Pages

19. 6. 2016

MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ A NEJPOUŽÍVANĚJŠÍ MAKEUPY - HIGH END I DROGÉRIE

Krásnou neděli vám všem :-).  Dnes se chci věnovat dalšímu nejčastějšímu dotazu od vás a to jsou makeupy. Před nějakou dobou jsem natočila na toto téma i video "Posvíceno na makeupy" ZDE


Od natočení videa uplynul rok, a tak jsem si říkala, že je i dobrá chvíle pro "update". Na úvod bych chtěla říct, že dnešní článek bude užitečný pro majitelky typu pleti mastná a smíšená, se sklonem k akné. Ale i pokud máte pleť suchou, několik makeupů z mého článku určitě stojí za pozornost.

Kromě typu pleti je důležité i to, co od makeupu čekáte. Osobně mám ráda střední až vyšší krycí schopnost, zmatnění, avšak ne úplně matný "placatý" finish. Líbí se mi,  když struktura pleti po nanesení makeupu prosvítá. Mám trošku nerovnoměrnou pigmentaci pleti (ale jen mírně) a drobounké, zvětšené póry po celém obličeji, sice nejsou skoro vidět, ale nevhodně zvolený makeup je dokáže nepěkně zviditelnit.


V high end kategorii chybí na fotu makeup, který úplně miluju, ale momentálně ho nemám doma. Je jím Lancome Teint Idole Ultra 24h ZDE. Konzistence je podobná Estée Lauder Double Wear, ale více tekutá a není na obličeji tak "těžký". Kryje skvěle i kruhy pod očima, hydratuje, na obličeji  je velice příjemný. Balení s pumpičkou se povedlo, další velké plus. Celková krycí schopnost je střední až silně krycí, lze dobře vrstvit a výsledek je stále nesmírně přirozený. Výběr odstínů, dle mého názoru dostačující, i když nevím, zda si vyberou i bledulky. Jak jsem se rozepsala, mám chuť si pro něj běžet do obchodu :-).

NARS Velvet matte skin tint - makeup určený přímo na smíšenou, až mastnou pleť. Z makeupů, které vidíte, kryje nejméně, i když stále dostatečně. Tento makeup je potřeba nanášet prsty, výsledný finish je pak daleko lepší, než když se nanáší štětcem. Moc se mi líbí velmi přirozený efekt, který makeup vytváří, má jemňoulinkou vůni a SPF 30. Velice pozitivně mne překvapilo, jak skvěle drží v extrémních klimatických podmínkách. Měla jsem ho s sebou na Bali, kde jsem žádný makeup nesnesla. Tento byl jediný, který mi tam nesmírně vyhovoval (i když jsem většinu času nepožívala nic).

MARC JACOBS re(marcable) - u nás se bohužel zatím neprodává, ale lze jej koupit on-line v polské Sephoře. Tento makeup má absolutně nejvyšší krycí schopnost ze všechy makeupů, které jsem kdy vyzkoušela. Procentuální obsah pigmentu je cca 5x vyšší, než u bežných makeupů. Konzistence je však překvapivě kapalná. Na pleti působí přirozeně a nemáte pocit, že se kůže dusí. Mám ho doma pro případ focení, natáčení a zvláštních příležitostí. Většinou tak silné krytí nepotřebuji. Výběr odstínů je široký, ale připadá mi, že odstíny jsou hodně do žluta, což mi moc nevyhovuje. Balení je náchylné na opatlání. Ale to je asi jediné, co tomuto produktu vytkla.

CLINIQUE Anti-blemish solutions - pro mne to je makeup "první pomoci". Krytí střední, lze navrstvit. Obsahuje složku, která působí antibakteriálně, pleť navíc zklidňuje a zmatňuje. Na aknózní pleť je podle mne toto nejlepší makeup na světě :-). Výběr odstínů není úplně velký, ale já nemám pleť úplně světlou, takže volím odstín č.2 a ten mi, kromě letních měsíců, plně vyhovuje.

Estée Lauder Double Wear - je klasika a můj svatý grál, který používám už snad 15 let nebo jak dlouho je na trhu. Spotřebovala jsem minimálně 10 balení.  Je to makeup revoluční konzistence. Od té doby, kdy ho EL představilo, ho začaly ostatní firmy kopírovat. Krycí schopnost vyšší střední. Oproti Lacome Teint Idole můžete mít pocit, že je trošku "těžký", ovšem mne toto nevadí. Ze všech makeupů na fotu na mé pleti vydrží v perfektním stavu nejdéle. Výběr odstínů je nepřeberný. Vadí mi uzávěr bez pumpičky :/,  ale i tak ho miluju.

