Pages

16. 9. 2014

AVON GIVEAWAY WINNERS

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ AVON GA

 

Dobré ráno holky,
jsem zde s výsledky soutěže Avon :-), pod článkem je 57 komentářů.  Jako vždy, některé jsou duplicitní anebo nesplňují podmínky, popř. se do soutěže nezapojují. 

Podmínky splnilo 51 komentářů a vítězky vygeneroval random.org. Takže jdeme na to :-):
Ceny jsou 4, první tři čtenářky vyhrávají parfém Instinct Forbidden, čtvrtá cena je balíček Avon SPA - Amazonian Treasures.

1) cena: Petra Kovaříková
 2) Vendula Mikulková
 3) Olga LifeStyle
 4) LUCY 007
Vítězkám moc gratuluji :-) a kdo nevyhrál, můžete se těšit na další GA, ještě tento týden, a to s francouzskou dermokosmetikou URIAGE :-). Přeji vám krásný den a děkuji, že jste čtenářkami Beautypedie :-)!

13 komentářů:

  1. Holkám gratuluju :) ty se teda mají
    VERU-LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Vsem dlahopreji!Kdyz jsem videla to Lucy..tak jsem myslela ze jsem vyhrala:-(no nevadi
    Kazdopadne dlahopreji

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji! To jsem teda měla štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jáááá jsem vyhrála!!! No nekecej!!! Jupiiii

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. mám otázku- mám se ozvat s adresou a nebo mám čekat na mail, nějak jsem to nikde nenašla, tak abych výhru neprošvihla :)

      Vymazat
    2. Vendy, prosím napiš mi adresu na email, který je na blogu, děkuji moc :-)

      Vymazat
    3. dík za odpověď, mail poslán :)

      Vymazat
  6. :) super mám radost budu se Těšit na balíček :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.