Pages

26. 7. 2016

BLOG SALE


Dnes mám pro vás opět menší #blogsale, protože jak víte, momentálně čtu knížku o minimalismu a rozhodla jsem se, že pošlu do světa vše, co min. 1x měsíčně nepoužiju. Popř. prodávám i věci, které mám doma dvakrát :o)).

Pokud vás něco zaujme, prosím, pište mi jedině na email: Beautylife.byAja@gmail.com. Do předmětu napište věc(i). Objednávky rezervuji max. 24h, protože už se mi párkrát stalo, že jsem čekala třeba týden, odmítla další zájemce a věc mi nakonec zůstala... takže asi tak..:-) P.S. přednost mají zájemci, kteří si adoptují více věcí najednou, do jednoho balíčku :-).

 

Stíny a paletky:





  • Bobbi Brown - Sterlings Night - minimálně používaná - cena 790,- Kč
    REZERVACE
  • Bobbi Brown - Basics Eye Palette Cool - párkrát použitá - cena 650,- Kč
    REZERVACE
  • NARS - Cassiopeia - nádherný opalescentní odstín - základ bílá, s výraznými růžovo fialkovými odlesky (blbě se to fotí) - cena 450,- Kč (je prakticky nový a PC byla přes 800,- Kč) REZERVACE
  • Bobbi Brown Metallic Cream Shadow - báze nebo krémový stín - studená šedo hnědá, s kovovým leskem, cena - 390,- Kč (jen několikrát použito)
  • Estée Lauder - Cyber Pink - zbývá přes 90% balení - cena 250,- Kč
    REZERVACE
  •  
  • MAC - Pearl Frost - cream colour base - krémový rozjasňovač nebo báze pod stíny, polovina zbývá - cena 150,- Kč



  • Kiko - kultovní dřevěná tvářenka, kterou chválí Zoella, bohužel, na mne moc světlá, 01 Deluxe Coral. Je z limitky, která už se nevyrábí a byla na Kiko docela drahá (cca 20 EUR) - nabízím za 350,- Kč - REZERVACE
  • theBalm Mary Lou-Manizer - jen několikrát použitý, cena 350,- Kč REZERVACE
  • MAC - pro conceal and correct palette/medium - obsahuje odstíny Mid Yellow, Mid Peach, NW 25, NW 35, NC 30, NC 35 - nejvíce krycí korektor Macu, skvělá na konturování - cena - 550,- Kč (i s původní papírovou krabičkou) REZERVACE
  • Bobbi Brown CC Cream Warm Nude SPF 35 - zbývá 80% balení - cena 380,- Kč
    REZERVACE
  • Clinique pefectly real č. 08 (N) - úžasný, na mne moc světlý, zbývá cca 2/3 balení - cena 290,- Kč
    REZERVACE
  • MUFE - ultra HD - pouze 1x použitý, odstín Y21 (velmi světlý) - cena 390,- Kč REZERVACE  
  •  
  • Urban Decay - Eden báze pod oční stíny (do žluta) -hezky neutralizuje načervenalé tóny - zbývá 90% balení - cena 380,- Kč 

  • Dermalogica -  hydrablur primer - hydratační a zmatňující báze, je super, ale nechci mít otevřených 10 bází - zbývá min. 90% - cena 450,- Kč REZERVACE




Levnější rtěnky (matné a krásné odstíny): 
  • Sleek - 777 bare all, 791 dare, 779 heartbreaker - každá za 130,- Kč, jen vyzkoušené
  • Milani - 74 matte darling - nádherná matná barva - něco mezi Please Me a Mehr od MAC - za 100,- Kč



 Luxusní rtěnky (ke všem mám papírovou krabičku): 

  • Bobbi Brown - 13 Bright Peony (teplý malinový odstín) - Luxe Lip Color - 2x použitá - 450,- Kč
    REZERVACE
  • Kat Von D - Magick - podobná odstínově Mehr od MAC - cena 390,- Kč
  • MAC - Satin - Amorous - minimálně používaná - cena 390,- Kč
    REZERVACE
  • MAC - Retro Matte - Ruby Woo - jen 3xpoužita - cena 390,- Kč
    REZERVACE
 Luxusní štětce Sigma 3DHD : na korektor a makeup, jako nové - velký 490,- Kč, malý 350,- Kč
 REZERVACE




  
Různé: 
  • Bobbi Brown - lesk na rty 14 Bellini - ubylo cca 0,5 cm od shora - cena 350,- Kč
  • NAILSINC - Convent Garden - 1x použitý - cena 250,- Kč 
  • 2 konturky - Bobbi Brown Cocoa + Urban Decay Obsessed - u obou chybí cca 2 cm z plné velikosti - cena 150 Kč/ks REZERVACE


5 komentářů:

  1. Obdivuju, s jakou vervou ses do čištění šminkové zásoby pustila. Já jsem zatím začala objevovat, co mi stačí a jak bych chtěla vypadat, tak je to takové střídavé oblačno :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si řekla, že se mi vše musí vejít do 1 komody se šuplíky... co je navíc, jde z domu :))). Ale mám pocit, že se mi to doma snad množí nebo co :-D

      Vymazat
  2. Vypadá to všechno dobře! Hlavně ty stíny v neutrálních barvách, výrazné moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jak kdy. Ale poslední dobou stíny vůbec nenosím.

      Vymazat
  3. Zdravím, máte už vše prodané?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.