Pages

9. 3. 2018

MY NIGHT TIME ROUTINE - moje večerní rutina - VIDEO

MOJE VEČERNÍ RUTINA - video

Moji milí, v posledních měsících se hodně opakovaly prosby od vás, ať natočím něco o "skin care", něco o bytových dekoracích,  o tom, jak se stravuju a tak dále... :-)

Takže jsem se rozhodla k něčemu, do čeho se mi fakt nechtělo, a tím je hodně náročné video na produkci, techniku, prostě všechno :-). Ale potvrdilo se mi, že je dobré překonávat komfortní zóny, dělat věci, ze kterých má člověk obavu atd. Jsem zde s prvním videem, které pro vaši představu zabere cca 10x více času, než běžné video. Netvrdím, že je dokonalé, ale lépe už neumím :o))), v tuto chvíli... Snad vás potěší! A děkuji tisíckrát za nádherné komentáře, které se pod videem objevily. Ani netušíte, jak obrovsky moc jste mě potěšili/y.... :-)!!!

Přeju vám krásný víkend. 


3 komentáře:

  1. Anonymní10/3/18

    Ahoj, video je krásně natočené, takových videjí více :-) jen se mi zdá, že těch přípravků na noc se maže až příliš.Já se mažu na noc jen jedním přípravkem, a to i na plet a kolem očí, bud nočním krémem, nebo olejem.O plet jsem se hodně začala starat už po 20 roce a vyplatilo se mi to. Už mi jde k 40 a nemám ještě ani jednu vrásku na obličeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní14/3/18

    Tak to se tedy povedlo! Diky moc! 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/3/18

    Milá Ájo, děkuji Ti za skvělé video. Chtěla jsem si pod jeho vlivem zakoupit Clinique 72 hodin, ale zjevně jsi nás inspirovala více a na Sephora stránkách je - s výjimkou nejmeněího balení - bohužel vyprodaný :( Chtěla jsem se Tě zeptat na Tvůj názor ohledně Forea Luny mini..moje kosmetička mi ho nedoporučuje, prý proto, že se na pleť se sklonem k rozšířeným žilkám (mám dvě pidi na nose), event. na pleť se sklonem k akné (to až tak nemám) nehodí. Zajímalo by mě, co si o tom myslíš. Děkuji a přeji pohodový den :-) Zlata

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.