Pages

24. 10. 2013

YANKEE CANDLE RECENZE ZIMNÍCH NOVINEK 2013 & TIPY NA DÁRKY

VIDEO-RECENZE YANKEE CANDLE A TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY

 

Krásný den všem :-),

dnes mám pro Vás překvapení v podobě video recenze všech novinkových vůní Yankee Candle včetně tipů, na dle mého názoru, překrásné vánoční dárky, které jsou také nově zařazeny v sortimentu.... mluvím o nich až na konci videa :-).

Budu mít radost, když mi napíšete do komentářů, jaké jsou Vaše oblíbené vůně, případně zda jste již vyzkoušeli něco z novinek, a kterak se Vám líbí nebo ne-líbí :-)

Mějte se  krásně!

 

8 komentářů:

  1. super video :-) děkuji za tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Andrejko, jelikož jsem s YC začala teprve letos v létě, nemám zdaleka vyzkoušené všechny vůně. Ale už teď můžu říct, že k mým zatím nejoblíbenějším patří jednoznačně PR Key lime, z vosků- rep apple wreath, macintosh spice, black cherry a beachwalk. Trochu se po Tvém videu bojím si zapálit honey and spice, protože upřímně parfém Angel "nesnáším", je to jeden z mála, které fakt neee. Ale mamka si ho kupuje pravidelně už léta, tak jí ho nejspíš věnuji :-) Ale stejně mi asi zvědavost nedá a nejdřív vyzkouším.Od té doby co jsem zkusila YC, tak jiné vonné svíčky ani oleje nekupuji. Na vánoční novinky se moc těším :-)
    Děkuji za super video a měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já teď mám černý halloweenský vosk a je naprosto nádherný! november rain jsme měli taky, ale jak říkáš, je hodně silná a taky není můj favorit. nad salted karamel jsem uvažovala, přišla mi zajímavá, ale nějak jsme si nebyla jistá, je to fakt zvláštní kombinace. možná ji ještě vezmu :)
    na vánoční novinky jsem se už taky dívala, ale chci si je nejdřív někde ovonět, tak snad mi je nevyprodají :) podle barvy mě nejvíc láká snowflake cookie, jak je to roztomilé růžové, tak to musím mít :D chci si koupit asi všechny ty vosky a dávat je jako dárečky, a pro sebe nějaký střední housewarmer... nějaký = asi ten růžový, že :)
    z ostatních vůní mám ráda tu mandarinku-brusinku, pak fresh cut roses, french lavender, to jsou takové klasiky... hodně se mi líbilo child's wish ze senzaboxu. pak mám i vosky clean cotton a fluffy towels, ty si dávám do prádla, krásně provoní šuplíky.
    a na vánoce bych chtěla pro přítele a pro taťku nakoupit vonítka do auta, taťkovi asi tu visací lahvičku, pro přítele kolíčky, ale ještě nevím, jakou vůni.
    nejčastěji na ně chodím do Chládka, mají fakt velký sortiment, ale asi ne jako ty, to je opravdu pěkná sbírka :) já bych je chtěla ovonět úplně všechny :) a ta knížka je nádherný tip na dárek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mě na ty svíčky vždycky tak nalákáš! Já na to jako nikdy moc nebyla a trochu se bojím to vyzkoušet, abych zbytečně neutrácela za něco, co mi doma bude jen tak stát, ale ty vánoční vůně mě postupně dostávají, možná nějakou zkusím:) Rozhodně mi to ale přijde jako super tip na dárek:) Hezké video:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za milé,příjemné a hlavně zase "poučné"video o YC.Zrovna jsem si říkala,že by něco takového mohlo znovu být na vašem blogu-blíží se pochmurné počasí a to není nikdy svíček a vůní dost;-).Já za sebe musím napsat,že YC miluju.Můj manžel mi tvrdí,že pokud nevyhoříme někdy,tak se stane zázrak:-)))))).Pálím ostošest!Já preferuju svěží vůně,teď na podzim jsem tedy trochu "přisladila"a "okořenila",ale takový hodně sladký vůně,kde je moc vanilky teda nemusím,to přiznávám.JInak díky ta tip na dárečky,určitě nějakou drobnost koupíme i paním učitelkám do školky.
    Krásný den,užijte si prodloužený víkend;-).
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejko,
    nádherné video. Udělalo mě velkou radost, krásně se to poslouchá a na tebe pěkně dívá.
    Právě testuji LAKE SUNSET,MERRY MARSHMALLOW,SNOWFLAKE COOKIE.
    Ty dárkové sady u nás zatím nemají. Díky za tipy.
    Krásný víkend.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. tieto sviečky sú úplne úžasné :-) tak isto ako aj video =)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní25/10/13

    Zdravím Andrejko, super tipy na dárky, pěkně jste mě naladila :-D. S YC jsem se setkala díky Vám - zatím pouze ve formě vosků, ale miluju clean cotton, sweet home a vlastně vše s vůní skořice :-) - jsem na ni ujetá B-). Zkusila jsem i Pine Apple a ta mi ale vůbec nevoněla.... Ale co člověk, to jiný vkus. Ráda zkusím jiné kousky a ta knížka tedy vypadá super!!! Moc děkuji, zrovna pálím vosk clean cotton, takže mám uklizeno :-)))). Krásný večer a budu se těšit příště! Šárka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.