Pages

23. 7. 2016

SEPHORA BENEFIT MU MASTERS 2016 - fotoreport & GIVEAWAY



Blogování přináší hodně práce a starostí, ale i spoustu výhod a jednou z těch největších je možnost podívat se na akce a místa, kam byste se v běžném životě asi nikdy nedostali. Mám to možná i v DNA, že se mi občas znenadání přihodí super věci :-). 

Nezměrné bylo moje překvapení, když mi jednoho dne přistál v inboxu email z PR značky Benefit, s dotazem, zda-li bych chtěla být součástí čtyřčlenné poroty, která vybere vítěze finále národní soutěže Sephora Benefit MU Masters 2016. Tato prestižní akce je je mimořádně důležitá pro zaměstnance Sephory, protože jim přináší naprosto fenomenální příležitost ke kariérním růstu, cestování do snových destinací a práci pro jednu z nejlepších high end brandů na světě, Benefitu. 

Pro mne osobně je Benefit naprosto srdcovou záležitostí, objevila jsem ho před deseti lety v USA. V době, kdy zde ještě nikdo o unikátních produktech neměl ani tušení, po večerech jsem zkoušela vzorečky a listovala s očima navrch hlavy v cool retro katalogu. Pamatuji si, že můj úplně první produkt, který jsem si tenkrát v USA koupila, byl Speed Brow, předchůdce dnešního Gimme Brow.



Shodou okolností, před nedávnou dobou jsem ocitla doslova na opačné "straně tábora", když jsem v projektu pro značku Rimmel byla součástí soutěžního týmu vizážistů. Takže si dobře pamatuji, jaký je to nervák! A to vlastně nešlo o nic, v porovnání s tím, jakou cenu a změnu v životě představuje Sephora Benefit MU Masters pro jejího vítěze. Doslova se mu změní život!  

Být v porotcem je proto velká zodpovědnost a s čistým svědomím můžu prohlásit, že jsem do toho dala maximum. V porotě usedly: manažerka společnosti Benefit, manžerka společnosti Sephora, novinářka a moje maličkost za "blogosvět"....


Do finále se po několika náročných předchozích kolech dostalo 6 finalistek, z různých částí naší země. Soutěž byla pro mne o to zajímavější, že jednou z finalistech byla talentovaná youtuberka Patricie Nespurki, kterou pravidelně sleduji na Youtube. 

Každé kolo mělo jiné a velmi náročné zadání. Téma finálového kola se neslo v duchu námětu "Dokonalé obočí a kreativní rty". Akce probíhala v OC Arkády na Pankráci, uprostřed běžného provozu OC, takže i to samozřejmě finalistkám na klidu nepřidalo, protože pochopitelně hodně lidí sledovalo, co se děje :o)). Napjatou atmosféru bezvadně uvolnila moderátorka Nikol Moravcová. 


Celou soutěž jsem fotila, nahrávala na Snapchat a především pozorovala holky, jak pracují. Bohužel fotky nevyšly úplně podle mých představ, protože jsem musela fotit tak, aby na fotkách nebyli přihlížející lidé a světlo v OC není pochopitelně ideální....

Musím konstatovat, že všech šest finalistek mne udivilo nevídaným talentem i kreativitou. Posuďte sami některé looky:





Modelka, kterou měla Patricie, vypadá úplně jako topmodelka Linda Vojtová, no uznejte :o))). Patricie vytváří vítězný look...





Na třetím místě se umístila Štěpánka, která pro líčení zvolila výrazné rty i oči a měla to tím pádem hodně náročné.


Když vypršel soutěžní čas, Nikol dělala rozhovor se všemi soutěžícími a byla to legrace, nechyběla samozřejmě palba fotoaparátů a kamer...


Pak jsme se odebraly do kanceláře, která je v zázemí prodejny Sephora, čímž se mi splnil velký sen. Vždycky jsem se tam hrozně chtěla podívat :-D. Sen se mi splnil a v dokonce mnohem lepší souvislosti, než jsem si mohla kdy přát. Soutěžící jsme hodnotily podrobně podle několika kritérií. Shodly jsme se prakticky jednomyslně na všech třech vítězných pozicích :-).,,

Před zahájením finále i po jeho konci vystoupila skvělá a kreativní taneční skupina :-). Posuďte sami.....

