Pages

8. 2. 2016

PÉČE O RTY V ZIMĚ - WINTER LIP TREATMENT

Krásný nový týden vám všem, 
dnes mám pro vás post o mých (nejen v zimě) oblíbených pečujících přípravcích na rty. Balzám na rty je jeden z mála produktů, které jsou mne "životní nutností", protože mám velmi suché rty. 

Vyzkoušela jsem, troufám si říci, většinu produktů, kterou jsou na trhu. Od nejlevnějších až po high end značky. Ze všech mých oblíbenců na pomyslném trůnu jednoznačně vévodí Bobbi Brown Lip Balm, který používám už 3 roky (za tu dobu mi vystačily pouhá dvě balení). Od té doby, co ho používám, jsem prakticky neměla popraskané rty, což dříve bylo téměř na denním pořádku. Bobbi Brown balzám má jedinou nevýhodu, musí se aplikovat prstem. Což není na hygienu nic moc extra, ale i tak je balzám pro mne 100% dokonalý.

 

Další, pro mne převratný produkt, je Prep & Prime od MAC. Produkt 2v1: výživa na rty a podklad pod rtěnku. Není vůbec mastný, ale obě funkce plní naprosto skvěle. Neumím si už představit líčení bez něj. Nyní mám 3. balení. Používám ho každý den ráno a na noc si na rty v hojné vrstvě nanáším balzám Bobbi Brown. Cca 2x týdně používám peelingy na rty Lush, Santa's na fotce už je prošlý, a tak ho brzy uvidíte ve videu o spotřebovaních :-).

Kromě mých absolutních favoritů mám v oblibě ještě tyto produkty:

Rexaline - koupila jsem v Sephoře, je hodně hydratační, rty hezky napne, lepší průměr, ale znovu bych si ho už nekoupila. Celkově hodnotím - 70%.

Kate Moss Rimmel - lepší průměr z drogérie, celkově hodnotím - 60%.

Kiko Cosmetics Lip Relief - hodně výživný a překvapivě účinný, vadí mi "lojová" konzistence. Celkově hodnotím - 70%.

Clarins - Jolie Baume, puntíkatý balzám, který se zapsal mezi legendy. Musím říct, že mne zaujal méně, než jeho modrý bráška. Vadí mi poměrně výrazná sladká chuť a výživný mi také až tak moc nepřipadá - 60%.

Clarins - hydratační péče. Obal je super, balzám lze aplikovat bez prstů, velké plus. Objektivně méně výživný, než BB. Hodnotím na 85%, znovu bych jej koupila.

Clinique - All about lips, produkt s pozoruhodnou konzistencí, přibližně typu "oční krém", nijak extra mastný a přesto moc hezky výživný a hydratační. Navíc jej lze použít jako bázi pod rtěnku. Je to můj mnohaletý favorit, ale na BB také nemá. Po spotřebování mnoha balení jej hodnotím na 85%.

Jaké jsou vaše oblíbené produkty na rty? Vidíte na fotce nějakého svého favorita anebo položku z wishlistu? Líbí se vám formát dnešního postu? Určitě mi dejte vědět v komentářích. Přeji krásný nový týden :-)!

34 komentářů:

  1. Anonymní8/2/16

    krásne nafotené :) u mňa vedie EOS, carmex a vajíčka z oriflamu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuju :-), EOS jsem zatím nezkoušela, bojím se, že by to na mne bylo slabé, podle recenzí, které jsem četla. Vajíčka Oriflame jsou určitě fajn, také jsem je měla!

      Vymazat
  2. Zaujal mě ten balzám od Bobbi Brown, vypadá celkem slibně :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mne jednoznačně best, budu si kupovat 3.ks :-)

      Vymazat
  3. Z Tvých favoritů u mě vede rozhodně Clarins v modré tubičce :) Ten je pro mě zimní must-have :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrý Clarins používám ve dne, BB máš doma? Mně připadá na noc nepřekonatelný, respektive jsem si jistá, v mém případě aspoň ... :-)

      Vymazat
  4. Možná si ten od BB pořídím :) Ještě jsem svůj top balzám nenašla, tak to asi risknu. A báze pod rtěnku by se mi taky hodila :) Na balzámu mi rtěnky nedrží a samotné si je dát netroufnu, protože tak dokonalé rty nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB je o několik levelů nad vším ostatním, používám denně a vydržel mi přes rok :-)

      Vymazat
  5. Formáty těchto článků jsou rozhodně super! :) Já miluji Carmex to je moje láska č.1 :) Ale největší pomocník byl pro mě Jelení lůj od firmy Regina- levný,účinný a také velký obsah :) Ale musim říct,že u tebe mě zaujal All about lips :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carmex mám taky ráda, na ten jsem úplně zapomněla :-D. Mám mentolový v tubě a jaký máš ty? Jinak moc děkuju, budu tento typ článků zařazovat častěji, když nemám tolik času na videa :-)

      Vymazat
  6. Super článok aj foto :-) Ja mám velmi rada v poslednej dobe balzám na pery od Bioderma. U nás v BA v Auparku konečne otvorili MAC predajňu, tak skočím pre ten Prep & Prime :-) to by sa mi pod rúž zišlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu bych ráda zkusila, hodně lidí ji chválí. Ten MAC je podle mne úžasný, jinak bych si ho nekupovala opakovaně. Myslím, že za 6 prázdných obalů pak člověk dostane rtěnku, nebo tak něco...:-)

      Vymazat
    2. jéj dakujem za super tip :-)

      Vymazat
  7. Můj top je modrý Clarins a také mám moc ráda balzám od značky Dior Lip glow, který jsem objevila díky Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, na Diora jsem úplně zapomněla a to jsem si ho koupila několikrát! :-D

      Vymazat
  8. Anonymní8/2/16

    Ahoj, tento formát je super a zajímalo by mě jaký máš názor na Baby lipsy od Maybellin? Děkuju Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, moc děkuju! Baby Lips mi připadá jako fajn průměr, na mne málo výživné, ale věřím, že pro někoho to může být pecka...

