Pages

20. 6. 2016

CO MÁM NA SRDCI A NA NOČNÍM STOLKU/WHAT'S ON MY SIDETABLE

Nic už nebude jako dřív, ale vše může být tak, jako ještě nikdy!

 Moji milí, dnes mám pro vás nový typ článku a baví mne ho psát. Takže doufám, že i vás bude bavit ho číst/prohlížet :-). Je toho tolik, co bych vám chtěla říct! Vrátila jsem se z Bali se závěrem, že už nebudu dál natáčet videa, protože se mi v poslední době zdálo, že je úplně jedno, o čem video je a jediné, co lidi baví řešit je to, jak youtuber vypadá a vše ostatní okolo něj. Blog má tu výhodu, že ho čtou v drtivé většině jenom ti, koho zajímá obsah a i vizuál postu, samozřejmě. Pochopila jsem, že vás zajímá inspirace nejen z kosmetiky, ale i něco z "lajfu", doplňky a dekorace do bytu. No a věčně spěchající maminky, jako jsem já, bude zajímat i troška módní inspirace, která je "nositelná". Pochopitelně, budu pokračovat v psaní klasických kosmetických recenzí, ale chci Beautylife vdechnout trochu "life" :-)...

Další závěr, který jsem si z Bali přivezla je, že mám v životě všeho MOC. A jak říkala moje babička, všeho moc škodí! :-) Takže jsem se rozhodla pro "lean" nebo-li jednodušší životní styl. S tím souvisí i to, že jsem vytřídila hodně věcí, zbavila se kosmetiky a další i nekosmetické věci také půjdou do světa. Najednou mám více energie a také inspirace. 

O víkendu jsem hodně uklízela. Pořád uklízím. Jak doma, tak v hlavě. Vše, co nefunguje a nepotřebuji, posílám dál :o))). Určitě jste si všimli po třech letech, že doma uplatňuji některé principy Feng - Shui a vidím prokazatelné výsledky!


Před víkendem mi do kanceláře přivezli na otestování nové Foreo Iris a společně s ním přišla i absolutně úchvatná kytice pivoněk od @preferefleurcz KUK ZDE Pivoňky jsou mé totálně nejoblíbenější květiny vůbec, tudíž moje radost z nich byla nesmírná. Krabici, ve které pivoňky původně "bydlely", jsem použila jako úložný prostor na kosmetiku a další noční blbůstky, jako jsou třeba sluchátka.

Na nočním stolku jsem si nechala jenom kosmetiku, kterou každou noc používám. V koupelně si pleť vyčistím, nanesu ampule Bioderma Matriciane a hydratační krém. Než se vše vstřebá, uvařím si bylinkový čaj anebo si dám skleničku na červeného vína. Nikdy jsem alkohol moc nepila, ale víno předepsal mi ho můj lékař :o))), a tak jsem zvědavá na výsledky dalších krevních odběrů, haha :-D.

Než se vstřebá hydratační krém, přesunu se do postele, kde mám připravenou svoji nejoblíbenější noční kosmetiku:

těsně před spaním si nanesu na obličej speciální regenerační koktejl :-), který se v posledních týdnech skládá z Midnight Recovery Concentrate od Kiehl's, Clarins Booster Repair a Havlíkovo Hraběnčino sérum, které absolutně miluju a připadá mi zázračné. Obsahuje totiž mimo jiné brambory, které taky miluju a věřím v jejich mimořádné účinky. Kapičku dvou olejíčků přimíchám do séra a moje pleť ráno vypadá a cítí se skvěle. Respektive jsem na pleť dostala v posledních týdnech hodně komplimentů. Po pobytu na slunci potřebuji mnohem výživnější přípravky, než tomu bylo v zimě.

Na ruce nanáším skvělý krém na ruce od Lush a rty přetřu mým, v poslední době nejoblíbenějším balzámkem od Clarins. Mám radost, že se po dlouhé době vrací v letní limitce. Předtím se nedal sehnat, kromě Německa, kde jsme ho jednou s Rendy náhodně objevily (to bylo radosti).

V neposlední řadě jsem se dostala k tomu, udělat si pořádek v knihách. V měděném košíku z HM mám knížky, které čtu před usnutím. Díky měděným organizérům nemám na nočním stolku (skoro) nikdy nepořádek :-). 

Na noc si pochopitelně sundavám hodinky :o))))


 To je pro dnešek vše a budu moc ráda, když mi napíšete, jestli vás podobné "mišmaš" posty baví :-). Je to jako pokec s kamarádkou, jen virtuálně, no :-). Dejte mi vědět, co máte na nočním stolku vy. Krásný nový týden!


