Pages

7. 9. 2017

VŠE O MÉ AKTUÁLNÍ SKIN CARE RUTINĚ



Dnes vám odpovím na jeden z nejčastějších dotazů, a tím moje aktuální skin care rutina. Možná jste tu ale noví a netušíte, že skin care je moje "ústřední" téma :-). Proto uvádím pár odkazů na hlavní články a videa, která jsem za dobu blogování vytvořila. Věřím, že v nich najdete odpovědi na vše, co vás v této oblasti zajímá :-).

Videa: Má skin care rutina, Můj život/boj s akné, dále hodně inspirace můžete najít v Kosmetická márnice II., Kosmetická márnice II. Články na blogu: Podzimní péče o pleť, Neostrata speciál, Kompletní péče o pleť 2016, Masky - 2016 anebo Skin care 2013, kde se můžete dočíst, jak vypadala moje skin care rutina, když jsem začínala blogovat :-) a budete možná překvapeni, kolika produktům jsem stále věrná! :-)

Ještě chci na úvod zdůraznit, že produkty, jež vyhovuje mně, absolutně nemusí sedět vám a tudíž to berte prosím v potaz. Nicméně jednotlivé kroky a můj systém by měl sedět všem, bez rozdílu typu pleti, jen s jinými produkty, snad to píšu srozumitelně .... :-). Pokud chcete ještě další inspiraci ve skin care, jukněte na blog k Rendy Ordinary Life anebo na YT k GetTheLouk, obě holky skin care rozumí velice dobře a u Lou najdete produktové tipy spíše na suchou pleť.

Dnes začnu večerním odličováním a péčí. Je to můj milovaný rituál, na který si vždy najdu čas.  Jak jsem již mnohokrát zmínila, nečistoty a kožní maz se nejlépe rozpouštějí v přípravcích na bázi oleje (je to logické -> olej versus olej). Jako první krok je vždy hydrofilní olej Clinique, jehož rozpouštěcí schopnost je naprosto fenomenální. Dalším zázrakem je odličovací balzám od stejné značky (dříve jsem ho mnohokrát zmínila). Stále používám některé dny odličovací mléko Mixa z drogérie, jehož jsem za život spotřebovala minimálně 30-40 balení. Zatím jsem nenašla žádné HE odličovací mléko, které by ho předčilo. Respektive dříve mne ohromilo odličovací mléko Sisley, to bylo super.

Dalším krokem je dočištění očního okolí micelární vodou. Nejraději mám pochopitelně červenou Biodermu (modrá, hydratační je taky bezva) a novým objevem, který se mi zdá naprosto skvělý, je micelární voda LRP, hlavně ta na citlivou pleť (prodává se několik druhů). Používám na každé oko jiný vatový tampónek a střídám je tak dlouho, dokud poslední kus nezůstane absolutně čistý (tj. bílý, bez náznaků řasenky atp.). Řasy ještě dočistím vatovou tyčinkou namočenou v borové vodě.


Protože je moje pleť absolutně náchylná k ucpávání již rozšířených pórů, které mám (sice miniaturní), ale po celém obličeji :-(, zásadně používám na dočištění ještě gelový odličovač bez mýdla od Clinique, nejraději mám č.2, tedy na suchou pleť. Č.3 už se mi zdá příliš vysušující,  pro mne. To samé platí o úžasné exfoliační vodě Clinique Clarifying Lotion, také č.2. 

Ano, obsahuje malé množství alkoholu, ale můj názor na alkohol v pleťových vodách je ten, že je to skvělý a dalo by se říci "nejčistější" konzervační a antibakteriální komponenta. Toto tonikum obsahuje i kyselinu salicylovou, se kterou je moje pleť nejlepší kamarádka. Za vše myslím mluví to, že toto čistící kombo Clinique používám od roku 2005! Zatím se mu nic nevyrovnalo, co do účinku, který na pleti vidím.



I nadále používám, již 3. rokem, Foreo LUNA a střídám ho se sonickým kartáčkem Clinique. Ten mám moc ráda i na dočištění jílových masek, když je opláchnu z obličeje anebo na aplikaci/masáž exfoliačních přípravku. Do špičky tvarovaná hlavice sonického kartáčku Clinique skvěle vyhovuje i menším plochám obličeje.

