Pages

6. 2. 2016

URBAN DECAY - GWEN STEFANI BLUSH PALETTE - FIRST IMPRESSIONS + GIVEAWAY

Ještě ani "nevychladla" paletka očních stínů Gwen Stefani, která vznikla v limitované edici Urban Decay a už zde máme další nálož, v podobě 5-ti konturovacích tužek (580,- Kč), 6-ti rtěnek (580,- Kč), sady na obočí (980,- Kč) a paletky 6-ti produktů na tvář (1350,-Kč), z toho: 1x bronzer, 1x rozjasňovač + 4x krát tvářenka. Limitku koupíte exkluzivně v prodejnách Sephora (info o prodejních místech zde KLIK nebo v oficiální eshopu Urban Decay zde KLIK

Zatím jsem četla u Lindy a Rendy pochvalné "first impressions" a stejně vyznělo i video Lou. Pokusím  se shrnout své subjektivní prvotní dojmy. Pokud jste jako já (obličej neopálený cca MAC NC/NW 20-25), na české poměry lehce mírně tmavší pleti (tzn. nekupujete si úplně nejsvětlejší odstíny), věřím, že vám dnešní článek přinese užitečné info :-)...  Snažila jsem se nafotit co nejlepší swatche pro vás, bez barevných úprav a za denního světla. Všechny produkty jsem dostala od PR zastoupení UD, za což velice děkuji :-).

Cena - v případě blush paletky je bezesperu úžasná. V době, kdy se ceny za 1ks luxusních tvářenek pohybují okolo 1.000,- Kč, je produkt o 6-ti ks, bez ohledu na gramáž, luxusní "deal". To samé si myslím o konturovacích tužkách a rtěnkách. Nicméně 980,- Kč za sadu na obočí, se mi už tolik úplně výhodné nezdá.

Design - je podle mne fenomenální, opravdu luxusní a jediné, co mne mírně negativně překvapilo, jsou plastové obaly rtěnek, zde bych čekala kvalitnější obal. Když rtěnku vezmete do ruky, aniž byste viděli, o jakou značku se jedná, zdají se lehounké, jako tomu bývá u levný značek. To je však samozřejmě zanedbatelný detail.

Začnu u produktů na rty. Dostala jsem jedinou matnou rtěnku z této limitky, z čehož jsem šťastná! Mám ráda červené rtěnky, ale mnohem více, pokud mají matný finish. Rtěnka 724 Mega Matte je odstín přesně pro mne, řekla bych klasická neutrální červená. Výdrži i pigmentaci není co vytknout, navíc ani nevysušuje. Konturovací tužka stejného odstínu je lehounce tmavší a má i slabě studenější podtón. Konzistence konturovací tužky je opravdu úžasná. Jak víte, konturovací tužky na rty od Urban Decay jsem zařadila mezi top produkty roku 2015. Co bych doporučila jako absolutní "must-have", je odstín ex-girlfriend, krásná nude barva, která se dá nosit i bez rtěnky a bude slušet, dle mého názoru, úplně každému barevnému typu.





 Dostáváme se k Blush Palette. Myslím si, že bezvadně bude vyhovovat všem, kdo mají spíše velmi světlý až světlý typ pleti, která nemá popraskané žilky, není úplně moc mastná a pokud preferujete tvářenky, které mají shimmer. Všech 6 odstínů má fenomenální pigmentaci!

Cherry - chladný, baby pink odstín, s náznakem shimmeru. Pokud milujete tvářenku Rosy Glow od Diora, tento odstín bude pro vás ten pravý.

Easy - chladná růžovo-červená, s výrazným shimmerem, podobná odstín Deep Throat od Narsu, ale tmavší a více do červena. Bohužel, tento odstín nemilosrdně zdůrazňuje popraskané žilky :/

Angel -  béžovo - champagne rozjasňovač, s náznakem broskového podtónu. Rozhodně tmavší, než TheBalm Mary-Lou. Na můj vkus by mohl být světlejší, nicméně je velmi přirozený, téměř jako některé odstíny Hourglass. Srdce mi ale nerve, upřímně...

Lo-Fi -  hezký matný bronzer, pro mne až moc do červena, na světlou pleť podle mne bude tmavý a rozhodně nebude dobrý na konturování (opět, jako u všeho - můj názor).

Hush - světlá, béžovo-broskvová tvářenka, dosti podobná Angel rozjasňovači, s notnou dávkou shimmeru, která na mé pleti není absolutně vidět - tzn. nevyužiji.

