Pages

12. 10. 2013

OOTD & FAMILY TRIP TIP

PODZIMNÍ VÍKENDOVÝ OUTFIT & TIP NA VÝLET 

Moc Vás všechny zdravím,




Celkem 10 hodin z dnešního dne jsem strávila za volantem, na všemi řidiči jistě oblíbené a čím dál více výstavní "déjedničce", a to za povzbudivého doprovodu  vydatného deště
a následně ještě tmy :o))). Podzim se stále intenzivněji hlásí o svoji vládu, takže rychle  vkládám tip na případný výlet na nadcházející víkend, event. další, snad ještě stále  relativně přívětivé dny.


Už několik let jezdíme touto roční dobou do malé vesničky poblíž Berouna, kde se nachází rodinná "Dýňová farma" ODKAZ KLIK
Větší část cesty jedete po dálnici (z Prahy) a vzdálenost  je  "coby kamenem dohodil". Tento rodinný podnik je místo, kde si váží každého zákazníka a dělají vše proto, aby se zákazník jako "vážený" opravdu cítil. 

Ze všech detailů, počínaje vzorným uspořádáním a organizací dýní a dalšího zboží, až po lahodné domácí dýňové občerstvení i dětské hřištátko, je cítit láska k farmaření, přírodě a k lidem. Přes víkend jsou dýně navíc speciálně rozložené a naaranžované. Ceny jsou velmi výhodné. 

Připomenutí toho, jak "snadné" je v naší zemi podnikat nebo nedej Bože přijít s nějakým originálním nápadem, jsme zaznamenali hned z reakcí sousedů. První pán nás "ochotně" upozornil, že "dýně nic moc", a že se dají sehnat jinde levněji! :D. Další "soudruh" je alergický na auta, která parkují v okolí farmy...ufff,  no prostě klasika. Ale jakmile překročíte práh brány farmy, ocitnete se rázem v jiném světě :). Nechybí ani hřišťátko a hračky pro prcky, také stolečky, u kterých si můžete dát pravou a nešizenou dýňovou polévku či koláč, grilovanou zeleninu a další dobrůtky. Farmu zařazuji do nové rubriky, označené štítkem "TRIP TIPS".

















MŮJ OUTFIT:
Základní, neutrální barvy, pohodlné střihy a nedbalá, sportovní elegance je můj obvyklý víkendový styl..
 
- kabát Bon Prix
- černé rifle Takko
- rolák Mango
- taška Takko
- čepice F&F
- leopardí holinky Gate




LÍČENÍ:
v průběhu roku se většinou držím spíše neutrálních barevných odstínů. Nicméně podzim mne přímo inspiruje k líčení barvami, které se v tomto ročním období objevují v přírodě :)  ..
Takže malinko změna...tentokrát vínovo-fialkovo- zlato- měděná kompozice.

pleť - báze a korektor MAC PREP+PRIME (light boost), make up - L´Oreal True Match The Teint (W3+N4), pudr essence - all about matt, tvářenka MAC (Melba)
oči:  MAC PREP+PRIME, oční gelové stíny Benefit (stilleto), NAKED 2 (odstín HALF-BAKED, CHOPPER - zlatý a měděný), tužka na oči CATRICE - fialová Carmine, řasenka Benefit They´re Real
rty: MAC Amorous Satin AB2 + balzám Bobbi Brown
lak na nehty: G.Salvete STARS 07 Princess

Závěrem ještě pro ilustraci pár fotek z loňského výletu, kdy bylo o poznání hezčí počasí.. :)







Už jste někdo do Dýňové farmy zavítali?? :) Pokud ano, určitě mi napište, jak se Vám tam líbilo a také, jestli  se Vám líbí mé "podzimní líčení", je to trošku experiment, v reálu jsem sklidila zatím pozitivní ohlasy, tak by mne zajímal i Váš názor :). Co máte v plánu na tento víkend?? Krásně si ho užijte !!!! :)


 

23 komentářů:

  1. Ájo, jste kočky :)! Co mě ale nejvíc uchvátilo je tvoje líčení, tohle je na podzim opravdu nádhera, strašně ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuji, hrozně moc mne to potěšilo!!! Od Tebe je to "státní vyznamenání" :-). Konečně jsem se odhodlala k zúžení obočí, myslíš, že jsem to "nepřepískla" ??? :D Děkuji za názor, pokud stihneš.... někdy, pa!

      Vymazat
  2. to vypadá krásně a moc vám to oběma sluší! já mám boužel plán ležet, smrkat a pít čaj, abych mohla v pondělí do práce :( ale i kdybych byla zdravá, tak to počasí by mě moc ven nelákalo, spíš vzít knížku a číst si pěkně v teple, se svíčkama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, děkujeme moc!!! Ať je Ti brzy líp! Já mám dneska také "relax" den se svíčkami.... I když ten "relax" znamená vyřizování restů na blogu, odpovídání na vzkazy, emaily atd .... no znáš to :-). Brzy se uzdrav!

      Vymazat
    2. děkuju moc! já doháním resty v časopisech, teď jsem moc nečetla a docela se mi tu nakupily. a zrovna si pouštím aromalampu s YC voskem (mandarinka brusinka myslím :). doufám, že budu brzo fit, ještě bych chtěla zajít ovonět a koupit ty halloweenské vůně!

