Pages

7. 4. 2015

UNIKÁTNÍ SUPERVÝHODNÁ LIMITKA A GIVEAWAY S BOBBI BROWN


Krásný večer,
pro všechny příznivce značky Bobbi Brown mám dnes hodně dobré zprávy :-).
Zítra, tj. 8.4.2015,  bude poprvé v historii Bobbi Brown v Evropě,  na trh uvedena velmi speciální limitka - taštička,  obsahující všechny produkty, jež vidíte na obrázku výše. Jedná se o 6 nejprodávanějších, kultovních produktů BB, v cestovním balení (odličovací olej, BB krém, Longwear stíny v tužce - béžové matné, fixační lesk a řasenku, k tomu standardní prodejní velikost balení legendární krémové tvářenky/rtěnky/stínů (jen ta má hodnotu 690,- Kč).

Nejúžasnější na celé této limitce je cena, která bude něco přes 900,- Kč, přičemž taštička má hodnotu téměř 2 700,- Kč. Má to ale jeden malinký háček :-), taštiček je pouze 100ks na celou republiku (a neexistuje možnost je doobjednat).  Seženete ji pouze v jediném butiku Bobbi Brown, tj. v ochodním centru Nový Smíchov na Praze 5. Tzn. nekoupíte v žádném z BB koutků v Douglasu.
Nákup taštičky není podmíněn nákupem jakéhokoliv dalšího produtktu, takže věřím, že se po nich velmi rychle zapráší. :-)

Nejprodávanější řasenku Smokey Eye Mascara můžete vyhrát v Giveaway u mne na blogu :-).
Jak se zapojit do soutěže?
1. být pravidelným čtenářem Beautylife by Aja, s registrací přes GFC
2. být odběratelem mého kanálu na  YouTube
3. dát like facebookové stránce Bobbi Brown Česká republika
4. napsat, v jakém obchodním centru se nachází jediný exkluzivní butik Bobbi Brown v Čechách?

SOUTĚŽÍME DO ÚTERÝ 21.4.2015 - 20:00.


Protože vím, že mnoho z vás má butik BB "z ruky", nafotila jsem pro vás v butiku vše, co mne zaujalo, věřím, že nemusím popisovat detailně popisovat :-)).



tvářenkové "trio" mne extra zaujalo

vydatně pigmentované "čubiny" BB budou úžasné na léto :)


naprosto mne fascinují oční stíny, můj asi úplně nejoblíbenější makeup produkt 


Kdo mne čtete od začátku, určitě víte, že miluju mj. BB balzám na rty a rtěnku Rich Lip Color, pudry, stíny a lesky.  Vlastníte některý z produktů Bobbi Brown?? Nebo dokonce více? Podělte se o tipy v komentářích nebo o svá přání z wishlistu. Já osobně se chystám na oční krém ve variantě "rich" a těším se na taštičku :-).

57 komentářů:

  1. BB exkluzivní butik je v OC Nový Smíchov. Díky za soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bobbi Brown se nachazi v NC Novy Smichov a vse splneno :-)
    Zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj vse splneno...a tahle super luxusni tasticka bude pouze v butiku v OC Novy Smichov ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Aji, děkuji za příležitost si zasoutěžit :-) Butik Bobbi Brown je v OC Nový Smíchov, a já doufám že se rozroste i jinam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ajo, BB je v OC Nový Smíchov. Od BB nic nemám ,ale určitě bych brala taštičku.

    OdpovědětVymazat
  6. super soutez, oc novy smichov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bobbi Brown butik je pouze v Praze, v OC Nový Smíchov. Osobně jsem si od BB nejvíce oblíbila jejich vyhlášený balzám na rty (ano, díky tobě :-)), ten je opravdu nepřekonatelný. A pak vlastním ještě jejich krémovou tvářenku a rtěnku v jednom, což je taky skvělá věc :-) lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůů :-) Butik se nachází v ochodním centru Nový Smíchov na Praze 5. A ted si budu držet palce :-)
    GFC i FB Tereza Hlínová
    YouTube Elwenderion

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé super soutěž :) Já sice nejsem z Prahy, ale ráda se zúčastním, protože vím, že exkluzivní butik je v OC Nový Smíchov na Praze 5 :) Jinak ty produkty jsou božííííí!!!!!! A to tvářenkové trio <3

    OdpovědětVymazat
  10. Vse odebírám a lajkuju. Od Bobbi miluju nejvíce odličovací olej a řasenku Extreme Party. Tuto jsem ještě nezkoušela, tak třeba budu mít štěstí :) Jinak od ní mám rtěnku, oční stíny a nejaké laky na nehty z limitek.
    Jediný butik BB se nachází v OC Nový Smíchov.

