Pages

29. 4. 2014

MUA GIVEAWAY - ROZBALOVÁNÍ BALÍČKU video

ROZBALOVACÍ VIDEO - BALÍČEK MAKEUP ACADEMY


Krásný den vám všem,

jsem zde s rozbalovací videem, ve kterém uvidíte všechny MUA produkty z Giveaway :-). Technika trošku selhala, takže se video podařilo nahrát až na 3. pokus :-)

Ke všem produktům, o kterých mluvím, jsem přidala přímo do videa i odkazy a miniatury, tak doufám, že se vám bude líbit. Můžete se těšit ještě na fotografie a recenze.

Napište mi, které produkty byste v GA chtěli(y) vyhrát. Některé budu ještě dokupovat, tzn. budu ráda, když mi dáte vědět, které výrobky vás lákají:-)! 
A.


10 komentářů:

  1. Skvělé video Áji, já tedy musím říct, že tě obdivuji. Já bych nezvládla čekat s otevřením takového pokladu ani minutu natož tolik dní ;) Mě osobně by nejvíce potěšila ta kulaťoučká báze pod oční stíny, rtěnka či lesk, tvářenka, kterou jsem ještě nevyzkoušela- vždycky totiž objednám něco, co mě nadchne víc:) a po tvém doporučení bych se nezlobila ani za rozjaňovač. Já vím, jsem hrozně skromná :D (myšleno ironicky)
    Už se moc těším na recenze, které budou následovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji hrozně moc! Rozjasňovač je právem bestseller, akorát fakt doporučuji hlídat, protože mně spadl na podlahu a víčko nevydrželo, což mě děsně štve, vzhledem k tomu, že za skoro rok ho prakticky vůbec neubylo... je nesmrtelný :D.

      Vymazat
  2. Ahoj, tak to snad nečekaly ani čtenářky :-) Jsem zvědavá, co budeš recenzovat. Já mám tu paletku Undress a opravdu jsou to skvělé stíny. Využila jsem akci doprava zdarma a objednala si novou paletku Glamour Nights a rozmýšlela jsem se právě ještě mezi Glamour Days, kterou jsi dostala v balíčku. Ještě jsem si vybrala tvářenku a nějaké dárečky, které rozdám. Jinak by se mi líbilo vyhrát paletku Glamour Days nebo ten rozjasňovač, vypadá opravdu dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzovat budu několik produtků a určitě i ty, které už mám doma skoro rok. Chtěla jsem ještě nějaké rozjasňovače do GA dokoupit, ale bohužel, už jsou vyprodané :/, tak doufám, že do vyhlášení vítězů GA je stihnou opět naskladnit :-). Ráda bych každou výherkyni potěšila balíčkem, ve kterém bude tento výrobek! :-)

      Vymazat
  3. Odpoved je primeri su najdrahsie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, zda-li je myšlen tento komentář jako odpověď na soutěžní otázku, pokud ano, tak prosím okomentovat přímo pod článkem, na který byl odkaz pod videem, v description boxu :-), děkuji!

      Vymazat
  4. Dnes mi dorazila výhra. Děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem koukala na tvoje videa, máš moc příjemný hlas a krásná videa :) A ty produkty od MUA vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mne moc potěšilo! :-)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.