Pages

13. 2. 2016

TOO FACED - BON BONS PALETTE - FIRST IMPRESSIONS

Hmm, tahle paletka mě absolutně nebere ani odstínově, ani infantilně přeplácaným obalem. Přesně to jsem si pomyslela, když Instagram zaplavily první fotky novinkové paletky Bon Bons, z dílny Too Faced, jedné z mých top 3 kosmetických značek... Never say never... paletka Bon Bons je tohoto přísloví výborným příkladem :-). 

Kýčovitý obal je nejčastější připomínka, která se snáší na hlavu nejnovějšího beauty baby :-). Ano, design není zrovna výkřik minimalismu :-D. Ovšem já si myslím, že vytvořit obal na hranici vkusu a nevkusu, něco mezi láskou a nenávistí, byl záměr. Protože vše, co budí silné emoce, přitahuje pozornost. A taky se dobře prodává :-). Po fenomenálním úspěchu paletky Chocolate a Chocolate Demi Sweat na sebe Bon Bons nenechala dlouho čekat a věřím, že to není poslední díl "čokoládového seriálu" Too Faced.

Začneme tedy hezky popořádku bez obalu od obalu.

Papírový obal je promyšlen do posledního detailu a tvoří hezkou předehru k hlavnímu programu dne, paletce samotné, která je plechová, s magnetickým uzávěrem, což je super, protože se lehounce otevírá. Srdíčka jsou do plechu vytlačena. Design je dle mého názoru "signature" Too Faced.

Uvniř paletky je zabudované středně velké zrcátko. Dostáváme se jádru pudla, paletka BOŽSKY VONÍ!! :-). Paletka obsahuje 16 stínů. Dle mého názoru je 6 stínů matných, zbytek jsou stíny s různým množstvím shimmeru, 4 stíny bych označila jako brutálně "shimmeriozní" - Statin Sheets, Café au Lait, Sprinkles, Molasses Café.

Skladba stínů - dle mého názoru geniální. Po nude paletkách byl obrovský hlad a poptávka. Ale myslím si, že např. paletka očních stínů UD Gwen Stefani mnoha z nás svou monotóností  připoměla naši skrytou oblibu ne-nudných barev. Osobně mám ráda, když paletka je barevně "potentní" natolik, abych s ní vykouzlila barevně naprosto odlišné looky. Nepotřebuji mít velkou paletku plnou navzájem si velmi podobných odstínů. Osobně preferuji hodně výrazně nalíčené oči a kdyby mi to drzost a pracovní image dovolily, nosila bych výrazné líčení očí každý den. V tomto ohledu Bon Bons vedou na celé čáře. Nalíčíte se s nimi velmi decentní business líčení a stejně tak dechberoucí barevné kouřovky. Ladění stínů paletky je spíše do chladného až neutrálního spektra. Osobně mi barevné ladění trošku připomíná UD Naked 3, jen lepší :-)-



Oceňuji i důležitý detail, 2 nejčastěji používané odstíny (v mém případě) mají větší velikost než ostatní, což znamená výrazně nižší pravděpodobnost beznadějně vybroušeného odstínu na projasnění koutků... nebo se tento úkaz děje obvykle jen v mých paletkách? :-D

Musím říct, že z pigmentace, která je opravdu fenomenální, jsem tak nadšená, že jsem překonala lenost a udělala pro vás (snad) hezké swatche. Jsem vděčná všem anonymním producentkám swatchů, které díky Bohu zaplavují neustále kolonku "images" na Googlu, cokoliv z beauty kategorie hledám, takže chci také přispět svou troškou do mlýna. Pokud by někdo hůře viděl, raději odstíny ještě popíšu... :-D.


Almond Truffle - matná, studená, béžová s výrazným růžovým podtónem, pigmentace výborná
Cashew Chew - studený přechodový béžovo-šedý odstín s pidi množstvím shimmeru, pigmentace lepší, když se stín trošku setře, nepatrně práší
Dark Truffle - neutrální hnědá, obsahuje shimmer, na světle hází slabounké, bronzovo červené odlesky, pigmentace velmi slušná
Cotton Candy - studená barbienovsky růžová, obsahuje hojně shimmeru, pigmentace skvělá
Pecan Praline - matná, studená šedá -jdoucí do taupe (šedo-hnědé), trošku tužší stín, potřebuje setřít, pak je super
Totally Fetch - studený hot pink odstín, s troškou shimmeru, je to odstín á la 80-tá léta, slušná pigmentace
Café au Lait - kovově chladná šedo-stříbrná, totálně shimmeriózní, na světle náznak béžového odlesku, slušná pigmentace, nepatrně práší
Satin Sheet - odstín, jaký zde ještě nebyl, troufám si říci.. opět totální královna shimmeru, chladně zlatá s náznakem růžového duhového odlesku, rozhodně se dá použít jako krásný rozjasňovač, fenomenální pigmentace


