Pages

19. 2. 2016

Americký Haul - USA New In

Dnešní post bude něco ve stylu milion obrázků a dvě slova :-))).  Přestože se většina věcí, které vám chci ukázat, nedá koupit v ČR, třeba získáte inspiraci pro nákupy v zahraničí anebo alespoň v zahraničních eshopech :-). Neptejte se mne prosím na ceny, už fakt nevím :-) ...

Mám tak hrozně moc hodné kamarády, že mi koncem loňského roku přivezli kultovní paletku Ambient Lighting Edit od Hourglass. Už dlouho jsem ji měla na svém "needlistu" a zvláště poté, kdy Rendy byla tak zlatá a své "hourglasí bejby" mi půjčila :-)...

Vsadím se, že tuto tvářenko-rozjasňovačo-bronzerovou paletku jste už viděli u spousty zahraničních Youtuberů a blogerů. Mé prvotní dojmy jsou podobné, jako u paletky Gwen Stefani, bohužel 4 odstíny z 6-ti na mne nejsou vidět. Prostřední sloupec je super. A tak mám velké dilema, zda si paletku nechat anebo předat někomu k adopci .... fakt nevím.... Celkově kvalita je úžasná, o tom žádná.

Kamarádi mi ještě přivezli makeup Re(marca)ble od Marc Jacobs. Tento makeup je skvělý a už jsem ho ukazovala v lednových oblíbencích i v top makeupech za rok 2015. Plánuji samostatnou recenzi na tento makeup.... 

Od té doby, kdy jsem spotřebovala cestovní paletku Candy Bar od Too Faced, zoufale mi chybí malinká paletka do mé kabelkové KáPéZetky. Uvažovala jsem o Naked Basics, ale ta mi nevyhovuje skladbou odstínů. Když jsem na stránkách americké Sephory objevila tuto pidi paletku Smashbox FULL EXPOSURE, měla jsem jasno. Lou byla tak strašně moc hodná, že mi v USA nakoupila většinu věcí, které vidíte...




No není tato pidipaletka úžasnááá? Naprosto ji miluji! Vejde se do dlaně, a je tenká asi jako dvě desetikoruny na sobě (možná méně, porovnám :-D).

Dále tu máme dvě drogérkové věci... Paletka wet n' wild je dalším kultovním produktem, který nepochybně znáte z YT. Původně jsem ji vůbec nechtěla, ale Rendy mi ji přinesla ukázat, no a Lou mi ji pak musela chudák shánět a teda vůbec to nebyla žádná legrace, měli ji až v nevímkolikáté drogérii, takže si cením toho, jaká je Lou fakt obětavá!

 Korektor Almay Clear Complexion v odstínu Light/Medium je podle mne nejlepší korektor na světě určený na akné. Používám ho kontinuálně již 10 let!!! Takže přímo láska nebeská. A je i velice levný. Jeho kouzlo je v tom, že pupínky dezinfikuje a léčí, obsahuje kyselinu salicylovou a další antibakteriální komponenty. Kromě toho, je super pigmentovaný a tím pádem fantasticky kryje. Pro mne má odstín zn. "ideál".
 
Paletku Tartelette in Bloom od značky Tarte jsem vám už ukazovala na Instagramu. Dalo by se říci, že tuto paletku a Bon Bons od Too Faced nyní používám úplně nejvíce. I když Too Faced přeci jen má trošilinku lepší pigmentaci, ale ne o tolik, rozdíl cca 5%, což je skoro nic...


Jak vidíte, skladba odstínů je velmi zdařilá, přímo super, řekla bych...
Na konec to nejlepší, jsou to produkty spadlé doslova z rtěnkového nebe. Fenomén Kat Von D jste asi zaznamenali. V těchto dnech začíná KVD prodávat severská Sephora. Kéž by tato značka došla až k nám. Bez jakéhokoliv přehánění, rtěnky od Kat Von D jsou bezkonkurenčně nejlepší, jaké jsem kdy měla. Nechápu, jak je to možné, ale jsou neskutečně trvanlivé a současně prakticky vůbec nevysušují rty. #zázrak ... Kromě nadpozemské konzistence má tato značka i fenomenální odstíny, jejichž genialitu dotvářejí ultraoriginální, tak trochu "black" názvy. Opravdu nemám dostatek superlativ. Vybírala jsem dle swatchů na internetu a kupodivu jsem se trefila a navíc věřím, že Lou by mi nekoupila něco, o čem by si myslela, že to je pro můj barevný typ úlet. Mám odstíny dva a oba jsou zásah do černého. Rtěnky bych nosila každý den, ale je mi jich líto :-D, haha... 

Další kultovní produkty Kat Von D jsou linky ve fixe, tzv. Ink Liner. Mnoho youtuberek o nich mluví jako o nejlepších linkách ever. Musím souhlasit, že jsou skvělé, ale našla jsem jedny ještě lepší, a to od Estée Lauder (o těch brzy budu psát samostaný post).

Začnu u rtěnky Studded Lips. Mám ji v odstínu Mystic'k. Je to tělová, trošku tmavší nude (na mne sotva vidět), studený narůžovělý odstín, obsahující velmi malé množství trošinku větších jakoby třpytek, které ale nejsou na rtech vidět, ale vytvářejí zajímavý jako 3D efekt,  přestože finish je matný, snad to dává smysl :-D, no prostě pecka. 

