Pages

11. 2. 2017

MŮJ RELAXAČNÍ #BEAUTYDAY V SEPHOŘE + Giveaway

Dnes mám pro vás něco jiného, než obvykle :-).... Jak víte, dlouhodobě spolupracuji se Sephorou, čehož si nesmírně vážím, protože v Sephoře nakupuji už minimálně 15 let, což bylo hodně dlouho předtím, než jsem začala psát v roce 2013 svůj blog. Sephora je, byla a určitě i bude mou nejoblíbenější parfumerií, v ČR i kdekoliv se pohybuji na cestách. Od USA až po Bali :-)! 

Proto mne moc potěšilo, když mi PR oddělení nabídlo, abych si udělala relaxační dopoledne a přišla vyzkoušet všechny Sephora služby najednout. Kdo mne sledujete dlouhodobě, není pro vás novinkou, že miluju Benefit Brow Bar. Skin care konzultaci ani líčení jsem nikdy nezkoušela a trošinku jsem měla i obavu, protože zatím mne nikdo ještě nenalíčil tak, abych se cítila úplně "sama sebou" nebo jako to nazvat. 

Mé relax dopoledne ale začalo trošku dramaticky, protože mi do oka spadlo nějaké vlákno a snad půl hodiny jsem se toho nemohla zbavit. Nakonec mi musely slečny konzultantky donést kapky do očí z erární lékarničky v prodejně, haha.. to jsem přesně já, kam přijdu, tam 100 let tráva neroste :o))))....

Prvné mé kroky vedly do Benefit Brow Baru... Abycho mohla vyzkoušet vše najednou, objednala jsem do Sephory v OC Nový Smíchov. V Brow Baru se mne ujala moc milá a šikovná Káťa. Dech mi vyrazilo, když mi obočí pochválila,  co do tvaru, barvy i údržby. To jsem naprosto nečekala, neboť u Danyho jsem byla naposledy, když se ještě nenosily bundy :-D. Řekla jsem Kátě, že jsem si obočí přestala trhat, od poslední návštěvy Brow Baru. Díky tomu znatelně dorostlo a dokonce mi nyní roste směrem nahoru, nikoliv dolů, jako v době mé "pinzetové kariéry" :-D. Je pravda, že si obočí také pravidelně sama barvím. Ale Brow Bar je zkrátka profi instituce a třeba na epilaci teplým voskem doma bych si nikdy netroufla!




Druhá zastávka byla skin care konzultace. Upřímně, nakonec byla zajímavější, než jsem si původně myslela. Jak víte, skin care je můj "hlavní obor" :o))), tudíž jsem nečekala větší překvapení. Na úvod mne šokovala informace, že stále existuje masivní skupina žen, které se večer neodličují, ráno jen pleť opláchnou a nepoužívají žádný krém ...... 🙀🙀 #whaaaat....???!! Doufám, že mezi ně nepatří i mé čtenářky, ale věřím, že ne :-D..... 

Nakonec jsem zjistila, že skin care konzultace je stejně příjemná, jako vybírat si přípravky doma v obýváku. Prostě se usadíte a hrajete si bez cenzury s přípravky, které vám konzultantka přinese, což je prostě parádní :-)! Bára mi doporučila kosmetiku Helena Rubinstein. Tuto značku jsem používala docela dlouhou dobu v mém životě "před blogem" a celkem se mi po "Helence" značce zastesklo. Tedy né, že bych neměla co testovat, momenálně .......... :-D.


Tento balzám,  z nové řady Colorful ZDE INFO, obsahuje exfoliační částečky cukru, se během pár dnů stal bestsellerem. Byl vyprodaný, jinak by byl okamžitě můj :-), tak snad příště....


Bára se mne zeptala, jestli mám nějakou preferenci v beauty produktech... řekla jsem jí jen, že miluju NARS, ale ráda vyzkouším i cokoliv jiného.


Pak jsme vybraly "menu" v Makeup baru. Na výběr je denní líčení za 600,- Kč, večerní za 800,- Kč a slavnostní (plesy, svatba) za 1.000,- Kč. Ale k nákupu nad určitou hodnotu dostanete líčení zdarma (přesné info ZDE oficiální stránka Sephora.