Pak už následovala smršť bouřlivých emocí. Úžasné bylo, že se holky do poslední vteřiny držely za ruce a podporovaly navzájem, taková kolegialita se jen tak nevidí! ... Společné foto vzniklo pár minut před vyhlášením vítěze, holky zde ještě netuší, jak to dopadne :o)))....


Cathering mezitím připravil krásné slavnostní a luxusní občerstvení.... Cupcaky jsem fotila snad několik minut :-D #bloggersproblems



Vyhlašování vítězek bylo spojeno s opravdu velmi silnými emocemi všech nás zúčastněných :-)..... Růžový kufřík, připravený pro vítězku, hypnotizoval všechny přítomné  nadpozemskou dokonalostí, aaach  <3 Doufám jen, že jeho obsah uvidíme třeba v  nějakém Haulu, na YouTube kanále Patricie Nespurki :-).



Superšťastná vítězka poletí brzy na Benetrip do Paříže a do San Francisca. Překrásné Patricii ještě jednou hrozně moc gratuluji! :-)


 Oslava se nemohla obejít bez bublinek :-))).... zaslouženě!


Jupííí a na závěr to nejlepší pro vás! :o))) Abyste také mohli něco vyhrát, mám pro vás do soutěže 3 benefití novinky na obočí: 

1. Goof Brow Pencil - č.2
2. Ka Brow! - č.2
3. Browvo! Conditioning Primer

Info: odstín č.2 je vhodný spíše pro světlejší typy

JAK SE ZAPOJIT DO SOUTĚŽE?

1. odebírejte můj blog přes GFC (Google Friends Connect) - jednoduše tak, že kliknete na tlačítko "plus" v oddílu "pravidelní čtenáři", v pravé liště blogu
2. sledujte na Instagramu tyto účty:  @sephoraczechrepublic @benefitcosmeticscz @aja_beautylife
3. do komentáře pod dnešní článek napište svůj email s odpovědí na 3 soutěžní otázky:
   a) kdy bude zahájen provoz eshopu Sephora CZ
   b) jaké jsou vaše 2 nejoblíbenější produkty Benefit 
   c) kdo se stal vítězkou Sephora Benefit MU Masters 2016 a kam poletí na Benetrip?

Vítěze vyhlásím 31.7. po 21.h, zde na blogu. Přeju vám hodně štěstí (nejen) ve hře :-).


61 komentářů:

  1. Andrejko, gratuluji k místu v tak úžasné porotě.
    Já se soutěže tentokrát účastnit nebudu, nebudu hamta..:-)) a přenechám jinýi, hlavně jsem nikdy nic od Benefotu neměla, takže bych nesplnila jeden bod soutěže. Škoda, že jsem o tom nevěděla, den předtím jsem v OC Arkády byla.
    Jinak moc gratuluji Patricii, sleduji ji a výhru si opravdu zasloužila.
    Hezký víkend Andrejko.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Áji :-) Chtěla jsem tam na akci jet, ale vedro a dálka mě zmohla, kdyby to bylo na Arkádách tak bych přijela, ale nevadí i tak jsem si den užila a jak je vidět tak ty taky :-) Patricie je moc šikovná a strašně ráda ji na youtubu sleduji. Jinak odpovědi jsou zde za a) 27.7.2016 b) the porefessional a gimme brow c) Patricie Nešpůrková a poletí do Paříže a San Francisca, a já doufám že si to užije a nestane se nic hrozného, naposledy teď bylo něco v německu :-( Popřípadě kontakt na mě je karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ájo,muselo to být úžasné účastnit se něčeho takového a věřím, že vybrat výherkyni nebylo vůbec lehké. Patricie měla opravdu povedený look a vyhrála tedy zaslouženě :)
    K soutěži:
    e-mail: janeckova.mart@gmail.com
    A) Zahájení eshopu se plánuje na konec července, což už je za chvíli jupí!
    B) Miluji řasenku they're real a tvářenku rockateur.
    C) Vítězkou Sephora Benefit MU Masters 2016 se stala úžasná Patricie Nešpůrková, která poletí na Benetrip do San Francisca.
    Tobě také přeji hodně štěstí ve všem a krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tera9999@seznam.cz
    1) Spuštěn bude koncem července
    2) Nejraději mám korektor Fake up a tvářenku Dallas
    3) Vítězkou se stala Patricie Nešpůrková a poletí do San Franciska

