Pages

4. 12. 2018

KRÁSNÝ ADVENT VŠEM! - NOVÉ VIDEO - VÁNOČNÍ občas VLOGMAS no.1 - nové vlasy, kuchařka Bé Ha`, vánoční jarmar...

Krásný Advent vám všem, moji milí! :-) Už teď se začínám bát, že bude za chvíli po všem. Několik měsíců se těším a pak je najednou konec pohádky, jako když mávne proutkem. Někteří píšete, že máte problém se na svátky naladit, že necítíte vánoční atmošku a tak. Snad vám v tomto pomůže nový Vlog, který zachycuje částečně můj poslední týden v listopadu. Samozřejmě, nebrala jsem vás s sebou k zubaři atp., protože pochybuji, že by to přispělo k vytvoření adventní nálady, LOL :o))). Obrovsky smekám před všemi, kdo dělají Vlogmas, protože mě to video zase trvalo 15h, kromě natáčení, tak nevím, co dělám blbě. Ale jenom výběr a tvorba hudební stopy mi zabrala dvě hodiny. Snad se to aspoň částečně povedlo. 

Jo a ptáte se, jak to stíhám. Tak dělám jenom to, co je nutnost nebo radost, rozhodně není mým cílem padnout pod vánoční stromek vyčerpaná a protivná :-D. Takže úklid nehrotím, uklízím celý rok a nechci být otrokem věcí. Jediné, co zůstává, jsou vzpomínky, tak na to pozor :-). Přeji vám krásný předvánoční čas. A děkuju předem za vaše komentáře a feedback k Vlogu, podle toho uvidím, jestli mám vlogovat dál nebo..... zda vám to stačilo už :-D!!
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.