67 komentářů:

  1. Článek naprosto super, ráda nahlížím pro imspiraci do zajímavých domovů 💗

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20/6/16

    Ahoj/Dobrý den Ájo,
    objevila jsem Váš YT kanál kolem Vánoc, když jsem se do něj postupně začala "zažrávat" oznámila jste, že z YT scény odcházíte, což mě opravdu mrzelo/mrzí. Velkým a příjemným překvapením byl pak pro mě Váš blog a to, že alespoň v něm budete pokračovat. :) Ačkoliv blogy čtu spíše zřídka a upřednostňují videa, k Vašemu se budu určitě ráda vracet! :) Děkuji za cenné rady :). Mám mastnější pleť se sklonem akné a Vaše tipy mi byly/jsou opravdu k užitku! :) Na outfity se velice těším! ☺️
    Moc děkuji! Ať se daří!

    S pozdravem
    Hanka ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji, Váš komentář mi udělal velikou radost <3 :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Ajo. Clanek krasa :-). Taky zacinam doma tridit ve velkem - mam to teda vzdy na jare a pak se citim mnohem lehci - nevim ani jak to popsat :-). Koupila jsem si knizku "Zbavte se neporadku s Feng-Shui" - jeste jsem ji necetla,ale za tyden jedu na dovcu ,tak si ji beru sebou . Na nocnim stolecku mam krem na ruce,vazelinu ,lampicku a levandulivy sprej - knizky mam na zemi ,pac se mi na stolek nevejdou. Moc se tesim na OOTD posty a na inspiraci na nakupy a oblibene obchody - treba objevim neco noveho. Clanek si urcite prectu nekolikrat :-). Krasny den Pavlins

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuju, užij si dovču. Věřím, že knížka se ti bude líbit :-). Copak máš za levandulový sprej??

      Vymazat
  4. Take miluji feng-shui a z Vase clanku a fotek na me dychl klid, pohoda a cistota. Moc dekuji a budu velmi vdecna za vice takto inspirujicich pel-mel clanku. Misa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuju, mám z komentáře vážně radost, jsi milá :-)

      Vymazat
  5. Moc me bavi tyto clanky, presne jak pises pokec s kamaradkou :). Ja nemam nocni stolek, ale hned vedle postele mam psaci stul, takze mam veci a kosmetiku tam :) Mej se krasne Ajo

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok Ajo! Škoda tých videí, veľmi som sa na ďalšie nové tešila, ale chápem ťa :) Každopádne sa budem tešiť na články :)

    OdpovědětVymazat
  7. Článek je úplně skvělý,moc mě baví.Zatím vše,co jsem díky tvé inspiraci pořídila,patří mezi mé top výrobky.Možná díky podobné věkové skupině,typu a problémech pleti mám jistotu,že bude sedět.Už teď se těším na příští článek :-) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Z vaseho clanku a fotkek na me dychl klid, pohoda a cistota. Moc dekuji a budu velmi vdecna za vice takovych inspirujicich pel-mel clanku 🌷

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda za každý Váš článek Ájo, jsou milé, vyzařují pozitivni energii a klid a jsou vždy inspirativní. Chápu, že už videa nechcete dělat, i kdž lituji. Děkuji za článek, budu ráda za další takový. Mne by zajímal i Váš názor na další věci, třeba na jídlo, knihy apod. Vaše video "Jak žít spokojený život" mám asi nejradši. Je mi blízké.. dekuji��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc děkuju za nádherný komentář <3 :-)!

      Vymazat
  10. I love the decoration!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní20/6/16

    Krasny clanek, cisi z nej cistota, vnitrni klid a celkova pohoda a odhodlanost. Mam z tebe radost a clanek mi udelal dobre! Nejak se nemohu prihlasit. Lucie

    OdpovědětVymazat
  12. súhlasím naozaj výborný článok, ale aj tak mi tie tvoje videa velmi chýbajú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, moc děkuji :-). Snažím se teď postovat častěji, abych nahradila videa... snad se mi to podaří :-)

      Vymazat
  13. Moc hezký a oddechový článek! Souhlasím s tím, že blogy čtou jenom ti, které opravdu zajímá (a líbí se) jak forma, tak hlavně obsah. Proto se na nich mnohem méně často objeví lidé, kteří potřebují soudit a rozdávat nechtěné rady. :) Přece jenom, číst je o dost složitější, než koukat na videa. :) Jsem za více takových článků a mám ráda i články o home deco a životě. Člověk si u toho tak nějak odpočine. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, udělala jsi mi radost a je vidět, že ti nechybí empatie a asi i zkušenosti.. Měj se krásně <3

      Vymazat
  14. Moc hezký a užitečný článek, přenášíš z něho pohodu a rozhodnost. Články čtu pravidelně jsou nesmírně přínosné... Krásný týden

    OdpovědětVymazat
  15. Článek je super, ale zpráva o konci videí mě tedy nepotešila...:/ Škoda...

