Pages

23. 1. 2017

Kosmetický mega Haul + Giveaway o parfém CK




Krásný den vám všem, po dlouhé době pro vás mám opravdu velký kosmetický haul,
protože jak jste viděli ve videu Kosmetická márnice, hodně věcí jsem dopotřebovala a vyhodila, takže jsem musela doplnit zásoby :-). Zároveň pro vás mám Giveaway, do které se můžete zapojit přímo na YT (ne zde na blogu).  Jsem zvědavá, jaký je váš nejoblíbenější parfém, což je i soutěžní otázka :-). Hodně štěstí v GA!

Ve videu zmiňuji produkty:
Acqua di Parma Iris Nobile

Burberry My Burberry Black

Bourjois Radiance cream concealer

Revlon Colorstay eye liner black

Batiste suchý šampon Strenght & shine

Batiste suchý šampon XXXL Volume

Redken Hair Cleansing Shampoo

Alterna Texturizing hair spray

Kérastase Ciment Thermique

Kérastase Chronologiste shampoo

Toni&Guy Extreme hold hairspray

Frais Monde – Hydro Bio – Deep hydratation hand cream
Toto video vzniklo ve spolupráci s eshopem Elnino.cz.

4 komentáře:

  1. Anonymní1/2/17

    Zdravím, kde se prosim muzu podívat na výsledky??:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, také nemohu dohledat jméno výherce...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.