Pages

31. 8. 2014

JULY NEWS, FAVOURITES & GIVEAWAY - video

NOVINKY, OBLÍBENCI A GIVEAWAY - ČERVENEC 2014 video


Krásné nedělní odpoledne,
dnes mám pro vás trochu delší video, než obvykle (vzhledem k počtu dárků, které se mi sešly k narozeninám) a hlavně vyhlášení Giveaway s Avonem o skvělé ceny!

Nejprve info o produktech, které zmiňuji ve videu a pak vše o Giveaway :-).

Sephora - Bronzing Oil a Gradual sefl-tanning body lotion
Balea - Trend it up - objemový pudr (seženete v německých DM)
AVON - planet Spa - Amazonian Treasures - hand & food cream
EBELIN - augenbrauenformer - koupíte v DM jako "seřezávač na obočí"
Sally Hansen - Salon Gel Polish - koupíte v DM
Produkty Sleek:
paletka I-Divine Ultra Mattes V1  
paletka I Divine STORM 
rtěnka SLEEK 781 Matte Amped
Bronze block - dark
Milani:
Milani powder blush 07 Love potion 
Urban Decay:
All nighter make up setting spray 
De slick make up setting spray 
P2 - Perfect face highlighter - koupíte v německých DM
AVON - glow bronzer in light
AVON - jumbo tužka Big colour Mocha Flash 
AVON - Big Daring Mascara
Sephora - 24 h Velvet waterproof eyeshadow 
Sephora -  Jumbo liner - 05 Beige, 22 Dark Taupe Shimmer
Shiseido - Stick foundation control stick (např. Douglas v ČR) 
MAC - Dazzleglass Steppin' out (koupíte v MAC prodejnách) 
NYC - lesk - Brighton Beach
KIKO - krémová voděodolná tvářenka cheeky colour cream blush 02 
Guerlain - Aqua Allegoria - Pamplelune (koupíte online, popř. Sephora, Douglas)
AVON EDP - Instinct forbidden  
tabletky DERMAX online
zásaditá káva Organo Gold s Ganoderma Lucidum Organo Gold info 
retro doplňky do bytu - eshop DELART


Giveaway s Avonem - ukončení 15.9.2014 po 21.h

Dostáváme se k soutěži s Avonem, ceny budou celkem 4.
1.-3. cena - novinkový parfém Instict forbidden, jehož tváří je Megan Fox
4. cena - sada produktů Planet spa Brazilian Treasures: hydratační maska, tělový peeling, vlasový kondicionér.

Vyhlášení soutěže  a detaily o produktech v tomto:  VIDEU.

Podmínky účasti v GA:
1. být čtenářem Beautypedie, reg. přes Google
2. být odběratelem YouTube kanálu Beautypedie KLIK
3. dát like FB stránce AVON Česká a Slovenská republika
4. do komentářů zde na blogu napište: 
a)jak jste strávili léto a zda jste v průběhu léta používali nějaký produkt od Avonu :-), 
b) uveďte kontaktní email a jméno/přezdívku, přes kterou odebíráte GFC a Beautypedia YouTube kanál.



Brzy se můžete těšit na novinky a oblíbence za srpen a další videa :-). Snad jste si poslední prázdninový víkend užili! Hodně štěstí v soutěži, pro vás, kdo se zapojíte!

 

57 komentářů:

  1. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    yt eva richterova/ ervulenka1
    ervulenka@seznam.cz
    Leto jsem stravila s pritelem a s rodici na chate. Vylety na kole, koupanim a opalovanim :) Pouzivala jsem bronzer z rady luxe, rtenku a gel lak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ájo.Léto jsem strávila se svými třemi dcerami+ další děti na hlídání :-D ,počet se střídal.Takže se ted od září těším,že si trošku odpočinu.Od avonu používám laky na nehty.
    Maky.Dostalova@email.cz
    fb Markéta Šrámková Dostálova
    gfc Markéta Dostálova
    yt Markéta dostálova

