Pages

5. 5. 2016

JARNÍ NOVINKY SEPHORA, které mne zaujaly - tipy na dárek ke Dni matek

Blíží se Den matek a možná přemýšlíte na dárkem. Před pár týdny jsem byla pozvána na tiskovou konferenci SEPHORA, kde jsem měla možnost prohlédnout si jarní novinky, některé jsem dostala i k otestování a samozřejmě, dost jsem si jich i koupila, jak mě znáte :-D. Protože se objevila obrovská spousta nových produktů i značek, snad vám pomůže v orientaci můj dnešní "first impressions" post. Z novinek jsem vybrala jen to, co mne zaujalo, o čem si myslím, že je povedené a tudíž pro vás potenciálně užitečné.... Zmiňuji ale i několik produktů, které bohužel za povedené označit nemohu, alespoň pro můj typ a odstín pleti.

Jak víte, už jsem si koupila třetí bílou masku Glamglow, která je určena na problematickou pleť a naprosto ji miluju, doslova je pro mne nenahraditelná. Nicméně, jako první se objevila v roce 2013 maska černá, který mi připadala docela průměrná. Mou zvědavost vyvolala upoutala nová, oranžová varianta, jež má být projasňující a barevně sjednocující povrch pleti. Dala by se přirovnat možná domácímu "chemickému peelingu", jen v šetrnější podobě. Masku jsem vyzkoušela několikrát a je naprosto skvělá. Jen pozor, po ošetření je potřeba pleť chránit vysokým OF, ideálně SPF 50. 


 Sephora nově uvádí na český trh renomovanou značku Peter Thomas Roth, v zahraničí je velmi známá a mj. jsem ji viděla i londýnském Hiltonu. Na fotu níže vidíte cestovní balení tří masek - okurkové, dýňové a růžové. Okurková maska je hydratační a vynikající, růžová maska obsahuje kmenové buňky, má anti-age účinky a je mou nejoblíbenější, skvěle hydratuje, hojí a pleť krásně vypíná. Dýňová maska je exfoliační. O plátýnkových maskách zn. SEPHORA na ruce, obličej i nohy už jsem mluvila v mnoha videích, takže víte, že je naprosto miluju a zařadila jsem je do své pravidelné péče o pleť.

Barevné kosmetické taštičky jsou myslím dobrý tip na dárek, protože je můžete ozdobit jménem obdarované, což je určitě milé, originální a osobité...

Opravdové skvosty představil ve své jarní kolekci NARS . Multi paletku tvářenek, bronzeru a rozjasňovače asi nemusím představovat. NARS má podle mého názoru asi nejlepší pigmentaci tvářenek vůbec.

Slavný Radiant Cream Concealer se zařadil mezi mé top 3 nejoblíbenější korektory, není to sice jarní novinka, ale pro mne ano :-D. Dlouho jsem mu nemohla přijít na chuť, dokud jsem nezjistila, že musím smíchat dva odstíny, Vanilla a Custard, pak výborně sedí mému odstínu pleti a co do krycí schopnosti je nepřekonatelný. Ideální je nanášet ho prsty a v "pidi" množství.
 
Pak tu máme velkou událost roku. Fenomenální tvářenka NARS Orgasm přichází ve zvětšené variantě, zdobí a zakrývá ji holografický obrázek a k dostání bude už každým dnem (květen 2016). Pigmentace je fantastická a odstín věřím bude slušet všem barevným typům.

 Detail je božský. Bohužel, nafotit holografický obrázek tak, aby to vypadalo k světu je zhola nemožné :-D...

Na fotu ještě vidíte tekutou Lagunu, neboli fluidní variantu slavného bronzeru. Na konferenci jsem viděla Makeup artistku NARS s tímto produktem pracovat na poměrně světlé pleti a výsledek byl krásný a velmi přirozený. O novém, zmatňující makeupu Skin Tint už jsem mluvila ve videu, takže víte, že ho mám velice ráda. I ten je mnohem lepší nanášet prsty, což obecně platí pro většinu "foundation" produktů NARS.


S rozšířenou řadou Hoola bronzerů přichází Benefit. Novinkou jsou samoopalovací přípravky na obličej a na tělo. Odstín bronzerů je velice přirozený. Balení v hawajském stylu se Benefitu opravdu velice povedlo (dle mého názoru). Rozšířená je nově i řada na zmatnění pleti, ke skvělé bázi POREfessional přibyl Agent Zero Shine (hydratační gel a báze v jednom), jehož zmatňující schopnost je skvělá, rovněž jsem o něm mluvila ve videu. Dále se objevila i plátýnková maska, ale z té jsem bohužel docela zklamaná, tu nemůžu s klidným svědomím doporučit.