OC - tento odstín na mne bohužel také není absolutně vidět, ani ve 30-ti vrstvách, nicméně ho považuji za absolutně nejkrásnější. Světlá spíše teplejší meruňková, jejíž shimmer je duhový, jako náznakem namodralý a doslova si můžu na této barvě nechat oči. Tato barva mne nadchla.




Ještě swatche, zleva - LO-FI, HUST, OC, CHERRY, EASY, ANGEL.

Shrnuto  a podtrženo,  bohužel, pro mne jsou naprosto nepoužitelné minimálně 3-4 odstíny z paletky, protože na mé pleti prostě nejsou vidět :-(. Navíc, osobně preferuji spíše matné tvářenky, protože mám mastnou pleť a rozjasňovačem sice nešetřím, ale tvářenka se shimmerem a ještě rozjasňovač k tomu mi připadá už too much. Opravdu krásně na mém odstínu pokožky vyniknou pouze odstíny Cherry a relativně dobře i Angel, pokud nepočítám Easy, po které ovšem vypadám jako mírně "opařená"... 

Vím, že není produkt, který by se zavděčil všem. Kritizovat hotovou věc je snadné. Tvářenková paletka je skvělá, jen já pro ni nejsem ten "správný" klient..... Nemůžu si pomoct, ale stejně jako v případě paletky na oči, i zde mám pocit, že jsou odstíny zbytečně podobné. Pokud bych někdy v životě mohla sestavit paletku, dala bych si na toto pozor. Gwen Stefani je barevně podobný typ jako já, takže jsem si myslela, že odstíny využiju naprosto všechny. Mé dojmy jsou však rozpačité spíše...  Rozhodla jsem se, že pro tuto paletku věnuji do Giveaway. Pokud vám tedy nevadí, že jsem ji párkrát použila. Věřím, že nějaké bledulce udělá megaradost. 

Jak se zapojit do Giveaway?

- sleduj můj blog přes GFC (Google Friends Connect), na pravé liště mého blogu je sekce "pravidelní
  čtenáři", kliknete na "připojit se"
- sleduj mne na Instagramu @aja_beautylife (do komentáře napište, pod jakým nickem na  IG jste)
- do komentáře napište váš email a to, jaký odstín z tvářenky se vám osobně líbí nejvíce
- vítěze vylosuji 14. února po 21.h a zveřejním zde, na blogu

PS.  Na budoucího výherce mám prosbu, aby mi napsal(napsala), zda paletka přišla a pokud k tomu přidá i foto na IG, budu mít velkou radost.


127 komentářů:

  1. Tak snad pak nebudou blogerky, které dostaly nějakou rtěnku apod., použité prodávat dále. Atd. :D Viz blíže můj nejnovější článek o blogerkách špindírách :) Vzhledem k povaze mého účtu se GA bohužel nemůžu zúčastnit.

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními a o tom, co jiné může zajímat

    OdpovědětVymazat
  2. Opět tak krásně věci mají,ta paletka má opravdu velmi příznivou cenu :) Ta rtěnka má skvělý odstín! I když tedy nejsem zrovna moc bledule,tak zkusím štěstí aspoň pro mou maminku :).

    IG:rosemetelkova
    email: rozaliemetelkova@seznam.cz

    -na paletce jsou krásné odstíny všechny mě se asi nejvíce líbí Angel a OC ten je fakt úžasný

    Krásná recenze, krásná Giveaway ! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ájo,
    paletka je nádherná a ten obal♥ Nejvíc mě zaujal odstín Cherry..Škoda, že tam není alespoň nějaká matná, za ty peníze..
    IG- monikamotlikova
    EMAIL- monika.motlikova@seznam.cz


    IG- monikamotlikova

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš po týhle krásce tak moc toužím :) Jsem bledule nejbledulovatější. Odstíny jsou přímo božský a Cherry a OC je asi nejhezčí :) Na instragramu tě sleduji jako lucky_luca3 Email: Kalivodovaluca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To je jasné, každému nemůže sedět. Mně osobně zaujaly rtěnky a právě tato paletka :). Nejvíce se mi líbí odstín OC. :)
    Na insta - magdacev
    e-mail: cevelova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ájo,
    sleduji Tě jak přes GFC, tak na IG (ihannyf), tvářenková paletka se mi moc líbí, nejvíce tedy odstíny Hust a Easy :)) navíc oceňuji, že je většina tvářenek světlá, což je pro mě jako bleduli ideál..
    hanafoldynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Megaradost je hezký výraz :)) mě nebo mojí nejlepší kamarádce by paletka megaradost určitě udělala <3
    Ig: kytt.y
    Email: kytt.y@seznam.cz
    Na rtěnku při příští návštěvě Sephory kouknu. Ten odstín vypadá náramně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat odstín, který se mi nejvíc líbi. Je to urcite Easy. <3

