Pages

18. 10. 2017

NOVÉ VIDEO! :-) Kecací rozbalování PR balíčků - jídlo, kabelky, ztracená peněženka

BACK TO YT

Krásný den, po delší době :-))))), respektive po mega-dlouhé době mám pro vás opět video. A šíleně moc děkuju za nebývale milý a pozitivní ohlas, lajky a komentáře, to jsem fakt nečekala a potvrdili jste mi tím, že jsem se rozhodla dobře, když občas na YT nějaké video přidám :-). Jste vážně zlatí a neskutečně si toho vážím. Kompletní popis všeho, co ve videu ukazuji, je v infoboxu pod videem.
Krásné podzimní dny vám všem! :-)

6 komentářů:

  1. moc a moc děkuju, hrozně jsi mě potěšila! ♥️♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  2. Super video, bavilo mně👍

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem moc ráda, že jsi zase začala natáčet, moc ráda sleduju instastories a videa mi už chyběla. Dneska jsem si ho pěkně u kávičky vychutnala. Budu se těšit na další. Pozdravuju Nikču a kocoura, oba jsou skvělí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní21/10/17

    Ahoj Ajo, super, ze opet tocis. Prosim o video o vyzive a zivotnim stylu. Jinak prosim o jmeno na instagramu, odkaz zde neni funkcni. Diky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní23/10/17

    Ahojky,skvele video a prosim o dalsi o zivotnim stylu...velice rada Te sleduji. Dekuji a hezky vecer...fanynka Klara.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.