Pages

21. 6. 2016

7 SUMMER BASICS - NEW IN/Co jsem si koupila na léto


Krásný večer, dnes mám pro vás něco málo o mém šatníku a novinkách na léto :-). Na úvod musím přiznat, že od doby, kdy mám Nikču, mne nebaví nakupovat oblečení pro sebe. Nesnáším zkoušení věcí, lítání z kabinky do obchodu a zpět, to celé 20x. Taky se nerada zkouším boty. Co se týká kabelek a doplňků, tak to je jiná kategorie.. ovšem vybírám si dražší a hodně kvalitní kousky a tudíž nakupuju hooodně málo :-). Naopak, například v dětské Zaře  jsem schopná strávit odpoledne :o))). 


Ale kdoví, i to se možná změní. Vážnost situace mi došla v okamžiku, kdy jsem si několikrát spletla své a Nikčino tričko :o))) a poté, co jeden kousek začala nosit, mi došlo, že "miminkovské" nákupy asi skončily :-D. 

Z mé nechutě k nakupování oblečení plyne poměrně výrazná barevná kompatibilita jednotlivých kousků a i jejich organizace v šatníku. De facto dokupuji hlavně tzv. "basics" v neutrálních barvách. Miluju, když všechno ladí, pokud možno, se vším :o)). Mám sice pár hodně barevných kousků, ale jinak vévodí outfitům má nejoblíbenější barva tj. bílá, v těsném závěsu pak béžová, šedá, čokoládově hnědá, tmavě modrá a černá samozřejmě.
Protože si na věci dávám docela pozor a věnuji péči údržbě, je můj šatník prakticky nesmrtelný :-). To, co dokupuji, jsou hlavně basics. Napadlo mne, že vám ukážu, co by podle mého názoru mělo tvořit základy letního šatníku...  Nejraději nakupuji v Zaře, Lindexu, Mangu, HM a F&F. 


Bílé kalhoty (rifle) jsou podle mne nutnost na léto pro každého. Ty svoje jsem si pořídila v Zaře. Líbí se mi na nich mírně prodřená kolena a nezačištěné spodní lemy, což mi na léto připadá jako hezký detail. 

Bílé tričko je z HM. Jednoduchá, kvalitní bavlněná trička s kulatým výstřihem jsou pro mne absolutní must have po celý rok. Pořizuji si je v základních barvách. Na zimní období pak s dlouhým rukávem. Miluju sportovně elegantní styl. 


Starorůžová tunika se zlatými korálky je také z HM. Tunika je další věc, která podle mne nesmí chybět v letním šatníku. Dá se nosit ke kraťasům i dlouhým kalhotům, samostatně nebo na tričku. V kombinaci s džínovou či koženou bundou vypadá skvěle a sluší i saku :-).


Antracitové riflové kraťasy jsem také koupila v HM. Velice se mi líbí střih i detaily. Skvěle se kombinují prakticky s čímkoliv. Antracitovou mám snad ještě raději než černou. Je sofistikovanější a méně se špiní :-).

Jak víte, miluji klobouky, naučila mne to babička. Díky klobouku vykouzlíte z totálně obyčejného outfitu šik outfit :-). Klobouků mám docela hodně. Tento konkrétní je z Manga.


Na Instagramu vás zajímaly sandály. Kdo sledoval moje videa, asi viděl Primark Haul, kde jsem je ukazovala. Byly velice levné (do 10-15 EUR max.) a tudíž jsem byla mírně nervózní z jejich kvality. A nakonec se konalo velmi příjemné překvapení. Sandály jsou pohodlné i kvalitní. Barevná kombinace koňakové a bílé je můj naprostý favorit.


Na závěr něco málo z kosmetiky, kterou jsem měla zabalenou na dovču (teda bylo jí o trochu více, haha). Objevem roku je pro mne opalovací krém na obličej od Clarins - Sun Wrinkle Control Cream For Face, který je určen jako prevence proti vzniku pigmentových skvrn a vrásek. Byla jsem poměrně značně skeptická, zda krém bude účinkovat a téměř mne šokovalo, že fakt funguje!! Dříve jsem používala na obličej kvalitní přípravky z lékárny. Ale bohužel i přes jejich pravidelné používání, se mi po pár dnech vždy začaly zviditelňovat pigmentové nerovnosti. Po používání opalovacího krému Clarins se mi pleť barevně vůbec nezměnila, za což jsem neskonale vděčná. Rozhodně můžu tento krém vřele doporučit. I když samozřejmě nemůžu zaručit, že takto skvěle bude fungovat úplně na každého. Jak jsem psala, pigmentové skvrnky mám díky Bohu zatím jen minimální.

