Pages

10. 9. 2013

BOBBI BROWN & SHOPPING TIPS

BOBBI BROWN & KDE NAKOUPIT - NOVÁ RUBRIKA

Krásný večer,

Vaše čím dál častější dotazy na téma "kde a co nakoupit", plus mé nedávné zkušenosti s parfumerií Douglas a také šílená "reportáž" o nákupu v Sephoře od blogerky z Mitsuuko de Ak, zde KLIK, mne přivedla k úvaze, že pro Vás vytvořím novou rubriku "SHOPPING TIPS". 

Do této rubriky budu zařazovat prodejce, kteří si váží zákazníka a poskytují nadprůměrně kvalitní servis. Abych ještě více zdůraznila ty úplně nejlepší, budu prodejce a e-shopy, z jejichž služeb budu "unešená",  označovat pro Vás štítkem "STAR STORE".

Troufám si tvrdit, že po mnoha letech, kdy se živím obchodováním a i mezinárodním obchodem, mám "rámcovou představu" :))) o tom, jak by měl prodej a péče o klienta vypadat. Navíc mám i svůj, sice malý e-shop, ale znám on-line prodej i z opačné strany, tzn. i jako prodejce. Vím také, že i kdyby si dal člověk "obě nohy za krk", nikdy není možné se zcela zavděčit úplně všem klientům. Nicméně, jsou určité psané i nepsané normy, která by měl solidní prodejce dodržovat. 

Když jsem před lety začínala na obchodní pozici v jedné z největších celosvětových korporací, služebně starší kolega se mne zeptal, zda-li vím, jaký je rozdíl mezi "prodavačem" a "podavačem" :))), hodně jsem se tomu smála a velmi brzy mi došlo, že rozdíl je především v klientském servisu, nebo-li službě. Kolik prodejců dnes si uvědomuje, že "slouží" lidem?? A kolik z nich to opravdu dělá? Několik takových znám osobně a s prvním (resp. s první prodejní konzultantkou) začnu hned dnes. Vše je o lidech, jak víme. Což v praxi znamená, že například ze Sephory může vyjít zákaznice "zákaznice vysmátá jako lečo" a ze stejné Sephory vyžene stálou zákaznici securiť-ák, a to ještě za vydatné podpory dalšího personálu, jako se to stalo v případě Mitsuuko de Ak :(. ....

Dnes chci psát o tom, kde  a hlavně u KOHO nakoupit v ČR kosmetiku Bobbi Brown. 

Kosmetiku Bobbi Brown jsem objevila na služební cestě v USA, před dlouhou dobou. Byla jsem v outletu ve Washingtonu a uzřela, pro mne v tu dobu neskutečné produkty, tj. make upy "do žluta" a rtěnky "do hněda". Což je pro mne "barevně" jako stvořené a od té doby se datuje moje silná náklonnost k tomuto brandu.  

Když parfumerie Douglas otevřela svůj první "koutek BB" opravdu jsem zajásala. Moji euforii velice brzy vystřídala "studená sprcha", kterou jsem dostala při návštěvě tohoto kosmetického "místa snů" :D. Velmi nenaladěná, nekompetentní a neochotná prodavačka mne spolehlivě odradila od nákupu. To samé se opakovalo na dalších prodejních místech BB. A kromě jiného, také v nově otevřeném butiku v OC Nový Smíchov. Opravdu mne deptají prodejní konzultantky s "úsměvem č.3" na tváři a pomyslným nápisem na čele, který říká "moc neočumuj, pokud možno nic nezkoušej, ať to nemusíme přerovnávat, řekni laskavě, co chceš, my ti to podáme z regálu a vypadni"!


Tajně jsem doufala, že je to zlý sen, který se odehrává pouze v Praze, a že třeba na Moravě, kam často jezdím, natrefím na milou, ochotnou a kompetentní konzultantku v Douglasu, ve Vaňkovce.

Ehmmm, 2 dámy středního věku s poněkud zanedbanou pletí a omlouvám se za ten výraz "krutopřísným" make-upem na tváři, mne vyvedly rychle z naděje, že "nulovou přidanou hodnotu poskytující" BB konzultantky jsou jen v Praze.