Jsem velikým zastáncem a stoupencem exfoliace. Protože mám stárnoucí mastnou pleť, obden používám, ve sluneční sezóně,  jemné a neabrazivní peelingové exfoliační přípravky. Lisa Eldridge, která má podle všeho hodně podobný typ pleti, mne přivedla na fantastický 
produkt Dermalogica Gentle Cream Exfoliant. Je to neabrazivní peeling, krémové konzistence, obsahující mou milovanou (haha) kyselinu salicylovou, mléčnou a ovocné enzymy. Toto trio perfektně odlučuje odumřelé buňky, aniž by jakkoliv pokožku dráždilo. Exfoliace je spása nejen před akné, ale má i masivní anti-aging účinek, kterému se máloco vyrovná.

Během pár minut se dočkáte miminkovsky hebké pokožky. A stačí jen naprosto tenká vrstva. Funguje stejně jenom produkt, jež je v bezprostředním kontaktu s pokožkou. Již opakovaně musím zmínit další zázrak ze stáje Dermalogica, kterým je všem jistě dobře známý Daily microfoliant. Jeho konzistence je sypká, suchá, pudrová! Po smíchání s vodou vytváří jemňoukou emulzi. Obsahuje rýžový pudr, papain, lékořici a grapefruit. Relativní novinkou, kterou Dermalogica uvedla, je de facto mladší bráškou Daily microfoliantu, nesoucí název Daily superfoliant Ten je více zaměřen proti stárnutí. Obsahuje poměrně módní komponentu - aktivní uhlí (vidíte na fotu), kyselinu mléčnou, jablečnou, červené řasy a další složky. Upřímně musím konstatovat, že co do oblíbenosti u mne stále vede Daily microfoliant, ale třeba ještě změním názor po delším používání.


V mé každodenní skincare rutině se vždy objevuje nějaké sérum. Séra obecně považuji za nějlepší skin care investici (společně s očními krémy) a pokud chcete nějaké budget-friendly řešení, můžete ušetřit na čištění, ale nikdy ne na séru. Do vývoje a výzkumu účinných látek kosmetické korporace investují miliony a testují je třeba i desítky let. Za svoje peníze dostanete účinnou látku ve vysoké koncentraci, s minimálním množstvím tzn. "vaty", to je neaktivních nosičů.

V posledních týdnech testuji nově inovované Double Sérum od Clarins. Je to již 8. receptura v historii tohoto kultovního produktu.

Tento týden probíhá launch této novinky. Pokud mám správné informace, prvních 14 dnů se exkluzivně prodává v Sephoře. Nicméně, pokud počkáte pár dnů, mnohem výhodně ho koupíte během dnů Marianne, kde bude k nákupu dáreček s miniaturami :-). V čem spočívá inovace? 

Začnu od balení, které již neobsahuje kovové složky, v rámci ekologického programu. Novinkou je dvojitý dávkovač, tzn. můžete volit mezi menší a větší dávkou. Já ale nanáším sérum na obličej i krk, většinou spotřebuji dvě dávky varianty většího množství produktu.

Po stránce složení je zásadní změnou snížení podílu olejových složek (původní receptura byla 1:1). Nyní, s ohledem na preferenci uživatelů, převládá složka na bázi vody. Jako majitelka mastné pleti tuto změnu vítám! :-).. Sérum již neobsahuje žádné minerální oleje... hurááá! Ptali jste se na IG, proč jsou minerální oleje špatné. Nemyslím si, že jsou vysloveně škodlivé, ale pokožka je živý orgán. Minerální oleje jsou anorganické, což znamená pro pleť cizorodé. Zůstávají na pleti jako film, který může, mimo jiné, ucpávat póry. O tom bych mohla napsat román :o))).

Sérum obsahuje 20+1 rostlinných výtažků a je koncipováno jako "životní pojistka mládí" pro pleť :-). S jeho používání můžete začít kdykoliv mezi 20 - 80. Působí preventivně a stimulačně na pleť, která již má prokazatelná poškození.