      Vymazat
    2. Nejvíc se mi libi Angel:)) miluju tyhle odstiny!:) IG: editachrapava email: edita.chrapava@gmail.com

      Vymazat
  8. Rtěnka se mi moc líbí a vůbec celá recenze :-)
    GFC: Michaela Barthová
    Instagram: Siraelxy
    Mail: siraelxy@gmail.com
    Hush- ten odstín se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, všechny produkty vypadají naprosto nádherně :) Navíc i ty obaly jsou luxusní!!!
    Z odstínů tvářenek se mi nejvíce líbí meruňková OC :)
    email: klarinka05@gmail.com
    instagram: klara.polehlova

    OdpovědětVymazat
  10. Myslim ze paletka by se u me mela dobre :-) nejvic se mi libi Cherry a Angel a placnout je pres sebe .sleduji na insta jako Veronika Podesvova a email je veronika-podesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju všude :)
    amyle@seznam.cz
    A nejkrásnější odstín je podle mě Easy, takový neobyčejný a hrozně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Ájo,paletka od UD je sen!!! Odstíny se mi líbí všechny ale asi nejvíce Cherry.Jsem opravdu hodně vybledlá bledule :) Můj účet na IG je lucianabramburek,můj mail je luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, nejradši bych hned běžela do si něco pořídit :) Z Blush Palette se mi nejvíce líbí odstín Hush :)
    instagram: anezkablahova
    email: anezka.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Ájo :) Nejvíc se mi líbí Hush - podle mě je naprosto peckovní!
    email: eva.hrabinova@seznam.cz
    instagram: evahrabinova

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka je krásná, mně se nejvíc líbí asi odstín Angel :) Na instagramu Tě sleduji jako @my_positive_yoga_life :) beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,tak jsem se tesila jak by se mi hodila ,ale jsem spis jako ty ;-). Nejvice se mi libi Cherry....krasna ruzovka...no uprimne u mne by se tajy nevyuzila,ale pro moji mamku je to idealni :-).
    IG: pavlinalalova
    Lalova.P@seznam.cz

    Jen netusim jak se zapojit do toho GFC :-)))

    Pavlina L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za dopsani "navodu" jak se pripojit do GFC :-)....

      Vymazat
  17. Ahoj Ajo, diky za super recenzi. Je to velmi uzitecne :) Mne se nejvic libi OC a Angel :) na IG jsem pod nickem angalee_ , monika.macounova@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Ájo, :-) paletka se mi na fotkách moc líbí a ty swatche vypadají krásně. Celkově na mě působí hodně luxusně. Odstín Angel je za mě top. :-)
    Taky mě hodně překvapilo, že jsou rtěnky v plastovém obalu. Do té doby, než jsem to slyšela v recenzi u Lou, jsem si myslela, že jsou kovové. Za tu cenu by si to ty rtěnky podle mě zasloužily. :-)

    IG: lucie_masarykova
    Mail: masarykova.lucie@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. jej, zapomněla jsem mail, tak znova, kdyžtak ten předchozí koment, Aji, prosím, smaž... moc se mi líbí celá ta Gwen řada, z paletky tvářenek odstín Easy... a uvažuju o té matné červené, ta je fakt krásná!
    sleduji přes GFC pod tímhle nickem, na IG jako littlegemblog a mail littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ta paletka je nádherná.Kdybych vyhrála,věnovala bych jí dceři.
    IG-marcelaliskova
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný članek Aji. Všechny produkty mají krásný obal. Paletka je nádherná a mě jako bleduli se moc líbí stín Easy. Jsem taková růžovka.
    Na IG jsem jako Sanul.ka
    sandra.skopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduju tady i na IG jako Barzoolka. Moc se mi líbí odstín Hush, na jaro na chytání prvního sluníčka by byla skvělá :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Andrejko, krásná recenze a paletka je dokoalá, nejvíc odstín je Angel.
    Na IG Tě sleduji jako Jar.Br
    Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Aji, článek super a paletka vypadá luxusně. Odstín, který mě absolutně dostal nese jméno Easy.

