Pages

22. 2. 2016

NEJLEPŠÍ Z DROGÉRIE - MAKE UP/Drugstore Makeup

Krásný večer, hodně jste si psali o to, abych natočila nějaké video s produkty, které jsou více cenově dostupné. Samotnou mne překvapilo, že v mých absolutních favoritech je více produktů z drogérie, než jsem čekala :-))). Snad vás při pondělí nové video potěší.

Napište mi do komentářů, jaký váš absolutní favorit z drogérie, bez kterého nemůžete být, těším se na vaše tipy :-)


Produkty, které zmiňuji ve videu:
- Bourjois 123 CC Cream
- Dermacol 24h control:
http://www.dermacol.cz/produkt/24-h-c...
- Dermacol caviar stay:
http://www.dermacol.cz/produkt/caviar...
- korektor Maybelline Affinitone
- korektor Catrice Liquid Camouflage Concealer
- Rimmel Lasting Finish Powder
http://cz.rimmellondon.com/products/t...
- Rimmel Stay Matte
http://cz.rimmellondon.com/products/t...
- Rimmel Shimmer Bronze
- SHE - mosaic compact powder  - koupíte v drogériích DM
- tvářenka MUA - Bon Bon
- rozjasńovač Undress Your Skin
- kajalová tužka Bourjois - 24h waterproof
- lip liner Bourjois
- linky ve fixe Dermacol - Precise Black
http://www.dermacol.cz/produkt/precis...
- Flormar - oční stíny - Prettty compact quartet shadow
- konturovací tužka na rty Bourjois - 02 Cotton Candy
- řasenka Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
- řasenka Miss Sporty Dark Lasher
- Catrice - mono oční stíny - highlighting eyeshadow
- Catrice - Eye Brow Stylist - Dont let me brown 049
- Essence - make me brow
- Rimmel - Colour Rush - nude
- Rimmel - Kate Moss lipstick 110
- Bourjois Velvet Edition 02
- L' Oreal - 401 Matte Amen
- L'Oreal - Caresse - 102 Romy
- Maybelline - Colordrama 420 In With Coral
- Astor Lipcolor Butter matte - 023 Vivid Divine
- Rimmel Ohh my gloss - 100 Love Bug

12 komentářů:

  1. Na CC se chystám už hrozně dlouho :) A musím si pořídit ten Catrice korektor, Affinitone jsem si pořídila kdysi tuším taky na základě Tvého doporučení a je moc fajn :) Kolem stojanu Miss Sporty jsem dneska šla a vzpomněla jsem si na to, jak jsi už řasenky vychvalovala a rozhodně je musím zkusit, ačkoliv od téhle značky jsem měla naposledy něco na základce :D Pastelky Rimmel jsem nezaznamenala, ale od Astoru mám tři, i když ne z té matné řady. Ze rtěnek Rimmel mám tři z řady Kate, z toho dvě matné. Na ty lesky se chystám určitě, ale čekám, až budou v akci :D Pokračování určitě udělej :) Jako největší oblíbenec z drogerie mě napadl čistič na pleť 3v1 od Garnier, což sice není dekorativka, ale nevadí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier na mastnou pleť mě zajímá i ta čistící řada by mohla být super, napřed ale musím dopotřebovat své "skromné" zásoby :-))))

      Vymazat
  2. Krásný video, rozhodně vyzkouším spoustu věcí. Zveřejníš i seznam produktů prosím? :)
    Rozhodně udělej pokračování a video s Oliverem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Kájo, seznam produktů je v description boxu pod videem na YT, ale už jsem ho přidala i sem na blog. Vždycky jukni na YT do description boxu, tam to vždy píšu :)

      Vymazat
  3. Ahoj Ájo, pokračování by bylo úplně super. Nejoblíbenější produkt z drogerie bude asi taky ten make up dermacol 24 hodin a pak mám ráda oleje na tělo Alverde z DM a laky miss sporty. doufám že bude další díl z drogerky a třeba i video s péčí z drogerky ( krémy,odličovač,tělová mléka sprcháče) papa

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní23/2/16

    Ájo, skvělý video!Kdysi jsem na Tvé doporučení začala používat kaviárový make-up Dermacol a lepší není a že jsem jich vyzkoušela. Taky tužky na rty Colorama jsou perfektní. Chci se zeptat, jaký jsou prosím Tě ty tužky na rty od Rimmelu, hlavně co se výdrže týče? Jinak pokračování videa určitě:-). Měj se krásně a pozdravuj kočiče Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :-) Tužky na rty Rimmelbohužel doma žádné nemám, v tom nemůžu poradit...

      Vymazat
  5. Super video a na pokrčování se moc těším! V mnoha produktech se shodujeme. Také si kupuji řasenky Miss Sporty - teď ta v černém obalu mi přijde ještě o chlup lepší než žlutá. Matné pastelky Astor mám také ráda, stejně tak rtěnky Rimmel a "řasenku" na obočí Essence. Bohužel u nás v DM úplně stáhli z prodeje celý stojan Burjois takže od nich už asi nic nepořídím. Jo a jsem jediná, které ten korektor Catrice leze do vrásek (a to žádné dramatické nemám). Když ho dám pod oči tak se mi finish tedy nelíbí (se zapudrováním i bez, to mi přijde že vliv nemá). Jinak krom všeho co jsi zmínila chválím ještě Longlasting tužky Essence, také jejich konturky a laky 7 days Maybelline a laky Miss Sporty - hlavně matná řada je nádherná no a je toho ještě spousta :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/2/16

    Ahoj Ájo, video super, jsi skvělá a navíc krásná, hezky se na tebe dívá,
    ráda tě poslouchám, máš příjemný hlas. Tvoje tipy odzkouším, taky mám mastnou pleť, takže make-up a pudry. Přimlouvám se za pokračování.
    Měj se fajn.

    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tak ráda, že přibývají nová videa!! <3 Jinak můj nej produkt z drogerky je korektor Affinitone, ale mezi moje svaté grály patří Dermacol 24 hod. makeup, Miss Sporty řasenka (tu jsem objevila díky Tobě a je to nej nej řasenka!!), mám ráda i ten Dermacol Eyeliner!! Teď mám ale tekuté linky Bourjois a musím říct, že jsou taky úžasné! Caresse lesk od Loreal v odstínu Romy jsem měla na rtech ve svatební den :))) No a ráda mám i ty Maybelline tužky na rty:) Já bych ještě zmínila Dermacol Lips Seduction rtěnky, obzvlášť odstíny 02,05 a 06 :) Odstín 04 bych naopak nedoporučila, je sice krásný ale hodně suchý na rtech...

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ájo! Díky Rendy je mým nejoblíbenějším produktem z drogerky makeup Dermacol 24h Control :) Mám taky hrozně ráda pudr Rimmel Stay Matte a taktéž žlutou řasenku Miss Sporty. Nedám taky dopustit na růžové Color Tattoo a řasenku Magnum od Dermacolu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.