Pages

2. 7. 2014

OOTD - MY WEEKEND with CAFE POINTA

OOTD -  MY WEEKEND



Počínaje červnem, každý rok pro mne začíná nekonečný kolotoč narozeninových oslav. Valná většina lidí v mém okolí je totiž narozena ve znamení raka nebo lva, případně panny :-). Minulý víkend jsem absolvovala oslavy dvě a obě proběhly v úžasné restauraci Cafe Pointa KLIK, která mne nadchla natolik, že jsem se rozhodla udělat rozhovor s její majitelkou a samostatný post zde na blogu někdy později.

Víkendový outfit vznikl neplánovaně, respektive, měla jsem v plánu úplně něco jiného, ale zaskočilo mne deštivé počasí, takže jsem musela bleskově vymyslet jinou alternativu :-).

Již dříve jsem zde zmiňovala, že miluji knížku o módě a životním stylu od Ines de La Fressange - Se šarmem Pařížanky. Inés v knížce na několika místech zmiňuje, jak moc pařížanky milují kombinaci černé s tmavě modrou a  musím říct, že mi to zpočátku připadalo "neztravitelné" :-), ale v poslední době jsem kouzlu této kombinace přišla na chuť...

Protože hodně pršelo, nepočítala jsem s tím, že se budu fotit, takže jsem se ani nijak zvlášť extra nelíčila :-), ale později jsme dostali nápad udělat alespoň pár fotek s deštníkem, tak doufám, že to na vás nebude působit depresivně, když se konečně udělalo hezky :-)))..... Outfit chtěla něčím rozjasnit a proto jsem zvolila lodičky v barvě vlčího máku.
 

 Co mám na sobě:
- sako - Gate
- tričko - F&F
- šátek - Mango
- rifle - Only Vero Moda
- boty - F&F
- kabelka - Michael Kors
- řetízek - Tally Weil, prstýnek SWAROVSKI, hodinky MICHAEL KORS
- deštník - "půjčený" :)




Líčení:
make up - Essence Soft Touche mouse matte
obočí - Catrice Eyebrow set, Benefit gimme brow
korektor - Helena Rubinstein Prodigy
stíny - Urban Decay Naked 2
řasenka - Too Faced Better than sex mascara
rtěnka - Bourjouis Rouge Edition Velvet 04 (btw. úžasná novinka)
tvářenka - Too Faced - Candy bar palette











Jak se vám líbí kombinace pařížanek "černá & tmavě modrá"??? Nosíte nebo nesnášíte? :-) Chodíte někdo do Cafe Pointa? Určitě mi napište... :-)


21 komentářů:

  1. Mě se tato kombinace moc líbí a tobě to neskutečnĕ sekne. Ostatnĕ jako vždy :). Sako z gate je super. A je neuvěřitelné jak na tobě laciné věci vypadají luxusnĕ.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, navíc miluju tu modrou na jeansech,kráska z Paříže :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle kombinace je překrásná, moc se mi líbí ty botky a sako :)

    OdpovědětVymazat
  4. Andrejko, opět Ti to neskutečně sluší, kombinace barev dokonalá...Se divím, že po Tobě ještě nesáhli z nějaké modního časopisu.
    A když už nám prozradíš postup na ten úžasný drdol? děkuji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji hrozně moc! JJ, na drdol určitě dojde :-). Ale už teď je na YouTube spousta tutoriálů, myslím, že asi nepřijdu s ničím, co tu ještě nebylo :o))))

      Vymazat
  5. Andrejko, moc zdravím, perfektní článek ! :-) Upřímně musím říct, že tahle kombinace by mě nenapadla :-D ale teď vidím, že vypadá moc pěkně a pouvažuji, jak bych mohla nosit já :-) Líčení je super, krásné, jemné - moc se mi líbí :-)
    Přejeme s prckem krásné letní dny (konečně zase :-) )
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji moc, tak to mne těší! Taky přeji krásné letní dny :-)

      Vymazat
  6. Perfektní outfit, sako skvělé, kabelka a prstýnek taky. Zbytek taky, ale na tohle mi padl zrak hned :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jémine, moc děkuji, to je milé! :-)

      Vymazat
  7. Moc Ti to sluší, ostatně jako vždycky... ;) Černá s modrou se mi líbí, ale stejně jako jsi to udělala ty, bych to ještě rozbila nějakou výraznější barvou. :) Restauraci neznám, ale teda to jííídlo! Ačkoliv jsem před chviličkou dojedla plnou misku kaše, asi bych tím nepohrdla... :D

    Krásný den, Debie :)
    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Debie, jj, jídlo tam mají úžasné, brzy napíšu více ze zákulisí :-)

      Vymazat
  8. Krásy outfit, to sačko sa mi velmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, musím říct, že ze sáčka jsem fakt nadšená a navíc stálo jen necelých 6 stovek... :-)

      Vymazat
  9. Teda to sáčko je perfektní! Na léto jako dělané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, souhlasím, mám fakt radost, že jsem na něj narazila a nosím ho teď hodně často :-)

      Vymazat
  10. vypadá to tam hezky, a černá a tmavě modrá se mi líbí. přes léto se ale snažím nosit spíše více barevné věci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní6/7/14

    Ahoj Ájo, moc Ti to sluší, já bych jen dala světlý šátek na krk. Můžu se zeptat, kde jsi koupila kabelku, je krásná.
    Radka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.