Pages

16. 6. 2014

AVON POCHOD 2014 - AVON ANTI CANCER WALK

NADĚJE MÁ RŮŽOVOU BARVU



Jsou situace, kdy je každé slovo je zbytečné .... Přesně tak hodnotím své dojmy z Avon pochodu proti rakovině prstu, který se uskutečnil tuto sobotu, 14. června 2014. 

Obvykle nebývám na blogu osobní ani sentimentální, ale v tomto případě udělám výjimku. V posledních měsících jsem měla vážné zdravotní problémy a kategorie "onkologický pacient" se zdála být pro mne nová a šokující realita. V této hrůze jsem žila 2 měsíce, dokud všechna vyšetření neprokázala, že jsem zdravá...  Bylo mi hrozně moc zle a už jsem spíše počítala s možností, že mé dny nebudou třeba tak dlouhé, jak bych si přála :-(. Mnoho týdnů jsem strávila hledáním různých informací a díky tomu jsem zjistila, kolik mladých lidí statečně s onkologickou diagnózou bojuje. Stačí, když si na Instagramu zadáte hastag #cancer nebo bližší diagnózu a nestihnete se divit. Po této zkušenosti už mám jediné přání a to zdraví, nejen pro sebe a svoji rodinu, ale pro úplně všechny lidi. 


V kontextu mé osobní situace mne nesmírně potěšila možnost spolupráce s Avonem. Cítím, že vedení společnosti jde i o věci, které jdou mnohem do větší hloubky, než je kosmetika. Nejsem myslím žádná "plačka", ale během pochodu nastalo pár situací, kdy jsem opravdu sáhla po kapesníku a nebyla jsem sama. Ve finální fázi vypouštění balónků jsem si všimli, že velmi hodně z nich na sobě mělo jméno lidí, kteří již mezi námi nejsou  anebo momentálně s touto chorobou bojují.... Proto jsem se rozhodla, že z akce připravím vlog, který podle mého názoru lépe zachycuje výjimečnou a velmi emotivní atmosféru akce. 

Je mi velkou ctí, že jsem mohla odpoledne strávit společně s  báječnou Rendy z ORDINARY LIFE, která o akci napsala moc krásnou reportáž KLIK, na niž navážu a doplním o něco málo obrazu, zvuku a pevně věřím i atmosféry... :-). Na akci jsem potkala i všechny ambasadorky pochodu a jejich děti. Tyto žen jsou všechny v reálu opravdu výjimečné svou pokorou, silou osobnosti a mají nejen skvělý smysl pro humor, ale hlavně i pro ženskou solidaritu!

To ostatně dostatečně demonstrovalo skoro 20.000 lidí, kteří se pochodu zúčastnili. A nejen lidí, pochodovalo i spousta pejsků :-). Věřím, že pro některé z nich to určitě bylo i finančně náročné, tričko , které slouží jako vstupenka na akci, stálo 400,- Kč. Viděla jsem spoustu žen v důchodovém věku, studentů atp., maminek s kočárky, a tak si moc vážím toho, že i v dnešní době jsou lidé solidárnější, než jsem vůbec doufala!!! 

Děkuji ještě jednou společnosti Avon za to, že myslí na zdraví žen, ambasadorkám za to, že dávají skvělý osobní příklad a všem, kteří přišli, děkuji za to, že "lidská solidarita" není dnes jen akademickým pojmem ve slovníku "cizích slov". Díky všem, byli jste skvělí! A na závěr vzkaz pro ty, kteří svůj boj s rakovinou prohráli: myslíme na vás a nikdy nezapomeneme! 

S láskou, Ája



9 komentářů:

  1. Je t krásná akce a jsem ráda, že se Avon zajímá o tohle téma, stejně třeba jako o boj proti domácímu násilí. Já jsem na pochodu nebyla, ale stejně mám z té akce respekt, je to super, protože by se obecně tyhle věci měly dostat do povědomí co nejvíce. A jsem moc ráda, že jsi zdravá a doufám, že to tak zůstane nejen u tebe, ale v celé tvojí rodině!

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělé, že jsi zdravá, přeji hodně zdravíčka do budoucna!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to super, chtěla jsem se zúčastnit, ale bohužel to časově nevyšlo:(

    OdpovědětVymazat
  4. k tomuhle snad ani není třeba nic moc psát. je dobře, že se takové akce pořádají.

    OdpovědětVymazat
  5. Dokud jsem se před šesti lety nestala Avon Lady o pochodu jsem neměla ani potuchy. Od té doby chodím pravidelně - většinou za šťastné konce všech nemocných. Letos jsem poprvé musela na balonek napsat jméno a o to bolestivější celý pochod byl.

    OdpovědětVymazat
  6. No comment .... silný zážitek ... je skvělé, co Avon dělá, ale je "smutné", že to vůbec dělat "musí", že na takovéto věci se u nás v republice najde tak žalostně málo peněz (kdyby to bylo jinak, tak třeba bych na balonek nemusela psát jméno mé babičky a maminky ..................)

    Každopádně velké díky Avonu...... a všem co se zúčastnili

    Ájo, je moc dobře, že jsi zdravá .....

    Krásné léto všem. Míša Š.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám slov placu za babičku i prababicku které teto nemoci prsu podlehly,ty balónky a milovaná píseň perfect day nepopsatelný zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Letos jsem šla již po druhé. 21.12.2011 mi byl diagnostikován nádor v prsu, celý rok 2012 jsem bojovala, léčila se a dnes jsem O.K. Avon pochod je super akce. Věřím, že budu moci každý rok zase pochodovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, hrozně moc držím palce a hlavně smekám, tohle jsou šílený životní zkoušky.... :-/. Věřím, že určitě pochodovat budeš každý rok, přeji ti ze srdce to nejlepší! <3

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.