    OdpovědětVymazat
  5. Patrícii jsem to moc přála :) Ráda bych také vyzkoušela společně s mojí mamčou Benefit kosmetiku a tak zkusím, jestli mě zrovna v téhle giveaway potká štěstí...

    a) Eshop se "otevře" 27.7.2016...už mám datum nastavené v mobilu a trošku doufám, že se na webu objeví nějaké akce... :)
    b) Můj nejoblíbenější přípravek který jsem díkybohu měla tu možnost vyzkoušet je Benefit porefessional, jinak bych ráda vyzkoušela všemi opěvovaný Benefit gimme brow gel na obočí...zatím jsem vyzkoušela jen její levné napodobeniny z drogérie...
    c) Vítězkou se stala známá youtuberka Patrície Nespurki alias Patrície Nešpurková

    jinak krásný článek o celé akci v Sephoře, budu si dělat kurz v MUIP, tak jsem si říkala, že by bylo skvělé, kdybych mohla mít nějakou brigádu/práci v Sephoře, kosmetika mě strašně baví, respektivě abych řekla pravdu, tak jsem na ni trošku ujetá :D každý den sleduju youtube nebo instagram, abych zjistila co je vše za novinky. Nevěděla bys náhodou, jestli berou v Sephoře i holky při vysoké škole na brigádu?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoh Ajo, akce musela byt,dle fotek moc pekna. Hlavne ty mufinky :-). Z Benefitu jsem vyzkousela korejtor pod oci a rasenku ze ktere jsem nebyla odvazana. Soutezit nebudu ,u kdyz rada bych :-),ale odstin je pro mne svetly,tak prenecham "bledulkam" ;-). Pa Pavlina

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23/7/16

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní23/7/16

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Musim rict,ze tohle bych taky chtela sledovat na vlastni oci...parada.Jsem brunetka,takze stesti zkouset nebudu:-* Moc se tesim na eshop Sephory,ta nejblizsi byla v Jihlave,ale bohuzel nevydrzela:'(

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Aji, díky za další krásný příspěvek a fotky...

    malupa17299@seznam.cz
    A:Sephora E shop se otevře 27.7.2016
    B:Můj nej nej produkt je jednoznačně řasenka they real,tu kupuju pořád dokola a nikdy mě nezklamala.Na druhém místě mám bronzer Hoola, používám i místo očních stínů, teď v létě je to skvělé...
    C:Zvítězila moje oblíbená Patricie Nespurki(Nešpůrková) a myslím, že opravdu zaslouženě, její videa jsou skvělé a moc mě baví...a na Benetrip poletí do Paříže a San Francisca :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ajo, super súťaž :-) Som rada, že práve Patrícia vyhrala, tiež ju mám rada a sledujem ju na youtube.
    klvacova.barbora@gmail.com
    a - spustený bude koncom července/júla :-)
    b - najradšej mám bázu pod make up porefessional
    c - víťazkou sa stala Patricie Nešpůrková a poletí do San Franciska

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný článek :o) Ta akce musela být super :o) Patricii též sleduji na youtube a fandím jí. Je krásná a talentovaná, výhru si jednoznačně zasloužila.
    Soutěže se ráda zúčastním, jsem tmavovláska, ale moje maminka je světlovlasá, tak by případná výhra putovala k ní.
    Zde jsou odpovědi:
    a) konec července
    b) tvářenka Rockateur a gel Gimme Brow
    c) vítězkou se stala Patricie Nešpůrková, která poletí na Benetrip do Paříže a San Francisca

    OdpovědětVymazat
  13. Patricie je krásná slečna a její líčení jsou vždy dokonalá :-)

    A: Sephora eshop se otevře 27.7.2016
    B: zatím bohužel žádné, ale moc bych si přála nějaké zkusit
    C: Patricie Nešpůrková a letí do San Franciska :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju tyhle reportáže, je fajn se na takovéhle události podívat alespoň v takovéhle formě :-) Ještě, když to dopadlo výhrou mé oblíbenkyně Patricie! Soutěže se ráda zúčastním, protože ještě nemám ani jeden produkt v tomhle stylovém novém designu a rozhodně nějaký "nutně potřebuju" (známe že :-D). A vůbec si nedovedu představit, jak muselo být těžké něco takového porotcovat, holky byly fakt skvělý, vůbec nechápu, jak můžou být takhle kreativní, ale jsou to fakt profíci na svém místě!