Jako první Bára určila systémem Color Profile odstín makeupu, ideální pro mou pleť. I když jsem to absolutně nečekala, tahle technická vychytávka mi vzala dech! Přístroj Pantone CapsureTM se skládá ze sondy na obličej a monitoru. Konzultantka sondou přejede po pleti na několika místech. Přístroj vygeneruje odstín pleti, dále upřesní podtón. Finálně přiřadí ideální odstíny produktů různých značek, dle preferencí konzistence, míry krytí a typu pleti. Zohlední i to, co je na prodejně aktuálně skladem. Jak důmyslné! :-)



Systém Color Profile pro mne vybral odstíny, které naprosto odpovídají těm, jež běžně používám. I když je fakt, že s postupem let svůj nažloutlý odstín pleti spíše neutralizuji makeupy s chladnějšími podtóny, protože si jinak připadám už moc "žlutá". Bára na mé líčení vybrala NARS Sheer Glow v odstínu Santa Fee, což je pro mne barevně naprosto nejideálně odstín z celého beauty světa! Bára makeup doplnila i o můj milovaný a každodenně používaný setting powder, rovněž od NARS. 

Nakonec jsem se rozhodla pro výraznější líčení očí, výběr stínů jsem nechala na Báře. Doporučila mi monostíny MUFE, které mají fantastickou pigmentaci a mírně máslovou konzistenci, z čehož jsem byla ohromená. Posuďte sami, podle mne je to opravdová nádhera..







V "soft" kouřovém líčení jsem se cítila výborně. Bára zkombinovala teplé a studené odstíny, což je přesně šálek mé kávy... Jediné úskalí bylo osvětlení na prodejně, které neumožňuje líčení úplně dobře a nezkresleně nafotit...
 





Protože se blíží Valentýn, v Sephoře byli tak hodní, že mi dali pro 3 z vás poukaz na denní líčení v hodnotě 600,- Kč. Můžete ho ale využít až do 30.dubna. 

Pravidla GA:
- připojte se k pravidelným čtenářům, registrovaným přes GFC
- do komentáře napište kontaktní email a odpověď na soutěžní otázku, která zní: "jak se můžete objednat na službu Color profile a Beauty bar a kde jsou uloženy výsledky Color profile?"  Správná odpověď zní, že objednat se můžete telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. Soutěž ukončím 14.12.2017 po 21.h. 

*Děkuji společnosti Sephora za milou spolupráci na (nejen) dnešním testování služeb a soutěži pro mé čtenářky.

Relaxační dopoledne jsme s kamarádkou zakončily samozřejmě malým občerstvením a návštěvou dvou květinářství :-). I když nadevše miluji tulipány, po velmi dlouhé době jsem objevila překrásné a hlavně voňavé růže...  "Holčičí relax" v Sephoře se mi moc líbil a určitě bych ho doporučila. Pokud vyrazíte s kamarádkami, věřím, že si užijete parádní dámskou jízdu :-)!



Miluju klidnou Prahu o víkendech a zejména ráno, když v ulicích ještě není moc lidí..,





Budu moc ráda, když mi napíšete, jak se vám dnešní článek líbil a jestli už máte se službami v Sephoře nějakou zkušenost a ke kterému konzultantovi rády chodíte a kam :-)...


52 komentářů:

  1. Ten přístroj na určení tónu make-Uup mi přijde geniální. Vyzkoušela jsem ho v butiku EL, ale tohle mi přijde zase o krok dal, ze muze člověk vybírat z různých značek. Každopádně přeju víc relax dnů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Správná odpověď je: objednat se můžeme telefonicky nebo on-line v on-line zákazníkem systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na naší zákaznické kartě.
    Byla jsem takhle na vip dnech s diorem v sephore a taky jsem si to moc užila. Ale výběr make-upu bych uvítala. Musim zjistit jestli je měření Color profile i u nás v Karlových Varech. Díky za další článek i soutěž.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty blaho! Úžasný článek jako vždy! Děkuji moc za super typy! Urcite až pojedu do Prahy, tak to doufám vyzkouším! Take se chci zapojit do soutěže. Jsem Tvá pravidelna čtenářka a správná odpověď zní, že objednat se můžete telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. Můj email je : Michaela.spol@seznam.cz.
    Ahoj Míša z shoppersmiky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Míšo 🌷🌷🌷