 Co ale určitě doporučit mohu, je úchatná paletka tvářenek a bronzerů s názvem Cheekathon, která vyřeší vaše dilema zvané "KTEROU" :-D. Tato paletka je na mém wishlistu. Pro vaši informaci stojí cca 1690,- Kč, pokud se nemýlím.

 Aááááách, je božská (zamilovaný smajlík) .... :-)

Další má oblíbená značka, Urban Decay, přináší úžasnou paletku ViceLTDReloaded, kterou mám doma a nemůžu se jí nabažit, posuďte sami.... Koupit ji můžete v Sephoře anebo v oficiální eshopu Urban Decay KLIK.

Urban Decay v jarní kolekci přinesl i to, co dle mého názoru v Sephoře chybělo. Velmi kvalitní, ale cenově relativně dostupné rozjasňovače. Jsou dostupné ve třech odstínech, ten první, růžový, nese název Aura a rozhodně ho mohu vřele doporučit.

 Nové bronzery Urban Decay mají impozantní obaly, ovšem z odstínů úplně nadšená nejsem, neboť jsou na mne příliš oranžové. Pochválit úplně nemohu ani nové BB-čko, které podle mého názoru prakticky vůbec nekryje. 


Na čem jsem si doslova mohla "odřít voči" je nový bronzer Sephora. Nemám ho osobně ozkoušený, ale vypadá božsky :-). I jeho odstín je více chladný, ve srovnání s bronzery UD.

 
Z kategorie top produktů jsou i nové typy štětců Sephora. Osobně miluju 323 - Full Coverage Airbrushed look, který jsem ukazovala v posledním tutoriálu na YT. Na wishlistu mám několik dalších štětců z této skvělé řady. 

 V sortimentu dekorativní kosmetiky Sephora se objevily i nové paletky, odstíny laků na nehty a v neposlední řadě vynikající balzámové rtěnky, ze kterých jsem nadšená.




Na fotu 2 letní limitované paletky Sephora. Pigmentace je velmi povedená.

Doslova rozruch a senzaci vyvolala nová paletka Too Faced Sweet Peach. V těchto dnech se již prodává a k dostání je v Sephoře Nový Smíchov, Arkády Pankrác a Palladium. Voní krásně po broskvích a je laděna do výrazně teplých odstínů. Paletka je limitka, takže pokud milujete tuto škálu odstínů neváhejte, myslím, že bude brzy vyprodaná.

 Jak víte, řasenka Better Than Sex Mascara je jedna z mých top 3 nejoblíbenějších řasenek. Jedinou chybku, kterou jsem jí vyčítala, bylo drolení, rychlé vysychání a hlavněobtiskávání se. Věřím, že nová, voděodolná varianta bude v tomhle ohledu lepší :-).

V řadě Sweethearts přibyly dvě novinky, jedna meruňkovo broskvová a druhá je bronzující. Bohužel, bronzer s vysokým množstvím shimmeru asi nebude úplně pro každého, ovšem vypadá nádherně.


 
Líbí se mi, že v sortimentu Sephora přibyly i legendární Lipsmackers, které se daly dříve koupit jen v USA. Výživná schopnost těchto balzámků sice není úplně závratná, ale mají skvělou chuť a pokud chcete potěšit třeba malé slečny, které se ještě nelíčí, Lipsmacker bude ideální volbou :-), aspoň to vidím doma.... :-D.


To je pro dnešek vše, určitě mi napište, jestli se vám takovýto souhrnný formát "first impressions" líbí a jaká novinka vás zaujala nejvíce :-)...??

No a dobrá zpráva na závěr, některé produkty z jarních novinek se brzy objeví ve velké narozeninové Giveaway, kterou vyhlásím na YouTube KLIK , takže #staytuned :-)!











