Pages

24. 6. 2016

THE BEST MAC SUMMER LIPSTICKS - NEJMILOVANĚJŠÍ MAC RTĚNKY NA LÉTO




Hádejte, které rtěnky teď nosím nejčastěji :-). Můžete jednou... a kdo mne sledujete, určitě se trefíte!

 

Od té doby, kdy jsem objevila úžasnou bázi pod rtěnky Prep&Prime MAC, která absolutně zabraňuje vysoušení, vyhlazuje rty a prodlužuju výdrž rtěnky, nosím rtěnky stále a to především matné. Což by se dříve nemohlo stát. Než jsem začala psát blog, nosila jsem jedině lesky :-)... Ještě chci zdůraznit, že tento post nevzniká z žádné spolupráce, nýbrž z mé nehynoucí lásky ke rtěnkám MAC. Celou sbírku jsem si postupně nakoupila a jen mne těší, že stejnou vášeň necítím třeba ke rtěnkám Chanel, to by byla o dost dražší legrace :o))).

Matné rtěnky MAC mi absolutně vyhovují, konzistencí, odstíny i finishem, plus miluju i design obalů. Existují dva druhy matných rtěnek MAC, retro matte a matte. "Retromatky" jsou totálně matné a pokud nemáte bázi, mohly by vysušovat, avšak jejich výdrž je fenomenální, pečená kachna, salámová pizza se rtěnkou ani nehnou (pokud použijete bázi, bez ní jsem to nezkoušela). Zatímco "mattky" mají matný finish, ale stále si zachovávají jakousi krémovitost, výdrž je také fantastická. Matné rtěnky opticky hodně zvětšují velikost rtů, což je přesně důvod, proč je miluju. 

Další výhoda a jistota matných rtěnek MAC je ta, že barva "necestuje" tam, kam nemá! Dost mne párkrát vyděsilo, když jsem po nějaké důležité schůzce našla otisky rtěnky na zubech či obličeji, což z duše nenávidím a většina rtěnek to bohužel dělá. Matné rtěnky MAC jsou výjimkou a jistotou, že se v tomto ohledu neztrapníte :o)))...

Co se týká odstínů, miluju nude odstíny. Jenomže, jakmile se trošku opálím, většina nude rtěnek na mne vypadá, jakobych si na rty nanesla korektor .o)). Takže své oblíbené odstíny jako Honeylove, Angel a další, nechávám odpočinout na zimu a nosím odstíny barevné. Jediný relativně nude odstín, který mi sedí i v létě, je Runway Hit (na fotu úplně vpravo) a Kinda Sexy (není na fotu, udělám speciál na nude odstíny, pokud budete chtít).

Dle velikosti asi poznáte, které odstíny nosím nejčastěji :-). Problém je, že když máte hodně odstínů, tak moc neubývají. Nevím proč, ale když rtěnka nebo stíny ubývají, mám z toho hrozně dobrý pocit :o))). Taky to tak někdo máte?? :-D

S tím, jak stoupá rtuť na teploměru, přestávám nosit oční stíny, maluji si jen linky a celý look doplňujivýraznější rtěnkou. Asi mám to štěstí, že mi sluší poměrně široká škála odstínů.

Nafotila jsem vám swatche. Řekla bych, že na 95% odstíny odpovídají, s výjimkou prvního:

Flat Out Fabulous, je v reálu trošinku více od fialova. Na rtech vytváří barvu jakoby směs borůvkové, ostružinové či malinové. Tenhle odstín vypadá, jako byste jedli sorbet z lesního ovoce a obarvil vám rty. Když nosím tuto rtěnku, hodně lidí se ptá, "co to je" :-)

Steady Going - je studená růžová, ale jakoby zastřená, taky spíše zmrzlinová, není to "barbie pink", přestože je sytě růžová, stále se dá řadit mezi decentnější odstíny.

All Fired Up - bleskově se stala mým svatým grálem, naprosto a zcela ji miluju. Je tak temně malinová, až je červená :-). Studený odstín, který doslova rozzáří pleť. Měla jsem ji i v prvním videu, které jsem natáčela s Rimmelem (v němž jsem líčila modelku, ne sebe). Jestli tento odstín někdy MAC přestane vyrábět, rozhodně sepíšu petici a nechám ji kolovat, worldwide :o))).