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat jestli ten voucher platí jen pro Smíchov nebo i třeba Brno,Olomouc,..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellko, v článku je odkaz do systému Sephory, kde je seznam obchodů, kde je služba k dispozici..

      Vymazat
  5. Ahoj Ajo, můj e-mail je kami.bejlkova@gmail.com a správná odpověď zní tak, že je možné se objednat buď telefonicky nebo online přes online zákaznický systém a že výsledky měření Color profile jsou poté uloženy na mé zákaznické Sephora kartě :) Děkuju a ahoj!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ajo, správná odpověď zní, že objednat se mohu telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na mé zákaznické kartě Sephora.
    Výhra by byla skvělá, protože právě plánuji potěšit maminku právě touto službou a zbyly by penízky na zakoupení dárečku :) Můj e-mail je aundreyka@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní12/2/17

    Ahojky Ajo, správná odpověď zní, že je možné se objednat buď telefonicky nebo online přes online zákaznický systém a výsledky měření color profile jsou poté uloženy na zákaznické kartě Sephora.:)
    adelkaknotkova@seznam.cz

    xoxo Adele

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj 😊 Správna odpoveď je ze sa da objednať telefonicky alebo online. Výsledky Color profile sú uložené na zákazníckej karte Sephora.

    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte som zabudla :-) Článok sa mi veľmi páči a maš vždy tak krásne fotky :-) Inak do Sephory zatiaľ chodím len na obočie ale chcela by som aj ja vyskúšať ich líčenie a poradenstvo :-) A aj Color profile. Veľmi ma to zaujíma :-) Najčastejšie chodím do Palladia :-) Vždy je tam milý personál a stále odcházdam odtiaľ šťastná ;-) :-D

      Vymazat
  9. Správná odpověď: objednat se můžete telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora. :):) email: Onderkova.Bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zní to dobře, na změření odstínu make-upu se brzo chystám. Moc se mi líbí ty poslední fotky a jsi krásně oblečená :)

    Simple living: Jakou kosmetiku jsem přestala používat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) 🌷🌷🌷

      Vymazat
  11. Skvělý článek Ájo! :) Zkusím štěstí i v téhle soutěži :) Spravna odpověď zní: objednat se můžete telefonicky nebo on-line na v on-line zakaznickem systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora :)

    Chtěla jsem se jenom zeptat, jak a kde udělám to, abych byla tvá stala čtenářka. Nemůžu to nikde najít, zaprve bych ji rada byla a za druhé nechci přijít o soutěž :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to báječně! Zatím stále bojuju s odstíny, bohužel na mně snad všechno oxiduje.
    Správná odpověď zní, že objednat se můžeme telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na naší zákaznické kartě Sephora.
    culkova.simona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Aji,zajímava nabídka služeb od sephory.Úpravu obočí bych docela ráda vyzkoušela. Jinak tvoje obočí je super.A ty růže jsou božíiii.
    Odpověď:objednat se můžete telefonický nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznicke kartě Sephory.
    Email:Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Aji,zajímava nabídka služeb od sephory.Úpravu obočí bych docela ráda vyzkoušela. Jinak tvoje obočí je super.A ty růže jsou božíiii.
    Odpověď:objednat se můžete telefonický nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznicke kartě Sephory.
    Email:Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Správnou odpovědí je, že se mohu objednat telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření v Color profile jsou uloženy na mé zákaznické kartě. Email.: andy.pechys@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Ajo, teda me by hodne zajímalo, co by pristroj vyhodnotil pro me,protoze me mnoho make upu nesedi, nesplynou s pleti,sedi na ni a lezou mi do vrasek a poru,to by bylo zajimave zjistit,ale treba zrovna HR jsem mela vzorek a ta mi sedla dokonale,uz min ta cena.
    Zkusim stesti, i kdyz jsem vzdy byla trochu proti vyuzivani techto sluzeb, kvuli hygiene a tak,ale doba se meni a verim,ze je vsemu jinak. Spravna odpoved zni, ze se muzeme objednat online v zakaznickem systemu a nebo telefonicky. Vysledky mereni jsou ulozeny na zakaznicke karte Sephora.Lucitka.sim@seznam.cz Jo a slusi ti to🌼