    OdpovědětVymazat
  16. Ájo to je boží článek, jsem strašně ráda, že píšeš, protože dnes všichni dělají videa, lidé jsou líní číst, ale mě články pořád hodně baví! My bohužel noční stolky nemáme, máme malou ložnici, tak nám to prostě nevyšlo :D :D Já mám tedy kosmetiku na pleť v koupelně na poličce a používám teď na noc marulový olej a zatím jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Máš velkou pravdu, lidi jsou líný číst a sdělení se přesouvají do obrázků a symbolů, jako tomu bylo v době kamenné, haha :o))). Přírodní oleje jsou fantastické a plné energie :-)

      Vymazat
  17. Jsem ráda, že v psaní blogu pokračuješ, protože jsem v poslední době přestávala mít, co číst - všichni točí jen videa a zajímavý blog, těžko hledat. Fotky máš krásné, jako vždy. Přeji ti hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  18. Minulý rok jsem se musela kvůli škola/práce/praxe stěhovat 4 krát a vyházela/podarovala/prodala jsem krabice nahromaděných věcí, které jen zabíraly místo. Člověk pak nemá ani takovou potřebu "jen tak si něco koupit" a zaplňovat si šuplíky a skříně. Preference se mi změnila na jednoduchý a čistý design a jsem tak úplně spokojená. Článek super :) Zajímala by mě recenze na boostery od Clarins a tip na dobrou knížku od Feng Shui :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář. V jednoduchosti je krása :-), souhlasím s tebou. Přeju ti nádherné léto <3

      Vymazat
  19. Krasny clanok. Tiez ma mrzi, ze videa uz nebudu, ale tvoje clanky si citam tiez velmi rada.
    Zelam vsetko dobre a krasny den. Lucia

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní21/6/16

    Milá Ajo, jsme také moc ráda, že pokračuješ s blogem. Mám moc ráda tvé články a hlavně se mi moc líbí tvé fotky. Pro mě nikdo v blogosféře nemá hezčí, opakovaně se vracím, abych si je prohlédla. Co se mého nočního stolku týče, mám tam chaos:-)krém na ruce, fotky, knihy, tuše a pera, barvy...ale jinak také nesnáším hromadění věcí a s přítelem jsme to vyřešili jednoduše-máme minimum nábytku a ten, který máme, je otevřený, takže nemáme tendenci schovávat věci na horší časy. Přeji hodně zdraví a energie. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jémine, hrozně mooooc jsi mě potěšila <3, děkuji za to!! Krásné léto :-)

      Vymazat
  21. Milá Ájo, já sama dávám přednost blogům, tak budu moc ráda za články ;-) A tenhle je parádní. Naprosto Tě chápu, taky hodně třídím, nechávám jen věci, které opravdu používám. Člověk si tak hezky uklidí i v sobě. Těším se na další články a fotky ;-)
    Hraběnčino sérum mě zaujalo.

    Přeji krásné dny plné slunce.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za krásný komentář, který mě potěšil i inspiroval <3

      Vymazat
  22. Milá Ájo, opravdu moc hezký a povedený článek. Jsi už dlouho mou velkou inspirací a jsem velmi ráda, že jsi neskončila i s blogem. Tvá videa mi sice chybí, ale naprosto Tě chápu.V poslední době jsem si všimla nejen u Tvých videí,že se počet lidí, o kterých píšeš na začátku dost zvýšil a už to překračuje všechny meze. No raději zpátky ke kosmetice. Na mém nočním stolku mám momentálně hlavně kosmetiku co jsem si teď dovezla z dovolené v Řecku a to arganovo-olivový krém na ruce a na nohy a potom balzám na rty ze stejné řady. Krásné léto Tobě i Nikolce. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řecká kosmetika je skvělá, když jsme tam byli, kupovala jsem si lokální, úplně neznámou značku a byla absolutně super :-). Děkuju za krásný a povzbudivý komentář <3

      Vymazat
  23. Anonymní21/6/16

    Milá Ajo, článek se mi moc líbil... přiznám se, že mě tento druh zajímá více než ty čistě o kosmetice. Také se teď snažím udělat úklid nejen v domácnosti, ale i v životě 😃 Uvítala bych další podobné články a i s inspirací na knihy. Měj se krásně a užívej léto! Iva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, moc děkuji :-), knížky a inpiraci chci určitě průběžně zařazovat... krásné léto <3

      Vymazat
  24. Určitě je to další skvělý typ článků. Jen škoda, že už nebudeš točit videa, jelikož byla vždy přínosná a pěkně zpracovaná.