    OdpovědětVymazat
  3. gfc tento ucet , fb Nikola Benková
    yt sweetlollipopqueen
    nikolanikibenkova@gmail.com
    leto som stravila dobre , oddych a lenosenie to co milujem :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Ájo, léto super prožité.., koncert Metallica v Praze :), sjíždění řeky Moravy- nádhera,počasí nám přálo a často zahrádka a grilovačky s rodinou :D. Jinak od avonu používám, podkladovou bázy pod oční stíny a momentálně řasenku Irrresistibly sexy. Díky za videa, ráda Tě sleduji. lenkavaldman@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. gfc Klára Wallová
    yt Klára Wallová
    fb Klára Wallova
    wallova.k@seznam.cz
    Letos jsem bohužel prázdniny už po škole neměla, protože chodím od března do práce :) Ale i tak jsem se snažila si co nejvíce užít sluníčka u bazénu a trávit čas s přítelem a výlety za rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  6. sledujem lajkujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    leto ubehlo ako voda a už sa teším do školy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ájo, nejdřív než ta zapomenu. k té zmrzlině - hlavně ne čokoládovou, jinak je mi to fuk :D Mejraději mám různé smetanové, zrovna tu co ukazuješ, bych si dala hned.. :)

    Léto nějak podezřele uteklo, těšila jsem se, jak si ho s dcerou užijeme, ale přřijde, že snad ani žádné nebylo.. Skoro nic jsem nestihla, co jsem plánovala a naprostá většina věcí nakoupených dceři na léto, od sukní a šatů až po tílka nám leží ve skříni nenošená. Ale byli jsme v Itálii na dovče a 2x pod stanem na "dětksodámské" jízdě, takže určitě hezké zážitky máme :)
    JInak mě od Avonu celé léto provází denní krém a moje oblíbená nude rtěnka :) Jinak tu fialovou řadu jsem nedávno očuchávala u kamarádky a hrozně mi to voní :))


    na fb sleduji jako Kristýna Rudolfská.
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Terka Černá
    YT: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Produkty od Avonu používám neustále, jsem spokojená! :) Chodila jsem do práce na brigádu a jinak byla s přítelem :).
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC langmaierova1
    YT Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz
    Přes léto jsem si užila přírody,koupání,výletů s přítelem,zoo a hrady.
    Z Avonu používám nejvíce tělové spreje a láká mě ta nová řasenka o které jsi mluvila.

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že prázdniny nic moc :-D , samé zařizování, žádná dovolená :-D .
    FB: Romča Rájková
    YT: Romča R.
    GFC: Romča R.
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. fb- Tereza Drechslerová
    gfc - tento účet
    yt -Tereza Drechslerová
    kontaktní email- Tereza.Dr@seznam.cz
    V červenci jsem měla brigádu a v srpnu jsem byla s rodiči a sestrou na dovolené v Tunisku a potom jsem byla se spolužačkou v Anglii. Byla jsem i na festivalu a pak probíhali takové ty nečekané a rychlé akce :-) Když nebylo co dělat, tak jsem si dala zasloužený oddych po škole :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Ájo,
    děkuji za video....dlouhá mám nejradši:-) Uvařím si kafčo a užívám si odpo siestu.... Před večerním žehlením je třeba načerpat síly :-)
    Tvých rad a dopopručení si velmi cením.
    Léto bylo pro mě ve znamení práce, ale to nic nemění na tom, že léto a teplo mám nejraději ze všech ročních období. Všechno jde tak nějak líp od ruky a lidé se na sebe víc usmívají. Sluníčko dělá divy:-) I když se musím přiznat, že bych snesla období "tepla a sluníčka" ještě klině další 2 měsíce (no, upřímně v pohodě i dalšího půl roku). Líbí se mi, že v létě nemusím nosit deset vrstev oblečení, jen na sebe hodím tílko, sukni a sandále, vlasy do drdolu...pomádu a "vysoký SPF" na ksichtík ....a mizím ven.
    Od Avonu mám stále v koupelně řadu Senses- sprchové gely jsou příjemné, nevysušují pokožku a hezky voní. Co mi nechybí na pracovním stole je Body fresh...který osvěží právě v létě a taky při únavě:-) Trojici oblíbenců bych uzavřela tělovým krémem od Planet Spa, který dostatečně vyživuje i moc hodně suchou pokožku- díky bambuckému máslu, které je v něm obsažené.
    Pěknou neděli:-)
    čtenářka míša šikulová
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Léto letos nebylo podle mých představ. S přítelem jsme byli poprvé spolu na dovolené, kde nám bohužel nevyšlo počasí a ještě jsem si přivezla zánět močových cest. Opravdu nic moc :(
    Od Avonu používám Černé mýdlo z tureckých lázní a jsem s ním moc spokojena. Měla jsem i masku na obličej z téhle řady a ta byla fantastická.
    GFC: Michaela Halová
    YT: Michaela Halová
    email: Michalka.Halova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Ájo,letní prázdniny jsem trávila jak pracovně,tak i s dcerkou jsme jezdily různě na výlety-návštěva muzea voskových figuín,hrady ,zámky,ježdění na kole,koupání,kino a tak různě co nás napadlo.