Ráno i večer používám své nejoblíbenější hydratační produkty, které nanáším na sérum, společně s mým svatým grálem, Vichy Normaderm. Mezi mé top hydratační produkty momentálně patří: Dermalogica Active Moist (kompozice obsahuje mj. okurku a levanduli, což je absolutní dokonalost!), Clarins modrá řada, především miluju hydratační sorbet. V mé koupelně nikdy nesmí chybět Clinique Dramatically Different Moisture Gel (oil-free) a Moisture Surge.







Speciální péči věnuji očnímu okolí, taktéž krku a dekoltu. Na tyto partie používám podstatně výživnější produkty, než na obličej, kde mi značně vadí receptury obsahující olej (většina). 

Na očním okolí si dávám fakt záležet. Naštěstí mne ještě netrápí až tak vrásky, ale pleť už je jakoby tenčí a povoluje. Takže nečekám na zázrak a používám přípravky z kategorie hodně silných, které jsou doporučeny pro vyšší věkové kategorie, ale já se tímto kritériem nikdy neřídím, protože jsem absolutně přesvědčená o tom, že pokud už někdo hlubší vrásky má, pomůže mu jedině skalpel... V oblasti očního okolí platí dvojnásob, že hydratace je absolutní základ. Proto krémy v očním okolí vrstvím (s rozumem a v rozumné míře, pochopitelně).

Začnu mým absolutně nejoblíbenějším produktem všech dob, který mi nejednou doslova a do písmene zachránil kůži, očním krémem s pumpičkou, Clarins Super Restorative Total Eye Concentrate. Už jsem o něm mluvila v mnoha videích a také jsem tomuto skvělému přípravku věnovala samostatnou recenzi zde. 


Protože si červený poklad opravdu šetřím, používám ještě každé ráno novinkový produkt Stress positive eye lift Koncept tohoto produktu je naprosto unikátní, jedná se o masku a oční krém v jednom! Ůčinek můžete podpořit speciální masáží lymfy. Což osobně pravidelně nedělám a nemám upřímně ráda kovový aplikátor. Připadá mi na jemné oční okolí moc razantní. Přípravek vklepávám prstem. Je to ale věc osobní preference, mé pokožce vyhovuje tento způsob aplikace. Stress positive eye lift obsahuje výtaže ze semene jestřabiny nachové, extrakt z mořské vody a arktických řas, kyselinu hyaluronovou a fermentované kvasinky. Jak víte, miluju droždí pro jeho fantastické účinky.




Pokud cítím, že pleť potřebuje extra hydrataci, používám skvělý a cenově příznivý oční krém Avéne Soothing Eye Contour Cream, jehož bohatě hydratační konzistenci miluju. Krém má navíc i zklidňující účinek. 

V posledním měsících testuji výživný oční krém  Eisenberg Excellence Je to asi nejvýživnější oční produkt, jaký jsem kdy zkoušela, koupíte jej v Sephoře. Na pleti poměrně dlouho zůstává, než se zcela vstřebá (ale to mám ráda), takže ho zařazuji na noční směnu :-). Jeho úkolem je regenerace, zvýšení tvorby kolagenu a zhuštění kůže. Vzhledem k tomu, že kůže v mém očním okolí je myslím v docela dobré kondici, nejsem asi úplně schopna posoudit, zda toto vše krém v reálu dělá. Nicméně mi vyhovuje a jeho velkou výhodou, vzhledem k bohaté konzistenci, je výrazně nízká spotřeba. Myslím, že v pohodě vydrží půl roku, možná déle. U očních krémů oceňuji praktické a hygienické balení s pumpičkou.



Na oblast krku a dekoltu se mi jednoznačně nejvíce osvědčila řada Rénergie od Lancome. Tato značka byla mou úplně první HE kosmetikou (skin care). Kdysi jsem začínala s hydratačním krémem Hydrix (ten se už asi nevyrábí, haha :o)), osvědčila se mi i řada Génifique a Visionnaire. 

Jestli něco miluju, pak jsou to obaly a hlavně vůně přípravků Lancome, je jemná, pudrově-růžová. Dříve jsem chodila delší dobu do Institute Lancome na kosmetická ošetření a vypěstovala jsem si podmíněný reflex :o))), jakmile otevřu krém, připadám si jako v kosmetickém salónu :-). 