Dala jsem jim mnoho šancí..... "jaké je prosím Vás toto?"....."nevím, nezkoušela jsem", "a toto jste zkoušela?"..... "no nezkoušela", "hmmm, chápu a co máte nejraději VY?"...."cožéé, já to moc nezkouším".....,"aha, chápu a co si nejčastěji kupují zákaznice"?...."no to fakt nevííím..".........
Jako milovnici kosmetiky mi doslova to rvalo žíly a jako člověku, který působí v personalistice, to rvalo žíly na druhou :(. Nákup se nekonal, sbohem Vaňkovko!!!!  
BTW. 8. div světa, toto "exkluzivní nákupní centrum". Ve 21. století je zde prosím instalován automat, kde je nutné uhradit 5,- Kč, jinak nemůžete na WC!! Toto prosím NENÍ vtip :((((......

Upozorňuji, že příběh má naštěstí dobrý konec! Jednoho dne jsem vkročila do Douglasu v Praze 1, Na Příkopě, chtěla jsem se podívat na parfémy Serge Lutens. Cca 50-ti letá dáma měla na rtech úsměv č.3 asi prvních 15 vteřin, než zjistila, že chci na papírku vyzkoušet více, než 2 vůně.

 "A to si jako budete pamatovat 20 vůní najednou??? :D pchhh, no jak myslíte, pchhh, chichi, pohled na kolegyni..... Hodila jsem bleskově zpátečku a v tom okamžiku mé oko spočinulo na novince Bobbi Brown, kompaktním make upu pro mastnou pleť. A pak se stal zázrak!! Samo nebe mi poslalo BB konzultantku Anetu!

Ptám se, jak make up kryje... Půvabná a krásně nalíčená slečna,  s milým a naprosto přirozeným úsměvem mi říká, že make up nosila, když bylo největší horko. No a když bylo horko trošku menší, tak používala make up XY, je prý také super... (slečna okamžitě vytahuje přípravek a dívá se, jaký odstín by mohl být pro mne nejlepší). "Máte moc krásnou rtěnku" pravím...., odpověď: "je z té nové řady, já mám hrozně suché rty, ale rtěnka mně nevysušuje, protože používám tento balzám (ukazuje který) a je to tak super balzám, že mi na něj chodí i maminka!" 

Chvíli jsem nevěděla, zda-li sním či bdím! Samozřejmě jsem vše vyzkoušela, Aneta mne nechala vybrat, jaký štětec chci na co použít a nevnucovala mi násilím, že mne "nalíčí sama" (úleva :D).
Mnoho let jsem toužila po rtěnce, která vypadá jako odstín mých rtů, ale hezčí a výraznější. Vím, že  autorka Bobbi se při tvorbě odstínů inspiruje například tím, jakou mají barvu rtů její děti, když snědí zmrzlinu. 

Aneta mi pomohla z XY odstínů vyselektovat cca pět finalistů, ze kterých jsme následně vybraly dva favority, z nichž mi Aneta po důkladném prozkoumání v několika zrcadlech a také na denním světle, vybrala tu "moji pravou - Rose Blossom no.11". Jediné, co jsem v tu chvíli považovala za  jasnější, než "Rose Blosssom", bylo to, že Aneta kosmetiku miluje a dokonce jsem měla pocit, že by snad svoji práci dělala i zadarmo! :)

Protože se blíží dny Marianne a tudíž asi jediná šance v roce, kdy na slevové akce skoupý Douglas, "pustí chlupa", rozhodla jsem se, že Vám zde napíšu na Anetu kontakt (na prodejnu), protože je lepší se k ní objednat...

Zde moje úlovky, které používám  dostatečně dlouho na to, abych je mohla recenzovat:




 1. BB - Long-Wear Even Finish Compact Foundation - odstín Natural
 Od té doby, kdy sleduji úžasného Youtube-ra GossMakeupArtist, prahnu po kompaktním make-upu. Ale protože mám mastnou pleť, zatím se mi nepodařilo ulovit nic vysloveně "oil-free".

