Pages

28. 6. 2016

NEOBYČEJNÁ OBYČEJNÁ KOSMETIKA Z DROGÉRIE - DÍL I.


Dnešním tématem vás asi překvapím, ale věřte tomu, že nejvíce jsem překvapila sama sebe! Zjištěním, že mám ve velké oblibě více "skin care" produktů z drogérie, než se mi vejde do jednoho článku! Dlouho jsem se tomuto tématu vyhýbala, protože skin care přípravky mám raději z lékárny, ideálně však high end. Nemám doma zdaleka vše, co bych vám chtěla ukázat a pro některé produkty jsem musela dokonce sáhnout do krabice pro spotřebovance :-).


Odličovací pleťové mléko Mixa je pro mne svatým grálem, neustále se k němu vracím, mluvila jsem o něm v mnoha videích, už od počátku mého YT. Absolutně nedráždí mé přecitlivělé oči, skvěle rozpouští makeup, má decentní vůni. Balení s pumpičkou je úžasně praktické. 

Čistící gel a pleťová voda z řady Mixa Anti-Perfection jsou podle mne nejkvalitnějšími produkty v této cenové kategorii. Na rozdíl od většichy ostatních produktů proti akné z drogérie, Mixa nemá typickou odpudivou vůni á la jed na krysy, nýbrž voní jemně, luxusně a sofistikovaně. Určitě můžu vřele doporučit i pro teen věkovou skupinu.


Absolutně miluju vůni modré Nivei!! Kdyby se prodávala ve formě parfému, nepoužívala bych už nic jiného :-). Nivea patří do německého koncernu Beiesdorf, stejně jako Eucerin a má moji důvěru, jelikož vše, co je německé, je pro mne záruka nejvyšší kvality. Mám moc ráda Nivea Q10 řadu na obličej, zejména krém na smíšenou pleť. Dříve jsem ho používala a určitě jsem spotřebovala desítky balení. Momentálně používám každý den odličovací pleťové mléko a je skvělé. I když, Mixa asi tak o 10% vede... 

Deodoranty Nivea z klasické modré řady jsou dalšími mými oblíbenci. Momentálně používám i kuličkový deodorant, ale ten jsem nemohla nikde najít :-D. Dětské mléko Baby Nivea absolutně miluju od té doby, kdy byla Nikča batole. Krém i mléko mají výrazně výživný a zklidňující efekt, nádhernou jemnou vůni a ráda je používám na tělo i obličej.


Kategoriie přípravků na samoopalování je v drogérkových vodách poněkud slabá... Nicméně, už mnoho let používám Gradual Tanner Dove, který neustále prochází inovacemi. Vůně by mohla být trošku tlumenější, ale výsledek je tak pěkný, tudíž výraznější vůni překonám. Btw., než řadu inovovali, přípravek voněl mnohem lépe, alespoň mně. 

Velký svatý grál je pro mne už pět let samoopalovací sprej Balea. Za cenu 80,- Kč je vážně zadarmo!! Efekt nečekejte tak rychle, jako u high end produktů, ale přirozená barva a trvanlivost vás dostanou do kolen! Tohoto produktu jsem v průběhu pěti let spotřebovala odhadem tak 20 balení, minimálně :-D. Rozptyl spreje je absolutně mikrojemný, což jsem absolutně nečekala a jsem opravdu ohromená, jak skvělý přípravek se dá za necelou stovku koupit!


Jak už jsem zmiňovala dříve, přípravky na vlasy mám raději, respektive daleko lepší výsledky vidím u high end značek. Ale i tak mám ráda šampóny a kondicionéry Gliss Kur, zejména pak černý keratinový. U této řady také miluju bezoplachový balzám ve spreji, který jsem zapomněla vyfotit :o)). 

Asi by mne nenapadlo koupit si Garnier regenearační masku s arganovým olejem, ale v L'Orealu byli tak hodní a poslali mi ji na otestování. Konalo se absolutně velké překvapení, maska je skvělá! Nebudu lhát, že se vyrovná Welle nebo Kérastase, ale rozhodně se mi zdá na mé vlasy zatím nejlepší, co se dá koupit pod 200,- Kč. 

