Pages

13. 3. 2014

OBLÍBENCI & PROPADÁKY - ÚNOR a BŘEZEN video

OBLÍBENCI A PROPADÁKY - ÚNOR a BŘEZEN



Hezký večer,

dnešní video je o produktech a novinkách, které jsem velmi ráda používala v únoru a březnu. Samozřejmě se našlo i pár výrobků, ze kterých nadšená nejsem,  upozorňuji na ně v závěru videa....
Jak víte, natáčím v noci a zkouším právě nová světla, takže toto video je trochu přesvícené, protože se s nimi teprve učím pracovat. Tzn. pokud produkty nevidíte dobře, jsou všechny produkty  popsané detailně v description boxu pod videem a také zde na blogu :).

Máte zkušenost s některým z produktů, o kterých mluvím?? Objevily jste něco úžasného, co by stálo za zmínku? Pokud ano, určitě mi napište do komentářů :-)...

Přeji krásné jarní dny! :-)



Produkty, o kterých mluvím ve videu:


GUHL - Langzeit Volument Aktiv Styling Spray
GUHL - Anti Fett Shampoo
GUHL - Vital Silberglanz Schaum
TONI & GUY - Casual Sculpting Powder
P2 - Ultra Intense hand butter
P2 - So Gold concentrate hands and nails
Essence - all in one CC cream
P2 Volume gloss gel look polish - 200 crazy beauty
P2 Diamond strenght nail hardener
Rimmel LycraPRO 293 Pop Rose
essence - effect nail polish 12 bejeweled
Inglot - Cream blush 88
KIKO - velvet touch, 04 velvet cream blush
KIKO - gloss lipstick 805
KIKO - high pigmented eyeshadow 223 INFINITY
Flormar pretty - Cream & Glaze P317
Astor - Heidi lipstick 003 Cheeky
Maybelline - Baby Lips
Maybelline - Color Tattoo 24h - 40 Permanent taupe
NARS - Sheer Glow Light 2 - Mont Blanc
Too Faced - Better Than Sex mascara
Bourjouis - Happy Light concealer - 21 IVOIRE
Cannabis - BIO BC intenzivní krém proti vráskám
Cannaderm - regeMA balzám - 50% konopí
Misslyn - liquid eyebrow pencil 02
FENNEL - Body Yogurt Cream Chocolate Chip Cookie







17 komentářů:

  1. Super video jako vždy :-) hrozně jsi mě nalákala na tu řasenku Too Faced. Já se chystám o víkendu vyrazit do Sephory využít 40% slevu a ještě nemám striktně vybráno, které věci chci a tohle vypadá fakt dobře. Můžu se zeptat, na kolik tě s tou slevou vyšla? díky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, nejsem si jistá, ale mám pocit, že ta akce v Sephoře již skončila. Teď je myslím akce pouze na "Sephora" značku. Řasenka stojí normálně cca 600,- Kč a po slevě tedy 360,- Kč cca.

      Vymazat
  2. Žádný z těchto produktů neznám, ale ráda bych vyzkoušela ten krém proti vráskám od Cannabis a také balzám na rty. Já jsem si teď koupila olivové tělové máslo v Body shopu a tělový olej s bambuckým máslem od Loccitane a jsem s oběma moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, The Body Shop je super a L´Occitane také (tedy až na ceny :o)))

      Vymazat
  3. Hrozně Ti to tady sluší, ten účes je boží, úplně mě naladil na léto :) Mám na Tebe dotaz. Je mi sice teprve 20, ale došlo mi, že hrozně zanedbávám oční okolí a přece jen nejlepší proti vráskám je prevence. Myslíš, že by pro mě byl vhodný ten konopný oční krém nebo bys mi mohla doporučit něco jiného, ideálně z drogerie? Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naire, děkuji moc!! Oční krém, který bych určitě mohla z vlastní zkušenosti doporučit je hydratační oční krém Uriage, je to hydratační modrá řada, cena cca 280,- Kč. Popř. prý jsou výborné oční krémy Ziaja, ty jsou levnější, ale osobně jsem je nezkoušela :-)

      Vymazat
  4. Anonymní14/3/14

    Ájo,měla by jste zapracovat na tom jak neustále říkáte např. aaaaaaa peče o nehty aaaaa tohle je aaaaa. Jinak vám to strašně sluší!Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, souhlasím, určitě je vždy co zlepšovat! :-)

      Vymazat
  5. Musím souhlasit, strašně ti to ve videu sluší, účes i líčení jsou super a krásně se na tebe kouká.:)

    OdpovědětVymazat
  6. esteze Kiko nemame v CR, to by som sa tam hned vrhla :)) Velmi ma kikoveci zaujalo..rovnako aj pudr na objem a riasenka TF :) Pekne video :)

    www.peackapples.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siu, moc děkuji! Je to fakt škoda, protože věřím, že KIKO by zde mělo úspěch. Kvalitou je oproti předraženému MACu na stejné úrovni cca a ceny jsou přívětivé a hlavně přiměřené :)

      Vymazat
    2. ved prave..to by clovek len kupoval a kupoval :) ja som s este s kiko nemala to stastie sa stretnut, ale verim, ze by sme si rozumeli :D a prave strasne vaham na too faced..som si prisla este raz pozriet tvoju recenziu a hladam na nete rozne ukazky, ako funguje na kratke a nehuste riasy :)) (nepamatas si nahodou, ci nemaju v sephore na nu tester? ze by som tam akoze nabehla s nahymi riasami a vyskusala jej ucinky na vlastnej kozi..:))

      Vymazat
  7. Anonymní14/3/14

    Zdravím Ají.Na you tube všichni řeší přesvícení,musím,říci,že souhlasím s Tebou Aji.Je to lepší než videa "ve tmě"!Nicméně daleko horší mně připadá neustále emmm / mmm. Už po jedné minutě bylo emmm,tolik,že jsem Ti to zkrátka musela napsat...Zkus si pustit toto video a zavřít oči...a jen poslouchat...Neuraz se,myslím to dobře.Na poslech to nepůsobí vůbec příjemně. Mischa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano souhlasím, vždy je co zlepšovat, nemám FAMU ani DAMU :))

      Vymazat
    2. Anonymní20/3/14

      Já též ne :) Myslím to jen a jen v dobrém,opravdu Ají! Mischa

      Vymazat
  8. Anonymní15/3/14

    Super clanok. Tak som si na tvoje doporucenie kupila moj 1. CC krem a som s jeho ucinkom naozaj velmi spokojna . Doteraz som pouzivala hlavne BB krem od Garnieru, make-up velmi vynimocne,ale CC sa stal pre mna od dnesneho dna jednickou:) Dakujem za tip! Maya

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.