Pages

20. 7. 2014

NOVINKY A OBLÍBENCI - KVĚTEN & ČERVEN

NOVINKY A OBLÍBENCI - KVĚTEN a ČERVEN - VIDEO

Krásný večer,
několik týdnů jsem nenatáčela videa a už je to  tady. Seriál! :-D. Vše, co vám chci říci o novinkách, oblíbených produktech, ale i těch, které bych určitě nedoporučila, se mi bohužel nevešlo do jednoho videa. Tzn. ve druhém díle se můžete těšit hlavně na vlasové produkty a make up :-)....


Na fotu vypadám, jako kdyby mne vyndali z popelníku, bohužel, nevím, čím to je, opět mi Blogger mění fota, funkci autooprav mám samozřejmě vypnutou... netušíte někdo, co s tím?? :-)

Tak a zde ještě výpis všeho, o čem mluvím ve videu a také, co mám na sobě.. moc toho není :-D.

NALÍČENA JSEM A NA SOBĚ MÁM:
oči - Urban Decay Naked 2
řasenka - Too Faced Better than sex mascara
bronzer, tvářenka, konturování - Sleek - Bronze block:
http://www.lovelyhair.cz/lovelyhair/eshop/10-1-SLEEK/0/5/267-Bronze-block-dark
rty: Rimmel Stay Glossy 120 non stop glamour
náhrdelník Pilgrim: http://www.eppi.cz/sperky/pilgrim
šaty - Lindex

PRODUKTY, O KTERÝCH MLUVÍM:
Bione - Cannaderm Odličovací ple'tové mléko
Lancome - Visionnaiore multi-correction cream - např. Sephora
Eucerin - micelární voda - síť lékáren
Ziaja - dětské sprchové gely - http://www.ruzova10.cz/index.php?cPath=165_458
Original source - sprchové gely - síť DM
Nivea - natural fresh deodorant
Vita Liberata - samoopalovací pěna "medium" - Sephora
Sally Hansen - Airbrushed legs "medium" - síť DM

Jaké jsou vaše oblíbené produkty anebo novinky za poslední měsíce? Je něco, co byste doporučili anebo naopak? :-)

11 komentářů:

  1. Micelárku Eucerin mám schovanou v zásobě z časopisu Marianne, tak jsem ráda, že je dobrá :) už se na ni těším :)

    Original Source mi přijde suprový, měla jsem vanilku s malinou, měla jsem je z akce 1+1, za 72 kč se mi sprcháč jen tak kupovat nechce..

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se máš na co těšit, aspoň co se týká micelárky :-))), jsem cca v polovině a fakt mám po ní lepší pleť, než po Biodermě... a to je fakt co říct. Ten malinový sprcháč je skvostný, souhlaaaaas! Viděla jsem je levněji myslím v Globusu, ostatně tam je skoro vše levnější, než v DM...

      Vymazat
  2. Hrozně ti to tu sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Andrejko, hrozně moc ráda jsem se podívala na Tvé video, strašně dobře se na Tebe kouká a máš bezvadný projev.
    Jsem ráda, že mojí mánii v počtu sprchových gelů má i někdo jiný :-) Ty z DM jsem ještě neměla, určitě zkusím. Klasická nivea mi voní hrozně moc a čas od času se k ní ráda vrátím. Já mám teď oblíbený antiperspirant od biodermy. Ale co mě moc láká a cena zatím odrazuje je krém od lancomu.... už mám doma dle Tvojí rady oční a je super... no uvidím, jestli si v brzké době udělám radost.
    Měj se moc krásně, ahoj S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, děkuji hrozně moc, to jsi mne fakt potěšila! :-) Jj, sprchových gelů není nikdy dost - jeden na ráno, druhý na večer, třetí po sportu, čtvrtý když je zima, pátý pro děti :D.... Asi založím klub milovníků vůně Nivey -) Jaký máš dežodorant od Biodermy?? Do toho krému Visionnaire určitě jdi i na mnoha jiných blozích jsou superlativní recenze, já na sobě fakt vidím efekt skoro stejný jako při používání Neostraty, ale je to přes léto bezpečnější :-). Krásné léto!

      Vymazat
    2. Díky, asi lancome zkusím, přes léto neostratu raději nepoužívám. Dežo od Biodermy je tenhle http://bioderma.cz/bioderma-sensibio-citliva-pokozka/bioderma-sensibio-deo-anti-transpirant-roll-on-50-ml, už mám druhé balení, na mě fakt účinkuje. V rámci zdravého životního stylu jsem si koupila niveu "bez hliníku",ale to nejde, na léto opravdu ne-e.
      :-)

      Vymazat
  4. Marianne jsem si koupila taky a micelární vodu od Eucerinu si nemůžu vynachválit :). Můj oblíbený produkt je teďka určitě opalovací krém Hawaiin, už se chystám na olej ve spreji :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip, na ten opalovací krém se ráda podívám! :-)

      Vymazat
  5. Anonymní23/7/14

    Muzu se prosim zeptat, kde najdu to vypnuti autooprav na bloggeru? dekuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě, jdi do nastavení v profilu přímo na Google účtu....

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.