Pages

30. 11. 2017

Nové video - TOP 10 zimní péče o pleť - The Ordinary - hit nebo propadák?

Po delší době jsem natočila speciál video o zimní skin care :-). Snad vás potěší! Ve videu mluvím i o "vyhajpované" značce The Ordinary, kterou už nějakou dobu testuji. A pokud vám unikla skvělá soutěž s Biodermou, jukněte ke mě na Instagram @aja_beautylife, kde soutěž běží a určitě doporučuju! Tři z vás vyhrají balíček čtyř produktů Atoderm a luxusní svíčku Diptyque, což myslím určitě zpříjemní zimu :-).


Dejte mi vědět v komentářích, co je váš zimní "must have produkt" a jestli jste už zkoušeli něco od The Ordinary?? Těším se na vaše tipy! :-)
A krásný Advent všem :-)


6 komentářů:

  1. ahoj,ja pouzivam tiez The Ordinary asi 3 mesiace a zatial som velmi spokojna s Cafeinne solution-blednu mi kruhy pod ocami,co sa tesim,lebo ich mam ako Panda :-D a toto mi riadne pomohlo,dalej mi pomol stiahnut pory Alpha lipolic acid,na brade a cele mi takmer zmizli a inde su ovela menej viditelne,potom fajn je aj Squalane,ten som si davala na ruky,na tu cast medzi plecom a laktom,mala som to take suche draplave a po dvoch pouzitiach to uplne zmizlo. Este pouzivam HA+B5 na hydrataciu,Advanced Retinoid 2%, Lactid acid 10%, ten ich hydratacny krem,primer a vitamin C v silikone. Neviem co z toho mi pomohlo odstranit taky drobny vysyp na lavej strane cela,mala som to uz dlho a zmizlo to.Asi som zavisla na Ordinary,vcera som si znova objednala nieco :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju za komentář a zkušenosti s The Ordinary. na Lactic Acid se také chystám i hydratační formuli. Jen vitaminu C se vyhýbám obloukem :o))). Zatím mám vysloveně pozitivní zkušenost, s touto značkou :-). Krásné adventní období :-)

      Vymazat
  2. Tohle už je na mne vysoká kosmetická:). Těch mých pár olejičků:). Ovšem naznala jsem, že už by to něco chtělo.Spíš profesionál,raději:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš pocit, že už olejíčky nejsou dost, The Or. by mohlo být to ono, navíc, mají v nabídce několik olejíčků v bio kvalitě :-)

      Vymazat
  3. ja som tiež prepadla boom The Ordinary a mám doma niekoľko ich produktov a ani zďaleka som s kúpou neskončila :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-) i moje sbírka se záhadně rozmnožila :-D. Krásné svátky!

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.