Toto je první produkt, které toto kritérium splňuje a nejen to. Výrobce slibuje střední až plné krytí, vysokou odolnost i v extrémních podmínkách a bezchybný vzhled, to vše po mnoho hodin. Výsledkem má být pleť "jako bez make upu", tedy naprosto přirozeně vypadající.
Musím konstatovat, že toto vše výrobek poskytuje na jedničku a navíc má, alespoň pro mne, dokonalý odstín. I balení Long - Wear je skvosné, s praktickou, latexovou houbičku a větráním ve spodní části obalu. Já pochopitelně nanáším make up Flat Topem od Petra Lovely Hair, ale na úpravy přes den je latexová houbička super! 

Make upu dávám pět srdíček z pěti :)






 




2. BB Rich Lip Color SPF 12 - no. 11 Rose Blossom


 


Rtěnka má zcela výjimečnou pigmentaci, vůbec nevysušuje (je fakt, že pod ni dávám buď primer Duwop anebo zázračný balzámek od BB) a má extrémní výdrž. Na Vinařských slavnostech v Dobřichovicích jsem ji měla já i sestra celé odpoledne na rtech a vydržela asi 150 ochutávek vína, sýrů, oliv a moučníků, několik polibků a k večeru jakoby mizela "od středu ven", tzn. zanechává krásnou konturu. Co dodat závěrem, špatná zpráva pro odpůrce drahých rtěnek, tato je prostě mnohem lepší, než legendární "Mosska" od Rimmelu. Netvrdím, že si od této chvíle mají ženy kupovat pouze tuto rtěnku, ale alespoň jedna jediná, v odstínu rtů (ale lepším), je myslím si, skvělá investice.

Dávám opět plný počet "bodov".....







3. BB - Lip Balm SPF 15
Balzám je skoro stejně kvalitní, jako můj "svatý grál" Lip Primer Duwop, který má, oproti BB, jediné plus navíc, praktičtější aplikátor a úžasnou mátovou vůni ( ale je mi jasné, že tuto složku každý nemusí)....



Obal je naprosto úchvatný, alespoň pro mne, milovnici retro-obalů. Aneta mi poradila nanášet každou noc balzám na rty, jako masku. Od té doby jsem neměla jedinou záděru či prasklinku!
I tomuto super balzámku dávám ocenění nejvyšší!







Závěrem ještě děkuji tisíckrát nejúžasnější konzultantce Bobbi Brown Anetě :),
za její neskutečnou trpělivost, nadšení a servis snů....!

A pro případné zájemkyně uvádím kontakty na objednání:

slečna,  vizážistka BB:  Aneta Kraclová
email: makeup.aneta@seznam.cz

tel: +420 728 854 863
Douglas Na Příkopě 17, Praha 1

Určitě mi napište, zda používáte kosmetiku Bobbi Brown, jaké s ní máte zkušenosti a eventuálně, kde jste byly spokojené s obsluhou :)!







 

38 komentářů:

  1. Ešte som nič od nich neskúšala, u nás som ju ani nikde nevidela možno raz vyskúšam :)

    pozývam ťa ku mne na GA o luxusnu paletku
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovědětVymazat
  2. já byla na líčení taky Na Příkopech a slečna byla skvělá, nic mi nenutila, nalíčila mě naprosto úžasně a nakonec jsem si koupila dva korektory. ale už je to tak dva roky zpět, od té doby jsem tam nebyla, ale zaujal mě balzámek a ten makeup! žádný kompaktní jsem taky ještě neměla...kolik prosím stojí? :)
    jinak souhlas, někdy se divím, kdo je schopen pracovat ve službách. jasně, taky vždycky nemám svůj den (nebo naopak ano a pak jsem na facku), ale mám pocit, že je to snad každá druhá slečna a hrozně mě to mrzí, hlavně když jsou k tomu ještě nekompetentní. na druhou stranu neustále se culící obsluha ve Starbucks mi přijde jako druhý extrém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, to mám radost, že je někdo další s dobrou zkušeností v Douglasu Na Příkopě! Jaké máš korektory??? Na ty jsem se také dívala, pochopitelně :D. Balzámek je opravdu "úžo"! Ten kompaktní make-up stojí normálně cca 1.100,- Kč, ale už si nepamatuji přesnou cenu. To je jasné, že nikdo není dokonalý a nikdo nemá každý den zalitý sluncem, ale jsou věci, které by člověk "ve službách" neměl z pusy vypustit! Bohužel, přesně jak píšeš, mám pocit, že takhle přiblblá obsluha je na každém 2.místě a to jsem ještě nepsala o MAC, protože bych, s prominutím, asi musela obejmout WC mísu! Jestli někdo znáte super konzultanta z českého MAC, tak mi určitě napište, já ho zatím neobjevila za X let, kdy zde na trhu MAC funguje...