      Vymazat
    3. No tak to je ale fakt prča, protože nám hoří na stole svíce Mandarin Cranberry :D. Ty halloweenské vůně už jsou bohužel prakticky vyprodané :(. V Praze je měli ještě v zahradnictví Chládek - před týdnem...No časopis jsem měla v ruce naposledy snad před měsícem, když jsem lovila kupony z Marianne. Od té doby co mám blog, tak za časopisy ušetřím hodně velkou sumu :D

      Vymazat
    4. tak jsem je ještě sehnala, byla jsem dneska v Chládkovi :) jinak jsem viděla ty jejich vánoční novinky a už se těším, až jim je dodají, ty si chci očichat a nakoupit je jako vánoční dárky. zatím mám doma jen vosky, ale chci si právě na Vánoce koupit housewarmer, asi ten perníčkový, to je taková typická vánoční vůně, ten nezklame.
      jinak jsem dneska zkoušela ten trik s mrazákem a vyloupnutím, protože jsem měla jeden vosk už strašně dlouho a chtěla jsem si dát jiný. vylouplo se to krásně, teď si na ně najdu nějakou krabičku a budu je střídat častěji, protože ony fakt vydrží strašně dlouho!

      Vymazat
  3. Anonymní12/10/13

    Andrejko, díky za pěkný tip na podzimní výlet do české vesničky s ukázkou typicky české povahy. :-)) Já jen doufám, že tenhle "národní zvyk" tady jednou zmizí. Krásně sladěný outfit!! A prstýnek je prosím odkud? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc!!! No add česká povaha, to je kapitola sama pro sebe, nevím nevím, jestli toto někdy vymizí :D. Musím říci, že mi majitelů farmy bylo fakt líto, protože je vidět, že to dělají z celého srdce a evidentně se nadřou neskutečně. Farma je opravdu dřina a neexistuje ani den na to dát si pauzu. Je smutné, že sousedi pak vidí jen výsledek a úspěch, ale tu práci a oběti už ne :(. Tak krásný víkend.
      PS. prstýnek je normální bižu z C&A, velmi levný :-)

      Vymazat
  4. ten tvuj kabatek!! ten me fakt bavi!! hezky outfit
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sieno, hrozně moc děkuji!!! Je to poprvé v životě, co jsem si objednala něco z Bon Prix a jsem fakt spokojená. Přesně takový kabátek jsem měla v hlavě, a když jsem ho náhodou viděla v jedné reklamě, tak jsem po něm hned vystartovala :D. Jen mi připadá na fotkách, že v něm vypadám jako sud anebo jako těhotná :D a je to přitom velikost XS, tak nevím no ... :-). Ale výhoda je, že se dá normálně prát (samozřejmě mega-opatrně). Krásný víkend!!

      Vymazat
  5. Dneska se chystám do divadla. Na D1 jsem včera trávila příjemný páteční večer, domů jsem dorazila o dvě hodiny později, než jsem měla v plánu, takže celý večer v ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidím, že jsem nebyla sama :D, přesně, celý večer v ....... - autě :D. A nechci to vidět, až začne sněžit a mrznout. Vloni jsem takhle ve vánici po cestě z Brna strávila s kolegou v autě 8 hodin :D. Ta D1 je národní ostuda, podle mne..... Hezký večer v divadle přejI!!!

      Vymazat
  6. Bydlím v Berouně a o této farmě jsem nikdy neslyšela, mohla by jsi mi prosím hodit odkaz nebo adresu? Bohužel mi odkaz nefunguje :( Jinak moc hezký outfit, hlavně ty botky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuji moc za upozornění na nefunkční odkaz, nyní už je to opraveno, takže by Vás odkaz měl přesměrovat na stránku www.pumpkins.cz, farma je v Bykoši :)
      A děkuji za pochvalu outfitu, musím říct, že tyto nízké holinky jsou superpraktické, nosím je hodně na různé výlety, do lesa atd., je fajn, že když vysloveně neprší, tak v nich není horko a dobře se nazouvají :)

      Vymazat
  7. Jaj, na dálnici, v hustém dešti, nic příjemného:o/ Super výlet, máte krásné fotky, to miluju takové fotky, detaily... a Tobě to samozřejmě sekne, vypadáš skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní14/10/13

    Holky, vam to teda sekne, to je nadhera uplne se kocham:-) to aby si na vas vzal tatka kulomet:-)))), dekuju nekdy si tam urco vylet udelame.
    Krasny den Ajo,Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Andrejko opět krásné fotky,jste s Nikolkou fešandy;-).Jinak já mám podzim moc ráda.Ty barvy,to nemá chybu.Farmu máme teda trošku z ruky my z Krkonoš,ale tady je také krásně:-)))))).
    Hezký den přeji.Pavlína

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní15/10/13

    Skvělé fotky, opravdu jste obě moc krásné :)) Jinak škoda, že se nějaká taková akce nekoná někde trošku blíž. Určitě bych tam zavítala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme hrozně moc! Omlouvám se, že reaguji až dnes, ale nějak mi ten komentář zapadl! :-)

      Vymazat
  11. To jsou úžasné outfity a dýně :) Já tyhle tykve miluji a vesničku máme blízkou, bohužel jsem nikde nenašla otevírací dobu. Nevíš, jestli tam mlžeme přijet jen tak? A v neděli je asi zavřeno...
    Jinak tvůj outfit je skvělý, mám moc ráda takovéto čepice a ta ozdoba na ní je parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, na stránkách je uveden mobil přímo na majitele, také jsem tam volala, jsou moc milí. Otevřeno mají celý týden a právě přes víkend to tam mají krásně nadekorované kvůli návštěvám :-). Děkuji moc za pochvalu outfitu, já jsem "paní Čepicová" :-D

      Vymazat
    2. Díky moc :)
      Tak to já zase paní Baretová :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.