    OdpovědětVymazat
  17. Na službu Color profile a Beauty bar je možné se objednat telefonicky nebo online v online zákaznickém systému Sefory a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora. Děkuji za inspirativní článek :-) stepanka.konvalinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ajo super článek, strašně ti závidím tvé nádherné obočí jako majitelka úplně bílého obočí a řas jsem naprosto zoufalá, pořád vymýšlím a zkouším jak a čím ho vytvarovat a obarvit. Ale díky tobě už netrhám ale zastřihuji. Správná odpověď zní, jednat se můžete telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. Mpokoro@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Ájo, znám tě hlavně z youtube, ale hledala jsem, který krém na ruce doporučuješ. Našla jsem tipy v márnici. Potřebuji pro sestru dárek, má ruce rozpraskané skoro do krve. Říkala jsem si , že zkusím štěstí na poukaz, taky by byl krásný dárek. Nikdy jsem v Sephora nebyla, znám jen jejich eshop. Odpověď je, že se můžete objednat telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. luciekucerov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky, správná odpověď je, že objednat se může telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uložené na mé zákaznické kartě Sephora. Přístroj na ideální make-up už jsem jednou vyzkoušela v Plzni, vzala jsem si vzorečky od 2 make-upů, ale ani jeden nebyl to pravé ořechové. Chystám se vyzkoušet službu v Praze, kde mají více značek. Snad pak nějaký sedne ;) Ráda bych Ti poděkovala, že jsi se vrátila k natáčení videí. Čerpám od Tebe hodně inspirace. Už přes 2 roky Tě sleduju, ale až teď jsem se dokopala udělat všechny ty věci, aby člověk mohl psát komentáře a zapojovat se do soutěží. forbeautyholik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, super clanek. Do brow baru se dlouho chystam, jen kvuli te cene to odkladam. Ale verim, ze to stoji za to.
    Odpoved na otazku:objednat se muzeme telefonicky nebo online v zakaznickem systemu a vysledky mereni jsou ulozeny na nasi zakaznicke karte sephora.
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Odpověď je, že objednat se můžeme telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora.
    Jinak super přínosný článek, myslím, že spousta českých žen a dívek by takovou komplet konzultaci potřebovala, obočí je opravdu rám obličeje, když si vzpomenu na svoje obočí na střední, brečela bych:-) Stejně tak s tím odličováním a čištěním pleti, mně to zamlada prostě nikdo nevysvětlil, nenaučil. U mojí mamky nebo tchyně v koupelně bych i teď marně hledala tonikum, odličovací balzám, gel atp.

    OdpovědětVymazat
  23. a email je: scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. To znie výborne, najmä ma zaujal ten výber odtieňa make-upu, páči sa mi, keď sa moderné technológie zapájajú aj do iných odvetví.

