Pages

18. 7. 2018

VIDEO OBLÍBENCI LÉTA - červen a červenec 2018 - nové, revoluční objevy

Stará klasika je zpět! 

Po několika videích, které byly totálně nekosmetické, jsem zpět s mými favority z beauty sféry. Jestli byl na něco letošní rok plodný, tak rozhodně na nové a převratné objevy, v této oblasti. Ve videu mluvím o několika novinkách (pro mě), které doslova změnily můj beauty/skin care režim a pomohly mi od nejrůznějších potíží. Většinou jsem u formátu oblíbenců měla problém s tím, abych nemluvila pořád o tom samém, to však není případ tohoto videa. Navíc se můžete zapojit do soutěže s eshopem Dekorativka.cz kde se nově začala prodávat značka Zoella Beauty. Za mne je to brand, který má nejkrásnější obaly (v rámci cenově dostupné kosmetiky). Mít cokoliv od Zoelly v koupelně je totiž stylová ozdoba :-).
Taky by mě zajímalo, jak dlouho (od kdy) mě sledujete a z jakého místa (města). Přeju vám krásné léto a děkuji za vaši podporu! :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.