Pages

12. 12. 2016

7 VÁNOČNÍCH ODSTÍNŮ ČERVENÉ - RTĚNKY, VE KTERÝCH VÁS JEŽÍŠEK NEPŘEHLÉDNE + Giveaway o MAC Liptensity Habanero



Nebudu vám lhát, že jsem královna červených rtěnek :o))). Mám pocit, že prostě více sluší modroočkám. Nicméně, jsou příležitosti, jako třeba Vánoce, kdy mi červená rtěnka přijde téměř jako jediná možná volba :-)!



Vybrala jsem ze své skromné (haha..) sbírečky :o)), top 7 červených (nebo skoro-červených) rtěnek, ze kterých by si měla vybrat alespoň jeden každá z vás! Osobně dávám přednost u červených odstínů jednoznačně matnému finishi. Pokud má rtěnka lesklý finish, připadám si v ní už moc zmalovaně a trochu levně. Nicméně některé ženy matné rtěnky nesnáší, takže v dnešním článku najdete úplně vše. 



Na super rtěnku mám osobně tyto požadavky: ... krásný obal :-), ideálně by neměla mít přehnaně intenzivní vůni, skvělou pigmentaci a spolehlivou výdrž. Tu především, protože kdo chceme mít na zubech červenou rtěnku, že? :o))) U červené rtěnky je velkým benefitem i "tvar" rtěnky, protože zvláště u červené a výrazných barev obecně je dokonale precizní nanesení nutností!


1. MAC - All fired up (retro matte) - tento odstín je můj tajný tip pro všechny ženy, které se na červenou úplně necítí. All fired up je tmavě malinová, neutrální až studená barva, která se na vzdálenost 3m tváří jako červená :o)), avšak není tak ostrá. Trošinku může vysušovat, ale s bází Prep&Prime Lips od MAC nevysušuje vůbec. Tuto bázi používám úplně každý den, pod všechny rtěnky, jak asi víte, kdo mne sledujete pravidelně :-)... 


2. NARS Velvet matte lip pencil - Mysterious Red je můj absolutní favorit. Fantasticky přesně se aplikuje, odstín je spíše studený, finish matný a výdrž nadpozemská! Tato rtěnka vytlačila z mých oblíbenců i Mac Ruby Woo. Ostín Mysterious Red je luxusní, sofistikovaný a bude slušet všem barevným typům. Tato rtěnka je pro mne zhmotněním dokonalosti!


3. MAC Liptensity - Habanero - je teplá, paprikově červená, s oranžovým podtónem, bude slušet teplým typům anebo opálené pokožce. Liptensity má saténový finish a fantastickou pigmentaci. Nevysušuje tolik jako matné druhy. Tato rtěnka je ve dnešní Giveaway.



4. CLINIQUE - 03 Ruby Pop - tahle kráska je můj další favorit. Odstín světlejší červené, neutrální, s náznakem oranžového podtónu. Tlumená varianta klasické rudé. Je to nádherný a velice elegantní odstín. Matte pop rtěnky obsahují podkladovou bázi ve svém složení, tudíž absolutně vůbec nevysušují. Skvělý je i tvar rtěnky, perfektně se s ní vykreslí tvar rtů. Výdrž není tak nepřekonatelná, jako u klasických matných rtěnek, ale i tak je velmi nadprůměrná. Na rtech je lehounká jako pírko, prakticky zapomenete, že máte nalíčené rty, což je přesně to, co mne baví :-). 


5. Rimmel Lasting Finish by Kate - 53 Retro Red. Můj drogérkový favorit. Sytě tmavě červená, hraničící s vínovou. Má studený, namodralý podtón. Bude slušet i světlým typům, spíše se studeným podtónem pleti. Rtěnka má krásnou barvu, ale bohužel zabijácky silný odér a trošku horší výdrž. Nicméně, z toho, co se dá v drogérii najít, mi tento odstín připadá fakt luxusní. 


6. Urban Decay - Gwen Steffani kolekce - odstín 714 je matný odstín, který podle mne nejlépe splňuje definici "klasická červená". Tato kolekce se již neprodává, ale v Sephoře nebo oficiálním Urban Decay eshopu, koupíte úplně stejný odstín, v trošinku vylepšené receptuře, s názvem Vice Lipstick 714 mega matte 
Rtěnky Vice Lipstick jsou pro mne velkým objevem letošního roku a suveréně konkurují mé srdcové značce (v kategorii rtěnek) MAC.  