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj,sleduji tě už déle a moc ráda :)
    YT,fb,gfc -Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz
    Letošní léto je hrozně zklamalo..uteklo to strašně rychle a buď byly příšerné pařáky,nebo zase zima a pršelo :) Já se tak něják nudila většinou doma,letos jsem ani nebyla nadovolné,takže nic moc no..
    Od Avonu jsem si oblíbila v poslední době krém na ruce s kakaem :) Po této fialové řadě Planet Spa jsem už koukala,moc krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :o) Tohle léto se mi zdálo poněkud divné :-D Bud bylo nesnesitelný vedro, nebo zima a pršelo a nebo dusno a jako v prádelně. Nejkrásnější zážitek z léta pro mě byl Kryštofkemp. Nezapomenutelný zážitek. Dovolená u moře mě teprve čeká. :o) Nejvíce jsem na mailu : klara.klara3@seznam.cz a odebírám pod mým jménem Klára Čermáková: cermakovaklara30@mail.com

    OdpovědětVymazat
  17. gfc Terka Koppova
    yt Terka Koppova
    fb Tereza Koppová
    kontaktní email koppovatereza@seznam.cz
    Ahoj Ájo, tyhle prázdniny jsem si užila asi nejvíc ze všech, protože se mi splnil sen (byla jsem v Německu na koncertě mé nejoblíbenější skupiny, ale na druhou stranu utekly až moc rychle, doufám, že si si i ty užila prázdniny:)

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasné dárečky, to by bylo radosti! :) Prázdniny jsem si užila příjemně, relaxačně, výletně a mimo to jsem strávila krásný týden na Krétě. Léto bylo moc fajn, škoda, že je vždycky tak rychle pryč. :) Avon mám ráda, za tu řadu let jsem toho vyzkoušela spoustu, že bych si na všechno ani nevzpomněla. V poslední době jsem používala např. obnovující krém na ruce s kolagenem a elastinem a tělový sprej se švestkou a vanilkou.
    Sleduji GFC, YT i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem čtenářem i věrným odběratelem! :)
    Stránku Avonu na FB sleduju už delší dobu :)
    Letošní léto bylo takové normální. :D Měla jsem brigádu, žádná velká dovolená se nekonala. :-/ Jenom sem tam nějaký malý výlet s rodinou, přáteli a ták. :) Přípravků od Avonu používám strašně moc :D Od krémů na ruce, masky na vlasy, úžasný pelling na ruce od Planet spa, parfémy, něco taky z dekoravní kosmetiky (stíny, rtěnky, tužky na oči) až po laky na nehty :D je toho prostě moc. :) Vyzkoušela jsem toho spoustu a většinou jsem byla spokojená :)
    Můj email: Krcmova9@seznam.cz a na youtube jsem jako: Kača Krčmová