    Ještě odpověď na otázky:
    a) eshop se rozjede koncem července (peněženky těch co jako mě chrání jen to, že se do sephory nedostanou zas tak často budou asi plakat, ale stejně se nemůžu dočkat!)
    b) Roller lash a Dallas tvářenka! (a našlo by se jich sakra víc než dva :-D)
    c) Patricie Nešpůrková a už teď jí závidim cestu do San Franciska

    Kdyby se na mě usmálo štěstí tak trezacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásný článek! Gratuluji vítězce! :)
    a) eshop Sephora bude spuštěn 27.7.2016
    b) mé oblíbené produkty jsou Gimme brow a Dallas tvářenka
    c) vítězkou se stala Patricie Nešpůrková, která pojede na Benetrip do Paříže a San Franciska
    můj email je: pet.buresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Ari Ari :) a IG účty také
    a) Eshop se otevře 27.7 :) už se moc těším
    b) rozhodně můj svatý grál Roller lash řasenka a Dallas tvářenka :) jejich produkty na obočí jsem ještě nezkoušela ale moc ráda bych
    c) Patricie Nešpůrková, do San Franciska a Paříže :)
    Mail: dominika.stefkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Ajo, moc povedená reportáž plná krásných fotek:o)
    a) zahájení provozu eshopu je 27.7.2016
    b) The POREfessional a Dallas tvářenka
    c) vítězkou se stala Patricie Nešpůrková a poletí do Paříže a San Franciska

    petruschkao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Ajo, super prispevek.
    1)eshop bude spusten 27.7.2) od benefit mam rada dallas tvarenku a gimme brow 3 vyhrala patricie nepurkova
    Krasny den ti preji :)

    OdpovědětVymazat
  19. a) 27.7. 2016
    b) bohužel jsem neměla možnost :(
    c) Patricie Nešpůrková do San Franciska a Paříže :)

    OdpovědětVymazat
  20. a) 27.7. 1016
    b) bohužel jsem neměla možnost :(
    c) Patricie Nešpůrková, do Paříže a San Franciska

    OdpovědětVymazat
  21. jééé já nedala mail :) barborkaj29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Ájo, gratujuli k porodcovství, taly by to pro mě byla čest :) Nejsem ale známá :)
    1- otevření eshopu spadá na 27.7.2016
    2- od této značky nic ještě bohužel nemám, ale věci na obočí jsou sen :)
    3- vyhrála moje oblíbená :) Patricie Nešpůrková a razí do San Franciska a Paříže

    Přejí krásný den Michalka43@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, Ájo, super report, musela to být skvělá akce, vím, jaké Sephora/Benefit umí dělat! :) a) E-shop se má spouštět 27.7.2016, b) od Benefitu mám nejraději Roller Lash řasenku, to je můj svatý grál, ale zatím jsem nenašla levnější variantu :/ a samozřejmě bronzer Hoola, c) Vyhrála krásná Patricie Nešpůrková a pojede do Paříže a San Francisca. Můj e-mail je kolarikova.t@gmail.com, měj se krásně, Terka

    OdpovědětVymazat
  24. Sledujem ako Danka Krnáčova.
    a) 27.7. 2016
    b) od tejto značky bohužiaľ nič nemám ale určite ak budem mať príležitosť niečo si kúpim.
    c) Patricie Nešpůrková, do Paríža a San Franciska
    Email: dankamandarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tak teď Ti závidím:D... taky bych chtěla být na Tvém místě!!!
    - Sephora e-shop bude otevřen 27.7.16
    - Gimme Brow (zkoušela jsem původní balení), Hoola bronzer
    - Patricie Nespurki (Nešpůrková), poletí do San Franciska a do Paříže!

    Měj se krásně! surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. E-shop se plánuje na 27.7. 2016. Benefit jsem ještě nezkoušela, ale moc mě lákají jejich tvářenky a tyhle vychytávky na obočí mají naprosto nádherné obaly, takže by se mi ve sbírce parádně vyjímaly :) Vítězkou byla Patricie Nešpůrková a pofrčí do Paříže a do San Franciska.
    Na IG sleduji jako nikukav, na GFC jako Niki
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  28. Áji, přeji především krásný a pohodový zbytek neděle. Také moc gratuluji k dalšímu úspěchu a splnění si svého snu :) I já dnes zkusím štěstí a zapojim se do soutěže :)
    a) provoz e-shopu bude zahájen 27.7. 2016 (už se nemohu dočkat!! Pro nás, co jezdí do sephory stovky km daleko je to boží smilování :D)
    b)pro mě je jasnou jedničkou bronzerová tvářenka Dallas a jako druhý top produkt označím rozjasňovač Girl meets pearl :) ale co si budeme povídat, mají úplně vše super ;)
    c)vítězkou se stala krásná Patricie Nešpurková, kterou také pravidelně sleduji a ta mě baví ta holka! Patricie poletí na Benetrip do Paříže a do San Francisca :)

