Pages

10. 11. 2013

SHOPPING HAUL - GERMANY I.

NÁKUPY V NĚMECKU - DÍL I. 

 

Krásný večer všem,

víkend sice končí, nicméně přináším video s případným tipy na předvánoční nákupy, na které můžete vyrazit už třeba víkend příští :-)...

Původně jsem chtěla udělat jenom "očumovací" post na blogu, ale na FB jste si odhlasovali video :-). Bohužel ale  musím, kvůli délce, udělat videa dvě, takže se můžete těšit na "seriál" :-D. 

Více fotografií z výletu najdete na mém Instagramu @aja_beautypedia.

Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli se Vám takovýto typ videa líbí a popřípadě, pokud v Německu nakupujete pravidelně, budu moc vděčná za Vaše nákupní tipy :-).


Bohužel se mi nedaří video vložit přes blogger, ke spuštění videa prosím přejděte na odkaz níže:

http://youtu.be/Q7M6nGg_2nc

 Přeji krásné podzimní dny :-)

P.S. jak jsem již zmiňovala ve videu, děkuji moc Rendy z Ordinary Life, která o nákupech v Drážďanech psala zde:  KLIK


16 komentářů:

  1. jupí, Drážďany! my tam pojedeme asi za měsíc, takže jsem si dělala hezky poznámky, abych věděla, po čem jít :)
    na ten korektor se chci podívat, už jsem na něj četla hodně chvály, a p2 jsem ve Vídni nějak přešla, chyba veliká!
    jinak lak je moc krásný a těším se na druhý díl videa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, děkuji moc! :-) Laky P2 jsou pro mne "nákupní objev" roku. Ceny jsou oproti Vídni a obecně AT určitě nižší! :-)

      Vymazat
  2. Já jezdím do Marktredwicz, kousínek za hranice - a chodím tam klasicky do DM a Mullera, což je prostě božská drogerie :) na mém blogu post z Německa mám taky, už jen to, že je tam neznamý nebo nedostupný sortiment je pro mě lákadlo... Takže já vždy šetřím a tam to pak roztočím :D

    magicalbeauty11.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No toho Mullera mám právě ve 2. části, proto je to video tááák dlouhé :-D :-D. Skvělý obchod!! Juknu k Tobě, díky za tip! :-)

      Vymazat
  3. Zdravím Ajo, jezdím do Dráždan každý měsíc, bydlíme u hranic, tak to máme kousek. Nevím jestli jste byli nakupovat přímo v centru, ale nezašli jste do Karstadu kde je hned v přízemí oddělení s kosmetikou? Jezdím si tam nakupovat kosmetiku a je tam i MAC a přijde mi, že jejich firemní stratedie je mít ty nejnepříjemnější prodavačky. Naposledy jsem se otočila na podpadku a šla nakupovat jinam, protože byl i problém, abych se podivala na paletu stínu, kterou maji volne vystavenou. Jejich škoda, protože jsem pak nechala u Guerlaina a YSL 200Eur. A znám váš nazor na MAC u nás, tak jen jestli jste nezašli se podívat tam. Jinak nakupuju v Dráždanech moc ráda a fajn na doplnky do bytu je Depot, jestli jste v něm nebyli, tak příště zajdete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, děkuji moc za tip na Karstad, byly jsme v galerii Altmarkt, kde je kosmetika KIKO (levnější "napodobenina" MAC), jeden z obchodů je i Hobby markt (snad to píšu správně) a ten nás doslova uchvátil :-)! MAC myslím vyjde všude stejně "draho" a v Německu je snad ještě dražší, než u nás. Jediná šance na výhodnější nákup MACu je v USA. Na Depot se určitě příště moc ráda podívám, děkuji za radu! :-)

      Vymazat
  4. Anonymní11/11/13

    Ja chodim do NDR pesky a mohu rict ze na jejich chodnicich se mi opotrebovava podrazka dle mojich vypoctu zhruba o 17% az 19% mene nez u nas (zalezi na teplote a rocnim obdobi) Chodim tam ocumovat ale nakupuji jen v CR abych ozivil nasi ekonomiku a nepodporoval tu imperialistickou.Ale holky ty chodniky jsou bozi z toho jsem na vetvy.Tak ze kdyz slapat tak jedine DDR.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že si od p2 vzala ten odstín seductive, ten je nejhezčí :) Mně tedy GS STARS a p2 vydrží stejně, ale p2 rychleji schnou mají lepší štěteček a jsou o polovinu levnější :)
    A ty dlouhotrvající rtěnky jsou pro mě novinka, určitě na ně mrknu. Měla jsem právě tu Lipfinity od Max Factor a jak říkáš, vysušovala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, líbily se mi i jiné odstíny, ale neodvažovala jsem se vzít více, než 1ks, bez vyzkoušení, i když je to "zadarmo", máš pravdu, že tyto laky schnou skvěle, oproti GS. Příště si stoprocentně vezmu více barev a i z té "volume" řady, tak super laky nemá ani OPI... Fakt obr škoda, že se to sem nedováží... :(

      Vymazat
  6. Ajo super video jako vždy jsem se moooc pobavila,tesim se na nějaké video či post na parfémy planujes nějaké moc
    Vás holky zdravím mějte se suprove pa pa Alca:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, moc děkuji :-), plány mám velkolepé :-D, jen mi chybí asi tak 5 hodin denně, abych vše stihla :o)))). Dnes asi dáme pokračování shoppingu :-), papa :-)

      Vymazat
  7. supeer už se těším no já si říkám že jsi nějaká supertajná hrdinka když toto vše stíháš nééé dělám si legrandu ale jako fakt smekám máš mj obdiv toto vše děti rodinu domáctnost práci do toho malování plus uklid jsi super tvé příspěvky jsou max inspirující miluji je pa :o)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, děkuji, to jsi mně hrozně moc potěšila!! No stihnu toho asi dost, ale bohužel ne vždy ve kvalitě, kterou bych si představovala..... :-/

      Vymazat
  8. Super video, až tam pojedu, tak určitě omrknu P2, nikdy jsem v to neměla moc důvěru, ale vidím, že zbytečně :). Jinak TK Maxx, navštívilas? Určitě doporučuji, především v období slev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P2 určitě zkus, opravdu vydrží i úklid po malířích, 10 hodin psaní na noťasu a balení balíků na eshop ... tzn. kvalita světová a za cenu necelých 50,- Kč. TK Maxx neznám, nemyslela jsi T.J. Maxx?? Ten je v Drážďanech??? Jestli jo, tak sedám do auta a jedu, ať jsem tam ráno na otevíračku :D, né legrace, ale určitě mi kdyžtak písni, kde to je, děkuji mooooc! :-)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.