      Vymazat
  9. Já mám modrý Clarins a přijde mi jako malý zázrak, je vážně úžasný!! :) A ten puntíkatý je tak krásný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, modrý Clarins je skvělý, pro mne spíše na den, ale mám ho velice ráda.

      Vymazat
  10. Ahoj Ájo, super článek. :) Já osobně nedám dopustit na balzámy od Body shop. :) Sice jsou taky v kelímku, ale i tak jsou moji favoriti a už mám několikáté balení. A velké zklamání je pro mě EOS. Na mojí puse absolutně nic nedělá a navíc mi není moc příjemná silná parfemace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Andy, TBS balzámy s víčkem jsou super a už se mi nevešly na foto :-D. EOS všeobecně nemá dobré recenze, takže to raději ani nebudu zkoušet...

      Vymazat
  11. Pro me ke ted ns zimu balzam od Bione,ale na leto uz je moc mastny,tim teplem "zkapalni" a uz je to tskovy moc mazlavy 😐. V lete pak pouzivam opravdu to co zrovna " najdu po ruce " . Vsude po kabelkach,kapsach a v aute mam ruzne "tycinky"...takze uplneho favorita zatim nemam. Ale uprimne jsem hooodne nahlodana tim BB 😊...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bione mne taky šíleně zklamal, mám ho rozteklý i v zimě a má výraznou parfemaci, jako repelent a ta mi vadí. Taky mám balzámy Všude :-D

      Vymazat
  12. Já preferuji balzámy v tyčince a pokud možno přírodní, v kelímku je moc nemusím, mým největším oblíbencem je přírodní měsíčkový balzám od Alverde. Když mám rty hodně vysušené, vždycky mi je dá do kupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde jsem zatím nezkoušela, díky za tip :-)

      Vymazat
  13. Ahoj Ajo, diky za tipy na vyzkouseni...ja teda pouzivam kazdy den z lekarny lipobazi a za me je nejleps..krasne zhydratuje rty a pomaha hojit i prasklinky atd. pouzivam ji uz roky a zatim jsem nenasla lepsi produkt. Obcas pres den pouziju i jiny balzam, ale spis vyjimecne. Ale Prep and Prime od MAC bych chtela vyzkouset, pac mi rtenky moc nedrzi :(

    OdpovědětVymazat
  14. Je Prep & Prime jako podklad lepší než ten Clinique All about lips? :) Hledám nějaký podklad pod rtěnku a nemohu se mezi nimi rozhodnout :/. Jinak jsem moc spokojená s Carmexem a taky ručně vyráběným balzámkem od Jazzberry cosmetics :).

    OdpovědětVymazat
  15. I já mám šíleně suché rty a vyhovuje mi máloco. Zkusila jsem všechno možné, ale jediné, co snesu je modrý jelení lůj s placentou a Weleda s vanilkou. A úplně nejlepší je calciová mast na noc :)

    Simple living: BH Cosmetics – štětce, bronzer, rtěnky

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky i článek:o)Já teď zkouším z Oriflame to kouzelné vajíčko, ale vadí mi ta aplikace prsty. Jinam mám s granátovym jablkem od Alterry.

    OdpovědětVymazat
  17. tak tohle je boží článek :) já jsem měla scrub od Alverde, ale Lush se nic nevyrovná...:)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já nějak nemám pocit, že bych na rty potřebovala extra péči. každé ráno a večer si rty po odlíčení máznu nějakým balzámem. Nebo alespoň donedávna. Nedávno se mi se rty stalo to, že jsem měla rty najednou hrozně suchý a hrubý a na to nejsem zvyklá. Mně se nedělají žádné opary nebo jinou dermatitídu na rtech. Moje obvyklé balzámy v tomhle nepomohly. Furt jsem měla dojem, že mám rty ztvrdlé jako na patách. Pomohlo mi až Oriflame a jejich kouzelné vajíčko. Takže teď používám tohle a nevadí mi ani jeho apliace, protože sahám do toho až když vylezu ze sprchy a po dočištění pleti, takže čistší už být nemůžu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Bezva shrnutí :)! Já mám ráda bázi od Clinique, bázi od MAC (na tvé doporučení), balzámy Clarins a peelingy od Lush taky miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní13/2/16

    Ahoj Ajo, moc ráda tě sleduji a moc ti fandím. Nedávnou jsem tě viděla "na živo" na ulici a ve skutečnosti jsi ještě krásnější než na kameře :) Vím, že můj dotaz se k tomuto článku nevztahuje, nicméně bych se chtěla zeptat na tvou zkušenost se žehličkou Nu skin - vzhledem k tomu, že máš moc krásnou pleť a že jsi ji používala, tak zda tvůj zájem o ni stále trvá, popř. zda se vyplatí koupit si levnější žehličku na pleť než je Nu skin (z hlediska účinnosti).
    Děkuji za odpověď a zdravím
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  21. Je na čase mrknout na Bobbi Brown Lip Balm :)nezkoušela jsem, díky Ájo za info...modrý Clarins..není špatný, ale asi jsem po všech opěvovaných recenzí čekala víc..super aplikátor..to určitě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.