Pages

16. 9. 2019

TOP 12 PODZIMNÍCH BASICS 2019 | TRY ON HAUL| (MOJE TAJNÉ TIPY, KTERÉ NIK...

1 komentář:

  1. Pěkné video a skvělé kousky. I když je to trochu staršího data, skoro bych řekla, že jsou to nadčasové hadříky a nosí se to doteď. Alespoň loňský podzim 2020 to tak vypadalo. Já mám osobně stejně vkus jako vy, taky mám radši podzimní barvy a ráda je nosím. Jen mě tedy mrzí, že na podzim hodně trpí moje pleť. Naštěstí mi s tím pomáhá galvanická žehlička Nuskin, kterou jsem dostal k Vánocům. Vždycky, když se mi začne dělat akné nebo praská pleť, tak si dám galvanic spa a fakt si to užívám. Jen to teda chce využít přímo kosmetiku Nuskin, která s žehličkou funguje hodně efektivně. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.