7. MUFE Artist Rouge Creme C405 - jsem zařadila pro fenomenální tvar rtěnky, absolutně nejlepší a nejpřesnější tvarově. Také pigmentace je opravdu strhující, jak vidíte na swatches fotu níže. Tento odstín bude slušet podle mého názoru hlavně brunetkám. Je to sytá tmavě burgundská červeň. Tyto novinkové rtěnky od MUFE rovněž patří mezi mé velké favority. Jen mne na nich naprosto irituje "tovární" značení odstínů (koho baví čísla a písmena, že?) a také má pro mne osobně rtěnka trochu hraniční parfemaci (ale stále ještě to má kilometr do drogérkových odérů :o))))...


Swatches - horní řada zleva:
Rimmel 53 retro red, Clinique 03 Ruby Red, Urban Decay 714, NARS Mysterious Red.
Swatches - spodní řada zleva:
MAC Habanero, MUFE C405, MAC All fired up.


Aby dnešní článek nebyl tak "suchý", rozhodla jsem se věnovat jedné z vás rtěnku MAC Liptensity v odstínu Habanero. Jen upozorňuji, že rtěnku jsem párkrát použila. Samozřejmě bude vydezinfikovaná a věřím, že někoho z vás potěší, protože je opravdu překrásná!

Soutěž bude krátká, jen do ČT 15.12., 22.h se můžete zapojit, pokud:
- budete "pravidelným čtenářem" s registrací přes GFC
- do komentáře napíšete, jaký příspěvek se vám u mne letos na blogu líbil nejvíce
- v komentáři zanechte svůj kontaktní email

Hodně štěstí ve hře, snad se vám článek líbil. Užívejte adventní čas, hlavně v klidu :-)!

28 komentářů:

  1. Jee to je skvělá soutěž! :) Bohužel žádnou rtěnku z té dražší kosmetiky nevlastním, jelikož jsem do teď studovala, takže rtěnka by mi udělala obrovskou radost! O rtěnce od Macu jsem vždycky snila a ještě zrovna tato v tak krásném odstínu. Nemůžu říct jen jeden příspěvek, který by se mi od Tebe líbil, celkově mám všechny Tvé příspěvky ráda o trochu více ty s dekorativní kosmetikou třeba s různými novinkami (to pak všechno potřebuju a připisuju na můj nekonečný wishlist :D), než třeba s pečující, protože tam to má samozřejmě každý jinak. Krom blogu mě taky moc baví videa s Nikolkou a nebo videa na Instastories, kde se třeba inspiruju i vařením nebo mám ráda videa jak jste s Nikčou u koníků. Přeji Vám oběma krásný předvánoční čas! :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nemám vyloženě oblíbeny článek, ale nejvíce mě zaujaly články o pečující kosmetice...nejen že si já počtu, ale pomuze to hlavně mamce, která alespoň ví, co si ma přát od Jeziska😂