    OdpovědětVymazat
  11. Butik je v OC Nový Smíchov:) super soutěž, od této značky nic nemám takže by mě výhra moc potěšila:)

    OdpovědětVymazat
  12. Butik se nachází v OC Nový Smíchov :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí report z Bobbi Brown, až budu zpět v ČR, musím obchod omrknout. Nejvíce se mi líbí rtěnky a tvářenky ;)
    Správná odpověď je OC Nový Smíchov.
    Na FB jsem jako Alice Beetles, YT jako Alice Chrobáková a na GFC jako chroby ;)

    OdpovědětVymazat
  14. V OC Nový Smíchov, jdu dát like na FC a mám splněno :-) hezký den.

    OdpovědětVymazat
  15. Oficialni obchod je v OC Nový Smícho, bohužel tak daleko odemě:((

    OdpovědětVymazat
  16. Tak zkusím štěstí :). Vše splněno, nachází se v OC Nový Smíchov :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Butik se nachází v OC na Novém Smíchově :)
    Jak už jsem psala na IG, já můžu leda tak plakat, že mám opět smůlu. Bydlet blíž Praze, tak určitě vyrazím, vzhledem k ceně je tohle myslím nepřekonatelná nabídka.. Od BB mě nejvíc lákají rtěnky a tvářenky..
    sleduji na YT pod stejným jménem jako zde, na fb jako K. Rudolfská.

    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Butik je jen v OC Nový Smíchov.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Řasenka vypadá super a taštička je v OC Nový Smíchov:-) Vše ostatní už mám:-)Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  20. Já miluji jejich rtěnky, hlavně matnou v odstínu Red carpet. Když nevím kterou, vždy mi pomůže. A shimmer brick odstín Beige - vezmu vždy, když potřebuji mít celý den svěží vzhled. No a samozřejmě smokey eye, je to snad moje nej řasenka.
    Jo a butik se nachází v OC Nový Smíchov.

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní GA, děkujeme! :) pro taštičku bych si šla hned, ale Praha je trochu dál a navíc v absolutně se nehodícím termínu, takže na mě asi nezbyde..škoda :)
    Butik je v OC Nový Smíchov :-) na FB sleduji jako Dáša Horáková, na youtube a GFC jako Dagmar Horáková

    OdpovědětVymazat
  22. ta taštička vypadá skvěle :) škoda, že je ji možné zakoupit jen v Praze...
    nachází se v OC Nový Smíchov na Praze 5 :)

    .... vše mám splněno už dávno ...

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    s BB nemám žadnou zkušenost, ale moc se mi líbí jejich stíny, především fialové a zelené odstíny. Butik je v OC Nový Smíchov, celkem pravidelně kolem něj chodím:-) Sleduji tě jako Hanka Blažková a hanicka.cica@seznam.cz, vše mám dávno splněné:-)
    Krásný den, Hanka

    OdpovědětVymazat
  24. butik nalezneme v OC Nový Smíchov v Praze. Ta taštička je lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  25. Butik se nachází v OC Smíchov v Praze :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Super GA, butik se nachází v Praze 5 v OC Nový Smíchov. Podmínky splněny :-)
    markit.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Butik je v OC Nový Smíchov Praha :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela,ale produkty vypdají velmi dobře :)

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Butik je v prizemi OC Novy Smichov, ktere mimochodem naprosto zboznuju☺️

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, butik je v OC Nový Smíchov a strašně ráda bych se tam někdy podívala!! Jenže se do Prahy moc nedostanu.. Mě kdysi hodně lákal jejich korektor a hodně jsem nad ním uvažovala, ale nakonec rozum zvítězil a koupila jsem si levnější:D
    Sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, YT také, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, butik je v OC Novy Smichov, Praha 5. tanya011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Butik se nachází v OC Nový Smíchov Praha.
    A bohužel jsem nic od BB nevyzkoušela,zatím ☺
    jarka.hruskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Takže jedna z taštiček bude Tvá? :) Mohlo by o ní být video nebo článek..! :) Nic od BB nevlastním, Prahu mám z ruky a nikde v okolí se BB neprodává a tedy butik BB je jen v OC Nový Smíchov, Praha 5. ;)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné fotky! :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    Youtube: Zdeňka Martináková
    Exkluzivní butik Bobbi Brown se nachází v obchodním centru Nový Smíchov na Praze 5. :)

    OdpovědětVymazat
  35. FB Netty Pleštilová
    netty.vanity@gmail.com
    GFC a YTB Netty Vanity
    A je to v pražském OC Nový Smíchov :))

    OdpovědětVymazat
  36. Butik je pouze v Praze 5 v OČ Nový Smíchov, takže to mám od Beskyd trošku z ruky. Tak třeba budu moct vyzkoušet alespoň tu řasenku.