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Terka Černá
    IG: teresiacerna
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    a) 27. 7. 2016 :)
    b) S Benefit zatím zkušenost nemám, ale ráda bych vyzkoušela:)
    c) Patricie Nešpurková a poletí na Benetrip do San Francisca a Paříže:)

    OdpovědětVymazat
  30. To muselo být hrozně zajímavé, Patricie je opravdu krásná a máš pravdu, že "její" modelka vypadá jako Linda! Ale teda všechny slečny a všechny modelky jsou překrásné!

    Blog sleduji přes GFC pod tímhle jménem, všechny IG účty jako @littlegemblog

    Eshop Sephora má být spuštěný koncem července, tak jsem to četla v katalogu, přiznám se, že pevné datum jsem zatím neviděla? Tak snad někdy během tohoto týdne :)

    Od Benefitu jsem zatím moc věcí nezkoušela, mám ráda Porefessional na nos a tvářenku Dandelion.

    Vítězka Patricie Nešpůrková poletí na Benetrip do Paříže a San Franciska.

    littlegem@seznam.cz



    OdpovědětVymazat
  31. a) eshop bude spuštěn 27.7. 2016
    b) mám ráda porefessional bázi a řasenku roller lash
    c) vyhrála Patricie Nešpůrková, a pojede do Paříže a San Francisca
    yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  32. 1. GFC: ZdeňkaM
    2.Instagram: denikaabomination
    3.zdenkamartinakova@gmail.com
    a) Bude otevřen 27. 7. 2016
    b) Bohužel jsem ještě žádný produkt od značky Benefit nevyzkoušela.
    c) Vítězkou se stala Patricie Nešpůrková a na Benetrip pojede do Paříže a do San Francisca.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Aji,
    Akce ktere si se účastnila musela byt skvěla,škoda že jsem se ji nemohla účastnit.
    A)eshop bude otevřen 27.7.2016
    B)bohužel jsem nevyzkoušela za den produkt od teto znacky
    C)vyhrála Patricie Nešpůrková a pojede do Paříže a San Francisca
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Ajo,
    v Arkadach jsem byla a akci od Benefitu jsem videla, bylo to naprosto bozi...Patricii znam z videi, a bylo super videt ji i tebe nazivo ;)
    Dokonce jsem i vyuzila tu akci na slevu na Benefit, coz se mi dost hodilo, pac jsem stejne planovala si neco poridit.
    Jinak k soutezi:
    a) eshop se otevira 27.7.2016, jupi
    b) ja mam nejradsi tvarenku rockateur a pak urcite gimme brow
    c)vitezkou se stala Patricie Nespurkova a poleti se podivat do San Francisca a Parize
    monika.macounova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. takže oprava :-)
    1- eshop je spuštěn dnes 26.7. 2016
    2- neměla jsem možnost
    3- Patricie Nešpůrková a poletí do San Francisca a Paříže
    na instagramu Petra Jarošová
    petrajarosova8@gmail.com
    krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Pěkný den :) Zkusím štěstí v soutěži :)
    1. koukám že je eshop ode dneška spuštěn :))
    2. benefití produkt jsem zkoušela jen miniaturku pore profesional a moc ráda bych zkusila přípravky na obočí, nějaký ze slavných bronzerů a oční krém It's Potent :)
    3. Vítězkou se stala Patricie Nešpurková :)
    vojtovicova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. Přeji hezký den a gratuluji vítězce :)
    1. Blog odebírám
    2. Na Instagramu vše sleduji (IG: terezka99999)
    3. a) Eshop je podle mého otevřen od 26.7.
    b) Od Benefitu jsem zatím moc produktů nezkoušela, měla jsem they're real řašenku, která je skvělá! Ale moc mě lákají právě výše zmíněné produkty na obočí.
    c) Soutěž vyhrála Patricie Nešpůrková, která byla skvělá! Poletí do Paříže a San Francisca.
    e-mail: terezka99999@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Ájo,