Trošku méně chvály půjde na adresu letní limitky legendárního balzámo-lesku Eclat Minute. Oranžový má sice krásnou barvu, lehce pomerančovou chuť i vůni, ale zdá se mi, že oproti standardnímu provedení docela lepí, zvláště v horkém podnebí :(. Zato tekutému oleji na rty Instant Light Lip Confort Oil (není to trošku dlouhý název? :-D) nemám absolutně co vytknout, je geniální. Naprosto ho miluju a nepochybně to není poslední mé balení.

Tekuté stíny Ombre Waterproof jsem nakonec moc nepoužívala. V tropickém počasí jsem nesnesla na obličeji skoro nic, kromě linek a řasenky. Ale po návratu jsem si stíny velice oblíbila a připadají mi naprosto skvělé i jako báze pod stíny. To jsou mé prvotní dojmy, uvidíme ještě, co nakonec zařadím do své každodenní rutiny i v průběhu léta.

Snad se vám dnešní post líbil a třeba jste i našli nějakou inspiraci. Koupila jsem si na léto ještě pár věcí, ale ty nechám na příště :-)a vy mi napište, co jste si léto pořídili anebo co máte na "wishlistu", protože já na něm mám docela hodně věcí :-D.


9 komentářů:

  1. Ahoj Aji, děkuji za super milou exkurzi do tvého života. To mě hodně baví :) Asi začnu stejně jako ty - od tý doby, co mám Sofii, tak mě nebaví kupovat oblečení pro sebe. Naopak minulou neděli jsem strávila obíháním dětského oddělení v HM, F&F, Lindexu a mé naprosto nejoblíbenější Zaře a M&S = dokonalý oblečení pro děti.
    Nicméně co se týká doplňků a kosmetiky, tak to je jiná :) Mými nejnovějšími úlovky jsou oranžovo-zlatý náramek z Lindexu (na léto a opálenou pokožku dokonalý :) a pak transparentní pudr od Glazel (#nutnost :).
    No, a o letním wishlistu snad ani nebudu mluvit, je plný kosmetiky, jako je podkladová báze MUFE, bílá maska Glamglow Super-mud, tvářenka Dallas a další miliarda věcí :)))
    Pěkný večer, Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, moc děkuju za krásný komentář, to jsi mě fakt překvapila :-D a taky velice potěšila! Já myslím, že to tak má většina maminek :o))) Užívejte léto se Sofinkou <3

      Vymazat
  2. Anonymní21/6/16

    Ajo jsi úžasná fakt,rada čtu vše co napíšeš,jsi moje inspirace snad ve všem ;) škoda že už nedelas videa :( buď pořád taková jaká jsi.Hezky večer Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuji Jani :-). Nesmírně si vážím každého komentáře zde, protože je mi jasné, že musíte minimálně několik minut svého času věnovat obsahu postu a neberu to vůbec jako samozřejmost! :-) Krásné léto <3

      Vymazat
  3. Ahoj. Ja nakupuji rada i pro sebe :-))....jen uz ne tak moc jako driv. Jednou za cas si udelam nakupni den a zajedu si nekam a nakupy si opravdu uzivam - kavicka musi byt ;-)). Moc rada nakupuju pro dcerku - uz ji zacina obleceni bavit. Obchody mame stejne obliblibence a barevny maniak taky nejsem. Na "wishlistu" mamtu PTR dynovou masku, paketku All about matt od TF a cestou na dovcu bych si rada poridila pradelko ve Viktorce ...tesim se na dalsi prijemne cteni a inspiraci :-) ! Pavlina

    OdpovědětVymazat
  4. Diky Aji za skvělý článek. Jsem moc rada, ze si neprestala blogovat. Jsi moje velka inspirace a přivedla si me ke spoustě krásným a užitečným vecem-kosmetikou počínaje, přes svíčky YC, knížkami konče. Na léto jsem si pořídila bíle 7/8 kalhoty, džinovou bundičku, par menších kabelek crossbody, námořnické tričko se spadlymi rameny a krátké barevné šatky. Na wishlistu mam přírodní kosmetiku Bioaroma, vlasovy pudr Redken, boty a oblečeni na cviceni....to co mam uz je značně jeté:-) Ajo, moc se tesim na další články, je to pro me opravdový relax...jo a mam 8-letou dceru, takze vim o čem mluvíš, uz taky řešíme outfity ��

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mě na ten opalovák na obličej pořád tak lákáš! :) Jestli je tak skvělý, jako jejich opalovací krémy na tělo, tak to musí být pecka!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ajo, dakujem za super článok, opäť velmi inšpiratívny. Tiež by ma zaujímalo ako zladiť šatník na leto do práce. Potešil by článok aj na takúto tému :-) dakujem

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní22/6/16

    Ty kratasky vypadaji bozsky! Neni to ten hodne kratky strih, jak z toho leze zadek? ;-) Asi se na ne pujdu mrknout ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.