Pages

16. 7. 2015

VYHLÁŠENÍ CLARINS - GIVEAWAY

Krásný večer,

jsem zde s vyhlášením soutěže o korektor Clarins :-). Pod soutěžním videem jste zanechali vaše milé komentáře a vítěze vybral random.org, takto: 



Vyhrává komentář paní Vlaďky Šebkové, tímto srdečně gratuluji! :-)

Pokud jste nevyhráli, určitě se můžete těšit na další Giveaway, kterou vyhlásím už velmi brzy a myslím, že se máte opravdu na co těšit :-).

 Užívejte léto :-)!

9 komentářů:

  1. Gratuluji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-bilaperletova.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Ájo, kdy bude video o " péče o nohy, chodidla" ?

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji a zatlačuji slzu, že jsem tuhle nádhernou výhru nevyhrála :))) fakt jsem si ji přála

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27/7/15

    Zdravím Ájo, vaše hodnocení sedí jako vždy. Avon rtěnka - přesně tenhle odstín je můj oblíbený, když nevím coby. Mám ještě jednu rtěnku z této série, myslím, že v názvu je pivoňka. Je trochu výraznější, ale taky fajn. Moc se mi líbí L'Oreal 228 Matte. Přeji hodně chuti do dalšího blogování. Eva

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.