    OdpovědětVymazat
  37. Butik je v OC Nový Smíchov. Taštičku jsem si pořídila a je to moje první věc od BB a zatím se mi moc libi.
    Sleduji jako Kristýna Macková. Krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. v ochodním centru Nový Smíchov na Praze 5 :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Podminky splneny :) Utulny ubutik BB se nachazi v OC Novy Smichov na Andelu.

    http://www.lennymali.com/
    lennymali@icloud.com

    OdpovědětVymazat
  40. Všechno splněno! :)
    GFC + YTB - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Odpověď na otázku: Nachází se v obchodním centru Nový Smíchov na Praze 5. :)

    OdpovědětVymazat
  41. OC Nový Smíchov na Praze 5. :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Butik je v OC Nový Smíchov v Praze.
    gmail : hlavackovakarol@gmail.com

    Od BB ještě nic nemám, ale spousty věcí jsou na wishlistu :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Moc krásná Giveaway Ájo :)
    Sleduji tě přes FFC jako Lucie Martináková
    Youtube kanál odebírám jako Lucie M.
    A FB lajkuji taktéž jako Lucie Martináková
    A odpověď je OC Nový Smíchov na Praze 5 :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
  44. Zajímavá Giveway,Áji :) Butik Bobbi Brown v Čechách se nachází v OC Nový Smíchov. Musím se přiznat,že jsi mě s tímto kitem nalomila,takže uvidím jestli ho ještě seženu a nebo Limitku Naked On the Run :) Krásný slunečný den :)

    OdpovědětVymazat
  45. Butik BB je v OC Novy Smichov :) vse splneno Andrejko, anetkax@seznam.cz. Dekuji za fajn soutez.

    OdpovědětVymazat
  46. Božská GA :) Od BB jsem bohužel neměla ještě příležitost nic vyzkoušet, takže zkusím štěstí!
    gfc Klára Wallová
    yt Klára Wallová
    fb Klára Wallova
    Odpověď na otázku: Butik Bobbi Brown se nachází v OC Nový Smíchov na Praze 5 :))
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj :) Butik Bobbi Brown se nachází v obchodním centru Nový Smíchov.
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. vše splněno,
    tato kosmetika se prodáva v OC Nový Smíchov v Praze 5
    zatím jsem si tuto značku kosmetiky ještě neměla šanci vyzkoušet,

    fb,yt, gfc jako Lenka Špryslová, e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ten balíček vypadá velmi lákavě :) butik se nachází v OC Nový Smíchov ;)
    marketfejtova@gmail.com
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  50. No och,krása pohledět,OC Nový Smíchov,to je správná odpověd,držím si palce :)
    lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Děkuji za možnost soutěžit, butik se nachází v Praze na Novém Smíchově, ostatní podmínky také splněny :-) Jinak z taštičky mě zaujal ten odličovací olej, ten bych ráda vyzkoušela. Jinak foto z butiku je velmi lákavé, takže už si plánuju výlet do Prahy :-)))
    mikika07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Ájo, BB je v OC Nový Smíchov :) pokud od Bobbi něco toužím vyzkoušet, tak je to právě řasenka, multifunkční tvářenka a nějaký z jejich proslulých Bricks... :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojky, BB je v obchodním domě Nový Smíchov, z té taštičky by se mi líbila řasenka a ten stín :-) mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, od léta tě odebírám na blogu, yt, fb, instagramu, jako Erika Uchytilová. BB exkluzivní obchůdek je v OC Nový Smíchov u nás na Praze 5, dole v přízemí :-)))
    eriuchytilova@gmail.com
    díky za super soutěž.

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Andrejko vše jsem splnila a je to butik v OC Novy Smichov , mě se moc líbí ta tvářenka a lesk dvanilka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj podmínky jsem splnila :) Obchůdek je v OC Nový Smíchov v přízemí :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.