Clarins Everlasting Foundation - je ze stejné kategorie, jako Lancome Teint Idole anebo EL Double Wear. Fantasticky kryje, božsky voní a ze všech zmíněných má nejvíce krémovou konzistenci, přestože je "oil-free".  S klidným svědomím mohu doporučit i na suchou pleť, pokud hledáte makeup tohoto typu, tj. krycí a dlouhodržící. Balení s pumpičkou je velice praktické a luxusní. Výběr odstínů perfektní. 


Přestože to tak vždy nebývalo, v dnešní době lze i v drogérii najít makeup skvělé kvality. Bohužel však firmy tyto skvělé přípravky inovují a ty se pak stávají horšími a horšími, což je případ dvou produtků ze čtyř, které vidíte na fotu....

L'Oreal True Match - používám už deset let. Respektive používala jsem, momentálně se prodává nová verze, která na mastnější pleť už není tak dobrá, jako předchozí. Nejvíce mi vyhovuje konzistence True Match, která se prodává v USA (se šroubovacím víčkem), ta je hustější. Po tomto makeupu se jukněte, pokud hledáte přípravek s velmi slušnou krycí schopností, který vytváří velice přirozený efekt. Není na pleti skoro vůbec vidět. Makeup je tekutý a už jeho aplikace je příjemný zážitek :-). Krytí je lehčí, až střední, pokud ho navrstvíte.

Rimmel Match Perfection - de facto velice podobný jako předchozí True Match. Je od loňska také inovovaný, ale kupodivu pro mne k lepšímu. Velice dobrý přípravek pro dny,  kdy pleť nepotřebuje vyšší krytí. Za cenu okolo 200,-Kč fantastický produkt.

Dermacol Caviar Long Stay - můj svatý grál, naučila jsem na něj i sestru a několik kamarádek :-). Je to skvělá drogérková varianta dražších long wear makeupů. Vytváří fantasticky vypadající, sametový finish a je silně hydratační, rozhodně vhodný i na sušší pleti. Obal je krásný i praktický a ve víčku je korektor, který není extra krycí, ale většinou ho i tak z větší části spotřebuji :-)

Dermacol 24h Control - si nechávám jako poslední. -Bohužel, je mi hrozně smutno ze zjištění, že výrobce úplně zkazil (inovoval) recepturu :-(((. Ta původní byla naprosto božská, makeup byl možná i lepší, než EL Double Wear a kdybych si měla vybrat pouze jeden jediný, byl by to tento, ovšem v původní verzi, která se prodávala vloni. Pokud máte možnost koupit původní recepturu, tak si tento makeup určitě kupte a budu vděčná, pokud mi dáte tip, kde se dá původní varianta makeupu ještě sehnat.

To je pro dnešek vše, napište mi určitě, zda se vám článek líbil a jestli některý z makeupů máte rádi :-), event. jaký je váš svatý grál.

P.S. pokud byste chtěli detailní recenzi na některý z makeupů, dejte mi vědět v komentářích.




 

26 komentářů:

  1. Rimmel je prostě také muj oblibenec, je boží a dobre mi zakryje plet :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný večer,děkuji za úžasný článek.Mám smíšenou pleť,s póry i skvrnami,a léta jsem používala bourjois 12hod.,který bohužel přestali vyrábět.
    Dlouho jsem hledala něco,co by mi vyhovovalo,i v dražších značkách a nakonec jsem našla.Je úplně boží,je to od Urban decay a kromě absence spf faktoru mu nemám co vytknout.
    Zajímala by mě bližší recenze toho makeupu clarins,ten mě hodně zaujal a kosmetika clarins mě velmi mile překvapila.
    Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Marti za milý komentář. UD makeup jsem ještě nezkoušela a bojím se, že na mne by byl asi málo krycí. Rendy má podobnou pleť jako já a nevyhovuje jí, naopak Lou má pleť sušší a jí sedí skvěle. Bourjois má překvapivě velmi kvalitní makeupy i pudry a chystají se novinky, na které jsem hodně zvědavá. Clarins je skvělá kosmetika, většinu produktů, až na pár, absolutně miluju a tento makeup patří mezi mé top oblíbence, společně s korektorem Instant Light, už jsem ho ukazovala v mnoha videích mj. :-).

