Pages

26. 2. 2018

LEVNÁ KOSMETIKA, KTEROU MILUJU - video ♥️♥️♥️

VIDEO O LEVNÉ KOSMETICE, KTEROU POUŽÍVÁM KAŽDÝ DEN

Krásný večer,
v poslední době jste mi hodně psali, že moje videa, recenze a tipy, jsou drahé pro vaši peněženku :-). Takže jsem se rozhodla podívat detailněji, co bývá teďna mém kosmetické stole vyndané nejčastěji. Docela dost jsem se divila, upřímně, jak moc se změnil poměr "levné" versus "high end", luxusní kosmetice oproti mým blogozačátkům v roce 2013. 

Pokud vás tohle téma zajímá, jukněte na video. Dala jsem si docela práci i se #swatches rtěnek... kdo natáčí videa, vím, o čem mluvím :o))). Kromě inspirace na levnou kosmetiku se můžete i zapojit do soutěže, kterou pro vás přináší eshop Dekorativka.cz. Až do 5.března 2018 se můžete zapojit do soutěže o nákup v hodnotě 1.000,- Kč, dle vlastního výběru (soutěžit se dá pouze v sekci komentářů přímo na YT, nikoliv zde!). No a pokud se vám nechce čekat :o))), můžete nakoupit se slevovým kódem "beautylife10" nebo "aja10", které najdete, včetně kompletních informací o GA, v infoboxu videa.

Samozřejmě, nemám vyzkoušenou veškerou levnou kosmetiku na světě :o))), a tak uvítám, pokud mi napíšete do komentářů zde své tipy, co často používáte z této "levnější" kategorie :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.