Dalším, absolutním svatým grálem, je pro mne Schauma silver šampon. Zajímavé je, že když jsem byla peroxidová blondýna, moc jsem silver šampóny neopoužívala. Ale teď, když si vlasy zesvětluji jen L'Oreal Sun Kiss Jelly (sakra, zapomněla jsem ho vyfotit!!!), si vlasy umývám tímto šampónem min. 1x týdně a výsledná barva je úplně geniální, jak z top luxusního salónu. Teda nechci chválit sama své vlasy, ale řeklo mi to několik kamarádek :o))). 

Je obrovská škoda, že Aussie přestalo vyrábět bezoplachový balzám na objem :-((((. Byl absolutně nepřekonatelný. Nikde se už nedá sehnat, ani v Německu. Na styling vlasů nemám moc ráda pěny, ale Aussie pěna je úplně jiná, lehká a nelepí. Fenomenální vůně je další mega bonus. I když vím, že Aussie vůně není pro každého, já patřím do skupiny lidí, kteří ji milují. 

 Přípravek, pro který si běhám do drogérie nejčastěji,  je překvapivě suchý šampon. Mám tak brutální spotřebu, že se opravdu hodně dívám na cenu. Mám ráda Batiste, ale kvalitou se mu tak min. z 90% vyrovnají suché šampóny Balea. Nejraději mám ten tyrkysový. Pokud se nepletu, stojí něco okolo 50,- Kč. Novinkou jsou Balea suché šampony ve variantě na blond vlasy a pro brunety (jiný jsem v DM neviděla). Ten pro blondýny je skvělý, i když obsahuje trošku méně pudrové složky, než jeho tyrkysový kolega a je i o něco dražší. 

Suchý šampon Alverde, v klasickém balení se sypátkem, je skvělý na cestování! Je bezva i na osvěžení objemu přes den a balení je velice praktické do kabelky. Miluji i stylingový pudr Trend it up, tento jsem kupovala v Německu, ale myslím, že už se prodává i u nas. 

Určitě se mnou budete souhlasit, že většina z nás miluje Balea sprchové gely. Nebudu tvrdit, že všechny  jsou úžasně voňavé, ale některé rozhodně! Cukrová pusinka je mou velkou stálicí a jenom se modlím, aby zase začali vyrábět tělové máslo v této vůni. Na dalším fotu najdete tělové máslo Balea s oříškovou vůní, které miluje i Nikča, měla jsem minimálně pět balení, ale i tento produkt již DM také přestalo prodávat. Ach jo! 

Důsledně pečuji o chodidla. Mám nejraději Eucerin anebo Lush, ale zjistila jsem, že za fantastickou cenu do 40,- Kč funguje Balea pěna, obsahující vysoký podíl Urea. Ta zadržuje v pokožce vodu a výrazně chodidla změkčuje. Někdy si touto pěnou mažu i ruce, fantasticky změkčuje nehtovou kůžičku a klouby na prstech.


Klasické skin care přípravky si moc často v drogérii nekupuji. Kromě toho, že mám ráda Nivea Q10, mi hodně vyhovuje i krém L'Oreal SkinPerfection, určený na smíšenou pleť. Vůní i konzistencí je skvělý. Před nějakou dobou se objevilo v DM i Vichy. Jak víte, miluju Normaderm. Z přípravků proti vráskám mám velmi ráda sérum z řady Liftactiv a špatný není ani noční krém. 



 Po letech jsem zjistila, že mám docela ráda původní recepturu suchého šampónu Amica. Požívám ho  tak, že rukou trošinku prášku vmasíruji do vlasové pokožky. Tento  přípravek z doby komančů dělá opravdu krásný objem :-). Stylingový pudr Schwarzkopf jsem viděla a kupovala pouze v Německu. U nás jsem ho nikdy nezahlédla, přestože se tato řada jinak i nás prodává. 

Tělové mléko Mixa je mým dalším svatým grálem. Maže se s ním i Nikča. Balení tělového mléka na velmi suchou pleť u nás doma padlo hodně moc, určitě více, než deset. 

Rexona Maximum Protection, je za mne nejúčinnější deodorant - antiperspirant, jaký jsem vyzkoušela. Ano, obsahuje hliníkové soli. Takže pokud se brutálně nadměrně nepotíte, raději se mu vyhněte. 

Zakončím doufázovými odličovači. Je pravda, že má nejraději Clarins anebo Clinique. Ale i tak jsou velice dobré a účinné dvoufázové odličovací přípravky L'Oreal anebo Dermacol. Cena je o dost nižší, než u přípravků z parfumérie, ale bohužel mi připadá, že velice rychle ubývají, oproti high end produktům a nevím, čím to je.