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Ájo, v první řadě bych ráda poděkovala vůbec za možnost zasoutěžit si o tak pěkné ceny. Mám pocit, že giveaway jsou dost nedoceněnou součástí youtube světa :)
    V létě jsem prožila své poprvé - ale nelekej se - mám na mysli letecké poprvé. Vybrali jsme si řecký Rhodos a rozhodně nelitujeme - bylo tam nádherně. Jinak i když bylo počasí všelijaké a buď bylo horko, že se nedalo skoro vyjít na sluníčko, nedalo se spát ani dýchat nebo bylo naopak celkem ošklivě, stejně je to pro mě nejlepší část roku - možné i proto, že jsem stále ještě studentka a léto je pro mě symbolem vysokoškolských prázdnin. Doufám, že jsi si léto také užila, protože momentálně to venku vypadá spíš už podzimně :)
    Všechny podmínky jsem samozřejmě splnila a budu se moc těšit na výsledky :)
    GFC a YT: Romís Machová
    FB: Romíís Machová
    kontaktní email : machova.romana1@seznam.cz
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem na otázku ohledně Avonu - pomalu ale jistě se k němu po x letech vracím, v létě byly mými věrnými společníky báze pod oční stíny a tělové spreje :)

      Vymazat
  21. Ahoj, moc pěkné video a jako obvykle ti to moc sluší.
    Letošní léto jsem si užila, byli jsme s přítelem a roční dcerkou na Lefkádě v Řecku a byla to nádherná dovolená. Zbytek léta jsme strávili v ČR a na stavbě našeho nového domu.
    Ze zmrzlin mám moc ráda dobrou vanilkovou, creme brulee a ořechovou. Od Avonu jsem používala dříve hodně přípravků jelikož katalog mi nosila známá do práce. Momentálně jsem na mateřské a už delší dobu jsem nic nového nezkoušela.
    email: rehakova.jana@post.cz
    youtube: JanaR
    FB: Jana Řeháková

    OdpovědětVymazat
  22. Jméno na FB i na Google je Eva Záchvějová na Youtube přezdívka Cipííísek
    Tvůj kanál sleduju už nějakou dobu a i stránku na FB AVONU mám olajkovanou více než půl roku :)
    Co se týká prázdnin tak jsem se snažila si je co nejvíce užít, protože to byly mé nejdelší prázdniny v životě a ještě pořád chvilku trvat budou :) pak nastupuji na vysokou školu ... Jinak jsem tedy hodně jezdila na různé festivaly, koncerty, pořádali jsme nějaké party s kamarádama, párkrát jsem byla na chatě ale i na výletech s rodinou :) nejvíc jsem se ale snažila odpočívat :)
    AVON mám já osobně velice ráda a moje maminka také. Dokonce má několik voňavek od této značky, protože je doslova "voňafkofil" :D myslím, že nový parfém by jí udělal radost a já bych jí ho ráda věnovala ...Jinak od Avonu mám momentálně doma rozjasňující perly, 3 řasenky, nějakou rtěnku od COLORtrend, nějaký lesk na rty, duo stínů, práškové stíny, gelovou tužku na oči a hlavně ten nejlepší make-up co pro mě může existovat! Dále jsme také s maminkou vyzkoušely z pečující kosmetiky sprchové gely, tělová mléka, pleťové masky a nějaké krémy :) Je to naše velmi oblíbená značka a popravdě nechápu některé lidi, kteří ji odsuzují už třeba jen kvuli tomu, že není v drogeriích a může se kupovat pouze přes katalog. Výhra by mě proto velmi potěšila!
    Můj e-mail je Eva.Zachvejova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj tak co je potřeba splněno a ráda bych zasoutěžila o ceny jsou opravdu moc pěkné, sice občas jsi přes kamarádku co je Avon lady nějaké výrobky kupuji a stránku Avon sleduji, ale parfém nemám přece jen je to dražší .
    V létě jsem byla doma dcera odjela pracovně do zahraničí a já dostala na starost psa a jelikož mám zdravotní problémy tak už bohužel cestovat nemůžu, ale aspon tady po okolí jsme se podívala. email: dvanilka@seznam.cz a na YT jsem Dana Čechova