      Do Starbucks moc často nechodím, tak nemůžu posoudit, ale pokud vím, byl tam vždy stejný servis jako v Americe. Raději fakt neupřímně milý prodavač než upřímnně zpruzelá a arogantní obsluha.... můj názor :D!

      Vymazat
    2. MAC mi v ČR zkazily "konzultantky" tak, že jsem málem zanevřela na celou značku.
      Ale už asi rok a půl chodím jedině na Floru a tam moc doporučuji jednu slečnu, bohužel jsem se já ostuda nezeptala na jméno a už déle jsem tam nebyla :(, má delší tmavé vlasy a narozdíl např. od blond zmalované kolegyně také na Floře i vkusné a zároven zajímavé líčení, nikdy mi nevnucovala neprodejné ležáky, ale opravdu poslouchala co chci a vždycky dobře poradila, nechala mě vyzkoušet, popř. nalíčila a dokonce narozdíl od všech ostatních podavaček, ehm, asistentek ji potěšilo, že nabídku MAC opravdu znám a aspon rámcově vím, co chci. Oproti zkušenostem na Václaváku a ted nově v Palladiu (nebudu radši ani rozebírat) mě Flora vždycky velmi příjemně překvapí a to kromě MAC i v Sephoře.

      http://dreaming-in-noir.blogspot.cz/

      Vymazat
    3. já už si to přesně nepamatuju, ale byly v takových kulatých krabičkách se zrcátkem, jeden asi za 600, a jeden jsem měla klasický korektor (asi nejsvětlejší odstín) a druhý byl ještě pod něj pod oči, protože mám hodně kruhy a mají takovou divnou barvu, tak byl takový narůžovělý a fakt to zakryl, slečna mi poradila výborně!

      Vymazat
  3. Sandra S.11/9/13

    Andrej, zase další naprosto úžasný článek. Jak jsem psala u minulého postu dotaz na BB tak jsem rozhodnuta si pořídit make-up od BB :) take hned využiji objednávky u slečny Anety :) a doufám, že mi pomůže vybrat také ten správný make-up.
    Já mám tedy velmi dobré zkušenosti z německým Douglasem, velmi ochotní, nic nevnucují a rádi poradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři, zahraniční prodejny Douglas, Sephora atp. jsou většinou o něčem jiném. I když je tedy fakt, že asi 1 nebo 2 jsem narazila na někoho neochotného i v USA, ale stalo se mi to max. 2 za X let :D, což tady se Ti stane u 2 konzultantek ze 3 a to ještě ta 1 pořádně neví, který produkt je na co :D.
      K Anetě se určitě objednejte. I třeba jen na konzultaci, ona nikoho do nákupu nenutí. Sama mi říkala, ať se jdu ve rtěnce napřed projít a pak se pro ni vrátím, že sama nemá ráda "unáhlené nákupy", je fakt super!:)

      Vymazat
  4. Anonymní11/9/13

    Andrej, z BB mě letos zaujal jejich letní lak na nehty.
    Ad obsluha - to je v ČR opravdu na stohy článků a nejen v obchodech s kosmetikou. Já takto celkem nedávno narazila na úžasnou prodavačku v Ostravském Motivi (v Avionu) pro mě do té doby neznámá značka a po této návštěvě jsem tam pár tisíc nechala a to určitě zásluhou této slečny, která se mi věnovala pro mě naprosto převratným způsobem, nemám kolem sebe ráda žádné velké poletování, spíše když mě nechají v klidu vybírat, ale zalíbilo se mi, co měla slečna na sobě a ta mi pak pomáhala nosit věci do kabinky a vymýšlet kombinace, jak by se dal outfit ještě vyladit a ještě dodat mé narušené sebevědomí vůči mým výhradám typu "to si nemůžu dovolit" byla moc milá, přirozená a bylo vidět, že ji to baví. Po nákupu jsem měla chuť vyhledat majitele obchodu, abych se ujistila, že ví, jaký poklad tam má, že to není nějaká brigádnice, která tam už příště nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je perfektní, moc ráda slyším, že někdo má i dobrou zkušenost! Pokud byste si náhodou pamatovala jméno té ochotné slečny, tak sem s ním, čtenářky ze Severní Moravy budou určitě rády :).... Tedy doufejme jen, že to nebyla jen brigádnice :D!