    1.eshop byl otevřen 26.7. 2016
    2. žádný produkt od Benefitu jsem ještě neměla
    3. Vyhrála Patricie Nešpůrková a letí na Benetrip do Paříže a do San Francisca
    Hezké léto
    Ivča

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj Ájo, díky za report ze super akce a parádní soutěž.:) A gratuluji vítězce. :)
    1.Blog odebírám.
    2.Sleduji i všechny tři uživatele na ig.
    3.a) Eshop je spuštěný od 26.7.
    b)Po tom, co jsem měla možnost vyzkoušet řasenku Roller lash, musím říct, že je to opravdu pecka. Což je paradoxní, protože jsem se strašně dlouho bránila těm plastovým kartáčkům a pořád dokola jsem si kupovala jen huňaté štětky, které jsem zjistila, že mi sedí mnohem míň. A dále jsem si oblíbila Porefessional na zmenšení pórů. :)
    c) Soutěž vyhrála Patrie a poletí do San Franciska a Paříže.
    můj mail je andreapeterikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Musel být skvělý zážitěk zasedat v porotě Ájo :))
    a) e-shop byl spuštěn 26.7.
    b) miluju řasenku they're real, která mi dělá fakt neskutečné řasy a pak mám moc ráda rozjasňovač girl meets pearl :)
    c) Soutěž vyhrála Patricie Nešpůrková a myslím, že moc zaslouženě :) Podnikne s Benefitem cestu do San Francisca a Paříže :))
    veronika.dvorakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  43. Zkusím štěstí pro dcerku :))
    Krásný článek,fotky a určitě i zážitek.
    A)26.7.2016
    B)od Benefitu zatím nic nemám,m ale na Ka-Brow se chystám :D
    C)vyhrála Patricie Nespurki a poletí do Paříže a San Francisca

    Blog odebírám a sleduji všechny uživatele na IG
    vaclava.h@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Soutěžím pro dcerku :))
    Krásný článek,fotky a určitě i zážitek.
    A)26.7.2016
    B)zatím od Benefitu nic nemám,ale chystám se na Ka-Brow
    C)Patricie Nespurki a poletí do Paříže a San Franciska

    Sleduji a odebírám vše :))
    vaclava.h@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Poslední dobou jsi moje nejoblíbenější blogerka, sledovala jsem tě i ve videích, ale články mě baví snad ještě více. Hlavně mám podobný typ pleti, takže je to pro mne velký přínos a mám tak aspoň přehled, co se pro mne hodí a stojí za ty peníze minimálně vyzkoušet :)
    email: terka.hyksova@seznam.cz
    1) eshop sephora je už spuštěný od středy 27.7.
    2) od benefitu mám ráda gimme brow a bronzer Dallas
    3) zvítězila Patricie Nešpůrková a poletí do San Franciska

    OdpovědětVymazat
  46. Anonymní31/7/16

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  47. Anonymní31/7/16

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  48. Vítězné líčení bylo krásné a moc jsem to Patricii přála:)
    krnakovav@seznam.cz
    a) od 27.7.2016
    b) gimme brow gel 01 a sada tvářenek cheekathon
    C: Patricie Nešpůrková a poletí do San Franciska a do Paříže :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Ajo děkuji za tuhle soutěž
    1. 27.7.2016
    2. Fake up a Gimmy brow
    3. Patricie Nespurki(Nešpůrková) a poletí do Paříže a San Francisca
    j.cervenkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  50. Anonymní31/7/16

    Ahoj Ajo, děkuji, že myslíš také na své čtenářky a obdivovatelky :-) zkusím štěstí.
    1) Zahájení provozu eshopu Sephora Cz: 27.7.2016
    2) Mezi mé oblíbené produkty Benefit patří : Benefit Ultra Plush a samozřejmě Benefit They´re Real
    3) Výherkyní se stala Patricie Nespurki (Nešpůrková) a poletí do Paříže a San Francisca.
    Můj email: ZuzanaBuksova@gmail.com
    Děkuji a přeji hezký den Zuzana

