Pages

23. 3. 2014

YANKEE CANDLE - JARNÍ KOLEKCE - THE SPRING COLLECTION 2014 video

VIDEO RECENZE - JARNÍ NOVINKY YANKEE CANDLE



Krásný večer,

dnes snad trošku potěším fanoušky Yankee Candle. Jako každý rok, i letos přišel tento výrobce s jarní limitovanou edicí a také s jarními novinkami. Už jsem je stihla důkladně otestovat a přináším svůj názor na tyto Yankee "přírůstky" :-).

Přišlo mi od vás také nespočetně dotazů ohledně hoření svící Yankee Candle ve skle, tak aby svíce vyhořela úplně. Mám pro vás praktickou ukázku, tak doufám, že vám pomůže :-).

Už jste stihli novinky také vyzkoušet?? Budu hrozně moc ráda, jaký je váš názor, zda a co se vám voní ... anebo naopak :-). Jaké jsou vaše jarní "stálice"???

Užívejte jarních dnů! 
A.

 


20 komentářů:

  1. Ty vosky vypadají moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi si budu muset nějaký z nich koupit (ale nemám aromalampu, takže i tu) :D Nebyla jsi někdy nedávno v zahradnictví u Chládka? Já tam byla někdy 2x na podzim a měli tunu YC a pak začátkem ledna a neměli skoro nic, tak jenom jestli nevíš, jestli už je mít nebudou nebo to byl jenom momentální nedostatek.... Vždy jsem si chtěla něco pořídit (jsem ujetá na svíčky), ale z toho očichávání se mi zprotivily skoro všechny a teď se bojím, že už nebudu mít šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní24/3/14

    Vosky yankee candle také miluji. Děkuji za typy.
    Mimochodem strašná hudba a není tě díky ní moc slyšet, co vlastně říkáš....příště bych ji dala jen jako kulisu v pozadí a méně nahlas.

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky
    já už vyzkoušela lovely kiku a champanca blossom oba voněli hezky ale znovu bych si je nekoupila pro me výdrž nic moc tak :-) zkusim dalsi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24/3/14

    Alenko kde najdu eshop, kde prodáváš YC ty? Vím o MMBazaru, ale tam už máš jen oblečení po dcerce, ale svíčky žádné :(

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/3/14

    Krásný večer Andrejko, vyzkoušela jsem všechny jarní novinky, ale znovu si je nekoupím.Nějak jsem nebyla nadšená)))Milena

    OdpovědětVymazat
  7. Yankee Candle miluju, je to moje závislost. Každopádně budu muset brzy doplnit zásoby, už mi dochází. Takže moc díky za tipy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle nové jsem ještě nezkoušela, ale se staršími mám dobré zkušenosti, hlavně s růží :) A tyhle vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní25/3/14

    Achjo, já od YC ještě nic nezkoušela. Ani vosk ani svíčku. Ale už bych opravdu moc chtěla něco vyzkoušet. Každý o tom tak básní...

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  10. díky Andrejko za tipy... , k videu jsem si zapálila vosk Lemon Lavender... :) , pro pobavení... při jednom dolování vosku ze zbytků svíce mi odešla škrabka na brambory :)..byla holt zrovna po ruce :)a Tescoma nevydržela , ale většinou mi krásně vyhoří do dna.... krásné jaro Laďka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laďko, díky :)))), to jste mne fakt pobavila :D. Zkuste příště sklenici nahřát na pár minut v troubě (ne v mikrovlnce, je tam kov), vosk pak vypadne jako po másle :-). Ale nejste sama "šikula", já včera potřísnila červeným voskem Simply Home ten nový, bílý podnos z Ikei a červené flíčky nešly ničím dolů! Nakonec to spravil písek na vanu (takový ten co se používal v minulém století :))) a podnos je ok, ale málem mne kleplo..... To máme zážitky, co? :D

      Vymazat
  11. Včera jsem si pustila tohle video a konečně jsem se odhodlala si koupit aromalampu a YC :) Teď už doma pálím Honey Blossom a je to úžasný :)
    Jen bych se tě ráda na něco zeptala.. Vosk jsem do aromalampy nedala celý, ale jen jednu třetinu, protože celý mi přišel moc velký. Někdo píše, že se to může, někdo říká, že se vosk pak přepaluje, což se mi nezdá, ale jsem začátečník, tak nevím :) Jaký na to máš názor ty? Děkuju moc za odpověď a za insipraci na Yankee Candle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gizy, děkuji moc za milý koment. Vosky v žádném případě nezmenšovat, pak se to přepalují. Lze je lámat pouze v případě, že se míchají vůně (což já tedy nedělám), nicméně objem rozpuštěného vosku by měl být stejný (popř. větší, aby se nepřepaloval). Ta vůně Honey Blossom je úžasná, hlavně v tomto období, mám ji také :-)

      Vymazat
    2. Děkuju za rychlou odpověď, hned si tam jdu tedy dondat ten zbytek :)

      Vymazat
  12. Anonymní6/4/14

    Dobrý den Andreo,

    díky z za tipy :-). Chtěla bych se zetat, jestli jste zkoušela vosk A child wish i ve skle? Strašně se mi jako vosk líbí. A Pink sands, když už jsme u toho :-)?

    Děkuji.

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, Pink Sands jve skle je slabší, ale ok, pokud nemáte moc velké prostory, rozhodně to chce ale střední nebo velký housewarmer, jak už jsem psala, malé svíce nejsou prakticky vůbec cítit..... Child Wish ve skle moc nedoporučuji, je velmi jemná. Ve vosku je daleko intenzivnější :-)

      Vymazat
    2. Anonymní26/4/14

      Andreo, děkuji moc za radu :-).

      Vymazat
  13. Milá Ájo, tvůj blog a videa sleduji už od začátku. Dneska mi přišel můj první vonavý balíček vosků YC. Voní nádherně a to jsem je ještě ani nepálila :-) Na tvé doporučení jsem si objednala Vanile Lime, Soft Blanket a Fruit Fusion. Pak dám vědět, jaký zážitek jsem z toho měla :-) Měj se krásně. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, děkuji, tak to mám fakt radost! :-) Jestli jsi vosky ještě dříve nepoužívala, tak je určitě neporcuj :-), pak se to přepaluje a je to celé špatně..... Jsem zvědavá, která vůně se ti bude líbit :-)

      Vymazat
  14. Anonymní29/8/14

    Andrejko, bude prosím další video o YC?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.