21 komentářů:

  1. Diky za clanek :) muzu se zeptat,trochu mimo tema -co mas za lak na nehtech? Vypada krasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuju moc, je to Rimmel Super Gel, 031 Perfect Posy, výborně drží tyto laky, miluju je. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj. Me nejvice zaujala ta nova zluta maska GG , ja jsem tak trosku maskovy maniak ☺....miluju masky na oblicej. Pak se mi moc libi ta sada tvarenek od Benefitu. Preju ti at se brzo citis lepe a moc hezky napsany clanek 👍👌.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Pavlínko, taky miluju masky :-). Oranžová GG je úžasná a i ta růžová TPR, z té jsem si sedla na zadek. Benefití paletka je božská, akorát mám už skoro všechny v plném balení, tak nevím, jak moc bych ji využila, no a na cesty to taky úplně není. Pro ty, kdo s Benefitem začínají je to ale určitě ideální :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Ájo, formát článku se mi moc líbí. Z novinek mne nejvíc zaujaly Glamglow – oranžová varianta a masky značky Peter Thomas Roth. Přeji krásný slunečný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, mám radost, že se článek líbí. Obě masky jsou úžasné. Také přeji pěkný víkend :-)

      Vymazat
  4. Nejvíc mě zaujaly masky. Na rozjasňovače ani bronzery ani tvářenky nejsem :-) ale stejně jsem si je ráda prohlédla. Všechno vypadá moc pěkně. Jo a Lip Smackery mají u nás standardně v Rossmannu, tak jen tip pro ty, kteří se do Sephory nedostanou (třeba já mám nejbližší Sephoru nějakých 140 km :-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip na Rossmana, já mám paradoxně blíže Sephory, než Rossmana a podle toho pak vypadají taky moje nákupy, hrůza :o))))

      Vymazat
  5. jee, tak to je uzasny, precetla jsem to jednim dechem a hltala kazdicke slovo :)) no bomba vsechny vecicky jsou krasne,me nejvic zaujala: paletka tvářenek a bronzerů s názvem Cheekathon,je opravdu skvostna.. az na tu cenu.. jinak se mej krasne a zase se nam brzy ozvi, treba s videem prosim :)))jinak preji krasny vikend.. mej se, mam te rada

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela jsem ten zmatňujíci make-up od Nars - a za mě ne. Jednak musím dávat pozor při roztírání, aby nezůstává v pórech (asi by to vyřešila báze, ale já ho chtěla na léto jen tak pro sjednocení) a hlavně mi dělá již po pár hodinách šupinky a sráží se ve vráskách. Pro mou smíšenou pleť to není. Ale o korektoru přemýšlím již delší dobu,... uvidíme. Přeji brzké uzdravení;-))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný věcičky,asi bych si nedokázala vybrat.

    OdpovědětVymazat
  8. Furt uvažuju o té bílé masce GlamGlow, ale auuu, ta cena... Z černé GG jsem moc odvázaná nebyla... Mohli by to zase dávat v Douglasu jako dárek ke dnům Marianne :-), co, Sephoro? Ten rozjasňovač od UD asi omrknu in natura.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní report a krásné fotky, Ájo! Já mám z uvedeného paletku tvářenek od Benefitu, jeden štětec od Sephory (ale ještě bych chtěla další :) a zaujala mě i ta tvářenka od Narsu, tak uvidíme.. :) A přeju brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  10. Mě nejvíce zaujala Broskev, jen sehnat ji je docela těžké. :(

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímají mě ty pleťové masky PTR :) Chtělo by to porovnat s mojí milovanou GlamGlow :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám tyhle posty tak hrozně moc ráda! Vždy si při nich rozšířím wishlist.. :) Z jarních/letních novinek ze Sephory už mám vše co jsem chtěla. Jen mě teď tedy ještě zviklal ten Sephora bronzer.. :) Pokud bude, určitě na něj mrknu ještě. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé fotky a novinky ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Dakujeme za super report a krasne fotky :) Mna zaujima paletka tvarenek benefit(musim ocekovat ci je aj v brne) a GG (of course :D ) A suhlasim s Rendy rozhodne by to chcelo porovnanie s PTR :P

    OdpovědětVymazat
  15. Ta paletka a korektor od NARSu... (zamilovaný smajlík..)! :D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak lutujem, že nemáme Sephoru na Slovensku:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní28/5/16

    Dobry den Ajo,narazila jsem nedavno na Vas blog a musim rict,ze jste velmi sympaticka dama,prijemna, inteligentni, rada Vas posloucham ve videich.Vsimla jsem si,ze v roce 2013 jste hodne prezentovala sve outfity,libi se mi Vas styl a rada bych,kdybyste prispivala vice takovymi posty.Tesim se na dalsi poctenicko nebo video,moc se mi libilo napr. to o udrzeni dobre nalady.Vase obdivovatelka Misa

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.