Na obrázku je masážní krém Rénergie Multi-Lift. Je skvělé, že vůbec nějaká kosmetická značka myslí při vývoji produktů na tak zásadně důležitou věc, jako je kosmetická masáž. Naprosto akceleruje účinek aktivních látek a pro pleť i duši je doslova odměnou. V poslední době mi učaroval i klasický Rénergie Multi-Lift (bez SPF), jež má krémovo-gelovou konzistenci. Ráda ho používám na noc. Někdy zkuste k tomuto produktu v parfumérii přivonět nebo si vzít vzoreček a pochopíte možná, v čem je ta vůně kouzelná :-)...



Ranní rutina pro mne obnáší čištění gelem Clinique, dále nanáším sérum, hydratační produkt a samozřejmě krém na krk/dekolt a oční krém. Asi je zbytečné zmiňovat, že si pleť chráním v létě přípravky s SPF 30-50.

Snad se vám dnešní článek líbil, musím přiznat, že jeho "výroba" mi dala docela hodně práce. Pochopitelně, už se těším na blížící se sezónu nižší sluneční aktivity, kdy do skin care nasadím kalibr nejsilnější, kterým jsou pro mne přípravky Neostrata (samostatná recenze je ZDE).

Nutno dodat, že kromě této základní péče naprosto miluju a zcela pravidelně používám masky. Ale to si nechám na příště, protože bych nerada, aby namísto článku vznikla tenčí kniha :-D....

Zaujal vás některý z přípravků nebo ho dokonce používáte? Líbí se vám tento typ článků? Děkuji předem za vaše milé komentáře :-), mám z nich opravdu velkou radost a rozhodně mě velice motivují k další tvorbě! 

 



36 komentářů:

  1. Ja miluju serum advance genifique od lancome. Na serum od clarins pujdu kouknout do parfumerky. Z ocnich kremu jsem mela vzorecek od strivectinu a ten byl peckovni. Rada bych ho poridila v ramci dnu marianne.
    Tesim se jinak na dalsi clanky a jsem rada, ze jsi blogovani nepovesila na hrebik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju za komentář, potěšila jsi mě! Genfique je teď nově rozšířeno o sérum na citlivou pleť, to bych ráda zkusila. Strivectin je super, jen některé produkty od Strivectinu mi způsobily alergickou reakci, takže jsem už teď dost opatrná. Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  2. Super clanok, uzasna blogerka :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji, velmi jsi mě potěšila! :-) Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Ahoj Áji. naprosto peckový článek, velké díky za něj. Za mě teda největší pecka ten oční krém od Clarins, je dost drahý, ale jdu do něho už po druhé, fakt za to stojí. a chystám se na vyzkoušení Dermalogic, na to se hodně těším. Jinak teda tento typ článků za mě naprostá jednička. Pročítám si to pak ještě několikrát a hodně se u tebe inspiruji, protože opravdu, co jsi vždycky někdy někde zmínila bylo i pro naprostá sázka na jistotu. Manžel vždycky říká, že díky těmto článkům dost ušetřím, že už si jdu fakt koupit jen to co je výborné. No jen, kdybych toho nepotřebovala tolik, že :-) Moc se těším na další článek či video od tebe. Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, hrozně moc děkuju za krásný komentář, ani netušíš, jak moc jsi mě potěšila! :-) Zvláště, pokud tvůj manžel má vysloveně pozitivní poznámky, to je přímo vyznamenání :-D. Přeju krásné babí léto! P.S. Clarins by měl dostat za červený oční krém Nobelovu cenu, neznám nic účinnějšího!

      Vymazat
  4. Ahoj aji. Perfektne spracovanie! Mam otazocku- Prosim Ta, skusala si pripravky na cistenie od clarins? Vyhovuju Ti? Na mna je clinique moc "agresivny", drazdi mi plet, tak zvazujem, co vyskusat, hlavne ked sa mi teraz v tehotenstve zhorsila plet.

    Vdaka za krasny clanok a vopred vdaka za odpoved
    Miska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, děkuju moc za milý komentář! :-) Od Clarins miluju odličovací mléko. Jinak nemůžu posoudit....