Už teď mne napadá, že jsem na spoustu věcí zapomněla :-D. Napište mi do komentářů, jestli se vám článek líbíl a jaký je váš svatý grál z drogérie v této kategorii :-).

20 komentářů:

  1. Řadu na akné od Mixy jsem zatím nezkoušela. Vyzkoušela jsem zatím jen její micelárku, ale ta mi příliš nevyhovovala. Od Vichy mám v oblibě šampony.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ajo...clanek je bozsky :-). Pro co "beham" do drogerie ( spis jen do DM ) jsou: odlicovaci mleko Mixa ( na tvuj popud a diiiiky - je boziii ),suche sampony at Balea nebo Batiste ( ruzne je stridam ),sprcha e Balea a peny do koupele, telova masla Balea a v neposledni rade odlicivaci tampo y a kosmeticke ubrousky. Vetsinou nakupuju v Nemeckem DM - mam to kousek a ta kvalita je jinde :-). Mam moc rada i znacku John Frieda ,ale ta se u nas koupit neda :-(. Pekny vecer Pavlina

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Vám jsem si koupila Vichy Normaderm, zlákalo mě k tomu Vaše video o akné, které jsem shlédla několikrát, protože i když mám pocit, že o své mastné pleti vím vše, vždycky přijdu na něco nového.
    Nemohu si řadu Normaderm vynachválit. Mixu miluji, jejich micelárky se podle mě slušně šlapou na paty Biodermě a po tělových mlécích sáhnu vždy, když se mi jako studentce skrouhne budget. :D

    Za sebe mohu doporučit Lactovid (sprcháč i krém), mají ho v DM, je to bezkonkurenční a troufám si říct, že je trošku lepší než Mixa. Krém na tělo stojí okolo 100,- a sprcháč cca 55,-. V zimě trpím na různá suchá místečka po těle a tyto dva produkty vždycky pomohou. :)

    Článek je jako vždy skvělý!

    PS: Chtěla jsem se Vás zeptat, zda neplánujete smazat svůj YT kanál, protože ačkoli nebudete natáčet, tak Vaše videa, ať už stará nebo novější, jsou neskutečným zdrojem tipů a nápadů. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Zapomněla jsem se ještě zmínit o Himalya masce na pleť, zubní pastě Sparkling white a pleťový peeling. Tato značka se prodává v Rossmanu a překvapivě je na mastnou pleť úžasná, alespoň na mojí. Drogériím obecně v oblasti akné moc nevěřím, ale tyto přípravky jsou fantastické. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ajo,mým svatým grálem v odličování je modrá senzitiv řada od Garnier.Hlavně dvoufázový odličovač mi oči odlíčí lépe,než drahé přípravky z parfumerií a proto se k němu už léta vracím.
    Jinak z drogerie moc pečující kosmetiky nepoužívám, jen sprcháče a nyní můj velký objev a překvapení šampon a kondicionér Shauma.Sedí i dceři a za pár korun máme 400ml a ve složení nejsou žádné silikony.
    Jinak spíš sahám třeba po manufaktuře a produktech dražších značek.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní29/6/16

    Ahoj Ájo, opět super inspirující článek. Někdy v začátcích Vašeho blogování jste psala o samoopalováku Balea, nedalo mi to a vyzkoušela jsem ho a za tu cenu opravdu svatý grál. Po Skin Perfector už pokukuju delší dobu, tak ho asi půjdu vyzkoušet. Tu Balea pěnu na chodidla jsem zatím v DM nějak opomíjela, tak jí musím vyzkoušet. Vypadá, že na léto bude naprostou nezbytností.

    Mám moc ráda takové typy článků, už teď se těším na další.

    Mějte se hezky!