      Vymazat
    2. Anonymní11/9/13

      No brigádnice to naštěstí nebyla, příště tam byla zase a příště jsem byla i s kočárkem. Zatímco jsem v kabince zkoušela, perfektně zabavila mého dvouletého klučíka.
      Myslím, že místo Star store by se to mohlo jmenovat star shopping assistent protože s těma lidma to stojí a padá, holka z obchodu odejde jinam a jsme tam kde jsme byly....
      Pá Monika

      Vymazat
  5. Ahoj Andrejko, tuto značku jsem ještě nezkoušela, když jsem při nedávné návštěvě "Anděla" viděla obchod, sebrala jsem všechnu svou odvahu a vkročila do liduprázdné prodejny. Paní na mě hned ode dveří ptala co si přeju. Nejdřív bych se ráda podívala, prosím - následuje pohled typu, no jó ta určitě nic nekoupí.... Bylo mi tak nepříjemně, že jsem to opravdu v rychlosti zkoukla a odešla.
    Toto se mi stalo i v jedné Sephoře, kdy konzultantka byla na mě nalepená a sledovala mě na každém kroku. Tak jsem se naučila chodit jinam, kde jsou slečny milé, ochotné a nevtíravé.
    BB bych ráda vyzkoušela, tak až budu mít cestu na Příkopy, ráda se tam podvíám. Moc mě zaujal balzám.
    Děkuji za další super článek, měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, no to je přesně ta samá zkušenost, kterou jsem měla na Smíchově v BB já! Plus jedna známá byla v BB na pohovoru a zavolali jí o týden později, než slíbili :(, tzn. je vidět, že problém začíná někde "nahoře" :/. Pokud bys šla do Sephory, tak se můžu zaručit za moji kamarádku, vizážistku, která pracuje v OC Šestka, když tak mi napiš email, pošlu kontakt...
      O Sephoře chci napsat samostatný článek, protože předpokládám, že se tam teď také hodně čtenářek bude chtít vydat...
      Krásný den a děkuji! :)

      Vymazat
    2. No do Sephory v OC Šestka právě chodím nejradši, tam jsou podle mých zkušeností úplně nejpříjemnější :-)

      Vymazat
    3. Tak to mám velkou radost! Vyřídím! :)

      Vymazat
  6. Ahoj aji a cena rtěnky???to mě mooooc zajímá moc se mi líbí...nechceč udělat taky post a recenzi parfémů???děkuji alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alčo, parfémy budou a už hooodně brzo :D. Cena rtěnky něco přes 6 stovek, s kupónem Marianne se dostaneš na cca 5-ti kilo, ale pokud si vybereš fakt super odstín, bude Ti dělat radost každý den :). Písni Anetě na email a objednej se případně konzultaci. Já jsem myslím ve výběru kosmetiky "kovaná", ale v BB jsem byla fakt hrozně moc vděčná za radu odborníka, hlavně člověka, který to každodenně používá! Pokud se chystáš do Sephory, tak určitě zajdi za Ayou do OC Šestka, bude mít službu celý den nebo se s ní domluv přes FB .. Krásné odpo! pa :)

      Vymazat
    2. Děkuji za info jsi moc mila obdivuji kde bereš tolik elánu jen tak dát tvá radost je i radostí pro nás děkuji pa pa