    IG - martina_plevova
    email: mmala.horice@seznam.cz

    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Ajo! Tato giweaway mě velice potěšila, protože se soutěží o něco, co bych si fakt přála. Tak budu doufat ve štěstí. :)
    Mně osobně se líbí odstín Angel. Je to prostě pecka!
    Tak se měj pěkně! O:-) :-{}
    IG - kovarova_aneta
    anet.kovar2000@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se moc líbi odstín Cherry :-) Jinak na IG te sleduji jako Martina Serafee :-)
    kolarova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Ájo, já jsem si koupila rtěnku v odstínu Wonderland, chtěla jsem i konturku, ale tu zrovna neměli. O téhle paletce jsem taky uvažovala, ale nakonec jsem ji tam s těžkým srdcem nechala :) Tak zkusím štěstí u tebe - na IG sleduju jako barbora.hapova, e-mail je Barbora.Hapova@email.cz a odstín se mi nejvíc líbí asi Easy.. A opět krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak na paletku jsem podrobněji koukala už u Rendy, a musím říct, že se mi nejvíc líbí odstín Angel :)
    @marketavitek
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tady samozřejmě sleduji, stejně tak na instagramu jako lucik.kol :). Fotku bych přidala 100%! :) Nejvíc se mi líbí odstín Easy. Tak doufám, že budu mít štěstí ♥.
    mail: kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Ájo, celá tahle kolekce od Gwen mi přijde hodně povedená.Jsem nadšená hlavně ze rtěnky Rock steady a z paletky tvářenek se mi nejvíc líbí odstín Easy. :)
    Na ig tě sleduji jako andreapeterikova
    můj email: andreapeterikova@gmail.com

    měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
  31. Krasne fotky a super recenzia. Skoda, ze na Slovensku sa Urban Decay neda kupit, ale aspon mam dalsi dovod vycestovat :) Z paletky sa mi najviac paci odtien OC.
    Na instagrame ta sledujem pod nickom bar8ora
    Email: beauty.style.bb@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mně se moc líbí Easy, tyhle vínové až do fialova odstíny miluju teď v zimě. Ty obaly této řady jsou vážně nádherné a luxusní.
    nikolik.v@seznam.cz
    IG: nikukav
    GFC: Niki

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Ájo! :) Na Instagramu jsem pod jménem "zuzka.chmelova" a email je zuza.chmelova@gmail.com

    Chci ti říct, že paletka je moc krásná a jistě bych ji řádně využila. :) Nejvíc se mi líbí champagne rozjasňovač Angel.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Ájo,
    paletka je uplně skvostná. Za mně jsou top odstíny OC a Hush, každopádně i ty ostatní nejsou vůbec k zahození :). Mám na wishlistu aspoň jednu věc z téhle kolekce, tak třeba se na mně usměje štěstíčko. Měj se krásně a děkujeme za skvělou giveaway.
    IG: lufinkam
    e-mail: poslusna.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Nejvíce se mi líbí asi Easy a Angel, ale všechny odstíny jsou pěkné :-)
    Všude sleduji jako hautebasics a email je hautebasicscontact@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Nádherná GA Aji, já bych tu paletku využila celkově, ale musím prostě vyzkoušet odstín Easy, ten se mi hodně líbí.
    Na IG jsem jako Jurcikova14.

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Ájo, nejvíc se mi líbí odstín OC, Easy a Angel. Jinak je to krása úplně celé. Na instagramu sleduju jako martinaveitova. Email: veitova.martina@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  39. Mně se líbí skoro všechny odstíny, nejvíc asi Angel, určitě bych ráda paletku vyzkoušela, bledule jsem dostatečná 😉 Díky za giveaway.
    IG: meblanche27
    e-mail: bhomolkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ta rtěnka je naprosto dokonalá! �� Myslím, že ji brzy budu potřebovat �� Co se týče té paletky, tak je opravdu krásná, nejhezčí odstín je Hush a Angel :O
    Jinak můj Instagram je:__horalka__
    A e-mail: luc.horalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Na léto by se mi líbilo Cherry - ideální na letní večery:) a na chladnější dny je top Easy! Ale všechny odstíny jsou nádherné:) a v této době nesmí žádné ženě chybět konturovací paletka:)))
    Na instagramu jsem jako natulkaaaK a email mám natalie.krcalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Ajo,me se moc libi odstin OC jsem takova majitelka vapenky, a tak si myslim, ze tahle paletka by mi mohla sednout ;)

    instagram : s.veru
    email: drumfork@seznam.cz

    doufam, ze obcas pridas i nejake video, styska se mi po nich :)

