Pages

11. 9. 2015

VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY - YANKEE CANDLE, URBAN DECAY

Krásný večer moji milí,

dnes začaly Dny Marianne, a protože mám "bloody delay" s vyhlášením vítězů letní giveaway, za což se omlouvám, ale teoreticky si to můžu i dovolit, protože ceny do soutěže nejsou od žádné firmy, ale moje vlastní...  Třeba z výhry budete mít větší radost, když jste si malinko počkali :o)))), né legrace, za zpoždění se omlouvám a rozhodně vám přihodím nějaké maličkosti navíc, znáte mne už :-).... Vítězky vylosoval random.org, jako vždy.

1. svíce Yankee Candle Serengeti Sunset vyhrává tento komentář:


2. podkladovou bázi pod oční stíny Urban Decay


Katko a Lucko, moc gratuluji, napište mi prosím vaše kontakty z emailové adresy, kterou jste uvedly v komentářích :-)...

12 komentářů:

  1. Výherkyním srdečně blahopřejeme!!

    Natálie a Klára
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. Navíc jsem si uvědomila, že jsem ještě neotevřela UD báze, co byly v Naked 3. Musím to brzy napravit!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám děvčata gratuluji a Kateřino až poznáš ten krásný pocit s YC tak věřím, že tě bude hnát touha poznávat nové a nové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, nejhorší je, že Y.C. stále přichází s novými vůněmi :-D..

      Vymazat
    2. No jsem zvědavá, už se těším!!!! Děkuji Ájo!!!

      Vymazat
  4. Gratulace vítězkám :)
    PS: Aji oprav si první část odstavce: Dnes jsou začaly... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ájo, jsem moc vděčná, že jsem našla tvůj blog, hned musím odebírat:) našla jsem tě nějak na youtubku, když jsem hledala nějaké recenze na yankee candle a všimla jsem si že míváš často hauly a krásně popisuješ vůně, tak to jsem vděčná, že jsem našla konečně i nějakou českou yankee závislačku:D
    slečnám gratuluji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-), to jsi mne vážně hrozně moc potěšila! :-)

      Vymazat
  6. Ještě jednou strašně moc děkuji Ájo! Opravdu jsem to nečekala a bylo to pro mě moc milé potěšení, že se usmálo štěstí zrovna na mě. Moc a moc děkuji!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.