      Vymazat
  7. Já tedy BB ještě nezkusila, ale ódy na rtěnku mě nahlodaly:-)) Mám hrozně suché rty a všechny rtěnky za chvilku vypadají hrozně. Tak raději mažu jen balzámy a lesky.
    No a zkušenosti s prodavačkami v parfumeriích, to je opravdu děs. Přesně, jak píšete. Sjedou Vás při vstupu od hlavy k patě, co máte na sobě a za kolik. No a zkuste si vjet do parfumerky s kočárkem se spícím dítětem, které máte přikryté šátkem až přes boudičku, aby mu nesvítily zářivky do očí a mohlo spinkat. To Vás celou dobu pronásleduje sekuriťák a při odchodu by Vás nejraději prošacoval. Zlodějka!!! Už nikdy více!!! Zkušenosti z Vaňkovky:-))!!! Už není co dodat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elen,

      s tím kočárkem jste to vystihla :D!!!! Opravdu děs, navíc personál většinou uvažuje dle vzorce: kočárek=mateřská=nenakoupí :D, dost primitivní úvaha, ale přesně tak to funguje. Protože jsem na mateřské bohužel nebyla, viděla jsem ten rozdíl, když jsem přišla do parfumérie s kočárkem a druhý den jako "biz lady", následoval o 180 stupňů jiný přístup, hrůza!! Vidím, že Vaňkovka vede :D.... Ten balzám BB můžu s klidným svědomím max. doporučit. Praskaly mi dříve rty až do krve a mnoho let jsem vůbec nenosila rtěnky. Vynikající je i ten Duwop Lip Primer, ale dá se sehnat jedině on-line... Krásný den a děkuji za milý komentář! :)

      Vymazat
  8. Anonymní11/9/13

    Andrejko, kolik prosím stojí ta rtěnka? Přemýším o ní na dny Marianne :). Jinak jsem zažila doclea milou slečnu v Macu na Andělu i na Chodově, do ničeho mě nenutily a nechaly vyzkoušet ví tvářenek - naopak na Václaváku hrůza běs! Nekompetentní, nemají vlbec přehled o svém zboží a navíc jsou nehorázně arogantní...nejvíc asi ten prodavač - i když po přečtení článku bych ho spíš nazvala podavačem :)))
    V USA mám zase zkušenost ze Sephory/Macu takovou, že jsou samozřejmě velmi milí, ale nabízeli mi dost výstřední barvičky - tmavě fialovou rtěnku, zářivě růžovou tvářenku atp :) ..ale když se jde pro konkrétní věc, tak samozřejmě srvis na jiné provni než u nás - bohužel. I když si osobně myslím, že se customer service u nás všeobecně za posledních pár let v mnohém výrazně zlepšil a posunul kupředu, objevuje se pořád ještě dost případů, kdy bych paním a panům prodavačům (a i úředníkům, lékařům atp.) podala ruku do úsměvu...
    Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Kájo, ze států mám v MAC podobnou zkušenost, také mi spíše "nude" barvy rozmlouvali, ale možná měli i pravdu :D. Rtěnka stojí myslím 660,- Kč (už si to nepamatuji přesně), ale s kupónem Marianne se dostanete okolo 5-ti stovky určitě! Doporučuji se na výběr rtěnky objednat k Anetě co nejdříve, protože vloni stála v Douglasu fronta na placení až ven :D v

      Vymazat
  9. Mě Bobbi Brown právě svým "skvělým" servisem odradila definitivně a nemám vůbec chuť k nim ještě někdy zajít. Je to všechno o lidech, ale ty většinou utvářejí obraz o celé firmě a v jejich případě si to tedy totálně pohnojili. Možná jestli někdy potkám slečnu Anetu, tak názor změním, ale do té doby mě BB nezajímá :) Každopádně moc pěkně napsané a zajímavá rubrika, těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Rendy, úplně Tě chápu! Anetu zkus, je vážně super, hlavně má vše vyzkoušené na sobě. Mne totálně vytáčí, když Ti sales konzultantky v parfumérii řeknou u 5ti různých značek, že to nezkoušely a nedokáží ani říct, co je tedy super produkt a co se prodává.
      Navíc ty jejich "zaručené" rady typu, jak vybírat make-up na ruce, popř. že korektor má být vždy co nejsvětlejší :D atd.
      Nechápu, proč tam pracují a nejdou dělat něco, co je baví... a nechápu, proč je někdo zaměstnává?!
      Prosím Tě, ke komu chodíš pro MAC? Nebo si vše necháváš dovážet? Díky předem za případnou radu :)!

