Pages

10. 8. 2015

HAUL - Germany, Primark, Kiko + CNDirect - video

Back to School Haul


Krásný večer, 
dnes mám pro vás opět nákupní Haul. I když to tak nevypadá :-), blíží se podzim, nový školní rok, a proto mé nákupy obsahují jak letní věci, tak i podzimní, hlavně z německého Primarku, kde jsem pořídila několik super (myslím si :-D) "back to school" kousků pro Nikču i pro sebe (back to nevímco v mém případě .... :o))).

Pochopitelně, jak mě už znáte, zabrousila jsem i do DM-ka a KIKO Cosmetics, kde jsem si koupila ve slevách 2 tvářenky a super balzám na rty, který bohužel nemůžu najít :-D.

Mám v plánu vytvořit svůj podzimní wishlist, kde určitě nebudou chybět holinky Hunters. 

Co se chystáte pořídit na podzim vy? Máte už náladu na podzimní věci? Já se už na babí léto hodně těším, hlavně proto, že snad konečně vyrazíme na dovolenou :-).


2 komentáře:

  1. Do Drazdan se chystam v sobotu, tak dekuju za super inspiraci!:D

    http://styleisnotacrime.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.