Pages

31. 5. 2015

VYHLÁŠENÍ NAROZENINOVÉ GIVEAWAY

Krásný nedělní večer,

 jsem zde s vyhlášením narozeninové soutěže mého blogu :-).

O co se soutěžilo?



1. cenu vyhrává: Dana Čechová

2. cenu vyhrává: Milano Style



Výhercům moc gratuluji a hlavně mockrát děkuji, že vás mám ve svém "blogoživotě",  jste skvělí, díky vám mám chuť pokračovat v tom, co dělám!

PS. prosím výherce, aby mi napsali svoji adresu na email : Beautylife.byAja@gmail.com

 

Pro to kdo nevyhráli, brzy budou další soutěže a i vám všem děkuji za veškerou přízeň a podporu, moc si jí cením ! :-)

 





4 komentáře:

  1. Gratulace výhercům, čest poraženým a Ajo, už se moc těšíme!! <3

    Klára
    NARA// czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den :) tak jsem se šla kouknout komu poblahopřeji k výhře a jsem to jááááááááááá :) mám neskutečnou radost a moc děkuji je to pro mě krásný překvapení v mém ted těžkém období :) Andrejko děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace, zasloužené výhry!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.