    OdpovědětVymazat
  43. Najviac ma zaujal odtien Easy. Som svetly typ s ruzovym podtonom, takze farebne sa mi paletka pozdava.
    IG: andrea.kukuckova
    GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahojky, děkujeme za takový nádherný dáreček :)
    Nejvíce se mi líbí odstín Easy :) ale všechny jsou pěkné :)
    IG: martinaszabova
    email: martina.szabova@seznam.cz
    Přeji krááásný den :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, nejvíc se mi podobně jako tobě líbí odstín OC, i když nepatřím k úplným bledulím a nevím, jak by na mě byl vidět :)
    IG: little-chiarore
    email: m.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. GFC: Terka Černá
    IG: teresiacerna
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Líbí se mi odstín Easy ♥, ale všechny vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  47. gfc Klára Wallová
    IG klarawallova
    wallova.k@seznam.cz
    Odstín Easy a Cherry :)

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Ájo,
    já se teda rozplývám nad Easy a Angel a přemýšlím, který je ten nejvíc.
    Rozhodně bych využila všechny odstíny :).
    GFC: lucie katrňáková
    IG: luciekatrnakova
    email: luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Design obalů mne fascinuje asi jako všechny, z brush paletky u mě vede OC.
    Ig Ene_0
    mich.bartova@gmail.com Michaela Bártová a GFC

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, nejvice se mi libi Cherry a Easy :)
    IG: ditus28
    email: ditakrumlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Nejvíc se mi líbí odstín Easy, ale celé mi to přijde krásné. Miluju Gwen Stefani,takže i tyhle poklady. A rtěnky samozřejmě nepřekvapily-červená ve všemožných odstínech. Tady na GFC sleduji jako Nikola Adamová, na IG jsem nikolineckan. E-mail niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Ajo nejvíc se mi líbí odstím OC. Na ig tě sluduji jako radunkam tady na gfc jako radoslava
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Ajo, děkuji za recenzi, milujem UD :))) (jsem úplně nadšená z provedení téhle kolekce) :) v paletce se mi nejvíce líbí odstíny Easy, Angel a Lush :)
    instagram: gavendovam
    email: deapp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Juuu, tak ta by byla :) Mne se libi hush a angel :) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    instagram macu.k
    Paletka je fakt krásná, nejvíc se mi líbí Lofi a OC

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Ajuška, rozhodnúť sa, ktorý odtieň je najkrajší sa mi nedá, mne sa páčia všetky, ale vrchná rada paletky je na zjedenie :-). Som bledší typ pleti, takže myslím, že by mi aj tie farbičky sadli, uvidíme :-).
    Email:dadalajfblog@gmail.com
    Instagram: dadalajf
    GFC: Dadalajf
    Samozrejme, držím všetkým kočkám palce, paletka bude určite pre každú z nás výnimočná, keďže bude od teba <3

    OdpovědětVymazat
  57. gfc notes personnelles a na instagrame ako monika__np :)
    najviac sa mi páči Hush a OC, také odtiene mi sedia najviac
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Mě se nejvíce líbí první Cherry - teď v lednu mám s makeupy problém (většina nejsvětlejších je tmavá), tak by se mi tvářenky mohly líbit. I žilky jsem si nechala na IPL odstranit - mimo jiné i díky tvému videu;-))
    IG marketa.michnova
    marketa.michnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj :)
    Tak.. Sledujem ťa už dávno takže ✔
    IG ✔ - @kikusgrande
    e-mail ✔ - kiku37@centrum.sk
    odtieň ✔ - najviac sa mi páči cherry a lo-fi <3

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj ájo!
    sleduji tě již delší dobu na YT a až nyní jsem objevila tvůj blog (ptám se, jak je to možné?! nechápu :D).
    Nejvíce se mi líbí odstín HUSH a EASY.
    Na instagramu sleduji jako luci_fi10.
    Email: lucie.fialova10@email.cz

    Měj se famfárově!
    lůca

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Áji! Nejvíc se mi líbí Easy a Angel. Naživo jsem neviděla, ale mnohdy rozjasňovač vynechávám, ráda nosím matné oči, tak by tvářenka se třpytem možná nebyla od věci ;-) Na IG tě sleduju jako hani_jani, korektorka.hj[zavinutec]gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  62. Skvělá akce Ájo! Líbí se mi všechny odstíny, nejvíc asi OC a Cherry e-mail: marmelicha@gmail.com
    IG: @marmelicha