    OdpovědětVymazat
  25. KristynaHn12/2/17

    Super, super článek. Já o návštěve Brow baru a nějakém líčení uvažuji už strašně dlouho, jsem takový líčící začátečník a vždy, když se namaluju sama, tak se mi to nějak nepozdává, tak právě zvažuji nějakou konzultaci. A ten přístroj na určení tónu pleti mě úplně nadchl!
    Odpověd do soutěže:objednat se můžeme telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na naší zákaznické kartě Sephora. kristyna.hnilicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. super inspirativní článek (y) sleduju tě už dlouho :-) jo a na měření a líčení se lze objednat telefonicky nebo online v Sephora zákaznickém systému a výsledky měření Color profile se uloží na moji zákaznickou kartě Sephora
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Ájo, doufám že nevadí když přidám nesoutěžní komentář :) Díky za super reportáž, ten přístroj na výběr make-upu mě fakt zaujal a těším se na to že ho využiju, až si zase budu pořizovat nový make-up. Se slečnou vizážistkou musím jen souhlasit, tvoje obočí je naprosto dokonalé! Já jsem byla taky na Národní třídě u Danyho, ale už je to dlouho, musím se zase objednat, už je to potřeba.. Jinak s tím odličováním a péčí o pleť se tomu zase tak nedivím, většina mých kamarádek tomu taky moc nedá.. Já ovšem poctivě odličuji/mažu, a kolikrát už jsem využila tvoje rady, za což děkuji! ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek, jsem nahlodlá :) určitě by se mi hodilo upřesnit barvu make-upu, zatím si odstín vybírám čistě intuitivně :) objednat se můžeme tel. nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Ajo, od kolika let si myslis, ze je vhodna pece od Heleny Rubenstein? Ja se pokazdy po vzoreccich nadchnu, ale rikam si, ze ve 30 na to jeste mam cas a tak stridam Clarins, Rexaline a nove mam Kielhs a mam pocit, ze by se ta pece mela "stupnovat", jestli vis, jak to myslim :-)
    Jinak se rada zucastnim souteze, takze spravna odpoved je: objednat se můžeme na Beauty Bar a Color Profile telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora.
    worldofbeautybydee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Ájo! Tvoje reportáž mne velice nadchla a moc ráda bych služby, o kterých píšeš vyzkoušela☺. Obzvlášť Brow Bar! Tvoje nadšení je zárukou, že také budu spokojená😊. Děkuji za článek a tedy správná odpověď zní, že objednat se můžeme telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na nasí zákaznické kartě Sephora; v.budinska@post.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Andrejko chci jen pozdravit a moc hezký napsáno a doplněno fotkama jsou tam krásné věci a já rtěnková jsem ze zalíbením koukala na ty krásné rty v tom katalogu :).Bylo vidět , že jsi to moc si užila a přeji krásný nový týden :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc krásný článek a evidentně i zážitek.. ;-) Soutěžit nebudu, nemám na to štěstí, ale spíš bych potřebovala radu. Na základě Tvé rady jsem si potřebovala koupit Veet sensitive precision na obočí a nevím, možná s tím neumím pracovat. Můžeš poradit, jak jdeš na to a jestli Ti to udělá skutečně precizní práci? Já po použití vždycky připadám, jak kdybych si včera "obočí" oholila žiletkou, tzn. viditelně rašící chloupky. A to nemluvím o tom, že se to dost nepříjemně zahřívá a po chvíli to nepříjemně pálí.. Můžeš mi poradit, kde dělám asi chybu nebo spíš jak s tím pracuješ ty? Moc ráda bych si obočí udržela v kondici a netrhala, ale zatím si nějak s Veetem nerozumíme. :-( Díky

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Ájo,podle mě je správná odpověď,že se na službu Color profile neobjednává(služba je zdarma dostupná na všech pobočkách a nikde není možnost zadání rezervace online) a u Brow baru a ostatních služeb je možné se objednat online i telefonicky.Výsledky Color profile pro členy klubu je možné poslat na email.Tak jsem to aspoň vyčetla já :-)petra.zadrobilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělý článek, ani jsem nevěděla, že všechny tyhle služby jsou dostupné v Sephoře. Byla jsem akorát jednou v Brow baru a taky na Smíchově a byla jsem opravdu moc spokojená. Určitě bych ráda zkusila i líčení, přece jenom si vždy nechám ráda poradit :). Co se týče odpovědi, tak objednat se dá bud telefonicky nebo online a výsledky měření jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Ajo, díky za vyčerpávající info:-) Můj mail je blahovad@seznam.cz a správná odpoved zní, že objednání je možné telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora:-)) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  36. Sephoru mám hodně z ruky, takže soutěž přenechám jiným, každopádně přístroj k určení ideální barvy make-upu musí být pro mnoho žen skvělý. Krásný článek a líčení ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  37. waaaaaaw Ají :) :* opäť super článok, aj keď som Slovenka momentálne žijem v Prahe a neskutočne si ma navnadila niečo vyskúšať, ten prístroj na určenie správneho odtieňu make-up je jednoducho pecka :) ďakujem za ďalší poučný a super článok a súťaž. Správna odpoveď nie: že objednať sa môžeme telefonicky alebo online v online zákazníckom systéme a výsledky merania Color profile sú uložené na našej zákazníckej karte Sephora. Prajem krásny deň. :)