    OdpovědětVymazat
  51. Ahojky, doufám že to stihnu a ještě si zasoutěžím!
    Účty samozřejmě sleduji a hlavně Vás Ájo! Od Benefitu nemám zatím nic, takže ráda vyzkouším cokoliv! Jo Sephora spouští konečně bohužel a bohudík svůj eshop 27.7. a moc se na to těším! Vyhrála jedna z mých též oblíbených blogerek Patricie Nešpůrková a poletí do San Franciska a do Paříže.
    Můj email je : Michaela.spol@seznam.cz
    instagram : Michaela_Sádlo a moje skromné pokusy o blogování jsou na https://shoppersmiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  52. Určitě to musela být skvělá zkušenost! :)
    1 ) 27.července 2016
    2) Zatím bohužel nic nevlastním, ale chtěla bych zkusit, jelikož na tuhle značku slyším jen samou chválu :)
    3) Patricie Nešpůrková - poletí do San Franciska a do Paříže

    OdpovědětVymazat
  53. a) 27.7. 2016
    b) od Benefitu zatiaľ, bohužiaľ, nič nevlastním, no ak sa mi v budúcnosti pošťastí, určite by som chcela vyskúšať maskaru They're real a rovnako aj set na obočie, o ktorý sa tu súťaží
    c) Patricie Nešpůrková, poletí do Paríža a San Franciska

    OdpovědětVymazat
  54. a) 27.7. 2016
    b) od tejto značky momentálne nič nevlastním, bohužiaľ, ako študentka si toho ani veľa dovoliť nemôžem, no najviac na svete by som chcela vyskúšať ich legendárnu maskaru They're real a rovnako aj set na obočie, o ktorý sa súťaží, keďže moje svetlé obočie potrebuje každodennú úpravu, a takýto set by mi to určite veľmi uľahčil
    c) Patricie Nešpůrková, poletí do Paríža a San Franciska
    email: a.duricova14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, veľmi ďakujem za takúto súťaž :-)
    a) 27.7. 2016
    b) od tejto značky momentálne nič nevlastním, bohužiaľ, ako študentka si toho ani veľa dovoliť nemôžem, no najviac na svete by som chcela vyskúšať ich legendárnu maskaru They're real a rovnako aj set na obočie, keďže moje svetlé obočie potrebuje každodennú úpravu, a takýto set by mi to určite veľmi uľahčil
    c) Patricie Nešpůrková, poletí do Paríža a San Franciska
    email: a.duricova14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Áji, sedět v takovéhle porotě musí být opravdu hezký zážitek! A já se ráda zapojím do této soutěže :-)
    a) spuštěný e-shop Sephory byl 27.7.2016 a hned ten den jsem na stránky koukala. Nebude trvat dlouho a udělám objednávku, kamenné obchody Sephory mám celkem z ruky :-(
    b) od Benefitu mám ráda Total Moisture Facial Creme a na dávné doporučení Lou tvářenku Dallas.. set na obočí bych ráda vyzkoušela, stále hledám ideálního pomocníka..
    c) Sephora Benefit MU Masters 2016 vyhrála Patricie Nešpůrková, také ji ráda sleduji na YT :-), na Benetrip poletí do Paříže a San Francisca
    můj email: magdick@email.cz
    přeji hezký den, MH

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj Áji, v prvé řadě mockrát děkuji za tuto soutěž, výrobky jsem již zkoušela v Sephoře, jsou skvělé, ale musím na ně ještě šetřit. :)
    a) 27. 7. 2016.
    b) Od této značky bohužel žádný výrobek nevlastním, jsem studentka. Momentálně šetřím na Gimme brow a řasenku They're real, jež mě velmi zaujala ve Tvé recenzi. ;)
    c) Patricie Nešpůrková (Patricie Nespurki), poletí do Paříže a San Francisca
    email: nela.segarova@gmail.com
    Přeji krásný den,
    Nela :)

    OdpovědětVymazat
  58. Anonymní1/8/16

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  59. Pěkný den Ájo, Sephora eshop byl otevřen 27. července 2016. No upřímně jsem nic nevyzkoušela. Ale mamka používá puf off, pokud se to tak teda jmenuje :D A je moc spokojená, říká, že na je to po ránu příjemný! Ale po tvém článku o oblíbených řasenkách mně dost láká třeba They´re real, ale tak uvidím jak to nakonec dopadne, protože cena není nejmenší :/
    Vyhrála má nejoblíbenější Patrcie Nešpurková nevím jestli to píši správně, ale na yt je jako Patricie Nespurki, pojede na benetrip do San fraciska a do Paříže.
    Můj e-mail je karolina.cestice@seznam.cz Pěkný den Kája

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.