Divinity - matná slonová kost, obsahuje náznakem shimmer, ale vytváří stoprocentně matný finish, luxusní pigmentace
Sprinkles - zastřená baby pink se zlatavými odlesky, obsahuje shimmer, pigmentace solidní, trošinku práší
Bordeaux - matná, neutrální vínová, pigmentace výborná
Mocha - neutrální, nugátově středně hnědá, matná, pigmentace výborná
Molasses Chip - epic zlatá, na oku vypadá téměř tekutě, pigmentace nemůže být lepší #tosepovedlo
Earl Grey - studená petrolejově zelená, obsahuje shimmer a pigmentace by mohla být o chlup lepší
Malted - studená tmavě hnědá s teplým, do vínova zbarveným shimmerem, další trošku tužší stín, pigmentace by mohla být lepší, stejně jako v případě Earl Grey odstínu
Black Currant - zastřená tmavě fialkovo-švestková, neutrální odstín, shimmer, pigmentace dobrá

Stejně jako u knih, filmů, hudby atd. neumím říct, co je "dobré" a "špatné", ale můžu říct, zda mne to baví. A Bon Bons mne baví mega moc. Dokonce tak moc, že ji nyní používám každý den, dobrovolně, spontánně a ráda. Dobrý kosmetický produkt poznáte podle mne tak, že se na něj ráno těšíte. A večer se těšíte na ráno, protože se nalíčíte skvělým a zábavným produktem. Tak to mám já. 

Láká Vás Bon Bons paletka nebo odpuzuje? :-)

PS. koupit ji můžete v prodejnách Sephora, za cenu 1350,- Kč.




15 komentářů:

  1. Tak ta je nádherná :) Jen tedy nevím, jak bych si poradila s tou křiklavě růžovou, jinak bych využila všechny odstíny :) Akorát už nemám nárok utrácet, zas tak moc a často se nelíčím a už jsem si na podzim koupila Naked 2 (která mě mimochodem zklamala svou výdrží, čekala jsem, že i bez báze bude ok). Ale časem si určitě další dražší paletku pořídím a jsem si skoro jistá, že bude od TF :)

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mě baví barevné spektrum ale neskutečně mě odrazuje to balení, holt jsem taková, že se mi musí líbit vše (speciálně když produkt životně nepotřebuji)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo. V Sephoře mi tolik nezaujal a ten obal mi přijde tak hrozně kýčovitý ... ale když vidím ty swatche, tak po nich toužím! :D Ta Totally Fetch je nááádhernáááá!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Barvy vypadají fakt pěkně a přesně podle mého gusta (až na tu zářivou růžovou). Na to, jak se mi na prvních fotkách vůbec nelíbila, teď celkem boduje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je krásná a hlavně ta pigmentace vypadá úchvatně, ale myslím si,že by mi tyto barvičky vůbec neslušely :/ Ale hned jak jsem jí viděla u tebe na instagramu tak jsem si řikala no to je paráda! Molasses chip- dokonalý odstín! :O :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ájo, Bon Bons je moje první čoko paletka od TF a jsem z ní maximálně nadšená :o) Přesně jak píšeš, těším se každé ráno jak se s ní nalíčím :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Kromě křiklavě růžové se mi líbí všechny odstíny :)! V pátek jsem si koupila Chocolate bar, tak třeba příště zas zakotvím u TF stínů :).

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka co se týče odstínů je nádherná, ale obal to dost kazí...:-)))
    Já stíny téměř nepoužívám, takže to není věc, kterou bych musela mít doma.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ajo,barvy z paletky nadherne !! Je to zvlastni ,ale stejne tak se "tesim" na Chocolate Bar paletku. Bon Bon je krasna,ale ted hledam nejakou matnou / studenou....budu muset do Prahy. V Liberci v Sephore je opravdu jen zaklad :-(...od TF jen 3 druhy paletek a tim konci vyber. PS: ty "vyskakujici" srdicka jsou roztomily :-))). Klidnou nedeli Pavlina L.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní14/2/16

    u mňa boduje odkedy som ju prvýkrát videla :)) je naozaj rozkošná, aj keď pre niekoho to môže byť ako pre malé dievčatká :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ajo, paletka je nádherná. Velmi sa mi páči ako vieš úžasne popísať farby, to je fakt super :-) chválim. Škoda, že u nás nie je Sephora už by som si po ňu bežala :-)

    OdpovědětVymazat
  12. díky za recenzi ♥ ...láká hodně :)...určitě na ni mrknu , hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Aji, mně třeba tahle paletka opravu nic neříká, mám obě předchozí chocolatky, takže tuhle do sbírky nepostrádám. Určitě u mě jako důvod nekoupení zafungovalo to příšerné balení hodné zamilované a životem neotřískané šestnácky (což bohužel už nejsem haha), ale asi máš pravdu, že co vyvolává silné emoce, tak přitahuje pozornost-určitě dobrý marketingový tah :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ájo, to je tak krásná propracovaná recenze. Paletka se mi moc nelíbí vzhledově. Je na mě až moc přeslazená, a to už je co říct. :-) :D Ale vnitřek je skvělý. Je pěkně poskládaná a oceňuji dva světlé odstíny ve větší gramáži. Takže za mě také palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
  15. Výborná recenze!:)) Ten zlatý stín je fakt nádhernej:))

    sweetcitruslemonade

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.