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní1/9/14

    Ahoj moc krasna soutez,rada zkusim stesti:-)
    Bohuzel jsem nikde v lete nebyla,jako kazdy rok jsem doma. Ale jednou aspon jedinkrat v zivote bych se moc rada podivala k mori,snad se mi zadari aspon v soutezi.
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1) jasně, že sleduji
    2)na youtube Tě taky odebírám
    3) Avon mám ráda, takže tam už like dávno:)
    4) V létě jsem chodila na brigádu, užívala si jízdy na kole, cvičení a občas výletovala po ČR :). OD Avonu jsem používala celou jejich třešňovou sadu na nožky, kakaový krém na ruce, jejich parfém Sensuelle
    Přes GFC Tě sleduji jako Veru, na youtube jako Veronika Pařízková.
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Ájo, děkujeme za soutěž :-)

    1. gfc Lucie Vitu
    2. YT Lucie V.
    3. FB Lucie Vítů
    4. léto jsem strávila v Čechách, nějaké výlety na kole, do přírody a nějaký ten pořádný festival :-) Z výrobků od Avonu mám zkušenost pouze s bahenní maskou a ráda bych nějaké další výrobky vyzkoušela :)))

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní1/9/14

    Ahoj Ájo....(snad nevadí tykání)....na Tvůj blog jsem se dostala přes Petra Lovely Hair a během několika málo dní jsem ho shlédla celý (což je v mém případě co říct:)) a některé příspěvky dokonce i dvakrát...Chtěla bych Tě poprosit, zda by bylo možné pořídit pár snímků, případně komentářů, k interiéru Tvého bytu.. Dle mého názoru to, jak člověk vypadá souvisí i s tím, jak má zařízené bydlení - a to si myslím, že je v Tvém případě inspirativní...Chápu, že je tento blog spíše o kosmetice...módě...ale i přesto jsem zvědavá (a možná nejen já:)) jak bydlíš.....moc děkuji a přeji mnoho inspirace....Mirka

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, moc ti to na videu sluší!! jako vždycky :) podmínky spolněny. Léto jsme trávila hlavně na zahrádce s malým ročním prckem a různě na výletech. Nejvíc se nám libilo na ještědu, Vevnitř má hlavně restaurace s výhledem úžasnou atmosféru.
    jiank používám šampon proti lupům o Avonu, dále krémy na nohy a pár masek od Planet spa jsou úžasné.
    Krásný den
    Jitka
    jitka.kubic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky, letos v létě jsem na žádné větší dovolené nebyla, spíš jen tak po výletech s přáteli a strašně rychle to uteko:( Jinak od avonu jsem přes léto používala BB cream a řasenku a když jsem se víc malovala použila jsem bázi pod oční stíny od Avonu a ta opravdu vydržela celý den! Příští rok už ta dovolená snad výjde někam k moři:) (kaluzovanatali@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Aji!!!ackoliv je moje babicka Avon Lady,tak jsem si brousila na tyto hodnotne darky zuby,ale jelikoz mi je13tak jsem za to nechtela tolik utracet,na to ze to je Avon,Avon ma jinak skvele kremi
    My summer2014^•^:
    Toto keto bylo velmi rychle,ake peprne:-Dtak jsem si ho moc uzila......
    Nejprve jsem byla u babicky a spolecne s dedou,tetou,strycem,bratrance a sestrenici jsme byli v Italii kde bylo nadherne more bylo teple a nadheene svitilo slunce,pak jsem letela za biologickym otcem do Canady a prohlidka jsem si svou rodnou zem a navstivila jsem i Ameriku,kdyz jsem se vratila do Cr hned jsem s rodici letela do Portugalsko kde nas sezehlo slunce:-PPak uz jsem byla s babickama a posledni tyden s rodici protoze tyto orazdniny byli velmi rusne:-)Ajo doufam ze jsi si uzila take prazdniny a uz se tesim na dalsi tva videa
    Lucy^•^