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, pěkný článek jako vždy :) Příspěvek co se mi v poslední době líbil? Byl to článek s podzimní péčí o pleť, kde jsem načerpala spoustu inspirace co si mám koupit. LenBr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ajo, já červené rtěnky strašně obdivuji, když je má žena na rtech, vždy se za ní otočím, ale mně přijde, že se k mé barvě pleti nehodí, byt jsem blond a mám modré oči..:-)
    Ale lesky s malinovou barvou používám ráda, jsem asi divná..:-)
    Soutěže se nezúčastním právě proto, že nevím, zda bych rtěnku využila. Články se mi líbily všechny, nejvíce výlety a péče o pleť.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Áji, těžkou otázku jsi položila :-) ono totiž není jednoduché vybrat, ale třeba mě se hodně líbilo srovnání řasenek, hydratačních krémů a velmi pro mě bylo zajímavé přečíst si o maskách. I jsem očekávala Neostratu, kde jsem si super početla - protože jsem si jí koupila díky Tobě a je to fakt bomba, naprosto vidím ráno ten rozdíl, jak je pleť hladká a taková "pěkná" budu se těšit na další a přeji plno dalších "čitatelů" a "komentátorů" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jééé mail je petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Me se moc libili oblibenci za cervenec.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ájo, můj oblíbený článek je péče o problematickou pleť, jelikož ji mám taky a cokoliv co doporučíš mi pomůže, takže moc děkuji za takové články!! :))
    Můj e-mail: sabina.mandkov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, mě nejvíce zaujal článk NeoStrata. Ale jinak mám ráda všechny oblíbence. vercadvorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Aji,u tebe me baví každý nový příspěvek ale kdybych mela vybrat ty něj tak je to spotřebována kosmetika a pak příspěvky na instatories co se tyče vaření.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já ještě tu svou dokonalou červenou nenašla, ikdyž jsem měla vzorek té rtěnky z Gwen kolekce a docela se mi na mě líbila. a nejoblíbenější příspěvek bylo asi shrnutí korektoru :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji - jako Tapeta
    A čtu všechny články - Oblíbenci :-D
    atigram@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Andrejko přiznávám nejsem pravidelný čtenář :) jsem spíše sledovatelka videi, ale chci pozdravit a rtěnky to je moje láska jen jiné barvy,ale dcera blondýnka tyto barvy miluje:)měj se moc krásně vítězce přeji radost a jak píšu jen jsem chtěla potěšit pozdravem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Ájo, rtěnku od MAC jsem dosud nevyzkoušela a přiznám se, že takto oranžový odstín také ne, ale na léto si ji krásně dovedu představit.. Z článků se mi moc líbil ten o oblíbených pleťových krémech a také článek věnovaný maskám. Z videí by to bylo asi nedávné o Yankee Candle, které jsem si pouštěla 2x abych si informace zapamatovala a při koupi nešlápla vedle :-) Krásné vánoce!
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky Ajo, MAC miluju a dopřávám si ho jen k mimořádným příležitostem.Můj nejoblíbenější čálenk byl TOP 5 Hydratačních poroduktů, ale miluju jakékoli TOP články:)
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Snad to nebude mimo pravidla, ale mně se moc líbí tvoje fotky. Články taky, samozřejmně, ale fotky tady i na IG jsou čím dál hezčí. Krásně je aranžuješ.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíc mě za poslední dobu zaujal článek Aja na kosteti, praní, úklid atd. Ale všechny tvoje články, videa a fotky jsou super :) Teď hodně obdivuji tvoji dceru. Nejvíc mě pobavila fotka s koněm v restauraci :) kajous68@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Ajo, můj nejoblíbenější článek ja keždý kde se věnuješ péči - masky,akné, sérum, atd :)
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbil příspěvek ohledně podzimní péči o pleť :) Jinak mám ráda veškeré videa i články vždycky se u nich odreagují :)
    GFC Lusy
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. to jsou opravdu krásné odstíny červené :) Ježíšek bude mít ale velikou radost :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Ajo, nejraději mám články týkající se péče. Nejoblíbenější jsou tedy: Top 5 hydratačních krému a Skin care update. :-)
    Rtěnky jsou krásné. Nejvíc se mi líbí od nars lip pencil. Musím v sephoře očíhnout. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj, k mému nejoblíbenějšímu typu článků patří vždy a u všech Oblíbenci, takže i u tebe:-). GFC: Simona Zahrádková, ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já nesoutěžím, ale chci podotknout, že já mám zelenohnědé oči a červená rtěnka mi tu zelenou vždy krásně vytáhne:)Mám jednou oblíbenou od Bourjoius a další od Mufe je těsně v závěsu... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Ajo, nejradsi mam Tve clanky o pecujici kosmetice, zaujal mne ten o NeoStrate a ten o pletovych maskach (zakoupila jsem proto bilou GlamGlow a P.T.Roth z kmenovych bunek 5-ti druhu ruzi - obe BOMBA). Tip pro tebe: zkus rudou rtenku Urban Decay GS "Spiderweb". Koupila jsem ji predminuly tyden a je to pecka...tmave cervena s brutal pigmentem a francouzskym smrncem.
    Muj e-mail: jana.dobruska@gmail.com
    Krasny zbytek adventu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju za tip, ráda se podívám :-)

      Vymazat
  25. Mně MUFE rtěnky celkem voní, pro mě je to taková typická rtěnková vůně. A s pigmentací můžu souhlasit, ta je fenomenální. A číselné označení mě taky štve.
    Jinak mě od Tebe letos potěšily hlavně články o pečující kosmetice, na té si ujíždím, třeba ten nedávný o Neostratě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Moc krásné rtěnky :)
    Mě se na tvém blogu moc líbil příspěvek se srovnáváním řasenek :)
    GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Veľmi pekné odtiene ♥ Aj fotografie sú krásne ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * How to be Parisian chic *

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.