      Vymazat
  3. Ahoj Aji, děkuju moc za průzkum :) Zdá se mi, že máme podobný typ pleti, proto jsi úplně zlatá, když to takhke vyzkoušíš za nás a my si pak koupíme jen to dobrý :) Já zatím na makeupy štěstí neměla, po každým vypadám jak palačinka a přesně jak píšeš - ještě víc mi zdůrazní póry. Vyzkoušela jsem lehčí verzi Lancome Teint - Miracle Air de Teint, protože jsem si bláhově myslela, že se po něm nebudu mastit, ale mastila a navíc vůbec nekryl :/
    Každopádně by mě naopak zajímalo, jaké (high-end) makeupy by jsi nepodoručila, především jakou máš zkušenost se značkami Dior a Chanel?
    A pak bych se chtěla zeptat, jestli nechystáš článek o tom, jak pečuješ v pruběhu dne o svůj makeup tak, aby vypadal pořad hezky jako po nanesení. To je pro mě totiž největší záhada :)
    Děkuju moc a moc!
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, moc děkuju :-). Chanel i Dior mi nevyhovuje odstínově, od Chanelu jsem milovala makeup, který se přestal vyrábět #klasika, no a obecně se po nich rychle lesknu. Základ, aby makeup vydržel, je dobře zvolená podkladová báze, fixační pudr/sprej a papírky na odmaštění. Chci na tohle téma napsat článek, protože je to dobrý postřeh, že správně zvolený makeup ještě automaticky nezaručuje perfektní look po celý den :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Aji, skvělý článek a opět pro mě inspirativní a přínosný
    Já jsem si teď oblíbila Revlon ma mastnou pleť (děla se ve 2 variantách). Bohužel nevím jak to je s dostupnosti v ČR, já si ho kupuji v Sydney
    Pokud by jsi někde na Revlon narazila, tak doporučuji vyzkoušet, myslím ze za tu cenu stojí za test. Pěkný den Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuju za komentář. Jaký název má prosím ten Revlon, je to ten Colorstay? :-)

      Vymazat
  5. Krásně zpracovaný článek! Chtěla jsem si koupit Lancome Teint Idol Ultra 24h, ale nenašla jsem pro sebe dostatečně světlý odstín V Douglasu. Stejný problém jsem měla s Clinique, ale po něm se mi navíc na obličeji objevila nepříjemná krupička. Ostatní jsem zatím nezkoušela. U většiny make upů zpravidla bojuju s výraznou parfemací a ucpáváním pórů. Zatím mi nejvíce sedl make up od Alverde a Giordani Gold.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý komentář :-). U Lancomu vím, že světlých odstínů moc není a Clinique možná nemá v ČR dost světlé vůbec. Myslím, že Clinique by se prodalo mnohem více, kdyby byly světlejší odstíny... je to škoda, protože jejich makeupy jsou bezva.

      Vymazat
  6. Já to mám s make-upy tak, že čím méně je používám, tím lepší pleť mám :-) Teď se mi to znovu potvrdilo, když jsem týden marodila a nelíčila se :-) Samozřejmě make-up nebo BB občas použiju, ale už ne denně. Dávám přednost lehčím a spíš méně krycím. Kupodivu mi vyhovuje obyčejný BB Garnier pro mastnou pleť, i když i světlý odstín bych snesla ještě světlejší :-) každopádně na léto fajn. Děkuji za prima článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dee, já mám podobný poznatek s očními stíny/bázemi. Když jsem je na dovolené přestala používat, pokožka kolem očí a na víčkách vypadá o dost lépe, hodně mne to překvapilo. U makeupu to ale říct nemůžu :-D. Asi by mi nepomohlo ani vysazení na rok :o))). Kupodivu BB Garnier je hodně chválený, musím se na něj podívat.

      Vymazat
  7. NARS mám taky a je super! Vypadá přirozeně a na smíšenou pleť je ideální. Souhlasím, že nejlepšího výsledku dosáhnu, když makeup zapracuji prsty. S aplikací pomocí štětce jsem moc spokojená nebyla.. Zkoušela jsem ještě True Match, který byl sice fajn, ale odstín mi nesedl 100%, tak ho občas míchám s Naked Skin od Urban Decay :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sasho, NARS má všechny makeupy i korektory vytvořené k nanášení prsty. A upřímně musím říct, že mi tento způsob vyhovuje a připadá mi i hygieničtější... Je pravda, že True Match na tom s odstíny není úplně nejlépe, to chápu. S UD už jsi druhá nebo třetí, kdo ho doporučuje, asi si vezmu v Sephoře vzorek :o))))

      Vymazat
  8. Žádný z nich jsem nikdy neměla, ale o EL Double Wear přemýšlím dlouho. U dražších make-upů se bojím, že netrefím odstín a co pak s ním? Ale předpokládám, že mi v parfumerii poradí, případně dají vzorek.