      Vymazat
  5. Ahoj Ájo, děkuju za článek, je na něm vidět, že sis s ním dala práci, je detailní a pěkně napsaný.Já se na Tvoje články vždycky moc těším, mám ráda Tvůj kulturní projev a hlavně máme stejný typ pleti, takže díky Tobě mám už dost kousků doma.Čistící mýdlo a tonikum od Clinique miluju,a Normaderm taky. Láká mně to nové sérum Clarins, ale mám doma to zelené a asi mi způsobuje pupínky :( Zjistila jsem,že moje pleť má zřejmě alergii na vitamín C. Koupila jsem si v Sephoře sérum vit.C od Dr.Brandta, ale po pár dnech se osypu a pak to horkotěžko dávám do pořádku:( Četla jsem u Tebe, že s tím máš také problém, jiné řešení, než ty přípravky nepoužívat asi není co:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář, potěšilo mě to! :-) Vitamín C v kosmetice je docela častý alergen a bohužel, při každém kontaktu s alergenem je obranná reakce silnější, takže doporučuju číst složení produktů. Vitamín C se vyskytuje v různých modifikacích, takže pozor na něj, řešení fakt není bohužel. Mně třeba silně vadí i některé silikony a masivně mi ucpávají póry. Takže v poslední době testování novinek pro mne už není radost, spíše adrenalin, upřímně... Krásné babí léto! :-)

      Vymazat
  6. Přísahám, ze mi během čtení vyskákalo nejmíň 17 nových pupínků, každý jeden jakoby křičel na souhlas s nějakým tvým doporučením. Moje skin care je ostudná. Dávám přednost produktům z drogerie, jednak kvůli ceně a jednak kvůli ostychu z parfumerií 😥 Ale už s tím musím hnout, je mi pětatřicet a vypadám jako strašidlo :( A to v zásadě nedělám nic extra blbě, ale na problematickou pleť je asi DM krátký a je nejvyšší čas si to přiznat. Doufala jsem, že se změnou jídelníčku to přijde samo, ale ne, pořád je má pleť v katastrofálním stavu. Děkuji za tvoje články. Je tak moc fajn, že píšeš a tím hrozně pomáháš, úplně nezištně, jsi tak čistá duše...

    Tak zdar a sílu a posílám velké díky, snad už mě to tentokrát nakopne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý komentář, který mně i pobavil :o))), Jiřinko, přípravky z drogérie nemusí být vůbec špatné, spíše jde o to, přijít na to, co tvoje pleť potřebuje. A nejdůležitější je absolutní pravidelnost, ve skin care, jinak to nefunguje. Výživa je taky dost důležitá a úplně zásadní je pravidelně pít čistou vodu... Snad jsem ti poradila.Je taky dobré zajít na konzultaci k dermatologovi, poradí ti spíše, než prodavačka v parfumerii. Dermalogica má, pokud vím, systém na mapování potřeb pleti, tak jukni na jejich stránky, třeba se inspiruješ :-). Krásné babí léto!

      Vymazat
  7. Už delší dobu mě láká vyzkoušet nějaký produkt od značky Clarins :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadá mě, že bych mohla zkusit domluvit nějakou soutěž pro vás :-)

      Vymazat
  8. Díky za perfektní článek, už minule jsem se inspirovala a nešlápla vedle, a teď tomu nebude jinak :) Clinique to vždycky jistí... díky hlavně za tipy exfoliace, to je teď v mé péči slabina, zkoušela jsem pep-start peeling od clinique, ale zrníčka jsou na mě pořád velké. Jinak můžu doporučit značku Medik8 a jejich čistící gel a hydratační sérum :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuju za tipy, Medik8 jsem zatím nezkoušela a věřím, že to bude kvalitní. Peeling od Clinique jsem nezkoušela. Maximálně mi vyhovuje Dermalogica anebo Neostrata (v zimě).