    OdpovědětVymazat
  63. Čau Ájo, nejvíc se mi líbí odstín Cherry :) Na insta jsem jako __zuzkaaa__ a muj email je zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj,
    z paletky se mi nejvíce líbí odstín Cherry. :)

    instagram: sch_nada
    e-mail: n.schillerova[zavinac]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. O paletce uvažuji a nejvice se mi líbí easy .. Ale myslím, že kazda se mi líbí a tvářenky se šimrem mam rada .. Sleduji te life_by_lenea e-mail lenastajnerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Líbí se mi HUST a OC.
    Na instagramu jsem jako radkacerna.
    Mail radkablack@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj Ájo, produkty vytvoření podle Gwen mě nalákaly již podle fotek, ale zatím se ke mě žádný nedostal, resp. jsem si si žádný nekoupila:) a asi k tomu ani nedojde, ač se mi jich líbí poměrně dost:) Proto zkusím alespon soutěžit. Mně nejvíce zaujal odstín Easy, stoprocentně, je takový neokoukaný:)
    lucisa.n@seznam.cz
    Sleduji přes GFC jako Luci, na IG jako @lucisa.n

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj. Jednoznačne najkrajší odtien je "OC" a tiež chcem podakovať za skvelé recenzie :)
    Instagram : deravabuchta
    email: VN8860@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Super soutěž :) všechny odstíny jsou nádherne, ale nejhezčí je asi Hush :))
    Ig:suzaneee.m
    Mail: zuzana.masterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj :), paletka je nádherná. Nejvíce se mi z ní líbí odstín Lo-Fi a Easy. Na IG tě sleduji pod účtem @lauravavrova a email je laura.vavrova@email.cz :).

    Krásný den <3

    OdpovědětVymazat
  71. Mám už paletku očních stínů od Gwen a i po dvou měsících denního používání jsem stále na vážkách, zda ji zbožňuji a nebo z ní vlastně nejsem nadšená. :D
    Z paletky tvářenek jsem nejvíce nadšená odstínem Angel, který je za mne dokonalý rozjasňovač <3 a odstínem Easy.
    Ig: heu_h
    e-mail:hhribalova@gmail.com
    Přeji krásný víkend plný lásky <3

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Áji, nejvíce se mi líbí OC a Hush. Ale všechny jsou krásné. Bohužel jsem z Olomouce a Sephoru zde nemáme, Urban decay paletky jsou nádherné, moc bych si přála alespoň tyto tvářenky. Pořád je obhlížím na internetu.Děkujeme za super giveaway a přeji si aby tvůj blog měl stále více shlédnutí, mám ho ráda. Ahoj K.
    Na insta sleduji jako kat_erinach

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Ájo.Nejde vybrat jen jeden odstín,protože nádherné jsou všechny :-) Na instagramu tě sleduji jako jana.kubisova a můj email je janca.kubisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Krásná paletka, líbí se mi OC, jsem bledule tak by snad šla:-).
    Ig- Mirkahermankova
    E-mail Mirkahermankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Oooooo súťaž o túto krásku? Bol by hriech nezapojiť sa :) Celá paletka je veľmi krásna, ale najviac ma asi zaujali odtiene easy a hush.
    mail: S.Turisova@gmail.com
    instagram : Simuinka

    OdpovědětVymazat
  76. Super podrobná recenze!:)
    Kdybych paletku vyhrála, určitě bych ji dala mé mamince, protože rozjasňovač Angel by na ní byl úžasný :)
    IG: anetahaasova
    email: haasova.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. To je uzasna soutez. Ja se prilus casto nezapojuji, ale ted musim <3 . Ta paletka je neuveritelne krasna a velmi by se mi libila. I ig te sleduji jako Jituskaaa a email je francebaby@seznam.cz, tak snad se postesti <3

    OdpovědětVymazat
  78. Najviac sa mi paci odtien Angel :) na instagrame som ako gabrielakomorova, email: gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj Áji, miluju UD, ale prozatím mám doma jen set na obočí. Z téhle paletky se mi nejvíce líbí odstín OC, LUSH a ANGEL. :) Ale jistě bych využila i další, protože jsem docela dost světlá.
    email: marysa-klein@seznam.cz
    Ig: MARIEKLEIN1

    OdpovědětVymazat
  80. Já po ní hrozně toužím, ale pořád váhám s koupí. Nejvíc se mi líbí Easy 😍
    IG: andelpetronel 😁

    OdpovědětVymazat
  81. Mě se líbí celá paletka, nejvíce snad Easy! Měj se hezky :-) vasajda2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj:) Skvělá soutěž, jsi moc hodná.
    Paletka se mi líbí celá, je nádherná! Ale nejvíce odstín Easy.
    Můj e-mail: nikol.arazimova@gmail.com
    IG: Nikol Arazimová

    OdpovědětVymazat
  83. Jo a můj mail: Petra.racakova@gmail.com
    Pardon 😆

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj Ajo, paletka je krasna, kedze ja som bledula pacia sa mi hlavne cherry, easy a angel.. ;-) Prajem Ti krásny vikend! :-* ada.danova@gmail.com IG: ajkaaaa

    OdpovědětVymazat
  85. Pane bože!! Z paletky jsem se zamilovala do odstínu Angel. Dříve sem mívala podobný rozjasňovač a byl to můj miláček.:) na instagramu jsem jako karolina_campulova. Kontaktní email kajuninek@seznam.cz :) Tak doufám že když na valentýna nemám štěstí v lásce, budu mít alespoň ve hře :))

    OdpovědětVymazat
  86. Hezký večer, nejvíc mě oslovil odstín EASY. E-mail eva.tkadlecova@email.cz, IG evatka.