    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní29/6/16

    Díky moc za tenhle článek, potěšil mně:)
    Musím souhlasit se silver šamponem od Schaumy, dřív jsem kupovala od Lorealu a Matuschky, ale ani s jedním jsem nikdy nedosáhla takového efektu, jako se Schaumou a to je Schauma ze všech nejlevnější:)
    Modrou Niveu mám ráda, mám vyzkoušený sprchový gel a teď mám i deo sprej, ta vůně je úžasná, akorát ten sprej mi přijde, že není moc pro ty, co se hodně potí, případně pro velká horka, to opravdu nezvládá. A pak si na zimu kupuji to modré tělové mléko s pumpičkou, je hutné, ale na zimu je to nejlepší péče:)
    Z přípravků na opalování používám Baleu, ale ne sprej, ale její tělové mléko, nedělá fleky, příjemně voní a dodá krásnou barvu. Teď už jsem si nachytala svůj bronz, takže je zase vzadu na poličce, ale až vybledne, tak se pro něj vrátím, 400ml a cena asi 90Kč je skvělé:)
    Těší mně, že chválíš suchý šampon Balea pro blond vlasy, chtěla jsem tu samou variantu od Batiste, ale u nás nějak není dostupná, tak zkusím Baleu:)
    A Rexona MP je nejúčinnější antiperspirant, teď v létě používám jen ji, ale během roku si vystačím i s klasickými Rexonami ve spreji, případně měním za Adidas, Garnier, Niveu, atd.
    A jestli jsi ještě na nějaké produkty zapomněla a byl by z toho druhý článek, tak sem s ním, udělej pokračování, ráda si počtu:) Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Článek super, jako vždy!:o) Neustále přemýšlím nad koupí nějakých produktů od Mixy, a nemůžu se rozhoupat k finálnímu rozhodnutí:D Ale asi jsem si jistá, že půjdu do drogérky a něco ulovím:D

    PS: budou v blízké době nějaká videa na YT? dlouho si nenatáčela:(

    OdpovědětVymazat
  9. Tu Mixa pleťovou vodu mám už několikáté balení, vyhovuje mi, že je bez alkoholu, ten už si na pleť nedávám, nevysušuje, nesmrdí, krásně dočistí... je fakt skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se přiznám, že v drogerce toho už moc nenakupuju. Většinou jen pár věcí na vlasy nebo odličovací tamponky apod. Mám ale moc ráda značku Aussie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě se mi tenhle článek moc líbí.Inspirací neni nikdy dost.Běžím pro baleu samoopalovák :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem myslela, že v tomto článku nenajdu žádnou moji oblíbenou kosmetiku a najednou se objevil Normaderm. Pro mě totální objev minulého roku (díky tobě), který mi po mnoha letech vyléčil akné a jsem ti za to neskonale vděčná :)

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  13. Dobry den mohla bych se zeptat proč jste přestala točit vaše videa na YouTube? Váš kanál jsem mela nejraději

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Andrejko tak jsem ráda,že aspon touto cestou o tobě vím a jsi v pořádku :) určitě bude dovolená tak přeji at jsi jí krásně užijete :) . Moje srdcovka je Nivea snad kromě krému v plechovce mám ráda vše ,ale ted pokukuji po Mixa krém na citlivou plet . Mějte se kráásně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý článek! Pro samoopalovák jsem si už skočila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za tipy na ten samoopalovák určitě mrknu! Já jsem si teď z DM hooodně oblíbila body mousse (rakový ten světloučce zelený kelímek). Lituji, že jsem to neobjevila dříve protože je to teď pro mě top produkt. Vůně je naprosto úžasná, hydratace také a vůbec nelepí nebo nezanechává nějaký film na těle. Takže doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní4/7/16

    Nivea vona existuje ale zial u nas sa zakupit neda, jedine v nemecku https://www.nivea.de/shop/nivea-duft-40059002399070001.html

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju řadu Mixy na nedokonalou pleť. Po ničem jiném nemám tak krásnou pleť, jakou mám nyní. Jen krém na pleť mám taky od Mixy, ten balancing. Na dražší kosmetiku nemám, takže nemám srovnání. Vyzkoušela jsem různé krémy drogerkové úrovně a tahle od Mixy balancing je opravdu taková, že pleť hydratuje, ale nezmastí. prostě akorát. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Další díl by byl super!:)z drogerie mam rada telova masla Ziaja, telova mléka Nivea.
    Nemáte nějaký tip na pletove masky z drogerie?

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju odličovací micelární gel Lirene. Spotřebovala jsem za několik let desítky balení :)) Klouže tak skvěle, že si člověk nevytááááááhne kůži na obličeji ani o milimetr, nepálí, nedráždí oči, odličuje jak se patří a má pumpičku! St. Grál! :-) Je to tenhle: http://www.dekorativka.cz/fotky44302/fotos/_vyr_3814physio-micellar_cleansing_gel_miceralni_gel_200ml.jpg

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.