      Vymazat
  9. Ahoj Aji, děkuju moc za tento typ článku. Moc ráda jsem koukala na Tvoje videa a trošku mě mrzí, že už netocis.. nicméně Tvé články jsou pro mě náhrada.. sice nemám stejnou pleť jako Ty, mám normální až někdy sušší, nicméně pupínky se mi taky občas vysypou a je potřeba je řešit.. já teď používám séra a čistící pěny od medik8 a jsem spokojená, ale dermalogica mě už delší dobu láká.. rozhodně po Tvém článku od ní zkusím daily microfoliant.. :-) S články určitě pokračuj.. už teď se těším na další.. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji za krásný komentář :-). Čas od času možná nějaké video v plánu mám, ale psaní je prostě rychlejší :-)). Daily microfoliant určitě zkus, jen upozorňuju, že je to návykový :-D

      Vymazat
  10. Ahoj Aja! Takze Double serum? Lebo ak sa nemylim, prave na tvoj popud stale okukavam Mission perfection...Zda sa mi, ze prave ty si jo chvalila na ig...Tak ktory?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mio, samozřejmě mám více oblíbených sér a Mission Perfection je moje asi úplně top, avšak nedá se to házet do jednoho pytle, protože každé sérum má úplně jiné účinky! Double sérum je anti-aging, zatímco Mission Perfection působí proti pigmentovým skvrnám a jizvičkám po akné. Ale mám určitě v plánu článek speciálně o sérech... Snad jsem ti poradila :-)

      Vymazat
    2. Ano, dokonale, budem ďalej slintať po Mission Perfection :-) Nie, že by sa anti-aging nezišiel (budem mať 33), ale teraz v tehotenstve mám väčší problém s pigmentovými škvrnami. Začnem asi až po pôrode, netrúfam si dávať na pleť v tehotenstve takéto koncentrované prípravky, predsalen neviem, koľko čoho sa môže vstrebať do krvného obehu...ale myslím, že tie moje škvrny si na sérum počkajú :-)) Na článok o sérach sa budem tešiť a zatiaľ skúsim vyhľadať, či si tu už niekde podrobnejšie recenzovala Mission Perfection...Ďakujem!

      Vymazat
  11. Ájo, opět super článek :-) Odkud máte prosím ten organizér? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Leni :-). Organizér jsem koupila na veletrhu bytových dekorací, byla to nějaká firma z Říčan, ale už si bohužel nevzpomínám na název .....

      Vymazat
  12. Ahoj Aji,zas super clanok, skoda, ze nevydavas veci castejsie :D ja som si kupila Normaderm krem a taky ekzem som mala na celej tvari, ze som to vyhodila. To iste od Biodermy krem Sebium. Cele zle.
    Pre mna je topka krem od Lancome Visionnaire a to serum, viem, je to plne chemie a silikonov, ale ked mam po tom taku krasnu plet :D :D :D
    Ked si chcem nieco nove kupit, furt mi nie je nic dost dobre, tak si zas a znova kupim Clinique - Moisture Surge.
    Vyhovuju mi aj veci od Havlikovej prirodnej apoteky, 3-minutova maska je podla mna total super.
    Co bolo pre mna velke sklamanie bol slamienkovy ocny krem od Loccitane, pretoze to boli uplne vyhodene prachy, nic sa nedialo, furt som to ocne okolie mala take iste, vobec som nevidela ziadny ucinok.
    Totalne ma uchvatil krem a serum od Collistar, ta cierna sada. Mala som od nich viacerov vzoriek a asi pojdem do toho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, věřím, že nemusí vše sedět všem, já třeba Sebium taky moc nemusím a z Normadermu mi vyhovuje jenom něco. Pokud máš po nějakém přípravku hezkou pleť, takže fakt neřeš složení! Silikonů je mnoho druhů a jen některé jsou pro pleť špatné. Visionnaire taky absolutně miluju, jen mne trošku štve, že změnili složení denního krému, ten původní byl lepší, pro moji pleť. Moisture Surge souhlas, je úžasný.
      Děkuji za tip na černou řadu Collistar, tuhle značku jsem dříve hodně používala. Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  13. Ahoj Ájo, krásný propracovaný článek, opravdu, četla jsem ho radši 2x ;) měla jsem radost z toho, že na Dny Marianne FAKT NIC NEPOTŘEBUJI!!! ;) ale to nové sérum Clarins vypadá fakt dobře..;) na Dermatologicu koukám už delší dobu, jen jsem pořád nevěděla, po čem sáhnout..hodně jsem teď spokojená s Medik 8...ale víš jak to je ;) člověk by chtěl zkusit i tohle a tohle...a tři hlavy jsou pak málo :)
    Měj se hezky a určitě se budu těšit na další článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář :-). Brzy napíšu o Dermalogice nějaký samostatný článek, i když nemám zdaleka vyzkoušené vše. Medik8 hodně lidí chválí, máš pravdu, chtělo by to tak pět obličejů :o))))