    OdpovědětVymazat
  31. Jinak muj email:panolu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den,
    děkuji za toto video, moc zajímavé.
    Doufám, že jste si prázdniny a léto užila.
    My jsme letos nikam na dovolenou nejeli, budeme si brát volno až v září.
    Byli jsme na rodinné svatbě v Krkonoších, jezdili jsme se koupat k mým rodičům a hodně času trávili s přáteli. Musím za sebe konstatovat, že léto bylo příjemné.
    Soutěž je opravdu zajímavá, Planet Spad od Avonu mám velice ráda a používám ji.
    Pěkný den .

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den, zrovna jsem se z dovolené vrátila před 2 dny, byla jsem s přítelem v Chorvatsku na Makarské a bylo tam krásně, pořádně jsme si to užili,ale strašně ta dovolená utekla, produkty od avonu mám ráda a taky jsem vyzkoušela produkty od spa a to masku na obličej a krém na tělo, moc by se mi líbilo vyhrát ten parfém z avonu, jelikož jsem hodně voňavek dopotřebovala a určitě by mi to udělalo radost, můj e-mail je xxmisulkaxx@seznam.cz a sleduji tě pod nickem Michaela Ježíková. Mějte se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Andrejko,
    opět Ti to moc a moc sluší, miluji fialovou barvičku..
    Jinak léto jsme sice strávili v ČR, ale bylo moc povedené, škoda jen, že to moc rychle uteklo.
    Jarmila.80@seznam.cz-...Jarmila Břicháčková

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní2/9/14

    Leto som stravila so svojou dcerkou na materskej doma a tyzden pri mori v Taliansku s celou rodinou.kedze dnes nastupila do skolky tak to boli nase posledne dlhe prazdniny. (hollaterezka@gmail.com) vsetko naj k narodeninam

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj GFC Lucy0077
    TheLucy0077
    3) Lůca Babáčková
    4)Tohle léto jsem byla na Slovensku na svatbě a jinak jsem byla doma .
    Používala jsem teď mě vypadl název jak se tomu říká ale od Avonu takový zelený ´´ krém ´´ který neutralizuje červená místa na tváři .
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Ájo. Léto jsem trávila pracovně, jelikož už dávno nejsem školou povinná, takže prázdniny se mě netýkaly. Bohužel :( Na nějaké velké dovolené jsme nebyli, ale s manželem a přáteli jste byli na welness víkendu v Rožnově pod Radhoštěm a bylo to tam super. Od Avonu pravidelně používám laky na nehty a osvěžující tělové spreje. Manželovi jsem koupila deodorant na nohy a nemůže si ho vynachválit.
    Všude tě sleduju jako OlgaLifeStyle a Avoňáckou stránku "lajkuju" už dlouho :) Doufám, že se mi v soutěži poštěstí, prootže to jsou krásné ceny :)
    Měj krásný zbytek dne a buď i nadále tak skvělá ženská :)
    P.S. a zásobuj nás videjkama častěji, pokud ti to čas dovolí, protože tvoje videa milujuuuuuuu :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojky Ájo, léto jsem strávila v pohodě a super, ale uteklo to strašně rychle, nakonec jsme se nepodívali ani nikam k moři,bohužel:( Nejvíce času jsem trávila s přítelem a v práci:) Od avonu jsem používala krém na opalování který mi toto léto nebyl téměř k ničemu a pak klasicky krémy na tělo, olej na vlasy, řasenky, gelové laky a rtěnky:) Je toho nejspíš mnohem víc, maminka je právoplatná avonlady, takže mám o tělovou i normální kosmetiku postaráno:)
    email: Pikinka12@seznam.cz
    přezdívka na yt a fb: Péťa Nováková
    gfc: Peťulka Nováková

    OdpovědětVymazat
  39. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    nelarichterova@gmail.com
    yt nela richterova
    V lete jsem byla s pritelem na kolech na Jizni Morave. Pouzivam rtenku a fixacni sprej.

