Pages

30. 11. 2018

nové video -VÁNOČNÍ Q&A - PRÁCE, PŘÍTEL, VÁNOČNÍ TRADICE, PROČ JSEM ZAČALA S YT

Tak to byla tedy rychlost :-). Za dva dny začíná Advent. Nechápu, že do konce roku zbývá měsíc. Ale mám radost, že se mi podařilo ještě před začátkem svátků nahrát trošku osobnější video, protože mi od vás přišlo hrozně moc otázek, jelikož jsem původně uvažovala, že bych natočila kecací tutoriál. Takže, zde jsem s první částí vašich otázek a třeba ještě natočím ještě jeden díl. :-)

Také se brzy můžete těšit na velkou vánoční GA, myslím, že budete nadšeni :-) #staytuned
Jaké jsou vaše nejoblíbenější vánoční zvyky nebo tradice? Napište mi do komentářů, zajímá mě moc, jak trávíte svátky! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.