 Nádherný obal netřeba asi ani komentovat a vyryté logo je rovněž skvostné. Rtěnka má velice příjemnou vůni, nevtíravou, připomíná náznakem vanilku.
 Liquid Lips jsem si vybrala ve zvláštním odstínu Double Dare, je to opět nude odstín, ale více ve skořicovém spektru. Vydrží mnoho hodin a postupně pak ztrácí intenzitu, nedělá divné okraje. Obě  rtěnky od Kat Von D jsou mé veliké srdcovky.



Ink Liner je také super, knot fixy je ultrapřesný. Ale jak jsem psala, objevila jsem lepší linky.

V americké Sephoře byla k nákupu i cestovní velikost řasenky Marc Jacobs. Bohužel, tuhle řasenku nemůžu absolutně doporučit. Efekt dělá pěkný, ale šíleně a po dosti velkých kusech a ve velice krátké době opadává. Zlatá řasenka Miss Sporty.


Tak to by bylo pro dnešek vše. Napište mi, co vás zaujalo nejvíce a jaké položky máte na svém USA wishlistu?  :-)

24 komentářů:

  1. Moje srdce momentálne plesá po Hourglass Ambient Lighting Powder, čo by mi vzhľadom na jeho veľkosť a moju spotrebu stačila aj tá Travel Size verzia :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych chtěla travel size příště, protože ta běžná velikost se nedá spotřebovat prostě :-D..

      Vymazat
  2. Hourglass bych si taky moc přála :). Na tvé doporučení jsem si včera koupila Bonbons paletku ♥ :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mne těší, věřím, že s ní budeš spokojená :-)

      Vymazat
  3. potěšila jsi mne, že ten Hourglass, nad kterým aaaachám, na tobě není vidět, takže zase tolik litovat nemusím :) Nejvíc se mi ale líbí rtěnky, ty jsou bomba.
    big random

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ho používám spíše sporadicky no... myslela jsem, že v zimě to bude lepší, ale pořád jsem na to moc tmavá, nejspíše ho pošlu dál...

      Vymazat
  4. Dík za tipy :) Sestřenky přítel se brzo chystá do USA, tak ho pověřím nákupem :) Ale budu muset pečlivě vybrat všechno včetně odstínů, protože on by si tam sám určitě neporadil, kdybych mu napsala něco jako nude a podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se ti mé tipy hodí :-). Většinu swatchů najdeš na internetu, když se člověk podívá na více blogů, tak de facto má docela dobrou představu :-)

      Vymazat
  5. Ahoj. Me nejvic zaujal ten makeup Marc Jacobs ....pokoukavam po tomto typu "pipetkovych" makeupu. Tak pockam na clanek :-). Hodne se mi libi ta mala paletka,krasne barvy a ta kabelkova velikost je 🔝. Mic hezky clanek !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuju :-). Paletka do kabelky je super. Mně stíny celý den rozhodně nevydrží.... Ten makeup MJ ale nemá pipetku,je to jenom špachtlička. Uzávěr se docela "prasí", ovšem makeup je geniální, o tom zase žádná.

      Vymazat
  6. Kat von D,Tarte,Wet and Wild,se vším jsem se setkala a to díky kamarádce z IG,která žije v Kanadě,rozhodně o hodně přicházíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, ale zase člověk ušetří, haha :-D

      Vymazat
    2. To nevím,myslím,že si stejně cestu k nim najdeme :D

      Vymazat
  7. Krásné fotky! Nalákala jsi mě na ten Hourglass a Kat von D, jestli fakt přijede na služebku bývalý kolega co se přesunul do USA, tak tohle po něm budu určitě chtít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-), Hourglass seženeš in spaceNK.com :)

      Vymazat
  8. Ta Tarte paletka a rtěnka Kat von D jsou nádherné! Tuto paletku Wet and Wild mi kamarádka v Americe sháněla také a nesehnala :-( linky Kat von D mám a jsem s nimi moc spokojená.. hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní20/2/16

    Ta Tarte paletka a rtěnka Kat von D jsou nádherné! Tuto paletku Wet and Wild mi kamarádka v Americe sháněla také a nesehnala :-( linky Kat von D mám a jsem s nimi moc spokojená.. hezký den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stíny w&w jsou kvalitou fakt skvělé a za pár dolarů, to není divu, že je z nich bestseller :)

      Vymazat
  10. Já mám od tarte dvě paletky, jedna z jich je klasická matná Tartelette a jsem z ní nadšená. Uvažuju, že se koupím i tuhle novější :). Mě momentálně asi nejvíce láká Kat von D a Lorac. Ach Lorac PRO je snad ta nejkrásnější paletka na světě :).

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné věcičky! Zaujala mě především ta rtěnka <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, rtěnky Kat Von D je lepší nezkoušet, protože jak člověk zjistí, že jsou megasuper, tak je potom hrozný utrpení si nemoct koupit další odstíny, haha :-D

      Vymazat
  12. Kat von D mě láká už roky, ale nikoho kdo by jel do USA a něco mi od ní přivezl neznám. Krom božské Kat bych ráda vlastnila ještě alespoň pár odstínů tekutých rtěnek Jeffree Star. Snad se mi to jednou splní :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za tento článek! Sestra letí v dubnu do NY, rozhoduji se mezi Ink Liner a Tatto Liner od Kat von D a nalákala si mě tedy i na tu tekutou rtěnku...jen těch odstínu mají tolik..že nevím jakou...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.