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní2/9/14

    Moc prosím o info k těm holítkům z DM. Moc nechápu jak se to má dělat, když se to nemá holit? To vypadá, že to je na oholení.. chloupek to seřízne, nebo je to jinak? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  41. Super akce, víc takových!

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Ajo, leto bylo prima, same koupani a uzivani slunicka a ted zaverem byl vylet do Barcelony:-). Od Avonu mam rada BB cream matt.
    podmínky splněny:-)
    aknelka777
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. No jak šlo trávit léto? Moc jednoduchý to nebylo,prakticky skoro celý srpen bylo ošklivo,takže jsem byla v práci a v červenci jsem na konci měsíce byla v Bulharku ,to jsem potřebovala,ale příští rok pojedu až v srpnu a na aspon 10 dní,těch 8 je málo :)
    Od Avonu používám-pěnivý olej do sprchy,krémový sprchový gel,tělové zpevnující mléko,mám dva laky na nehty a sprej na schnutí laku,rtěnky jsem si nabrala víc na zkoušku a musím říct,že brzy si vyberu plný balení,tvoje dárečky jsem nezkoušela.
    Lucie Sim-yt,blog,Lucie Šimurdová -fb ,email: lucitka.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Ajo :-)
    Léto jsem bohužel strávila ponořená do učení až na několik málo výletů s mou sestrou a mamkou. Na dovolenou se chystám až v zimě, jak je u mě delší dobu zvykem.
    Avon je moje stálá kosmetika, každý měsíc si minimálně za 500 vždy něco objednám. Řada Planet Spa je pro mě číslo jedna, hlavě tedy ta s minerály z mrtvého moře. Parfém mám už třetí v řadě Absinth ale teď už ho nemají a musím ho kupovat přes internet. Moc mám ještě ráda jejich pěny do koupele a laky na nehty. Tak se měj krásně :-)
    Lucie Vláčilová
    luciiinka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Áji, nejdřív musím hodit obdiv téměř všem věcem, které si ve videu zmiňovala a dodatečně tedy všechno nejlepší k narozeninám!
    A jaké byly mé prázdniny? Pracovní. Neměla jsem moc volných dní a pokud jo, trávila jsem je s rodinou doma nebo po návštěvách, takže nic velkýho, ale bylo to třeba, na VŠ se bude hodit každá koruna. :) No a co se týče nějakých produktů od Avonu, které se mnou letní výkyvy přežily, tak jsou to jednoznačně jejich osvěžující spreje (hlavně třešňový a švestkový) a sprchové gely!
    Přeju krásný týden!
    mail: luciepultrova@seznam.cz
    YT: BJLucc
    GFC: luciepultrova (Lucie Pultrová)

    OdpovědětVymazat
  46. všechny podmínky splněny :)
    toto léto bylo celkem vydařené, volné chvilky jsme se s přítelem snažili trávit společně, různé výlety atd :) a ke konci prázdnin jsme byli na Mallorce, takže jsme si to parádně užili :)) bohužel od Avonu nemám moc věci, ale společníka mi dělal lak právě od Avonu, který je naprosto skvělý, protože na nehtech vydrží opravdu dlouho :)
    všude sleduji pod touto přezdívkou a email mám uvedený v profilu nebo na blogu :)
    krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Ajo,
    vše splněno. Letos jsme trávili dovolenou v Čechách. Byli jsme v Hřensku a v okolí Liberce. Moc jsme si to užili. Pak už jsme podnikali jen výlety s dětmi - Praha, Německo, Chomutovský zoopark atd. V létě jsem nejvíce používala od Avonu olivový tělový krém z řady Spa - je úžasný.
    FB - Jana Červenková
    YT- Jana Červenková
    email- j.cervenkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  48. Jé, léto uběhlo (tak jako snad každý rok) rychle, že jsem se ani nevzpamatovala a už je 1. září :( Mojí náplní bylo povalování, pak týdenní trénink na horách a hledání zaměstnání! Jo a zajímal by mě tutoriál s jumbo tužkami, protože jednu doma mám a pořád jaksi nevím, co s ní :(
    Gfc a Yt: Péťa K.
    Fb: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
  49. Vše splněno
    GFC Cristineor Or
    FB Kristýna Svobodová
    cristineor01@gmail.com
    Moje léto bylo především ve znamení práce a následného odpočinku :)