      Vymazat
  10. Achjooo, objevila jsem tvá videa a blog nedávno a už mi rujnuješ konto :D o všem tak krásně píšeš a mluvíš, navíc malm také mastnou pleť takže mám pocit že to všechno musím mít :)

    www.looromanova.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji moc! :o))))) To jsi mne pobavila, každopádně další post bude na téma superlevných vychytávek, takže si Tvé konto určitě odpočine :D. Nééé legrace, samozřejmě :o)))

      Vymazat
    2. Haha, vždyť já vím :D

      Vymazat
  11. Anonymní12/9/13

    Ahoj Andrejko,
    s tvým článkem souhlasím od A do Z. Také mám katastrofální zkušenost se servisem v parfumeriích. Jako zákaznice máme jistě právo být naštvané, ale také se na to dá podívat trochu z jiného pohledu... holky tam stojí celý den, mzda minimální, jejich kvalifikace při nejmenším diskutabilní... co bychom od nich chtěly, že? ... a k jakým výkonům bychom přiměly samy sebe za těchto podmínek... nechci je omlouvat, jen tím chci říct, že to není tak černobílé a spíš je chyba v systému, než v samotných holkách.
    Mimochodem, máš zkušenost se značkou Sampar? Pokukuju v Sephoře už delší dobu po jejich krémech. Stojí za to?


    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji, každopádně máš zajímavý a nevídaně soucitný úhel pohledu, což se mi líbí!
      Na stranu druhou, osobně jsem přesvědčená o tom, že každý má v dnešní době svobodnou vůli a relativně "neomezené" možnosti. Pokud někoho nebaví to, co dělá, nikdo ho nenutí, že? Cokoliv dělané bez lásky a jen "pro peníze" je špatně. Jako člověk, který má hodně dlouhou praxi v personalistice, si troufám tvrdit, že pokud někdo nepracuje v oboru, kterýmu by se věnoval i "zadarmo", nikdy se nestane výjimečný a úspěšným, v nejlepším případě jen "průměrným" a vyšťaveným jako jetel :D.
      Sephoru shodou okolností znám dobře, pracuje tam moje hodně blízká kamarádka. Takže něco vím o jejich systému odměňování a benefitů, o kterých se běžným smrtelníkům ani nezdá! Kromě spousty benefitů a různých soutěží dostávají mj. úžasná školení a také jsou konzultantky zvány na prestižní akce. A kdo není úplný, s odpuštěním, "sociální imbecil", má nepochybně šanci se vypracovat, ať už v sales anebo směrem make-up artist. Kromě toho, pokud jsou děvčata šikovná, mají spousty pracovních (lepších) nabídek. Nevím, co by potom měly říkat například zdravotní sestry? Nebo ošetřovatelky někde z LDN? Troufám si tvrdit, že kdyby mi zdravotní sestra dala například injekci inzulinu namísto vitamínů B, asi bych neměla moc pochopení proto, že je "blbě zaplacená" :D. A tak bych mohla pokračovat. Moje rada je, ať každý dělá to, co miluje a dříve nebo později to někdo zcela jistě ocení. Když ne současný zaměstnavatel, tak zcela jistě nějaký jiný ;-)...

      Sampar jsem zkoušela, dala jsem mu několik "šancí", ale pokaždé to nedopadlo dobře, většinou jsem se "osypala", kamarádka ze Sephory také, ale ne po všech přípravcích. Jestli chceš neco "spešl", tak se v Sephoře ptej po značkách Dermatologica anebo Rexaline :), ale je to hrozně ind., každému sedí něco jiného. Krásný večer!

      Vymazat
    2. Anonymní12/9/13

      Tak to potom tedy nevím, čím to je, že je v obchodech tak vysoká koncentrace "jelit" :-) Vysvětlovala jsem si to právě tím, že mezi prodavačkami je vyšší procento takových, které tolik "neomezených" možností zase nemají... Dělat něco z lásky je krásná věc, ale obávám se, že většina lidí chodí do práce spíš pro ty peníze... bohužel :-( Můj případ to tedy zrovna není, spíš naopak, jsem prototyp toho druhého extrému, který si výše zmínila. Působím v oblasti vzdělávání (kde peníze zrovna proudem netečou) :-) a v současné době jsem na mateřské dovolené. Do práce si odskakuji skutečně pouze pro zábavu a jen pro to, že mě to neskutečně baví... nicméně bez finanční podpory mého manžela bych si tuto "libůstku" mohla těžko dovolit a zřejmě bych musela dělat něco, co mě třeba tolik nebaví, ale zato uživí :-) Ale to jsem teď trochu odbočila... :-)

