Pages

19. 3. 2015

VIDEO - IPL ošetření v ASKLEPIONU a GIVEAWAY pro vás :)


IPL - INTENZIVNÍ PULZNÍ SVĚTLO

ANEB KDYŽ KRÉMY NESTAČÍ...


Krásný večer všem,
dnes mám pro vás video, které zde (u mne) ještě nebylo....
Znáte to, nejprve řešíte akné, používáte různé drastické přípravky na jeho eliminaci, v důsledku toho vám časem vzniknou pigmentové skvrny, nějaká ta jizvička, do toho praskne sem tam žilka, objeví se první vráska a vy najednou zmateně pobíháte mezi regály lékárny/parfumérie/drogérie a nevíte co dřív..... sérum na vybělení? K tomu něco na akné? Jenomže tyto produkty obvykle pleť vysuší, tím se vznikají vrásky.  Takže přidáme ještě něco na hydrataci a pro jistotu anti-age nejtěžšího kalibru, protože jistota je jistota. No a pak to vše na sebe poctivě patláte a doufáte, že všechny problémy vaší pleti zmizí mávnutím proutku anebo se alespoň viditelně zlepší.

A tak čekáte týden, měsíc, měsíce, rok, dva roky, .... časem je to trošku lepší, ale stále žádný hit? Jestli jste dočetli až sem, myslím, že metoda fotorejuvenace je pro vás ideální!

Co o fotorejuvenaci říkají přímo v ASKLEPIONU?

Fotorejuvenace je šetrným zákrokem, při kterém se zahřívám podkoží nízkými dávkami světelné energie. Toto prohřátí nastartuje fibroplasty, které vytvářejí kolagenní vlákna. Díky tomu dojde po opakovaném ošetření k vyhlazení jemných vrásek, vypnutí pleti a v kombinaci s některými lasery je IPL velmi účinné na odstranění pigmentových skvrn, popraskaných žilek a drobných nerovností pleti.

IPL ošetření má několik výhod. Je neinvazivní, tzn. nevyřadí vás ze společenského života (uvidíte ve videu :). Lze ho využít v jakémkoliv (dospělém) věku, jakmile se objeví některý ze zmiňovaných problémů.

Mimochodem, věděli jste, že fotorejuvanace je vysvětlením věčné a nestárnoucí krásy Jennifer Aniston? Můžete si o tom přečíst v předposledním čísle časopisu INSTYLE.

O tom, jak pečovat o pleť po laserovém ošetření vám napíšu v samostatném postu.

To nejlepší  na závěr :-). Díky ASKLEPIONU mám pro vás úžasnou GIVEAWAY.
3 z vás vyhrají voucher na 30% slevu na libovolné laserové ošetření v ASKLEPIONU, což je myslím stejně výhodné, jako během dnů Marianne, například.

Jak se do GA zapojit? 
1. být čtenářem mého blogu s registrací přes GFC a odběrem na YouTube
3. do komentáře napsat, jaké kožní problémy lze řešit pomocí IPL
4. uveďte svůj email a napište, jaké laserové ošetření byste si z nabídky Asklepionu vybrali,
pokud byste vyhráli.

To je vše :-). Vítěze vyhlásím v neděli 29.března po 20.h.


8 komentářů:

  1. Úžasné video, taky přemýšlím o podobné procedůře, jelikož trpím na pigmentové skvrny v obličeji...pomocí IPL lze řešit problémy spojené se stárnutím kůže, především pigmentace a žilky. V případě výhry bych si zvolila právě IPL ošetření obličeje.
    raszkova.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla kdysi na IPL epilaci, měla jsem pět sezení a výsledky nula nula nic. Byla jsem hodně zklamaná. Ale tohle vypadá dobře, takže bych se tomu nebránila, kdybych se v budoucnu chtěla zbavit pigmentových skvrn po akné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak po tomto videu bych se divila, kdyby nekdo tady napsal, ze chce neco jineho, nez IPL ;) Taky bych to rada zkusila, kdybych vyhrala. V ramci prevence, zacinaji se mi tvorit mimicke vrasky a chtela bych na ne neco zkusit driv, nez bude pozdel.
    vatulya.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ajo, moc příjemné video. Pomocí IPL se mohou řešit problémy s pigmentací a žilkami. Poměrně dlouho přemýšlím o odstranění žilek na obličeji, takže v případě výhry bych šla určitě do této varianty.
    Na FB jsem jako Alice Beetles, na YT jako Alice Chrobáková.
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec makeup nepotřebuješ, pleť máš hezkou, bez flíčků a nedokonalostí - ted po ipl bude dokonalá! Já mám kruhy pod očima a sem tam začervenání , takže by mi to stopéro prospělo taky. Určitě bych také volila pouze lékaře z oboru.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ajo, opět poučné video .... Pomocí IPL se mohou řešit problémy s pigmentací, rozšířené žilky, částečně lze odstranit ochlupení, ale též nastartovat novotvorbu kolagenu. V případě výhry bych slevu použila na frakční laser CO2 . Jsem stálou klientkou Asklepionu. V těhotenství jsem měla silné akné, po kterém mi zůstaly vpadlé jizvičky. Na fr.laseru jsem byla už několikrát a pokaždě je to lepší a lepší. jitka.vesela76@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. nej nej video...vypadá to božsky...toužím zbavit se flíčků...od jisté doby mi po každém akne pupinku zustane skvrnka...čím to???díky pa alena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.