Dangerous - je nejnovější přírůstek v mé sbírce. Odstín teplý, tak temně oranžový, až je červený :-). Stejný případ jako, All Fired Up, ale v teplé odstínové škále. Na fotu vypadá možná mírně méně červeně, než v reálu. Ale je fakt, že barva mých rtů je hodně tmavá a do červena, což také hraje velkou roli v tom, jak rtěnka nakonec na rtech vypadá.

Tropic Tonic - nádherná korálová neonka :-). Na fotu je slaboulince tlumenější, než ve skutečnosti. Opět teplý odstín, z kategorie typicky "letních", ovšem já tyto korálové odstíny nosím po celý rok, na roční období ve rtěnkách moc nehraju :o))) Myslím, že tento odstín má extra schopnost zvětšit rty.

Runway Hit - jedna z mála nude rtěnek, které v létě mohu nosit bez konturky a nevypadá jako korektor. Pro mne je to nude odstín, ale umím si představit, že na majitelkách světlejších rtů vyzní spíše jakom světlá, nude - merunkovo - korálová. Nevadí, v každém případě je to velice luxusní, sofistikovaný odstín.

To je pro dnešek vše o mých letních rtěnkách. Hrozně moc by mne zajímalo, jestli některou ze rtěnek máte doma/ na wishlistu. 

P.S. Pokud jsem minula nějakou MAC rtěnku, která je pro vás letní "must have", tak mi ji určitě nezapomeňte napsat do komentáře :-). 

Krásný letní víkend, moji milí, XoXo, A.

 

21 komentářů:

  1. No tak po tomto článku mam na wish listu rtěnku Mac :-) Pořád mi přijde, že tu pravou matnou rtěnku pro mě nikdo nevyrobil. Se všemi mam problem-vysušuji, po nějakém čase vypadají na rtech příšerně (přirovnala bych to k opryskanemu laku na nehtech :-)), proste problem. Zkoušela jsem i nějakou tu bázi pod rtěnky, tuším Mary Kay a zázrak se nekonal, rty sice krásne vyhladila, ale výdrž spis zkrátila. Proste ja a matné rtěnky=problem �� Takze jsem opravdu zlomena na Mac včetně te jejich báze pod. Jeste me lákají legendární Popiny od Clinique....a Ajo za vsechno muzes ty....opět diky Tobe objevuji veci, ktere "nutně" potrebuju. Diky za skvělý článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, taky jsem zkoušela různé báze, ale ta od MAC je o milion procent lepší, oproti všem ostatním, kt jsem zkusila, a že jich bylo hodně :-D. Mám už 5.balení, nikdy bych nevěřila tomu, jak obrovský rozdíl dělá.... :-)

      Vymazat
  2. Nikdy jsem nebyla velky zastance kosmetiky tipu avon atd. Ale jejich matne rtenky jsou naprosto skvele :) a vyber odstínů taky velký. A pro nejakou MAC rtěnku si asi taky budu muset zabehnout :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej, já vím, mám ty matné rtěnky Avon doma, jsou fajn, ale na MAC fakt nemají. Ale cena je mnohem příznivější :-)

      Vymazat
  3. Od MAC žádnou matnou nemám. Perfektně mi vyhovují matné rtěnky od Avonu, které se prostě povedly - jsou lehké, hydratační a ještě matné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, jsou fajn, to souhlasím, mám je doma, ale na MAC nemají....