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý den, děkuji za tento článek a i za báječné video a motivaci vyhrát něco z Avonu. Avon produkty používám přes celý rok, v létě pak nejvíce pečující tělové krémy a peelingy. Mají skvělou řadu Avon Spa, nádherně voní a skvěle hydratuje, všem mohu doporučit, také jsem spokojená s řasenkami a olejíčkem na konečky vlasů. :-)) Zdravím EU. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, dnes jsem se vrátila z dovolené, ale bohužel to strašně uteklo, hned bych se vrátila zpátky! Na léto mám kvůli různým výletům a hlavně super zážitkům skvělé vzpomínky, takže jsem určitě spokojená! Produkty od Avonu z řady Planet Spa používám pravidelně, hlavně masky na tvář a vlasy :-)
    Sleduji jako Michaela Cahlová, Em (Google). michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoooj,

    já většinu léta pracovala =o) no a koncem léta jsme se jala odcestovat do egyptské Marsy Alam, kde jsem dva týdny odpočívala, ale tedy musím konstatovat, že bych ráda zůstala dýl...
    Jinak odebírám přes E-mail Anjelska@gmail.com blog i youtube kanál, případně jméno na FB sdělím na dotaz E-mailem, ráda bych zde zůstala anonymní =o)

    OdpovědětVymazat
  53. Milá Ájo, mne najdeš pod účtem Renata Z. (g+ a yt)
    moje léto bylo velmi příjemné, trošku festivalové a snažila jsem se ho trávit s lidmi, které mám ráda.. bohužel námkrásné počasí odzvonilo, ale já jsem se rozhodla trošku si ho prodloužit ;)
    Momentálně od Avonu nic nemám, ale dříve jsou hodně používala slupovací masky a peeling na obličej.
    Hezký den, Renata

    OdpovědětVymazat
  54. Ahooj)*Byla sem na dovolené v Egyptě,Maďarsku,Itálii:))*Můj email:terezicka002@seznam.cz (odebírám přes terezicka002@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  55. odebírám jako Vendula Mikulková
    v létě jsem byla na dovči v Turecku a jinak rekonstruujeme dvůr a zahradu, tak na další výletování nebylo ani moc času. Z výrobků od avonu jsme používali jejich přípravky na opalování a po opalování
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, léto jsem trávila hlavně s přítelem, který standardně dojíždí do práce pár set km, takže je doma převážně jen o víkendech..Letos jsme poznávali krásy jižní moravy na kole a musím říct, že je tam vážně parádně - můžu jen doporučit.
    Jinak tvůj blog sleduji poslední dobou dost pravidelně, protože mám podobný typ pleti a vyhovuje mi i podobná kosmetika. Takže se od tebe nechávám inspirovat. Momentálně přemýšlím nad změnou v čistící péči o pleť - takže sjíždím všechny tvé příspěvky na toto téma a chystám se vyrazit pro vzorečky :)
    Od Avonu mám několik druhů masek - zrovna před chvílí jsem si nanesla Planet Spa Thailand Lotus Flower. No a především v létě nedám dopustit na CC krém od Avonu.
    Jinak můj email je evahejtmanova@gmail.com, odebírám YT a na FB Eva Hejtmanová
    Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.