    Simple living – Když sním o Řecku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každém butiku EL ti rádi dají vzorky třeba několika odstínů, sama jsem si ten svůj takhle vybírala. Rozhodně bych nic nekupovala bez vyzkoušení, není důvod :-)

      Vymazat
  9. Perfektní článek! Máme spoustu stejných oblíbených a to i když já mám pleť smíšenou suchou až normální.. Hormonální akné je pěkná potvora a tak preferuji vyšší krytí a perfektní výdrž, většinou i za cenu vysušování nebo lehkého cakey efektu na konci dne. :) K mým naprostým stálicím také patři Double Wear a Clinique Anti Blemish Solution, na ty lepší dny, kdy nemám tolik problémy s akné mám pak ráda třeba Clarins True Radiance a nově Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation. :)

    Perfektní článek a na pár tvých oblíbených se ještě podívám. Hlavně bych chtěla vyzkoušet Marca a Everlasting od Clarins.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-). No vidíš, na ISS jsem úplně zapomněla a přitom je super! Jen mám asi na teď moc světlý odstín.. sakra :o))))

      Vymazat
  10. Anonymní20/6/16

    Výborný článek, momentálně vypotřebovávám dekorativní kosmetiku Mary Kay a uvažuji o naprosté změně. Uvažuji zcela o EL double Wear, lze jej zakoupit někde na profesionálním eshopu? Obávám se, že netrefím odstín, ale s tím si nějak poradím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v každém EL butiku ti dají určitě a zdarma vzorek třeba několik odstínů a pak si vybereš ten, který ti nejvíce sedí :-). U mne je to ale jiný odstín, když jsem opálená a jiný zase v zimě, takhle to má většina z nás :-ú

      Vymazat
  11. Nars jsem měla ve vzorku a absolutně mi nesednul - zalízal do pórů, vrásek (nanášela jsem prsty, štětcem, BB a nic). Nakonec jsem si koupila obdobný produkt od Benefitu (BB s šileným názvem, který si nepamatuju:-)) Clarins má k těmto nešvarům také tendenci, ale dá se eliminovat. EL teď zkouším vzorek, není marný - ale to balení bez pumpičky,... Zbytek neznám. Jak lze prosím poznat novou verzi Dermacolu? Počítám, že inovace byla k horšímu, jako obvykle. Jak se ta nová verze chová na pleti? Mám smíšenou pleť - takže u mě jsou někde širší póry a lesk, jinde šupinky:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, co popisuješ, si myslím, že by ti nová verze nesedla, přesně zvýrazňuje vše, co nemá. Drolí se a leze do pórů :/, takt to po... :/, skoda...

      Vymazat
  12. Anonymní22/6/16

    Škoda, že už nebudou videa! Nerozmyslíte si to ještě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem dost velká na to, abych věděla, že never say never... myslím, že spíš ne, i když upřímně je mi po videích taky někdy smutno. Ale poslední dobou už rýpající a drzé komentáře překračovaly všechny meze.

      Vymazat
  13. Anonymní4/7/16

    Díky za skvělý článek! Je bezva když má oblíbená blogerka stejný typ pleti;) Velká pomoc. A přimlouvám se také ohledně videí:( Ač to musí být síla, co se týká negativních lidí... I tak se přistihnu, že tam občas hledám, zda se něco nezměnilo a není nové video:) Ať tak či tak - přeji mnoho pozitivních ohlasů a chuť do dalších článků. Markéta

    OdpovědětVymazat
  14. Musím se přiznat, že make-up nepoužívám, protože mám to štěstí, že nemám na plati tolik nedokonalostí, abych je musela zakrývat silnou vrstvou make-upu. Plně si vystačím s BB krémem, který mi pleť hezky sjednotí a přitom si připadám přirozeně :) Obzvlášť ho oceňuji v létě, kdy cítím, že moje pleť pořád hezky dýchá!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.