    OdpovědětVymazat
  87. ahoj!
    mne osobne sa najviac páči odtieň Angel, a OC paletka je podľa mňa celkom pekná a použiteľná (asi ako všetko od UD). :)
    saska.ivankova@gmail.com
    IG- @SASHA_IVANKOVA1

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj Ajo, nejvíc se mi líbí Cherry :)
    IG: simonasobotkova
    email: simonks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Nejvíce se mi líbí odstín cherry. Dodá mé pleti zdravíčko. :-)
    Instagram: andybenesova
    Email: andybenesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj světe13/2/16

    Ahoj!!!
    Zase pěkný článek za mě asi odstín hush je takový pěkný třpytily nenápadný ideál. Zatím mám samé levné tvářenky a chtěla bych zkusit nějakou dražší. Také se mi strastné moc líbí odstín cherry takový na léto/jaro pře nádherná růžová a o odstínu OC ani nemluvím na mě jako takové bleduli věřím ze by vypadal skvěle zdravě a pěkně by vyniknul hlavně teď v tomhle obdobi. Easy by se mi hodil na takové rána kdy si říkám: jejda nemám žádnou tvářenku která by mi seděla k očním stinum. Když už jsem se rozepsala o tvarenkach nesmím zapomenout bronzer Lo-Fi který vypadá úžasně matně a rozjasnovač Angel bych používala hlavně na večer protože vypadá pěkné leskle a pod světlami reflektorů věřím ze by vypadal famozně. Ale ty jsi do podmínek psala ať napíši jeden odstín a proto volim Hush. Jsi úžasná blogerka ikdyz jsem na tebe narazila nedávno jsi mi strastné sympatická tvoje články dokážu přečíst klidně i 2x po sobě a to se mi u blogerek často nestava.
    IG:cocot123
    E-mail:ajinek139@gmail.com

    Ahoj

    OdpovědětVymazat
  91. Ahojky Áji.Na Instagramu i zde jsem Brolad1
    Za mě vede Angel a Cherry
    olga.adamcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, líbí se mi Easy, na instagramu tě sleduji jako verrca a můj mail je Vhejzlarova@gmail.com. Celá paletka je skvělá ale. Krásného Valentýna všem! Veronika

    OdpovědětVymazat
  93. mne sa tato paletka tvarenieK strasne paci :) myslim, ze by som vyuzila vsetky ale najkrajsia je Hush! <3
    IG: simka_xx

    OdpovědětVymazat
  94. Mně se zamlouvá odstín Hush, a ani ten bronzer nevypadá vůbec špatně. Jen je teda škoda, že paletka nenajde využití úplně u všech, je to šikovný nápad a navíc má nádherné balení. Musím tedy ale souhlasit, že barvy jsou trochu podobné, což byla i věc která mě odradila od paletky na oči.

    Na insta jako annfiserova
    Na GFC sleduji a můj email: annafiserova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj Aji, nejvíc se mi líbí odstíny Easy a OC :) opravdu povedená paletka.
    na IG tě sleduji jako zaneta.hajdova
    email neumannova.zaneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Tak já to pro jednou zkusím a děkuji za pěknou givku.
    zuzkaczech, zuzkacz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Nejvíc se mi líbí OC, mám ráda tyhle zářivé produkty. Udělají ze mě úplně jinou bytost i po probdělé noci při zkouškovém :)
    IG: raada_z
    e-mail: hapova.r@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Túto paletku obdivujem už hneď od začiatku takže by to bol taký malý splnený sen..:) sledujem ťa už dávno..:) odtien najviac sa mi páči asi Cherry síce je to ťažké.vybrať.:D
    IG: lilojurenkova
    e-mail:michaela.jurenkova0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Nejvíc se mi líbí asi odstín Angel :-) paletku bych si strašně přála a tebe sleduji moc ráda, jsi strašně sympatická:-)
    IG: monnci
    Mail: pirkova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Nejvíc se mi líbí EASY....
    @tezztrashcandy
    TessNewman@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  102. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Ájo, nejvíce se mi líbí poslední odstín - OC. Na instagramu Tě sleduji jako MAJA_KAR.Kontaktní e-mail:maja.slunicko@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat
  104. Odstín sa mi páči Cherry a na instagrame ta sledujem pod menom DIUSHKA. moj email je: Diushkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj,nejvíce se mne líbí odstín Cherry ,i když jsem bledule.Jinak Tvůj blog a videa jsou pro to nej a hledám v nich inspiraci,i když už mne není náct.
    Instagram my.chik
    email klara.e@seznam.cz
    blog sleduji Klára Shánělová

