a naopak, pokud se oteplí, sponu rozepnu a je mi tak akorát :-)... 

Na kabátek jsem dostala nespočetně komplimentů, stejně tak jako na oranžový svetr, který mám z F&F. V reálu je více zářivě oranžový, fotky jsou pořízeny za pošmourného počasí, takže jasná barva tolik nevynikne. Šátek, který barevně ladí se zbytkem outfitu, je z německého designového outletu T. K. Maxx. Zbytek outftitu a líčení napíšu na konec postu....


LODIČKY A KABELKA - OBOJÍ F&F


SVETR F&F

KOŽÍŠEK CHOIES



PRSTÝNEK C&A



Outfit:
kabátek - CHOIES KLIK 
svetr, boty, kabelka - F&F - seženete v bežných sítích Tesco Extra
šátek - T.K.Maxx

Make up:
podkladová báze Clinique - anti-redness
make up - Guerlain Parure Creme Lumiere 02
korektor - Benefit Erase paste no. 1
pudr - MUFE HD loose powder
tvářenka - Benefit Bella Bamba (Benefit a Too Faced koupíte mj. v Sephoře)
stíny - Naked 2 Urban Decay
řasenka - Too Faced Better Than Sex mascara
rtěnka - Astor Heidi 003 Cheeky (seženete v běžných drogériích) 
lak na nehty - OPI Cayun Shrimp


Určitě mi napište, jak se vám netradiční spojení černé s oranžovou líbí a jaké máte tipy na to, aby vám na jaře nebylo ani horko ani zima :))))


Krásný víkend! 
A.




25 komentářů:

  1. Outfit je úžasný!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline, hrozně moc děkuji! :-)

      Vymazat
  2. To se to obléká s takovou krásnou postavičkou! :-) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,no ta mašle ve vlasech mi přijde nevkusná a přenechala bych ji spíš dceři ,ale jinak ostatní kousky ti sedí dokonale ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuji :-), já jsem na šátky ve vlasech vysazená, klidně ho dceři půjčím a pak si ho zase vezmu :D

      Vymazat
    2. :D aha,no všimla jsem si ,ale však každý máme to svý co nás odlišuje :)

      Vymazat
    3. no mne se ta masle zrovna libi :-)

      Vymazat
  4. To je nádhera!! Miluji černou a v kombinaci s oranžovou je to pecka. Už se těším na video "co nového v šatníku"

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera!! Miluji černou a v kombinaci s oranžovou je to pecka. Už se těším na video "co nového v šatníku"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc! Ano, video určitě bude, jen ještě čekám na jednu novou věc, která zatím nedorazila :)))

      Vymazat
  6. sluší ti to moc, mě se hlavně hrozně líbí ten šátek ve vlasech, vypadá to supr! na ten svetr jsem taky koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arwen, hrozně moc děkuji, já šátky, klobouky a kšiltovky přímo miluji, je škoda, že Češky se v tomhle směru neumí trošku víc odvázat...... Už moje babička říkala, že bez klobouku není ženská oblečená, tzn. na hlavu si dám cokoliv, ostatně, co jiného mi zbývá, když v ní nic nemám :-D, né sranda :)))). Svetr je v reálu hezčí, hodně lidí mi ho chválilo a nejvíc je dostane, když řeknu, že je z "Tesca" :D

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší, i když ten šátek není zrovna můj šálek kávy. A máš nádhernou postavu...nebudeš dělat nějaké video o tom jak se stravuješ a jestli sportuješ atd.?
    Já se momentálně oblékám spíš víc a potom odkládám jednotlivé vrstvy do kočárku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jani, tento námět videa musím ještě promyslet, chtěla jsem ho udělat, ale bohatě mi stačily nepříjemné komentáře u videa, jak si skladuji kosmetiku a to šlo jenom a "blbej make-up".... :)))

      Vymazat
  8. Super outfitek! Ta barvička svetru je nádherná. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní23/3/14

    Ahoj Andrejko, kabátek a celý outfit se mi líbí moc! S tím šátkem na hlavě máš takový francouzský šmrnc, kéž by se více žen dokázalo trošku odvázat,těším se na video a na to co jsi pěkného nakoupila. Zdravíme Nicolku :-* Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jani, to mne moc těší, protože obecně si myslím, že Češky berou módu hrozně "vážně" a striktně, jsou upjaté a fakt je, že Francouzky dělají pravý opak, kombinují zdánlivě nekombinovatelné a berou to jako hru :-). Děkuji moc za pozdrav pro Nikču! :-)

      Vymazat
  10. Anonymní23/3/14

    Ahoj Ájo, nejprve tedy k outfitu, je neuvěřitelný, jak na tobě vypadají i úplně laciné věci naprosto luxusním dojmem, to je prostě dar :-) Tobě sluší vážně téměř všechno, nějaký tvůj outfit mě úplně nadchne, jiný si třeba řeknu, že to není úplně můj styl, ale tobě to prostě sluší. A další co mám na srdci, neskutečně moc, moc, moc ti děkuji za tip na kosmetiku Bione - na jejich řadu Cannabis - to je něco úžasnýho, mám tedy ten výživný krém, ne ten proti vráskám - na ten dojde také - ale je vážně naprosto super, objednala jsem si od nich ještě ten balzám na rty a ten mě teda úplně nenadchnul, není špatný, ale normál, jinak vážně máš asi nějaký vadný kus, protože tak tekutý, jako ty, ho tedy nemám. Ale co mě nadchlo a vřele můžu doporučit je jejich profesionální okurkový peeling - to je fakt bomba, kdybych se mohla peelingovat denně, tak bych do toho šla :-) a také doporučuji jejich avokádový oční krém - velmi příjemný, ikdyž dost voňavý. Měj se krásně, krásné jaro a určitě natoč video s nákupy, těším se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mne těší, můj názor je takový, že u outfitů nejde ani tak o značku, jako spíš o to, jak se jednotlivé kousky poskládají. Děkuji moc za tip na peeling, zrovna nějaký nový potřebuji a od této značky moc ráda vyzkouším. Balzám na rty, který mne nadchl, jsem objevila u Cannaderm (konkurence Bione), obsahuje 50% konopí a je úžasný.

      Vymazat
  11. Já se vykecávat nebudu, jasně a stručně, ty jsi na těch fotkách prostě nádherná!!!!!:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.