Pages

21. 11. 2015

OBLÍBENCI ŘÍJEN - VIDEO & Zoella Beauty Giveaway

Nevím proč, poslední dobou zapomínám na svém blogu sdílet videa :-) a nejinak je tomu i dnes. Ale jdu to honem napravit, protože ve videu jsme si pro vás připravila 1.adventní giveaway, o ceny, které se vám určitě budou líbít :-). Mám z nich sama velkou radost, není  totiž úplně snadné v Čechách sehnat produkty Zoella Beauty.


 Pokud se budete chtít zapojit do giveaway, prosím komentáře pište přímo na Youtube, pod VIDEEM KLIK.




1 komentář:

  1. Anonymní22/11/15

    Ahoj Ájo, mám jen poznámečku k tomu sonickému kartáčku, o kterém jsi mluvila. Možná odstraní pigmentace a zuby budou vypadat čistší, ale žádný kartáček na světě zuby nevybělí :) Nepíšu to proto, abych rýpala, ale jsem z oboru a pracovní čest mě nutí uvést věci na pravou míru :) Měj se moc hezky! Klára

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.