    OdpovědětVymazat
  25. Moc mi chyběly tyto Tvoje články. Krásně se čtou. Jsi velmi inspirativní a o životě už něco víš, takže se těš na normální čtenářky tady na blogu :-) Ale pokud budeš chtít natočit nějaké video, určitě se ráda kouknu.

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Ájo, tento tip článků mám moc ráda. Blogy s mišmaš obsahem jsou nejlepší. Taky jeden mám a jmenuje se všeříkajícně: O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju a moc jsi mě pobavila :o))) O všem? Ovšem! je geniální!!! <3

      Vymazat
  27. Ahoj Áji, opět skvělý článek, moc za něj děkuji. Opět skvělá inspirace v péči o pleť. děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Články a fotky jsou perfektní.Jsem ráda,že nás neopouštíš úplně,ale že s tebou takto můžeme zůstat ve spojení .Jsi pro nás velmi inspirativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sofi, hrozně moc děkuju za krásný komentář <3, přeju ti krásné léto <3

      Vymazat
  29. Milá Ájo,

    sleduji Vás skoro rok a vždy jste mi pomohla, poradila a zlepšila mi den.
    Chtěla bych Vám tímto poděkovat a mrzí mě, že Vás okolnosti dohnaly k pozastavení/zastavení Youtube. Umíte krásně mluvit, vystupovat, máte v sobě jiskru a nadšení, které člověka potěší, povzbudí.

    Ať už se věci mají, jak chtějí, i nadále budu číst Váš blog a jakékoli experimenty ráda uvítám, protože i kdyby jste psala o úklidu a jaké přípravky na to užívat, bude mě to zajímat a ráda se inspiruji. :D

    Myslete na sebe a také na to, že my, Vaši čtenáři, budeme stát vždy při Vás. :)

    Hodně štěstí!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji za krásný komentář, moc jsi mě potěšila <3, krásné léto :-)

      Vymazat
  30. Anonymní21/6/16

    Ajo, skvely clanek!!! Prosim vic takovych clanku! 🙏 Me oblibene video je "Jak zit spokojeny zivot" 😍. Zajimal by me i clanek o knihach, stravovani i o Bali - co se tyce duchovna. Preji krasne leto! Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji, duchovnem žiju, takže se toto téma nepochybně objeví i na blogu :-), přeju ti nádherné léto <3

      Vymazat
  31. Ahoj Ájo, mrzí ma, že už videá nebudú (sledovala som len tvoj kanál), ale po prečítaní komentárov na YT ťa úplne chápem. Je to škoda, lebo pre mňa majú videá vyššiu informačnú hodnotu, ale určite to nestojí za to nechať sa otráviť rýpavými poznámkami náctiletých dievčatiek.
    Na druhej strane tvoje fotky sú o úroveň vyššie ako na iných blogoch a tak sa k tebe budem chodiť pokochať častejšie. Tvoje tipy sú na nezaplatenie. Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, moc jsi mě potěšila, jsi zlatá, děkuju moc <3, přeju ti nádherné léto!

      Vymazat
  32. Na nočním stolku nic, ale uvnitř je krém na nohy a krém na ruce. Všechno ostatní si odbydu v koupelně :)

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní15/7/16

    Dobrý deň Aji, chcem sa len opýtať, dávate si aj niekoľko sér naraz? Myslim, že nie len jeden z nich, ale napríklad na večer niekoľko sér? Mám tiež niekoľko sér a nedávno ma napadlo, či sa to môže dávať na seba, možno aj áno, len som sa nikdy pred tým nad tým nezamýšľala. Ďakujem Vám za odpoveď :)
    A úžasný článok ako vždy :)

    Jana

    OdpovědětVymazat
  34. Dobry den, Aji. Mozem sa opytat pouzivate vsetky tieto sera naraz? Nikdy slm sa nad tym hlbsie nezamyslala ale mam niekolko ser kt milujem a vzdy sa to snazim striedat ale myslite ze sa moze davat niekolko 2-3 sers na seba? Dakujem za odpoved a nadherny ckanok, naozaj!

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den Ájo, moc hezký článek. Sledovala jsem Vás na YouTube, nyní jsem si Vás konečně našla i zde. Těším se na Vaše články, přeji hodně tvůrčí inspirace a krásné léto. Lenka

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní13/9/16

    Dobrý den Ájo, mohu se zeptat, kde seženu měděné organizéry? Moc by se mi hodily :-) Předem moc děkuji, Petra

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.