      Vymazat
  14. Ahojky Ajo, strašně jsi me potěšila tímto článkem. Skin care jsem taktéž posedlá a ty jsi opravdu mou velkou inspiraci, opravdu velkou :)) nedávno jsem si rikala, ze by me moc zajímala tvá aktuální Skin care a ejhle.", najednou na me vyskočil tento úžasný článek. Jinak používám téměř stejne přípravky jako ty :)) akorát značka Dermatologica je pro me zatím neznáma, ale asi vyzkousim ten oční krem .. do své Skin care investují nemalé peníze, ale myslim si, ze nam to plet jednou vrátí, a co je důležité, hrozné moc me bavi se o svou plet starat, je to uz takový můj rituál. Měj se moc moc krásne a dej o sobě zase brzy vědět 💋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucko, hrozně moc jsi mě potěšila, děkuju!! <3 Máš pravdu, investice do skin care je skvělá investice! Mám radost, že nejsem sama, koho pečovat o svoji pleť baví :-). Docela hodně holek mi píše, že je to spíše otravuje, což je myslím velká škoda no.... Krásný podzim!

      Vymazat
  15. Ahoj Ájo, extremne minuluju tvoje clanky/nebo starsi videa o skincare a musim rict ze za tu dobu to hodne ( a pozitivne) ovlivnilo i moji scincare. combo clinique gel+voda take pouzivam nekolik let, ocni krem jsem ted dost vynechavala a strasne me nalakalo to serum od clarins...asi napisu jeziskovi :D mej se moc krasne a tesim se na dalsi clanek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, moc a moc děkuju za krásný komentář, na čistící přípravky Clinique nedám dopustit a to vyzkouším fakt hodně produktů.... Krásný podzim :-)

      Vymazat
  16. Moc se na tvé články těším, o to víc, že jsou čím dál tím víc vzácnější:-) Všichni si moc Foreo pochvalují, taky po něm už pokukuji, tak snad na Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc a moc děkuju za milý komentář, Foreo rozhodně doporučuju a přikláním se osobně k variantě pro citlivou pleť :-). Krásný podzim :-)

      Vymazat
  17. Nejlepší článek ohledně skin care. Pokaždé když potřebuji s něčím poradit, tak hledám v tvých článkách. Beru tě jako největšího mága v oblasti péče o pleť.
    Budu se těšit na článek o maskách.
    Vůbec mi nevadí že článek je dlouhý, beru to jako učebnici (protože tady se opravdu člověk z těch článků učí). :)
    Právě teď budu muset opět objednat kosmetiku a vzpomněla jsem si, jak jsem měla krásnou pleť, když jsem používala Clarins. Asi si dáme pauzu v zkoušení nových přípravků a vsadíme na jistotu. :)
    Aji moc děkuji za tento článek.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní4/10/17

    Krasny clanek ;) urcite hodne produktu vyzkousim. Na oplatku ti doporucim uzasny denni a nocni krem - https://www.decodoma.cz/Denni-a-nocni-krem-s-arganovym-olejem.html je prirodni a krasne regeneruje pokozku a cena taky paradni ;) jsem s nim vice nez rok spokojena a nevymenila bych ho za nic. Klara

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní11/6/18

    Supr článek, mám to hodně podobné. Jelikož mám sklony k tvorbě akné, tak nemůžu nic podcenit a musím být v čistění i další péči velmi důsledná. Chodím jednou měsíčně i na kosmetiku, kde si nechávám pleť vyčistit a teď ještě uvažuji o návštěvě tohoto salonu, abych si nechala pěkně upravit obočí. Jako blondýna ho mám bez úprav prakticky neviditelné, a s tím bych chtěla něco udělat. :) Jitka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.