    OdpovědětVymazat
  38. a ešte som zabudla email :) michaelacvoligova25@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  39. Článek se mi moc líbil, Sephoru mám trochu z ruky (bohužel nebo bohudík :)), ale pravda je, že když se tam dostanu, tak si to užívám a zkoumám produkty, o kterých slýchám i od tebe a užívám si tu krásu :) barry22@seznam.cz
    správná odpověď je: objednat se můžete telefonicky nebo online v online zákaznickém systému, a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Ájo, skvělá soutěž, takhle bych si představovala víkendové odpoledne. Novou techniku k určení odstínu make-upu plánuji vyzkoušet už dlouho v Estee Lauder. Správná odpověď na otázku zní: objednat se je možné telefonicky nebo online v online zákaznickém systému, a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora. Děkuji a přeji hezký den, petrahulcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahojky Ájo,
    Tvoje postřehy včlánku se mi moc líbí.
    Pokud by se na mě usmálo štěstí určitě bych Sephoru navštívila a nechala se profi nalíčit.
    Tvojí sledovatelkou přes GFC jsem už déle.

    spryslik@seznam.cz

    Odpověď je že se můžu objednat telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Ajo tak už jsem Tě našla i tady a moc moc děkuji v péči o pleť jsi mi velkým přínosem a musím říct že se mi plet hodně rovná a já jsem zlepšila péči o ní.A hlavně ve Tvém podání to opravdu chápu.
    Emil je kukuricka53@gmail.com a správná odpověď je že:objednat se můžete telefonicky nebo online v zákaznickém systému,a výsledky měření Color profile jsou uloženy na zákaznické kartě Sephora

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Ájo, Správná odpověď zní, že objednat se můžet telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. Krásný holčičí den :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, super soutěž. Odpověď je, že objednat se lze telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na naší zákaznické kartě Sephora. Přes GfC sleduji. mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Motivovala jsi mě a rozhodla jsem se objednat na obočí :) Akorát ještě nevím přesně kam, poblíž mám Smíchov, Quadrio a Palladium. Doporučíš mi nějaké konkrétní místo? Třeba v Palladiu mi to přijde takové moc na očích. V Quadriu jsem se jednou nechala nalíčit bronzerem, když jsem uvažovala o koupi, jinak moc zkušeností nemám. Už se těším, nikdy mi profík obočí nedělal, naposledy mě vyděsila kosmetička, která mi řekla, že by mi ho víc vytrhala a sama neměla už skoro žádné, takže od té bych se bála :D Přes GFC sleduji už dlouho jako Naire S., mail je 6naire@seznam.cz a odpověď zní, že objednat se můžu telefonicky nebo online v zákaznickém servisu a výsledky měření Color profile budou uloženy na zákaznické kartě Sephora :)

    OdpovědětVymazat
  46. Sephora je super a Tobě to moc sluší. Je to určitě fajn si nechat poradit a nechat se i nalíčit.
    Správná odpověď je telefonicky nebo online v online zákaznickém systému a výsledky měření Color profile jsou uloženy na vaší zákaznické kartě Sephora. sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Máš strašně krásně udlaný vlásky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  48. teda, ty si veľmi pekná :) som rada, že som objavila tvoj blog :)
    my Sephoru na Slovensku nemáme, práve sa nám otvára Douglas :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.