    Krásný večer KlÁRA

    OdpovědětVymazat
  106. Mam favority 2. Easy a Angel. Angel asi vice :). Gfc: petra dobrovolna, instagram: petradobrovolna, email: petra-dobrovolna@seznam.cz. Pokud bych vyhrala, fotka zarucena (mozna i vice fotek :P) a obrovska radost z moji strany taky :)

    OdpovědětVymazat
  107. Krásné věci :) Nejvíc se mi líbí tvářenka cherry :) wow.. na insta dzejny21 .. jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj Ajo, z paletky se mi líbí nejvíce odstín easy, email: dancahrubanovaddd@gmail.com, na instagramu jsem jako danca_hrubanova

    OdpovědětVymazat
  109. Úplně dokonalá je HUST!
    IG: kay_comingback
    E-mail: navratilova.katerina@email.cz
    Gfc Kateřina Navrátilová

    OdpovědětVymazat
  110. Ta paletka je opravdu božská..barvy velice krásné a favorit asi Angel <3 .. to by se můj xichtík měl :D Instagram - @pixinka_ Email: nereknu.xD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Paletka je nádherná. <3 Nejvíce mě zaujal odstín s názvem OC. :)

    OdpovědětVymazat
  112. Ájo, paletka je vážně povedená, vlastně jako celá kolekce Gwen :) Já jsem přesný opak tebe, jsem bledule a sušenka v jednom :D, takže tvářenky se shimmerem mám ráda. Zamilovaná jsem do Cherry a Easy <3
    Instragram: monikaprokopova
    e-mail: monika.prokopovaa@gmail.com
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  113. Áji, moc mě baví tvá videa a články a pravděpodobně jich nebudu mít nikdy dost. Jsi neskutečně klidná a pozitivní a to svým přístupem přenášíš dál.
    Paletka je nádherná, stejně jako Gwen. Nejvíce mě zaujal odstín OC.
    Přeji krásného Valentýna :)).
    IG: peti_rydvalova
    E-mail: petruska.rydvalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Nejvíce se mi líbí Hush,používám spíše tyto barvičky.Jinak se celá krásná :) Instagram-beautyjoyforyou Email-renata.lemonova0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Nádherná paletka, zejména svým designem. Budu moc ráda a příležitost sama vyzkoušet a ohodnotit. Nejvíce mne zaujal odstín LO-FI. Skvělá recenze Ajo :)
    IG: lskalova
    EMAIL: lucieskalovacz@gmail.com
    www.lucieintime.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj, paletka se mi moc líbí, líbí se mi odstín EASY.
    terkezka@seznam.cz
    IG: terkezkaaa

    OdpovědětVymazat
  117. Hush a Easy vypadají dobře ��
    IG Elwenderion
    05051988@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Úžasná paletka, už jsem na ni taky koukala :) Nejvíc se mi líbí odstín Cherry. Budu moc ráda, kdybych ji mohla mít doma a vyzkoušet :)

    Máš super články, recenze i videa.

    Můj IG: _kacenkaaa_
    E-mail: katukaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Zkusím taky jednou štěstí :-D Paletka vypadá pěkně, hlavně odstíny Easy a Cherry.
    IG: gatushe
    gatialova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Najviac sa mi páči odtieň Lo-Fi :)
    insta: nikolpetrusko
    n.petruskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. přidávám 121komentář :)do giveaway.., zájem veliký ...nedivím se :)...z Blush paletky se mi líbí spodní řada přírodní odstíny..teplejší..nejvíc asi odstín Hush
    děkuji za giveaway - IG KozlovaLadka , email kozlovaladka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj Aji,

    pre mňa vyhráva odtieň Hush :)
    IG: janakurtova
    jana.skibova@gmail.com

    Krásneho Valentína ešte prajem :)

    J.

    OdpovědětVymazat
  123. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  124. Je od tebe moc hezké, že dáváš paletkudo soutěže :) mě se nelíbí pouze jeden odstín, ale všechny. Paletka je pro mě jako stvořená, byla bych za ni šťastná! Sleduji tě jako vydrova_p
    Email : tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.