      Na Sampar tedy kašlu... Mám právě hodně citlivou pleť a "makeup" z pupínků mi dokáže vytvořit kde co :-(

      Jinak díky za web! Narazila jsem na něj náhodou a pomalu se prokousávám články a už píšu seznam, co nakoupím :-)

      Hezký večer, Ivana

      Vymazat
  12. Anonymní12/9/13

    Milá Andrejko,... Ty mi úplně mluvíš z duše... Já také nejraději na Národní a Vaňkovku jsem dááávno zavrhla, i když jsem tam poměrně často. Díky moc za další z Tvých fajn článků. Iva V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, tak v tom se shodneme :), jako ostatně ve spoustě další věcí :D. Děkuji moc za komentář, měj se moc krásně!!! :)

      Vymazat
  13. Anonymní12/9/13

    Ahojky Ajo,
    Diky za skvely clanek. Me se tvuj blog hodne libi, fakt nejaky takovy jsem dlouho hledala a nasla:-).
    Prosim ted mimo misu, odkud mas tu krasnou kabelku La Farfalla? Kolik zhruba stoji?
    Moc ti dekuju za odpoved, ahojky Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, kabelku jsem dostala jako dárek, takže úplně přesnou cenu nevím, ale na to, že je kožená, nebyla vysloveně drahá! Je to moc fajn obchod, dívala jsem se tam už i na zimní kolekci a některé kozačky se mi líbíly více, než v Beltissimu a to je co říci. Tenhle obchod určitě doporučuji :)!

      Vymazat
  14. Musím přidat taky jednu zkušenost k dobru... Včera jsem si skočila do Douglasu Na Příkopy se slevovým kuponkem zakoupit balzámek od Bobbi. Douglas narvaný k prasknutí, vizážistky BB Aneta i Linda se nezastavili, s ůsměvem pomáhali zákaznicím vybírat správné odstíny. No a protože byli tak úžasné, tak já jsem si kromě zmiňovaného balzámu na rty vzala i úžasnou krémovou tvářenku a rtěnku v jednom :-)) I když jsem utratila víc než jsem chtěla, tak musím říct, že z nákupu jsem měla tak super pocit, jako už dlouho ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to mám fakt radost!! :) Na krémovou tvářenku a rtěnku v jednom se musím podívat, to mi nějak uniklo :D. Mám do D. dárkový poukaz, tak se těším, že se tam opět zastavím, až bude mít Anetka službu :)

      Vymazat
  15. Anonymní22/10/13

    Jsem ráda, že čtu i kladné ohlasy na prodavačky/asistentky, poradkyně, atd/, nebo jak se jim teď říká, protože u nás jsem zaznamenala ve Fannu jenom změnu názvu, ale úroveň personálu zůstala stejná. Ale to je problém toho, kdo v dnešní době, kdy je nouze o práci, takové tupé slepice zaměstnává. Ono nestačí dotyčnou "madam", která tam přifrčí často z fabriky od pásu, poslat na školení a myslet si, jak to bude super.Z trabanta mercedes prostě neuděláš...

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní26/11/13

    Se zájmem jsem si přečetla některé názory.Je to všechno v lidech a nejhorší srážka je "srážka s blbcem", ať to je kdekoliv. Taky bych mohla povídat. Mám kamarádku, která je majitelkou salonu. To by se někdo divil, jak dokáže taková obyčejná prodavačka, nebo dělnice doslova "buzerovat" třeba kadeřnici. Dotyčná má na hlavě čtyři vlasy, ale chtěla by mít účes na úrovni Top modelky, nebo holky na kosmetice si taky "užijí" s kdejakou hňupkou, která má na obočí jeden chloupek na centimetr čtvereční, ale přinese si obrázek z časopisu, nebo rovnou chce mít obočí jako "Šeherezáda"/z toho trapného seriálu/.A tak to je v každém oboru, ale nejhorší je, když tu práci dělá někdo, koho to nejen že nebaví, ale ještě nemá ani holé základy slušného chování.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.