      Vymazat
  4. U mne za MAC rtenky muzes TY :-)) za coz ti velmu dekuji - prvni MAC rtenky byly mnoz adoptovane 3 kousky - Mehr,Twig a Faux . Uz jsem doplnila a skvostnou Flat out fabulous. Na mem wishlistu je ted momentalne Pink plaid ( matt ). Krasna jemna ruzovka - jen pri posledni navsteve Macu jsem si poridila nakeup a stetec. Rtenka tedy priste ,ale uz se na ni tesim. Dalsi mou obr laskouje Neon Azalea od EL ,take matt a je bozska - tu doporucuju :-) !!. Z tve sbirky se mi moc libi Runway hit .... a jsem pro za clanek o tvych nude Mac rtenkach . Krasny vikend Pavlina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, děkuju za tip na Neon Azalea, myslím, že ji má Lou, asi se po ní podívám :-). Nude odstíny určitě udělám. A děkuju za milý koment :-), krásný víkend! <3

      Vymazat
  5. MAC rtenky jsou pro me ty nej :o) Zatim mam jen dve - Velvet Teddy a Stone, ale urcite si chci poridit dalsi :o) Jsou moc prijemne, krasne drzi, hezky voni, obal paradni. Za clanek o tvych nude MAC rtenkach budu moc rada :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Lindo :-), Velvet Teddy se mi strašně moc líbí na ostatních, ale ze záhadného důvodu na mne není vůbec vidět :o)). Na nude rtěnky se brzy vrhnu, protože je miluju <3. Krásné léto :-)

      Vymazat
  6. Z matných MAC na léto mám taky Tropic Tonic a teď vidím, že asi potřebuju All Fired Up :-D Jinak mám od MAC ráda i jiné finiše, hlavně Amplified, ale klidně i Mineralize Rich nebo Huggable. Z nich mezi moje nejoblíbenější letní odstíny patří Impassioned, Be a Lady, Love Beam a Vegas Volt. Jinak moc hezký článek, krásně se čte, je to přehledné, srozumitelné a přitom vše detailně rozepsané ... a nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuju Péťo, to jsi mě fakt potěšila! :-) Na ty odstíny, které píšeš, se moc ráda podívám, už jsem o nich četla :-), díky za tip!

      Vymazat
  7. Ahoj Aji, mě kupodivu rtěnky od Mac obešly :O Taky to moc nechápu :) Co do výdrže a sytosti barvy jsou pro mě nejlepší tekuté rtěnky Kat von D, mám doma odstíny Mother (haha :) to se hodí) a Bambi. Taky mám hodně ráda tekutou rtěnku Lancome L'Absolu Velours de Peche a pak rtěnky od YSL. Jinak všechny moje rtěnky spojuje jedno, a to že mají hodně výrazné barvy. Taky je nosím nehledě na roční období nebo počasí :)
    Každopádně, děkuju moc za krásný članek, máš nádhernou sbírku. All fired up je přesně moje barva a asi ji potřebuju :) čtení tvých článků mě zatím vychází pěkně draho :))) :***
    Pěknou neděli, Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, moc děkuju, to jsi mě potěšila. KVD Mother mám taky :o))), KVD jsou nejlepší matné tekuté rtěnky vůbec, o této kategorii budu brzo psát. Kéž by se daly lépe sehnat :-)

      Vymazat
  8. Pro mě je poslední dobou typická rtěnka od Macu Fanfara. Měla jsem jí na svadbě a od té doby ji nosím nonstop:) Na to, že to je creamsheen, vydrží dlouho a je spíše taková semi- matte a vůbec nevysušuje. Určitě doporučuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip, moc ráda se na Fanfare podívám :-)!

      Vymazat
  9. Tak ta All fired up? Tu jako potřebuju! :-D doteď nemám nic od MACu, ale tahle rtěnka..

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně, když rtěnka ubývá, jsem hrozně spokojená. Za chvíli dopotřebuju svoji nejoblíbenější a vůbec mi nevadí, že už se asi nevyrábí, ale hlavně že ubývá :-D
    MAC nemám ani jednu, ale mám je na seznamu. Dangerous je přesně ten odstín, který potřebuju :)

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  11. skvělý článek, moje oblíbenkyně Mac: Top je pro mně costa chic, kterou můžu pořád, pak listering a viva glam nicki a teď jsem dostala jako dáreček lady danger a relentesstly red, ještě jsem je neměla. Určitě budu taky ráda za typy na nude rtenky, protože já v nich jsem taky jako s korektorem. Zkusím runway hit

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.